W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wykonanie obiektów Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Wielka Nieszawka
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 5150000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wielka Nieszawka 2009-07-29 Nr sprawy I-341-04/09 Ogłoszenie wyników przetargu nieograniczonego na „Wykonanie obiektów Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce” Na podstawie art. 92 ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) ogłaszam, że w przeprowadzonym postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. „Wykonanie obiektów Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce” w oznaczonym terminie wpłynęło 9 ofert: 1. Konsorcjum UNIBEP S.A. – Lider 17-100 Bielsk Podlaski ul. 3 Maja 18 „PRZEMYSŁÓWKA” PBP Holding sp. z o.o. - Partner ul. Mickiewicza 21/23 10-508 Olsztyn 2. Konsorcjum PRI POL-AQUA S.A. z siedzibą w Piasecznie, Pion Bud. Ogólnego, Oddział Wyk. w Gdańsku – Lider ul. Na piaskach 10, 80-846 Gdańsk VECTRA Spółka Akcyjna – Partner ul. Otolińska 21, 09-407 Płock 3. Konsorcjum MOSTOSTAL WARSZAWA SA – Lider ul. Konstruktorska 11A, 02-673 Warszawa Przeds. Bud.Przem. CHEMOBUDOWA – KRAKÓW SA -Partner ul. Klimeckiego 24, 30-705 Kraków 4. EIFFAGE BUDOWNICTWO MITEX SA ul. Postępu 5a, 02-676 Warszawa 5. Konsorcjum ERBUD SA – Lider ul. Puławska 300A, 02-819 Warszawa P.W. INTEM inż. M. Krawczyk – Konsorcjant ul. Niska 3B, 40-678 Katowice 6. Konsorcjum Przed. Tech.Bud. NICKEL sp. z o.o. – Lider Jelonek k/Poznania ul. Obornicka 6B, 32-002 Suchy Las Przed. Budowlane ZUR sp. z o.o. - Partner ul. Toruńska 7, 44-100 Gliwice 7. Konsorcjum Przed.Bud.-Inż. SANMEL sp. z o.o. – Lider ul. Świerkowa 3, 87-300 Brodnica Przed.Usług Bud. i Tech. MARBUD sp. z o.o. – Partner ul. Chrobrego 95, 87-100 Toruń Przed.Prod.-Usług.-Handl. TRANSCOM sp. z o.o. – Partner ul. Józefowska 81, 40-145 Katowice 8. Konsorcjum SKANSKA SA – Lider ul.Gen.Zajączka 9, 01-518 Warszawa BLUE POINT –inzynieria basenowa Z.i D.Jaśkiewicz –Partner ul. Wiewiórcza 66, 15-532 Białystok 9. Konsorcjum ALSTAL-Budownictwo Alojzy Szczupak – Lider Jacewo 76, 88-100 Inowrocław ALSTAL-DROGI sp. z o.o. – Partner ul. M.Konopnickiej 20, 88-300 Mogilno Streszczenie ocen i porównanie złożonych ofert zawiera załącznik do niniejszego ogłoszenia – druk ZP-21. Komisja przetargowa działająca w dn. 29.06.2009r. – 27.07.2009r. dokonała oceny ofert. W wyniku oceny wykluczony został zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 1 Wykonawca - Konsorcjum ERBUD SA – Lider ul. Puławska 300A, 02-819 Warszawa P.W. INTEM inż. M. Krawczyk – Konsorcjant ul. Niska 3B, 40-678 Katowice , a jego oferta nr 5 została odrzucona, na podstawie art. 24 ust. 4 . Konsorcjantem w konsorcjum składającym ofertę jest podmiot , który uczestniczył w przygotowaniu prowadzonego postępowania oraz osoby uczestniczące w czynnościach związanych z przygotowaniem postępowania. Odrzucona została również oferta nr 7 złożona przez Konsorcjum Przedsiębiorstwo Bud.-Inż. SANMEL sp. z o.o. – Lider ul. Świerkowa 3, 87-300 Brodnica, Przedsiębiorstwo Usług Bud. i Tech. MARBUD sp. z o.o. – Partner ul. Chrobrego 95, 87-100 Toruń, Przedsiębiorstwo Prod.-Usług.-Handl. TRANSCOM sp. z o.o. – Partner ul. Józefowska 81, 40-145 Katowice jako niezgodną z SIWZ na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2. Wykonawca nie wykazał dysponowania osobą posiadającą uprawnienia geologiczne kat. V. Za najkorzystniejszą ofertę została uznana i wybrana oferta nr 9 złożona przez Konsorcjum firm: ALSTAL-Budownictwo Alojzy Szczupak – Lider Jacewo 76, 88-100 Inowrocław ALSTAL-DROGI sp. z o.o. – Partner ul. M.Konopnickiej 20, 88-300 Mogilno. Wyboru dokonano na podstawie art. 91 ust. 1 w/w Ustawy. Oferta nr 9 otrzymała najwyższą ilość punktów (100 pkt) na podstawie kryterium oceny ofert. Zgodnie z Uchwałą nr XXIX/142/2009 Rady Gminy z dnia 28 lipca 2009r. na realizację przedmiotowego zadania została przeznaczona kwota 34 965 566,00 zł.

                        Wielka Nieszawka 13.05.2009r.

 I-341-4/2009  
 
                       OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM  


przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 13.05.2009r.
 
 

1. ZAMAWIAJĄCY: Gmina Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice, tel. (056)678-12-12, (056)678-10-93
 

2.TRYB ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony  

3.ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:  http://www.bip.wielkanieszawka.lo.pl/  
 

4.PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA :


Wykonanie obiektów Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce
 
 
Przedmiotem zamówienia jest  budowa wraz z rozruchem:
1)     pływalni krytej z nieckami ze stali nierdzewnej, z funkcjami towarzyszącymi, dostawa i montaż wyposażenia,
2)     hotelu z 60 miejscami noclegowymi, z: lokalami usługowymi ( kawiarnią, barami), restauracją, salami konferencyjnymi, dostawa i montaż wyposażenia,
3)     infrastruktury towarzyszącej: drogi wewnętrzne, parkingi, chodniki, przyłącza wod-kan. kablowe linie NN i oświetlenie terenu, stacja transformatorowa.
 
 Dane techniczne  obiektu
 
HOTEL
Pow. zabudowy:         1861.11 m2
Pow. netto:                 3597.2  m2
Pow. Całkowita           5583.3 m2
Kubatura:                    11.031  m3
BASEN:
Pow. zabudowy:         2088.9 m2
Pow. netto:                 3699.7 m2
Pow. Całkowita           5076.5 m2
Kubatura:                    22718.2 m3
RAZEM
Pow. zabudowy:         3950.0  m2
Pow. netto:                 7296.9  m2
Pow. Całkowita          10659.8 m2
Kubatura:                  33749.2  m3
 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
 

5.OFERTY WARIANTOWE: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.  

6.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: -termin wykonania całości zamówienia                                                  18 m-cy

7.OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:   Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1)     posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
2)     posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3)     znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
4)     nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych: 
zał. nr 2 i 3.
2. Wykonawca musi w szczególności wykazać:
1)     wykonanie w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej:
a)     jednego obiektu obejmującego krytą  pływalnię z funkcjami towarzyszącymi, gdzie niecka basenu o pow. lustra wody nie mniejszej niż 250 m2 została wykonana ze stali nierdzewnej. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty wspólnej zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z której wynika , że jeden z wykonawców wykonał obiekt krytej pływalni z basenem o pow. lustra wody nie mniejszej niż 250 m2 a drugi z wykonawców wykonał nieckę basenową ze stali nierdzewnej o pow. nie mniejszej niż 250 m2
 oraz
b)    innego obiektu  o kubaturze nie mniejszej niż 10.000,00 m3 w zakresie którego wchodziły roboty żelbetowe, murowe, wykończeniowe, instalacji elektrycznej, wod.kan., c. o., wentylacyjnej, teletechnicznej,
2)     dysponowanie potencjałem technicznym i osobowym zdolnym do wykonania zamówienia,
3)     dysponowanie kadrą techniczną zdolną do wykonania zamówienia, w szczególności osobami wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającymi następujące uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotowego zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7.7.1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) w specjalności: 
a)     kierownik budowy – w specjalności konstrukcyjno – budowlanej posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej w rozumieniu Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006r.w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006r. nr 83, poz. 578 z późn. zm.), potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w ustawie z dn. 07.07.1994. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz posiadający odpowiednie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji  kierownika budowy przy realizacji co najmniej dwóch obiektów kubaturowych o kubaturze nie mniejszej niż 10 000m3, w tym jednego obiektu wyposażonego w nieckę basenową ,
b)    kierownik robót instalacyjnych, sanitarnych i technologicznych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń  w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006r.w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006r. nr 83, poz. 578 z późn. zm.), potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w ustawie z dn. 07.07.1994. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz posiadający odpowiednie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika robót instalacyjnych przy realizacji min 2 zadań inwestycyjnych obejmujących swym zakresem budowę obiektu wyposażonego w baseny pływackie lub innych obiektów zawierających instalacje technologiczne oczyszczania i uzdatniania wody, a także udokumentowanym doświadczeniem w zakresie budowy układów grzewczych opartych na pompach ciepła i kolektorach pionowych i poziomych,
c)     kierownik robót elektrycznych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanym bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006r.w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006r. nr 83, poz. 578 z późn. zm.), potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w ustawie z dn. 07.07.1994. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz posiadający odpowiednie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika robó elektrycznych przy realizacji min 2 zadań inwestycyjnych polegających na budowie obiektów kubaturowych  mających w swym zakresie instalacje elektryczne, automatyki i sterowania instalacji technologicznych,
d)    kierownik robót drogowych posiadający uprawnienia do kierowania robotami  budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń w rozumieniu Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006r.w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006r. nr 83, poz. 578 z późn. zm.), potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w ustawie z dn. 07.07.1994. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz posiadający odpowiednie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika robót drogowych przy realizacji min 2 realizacji w zakresie budowy parkingów, chodników i dróg publicznych
e)     kierownik robót telekomunikacyjnych posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej w rozumieniu Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006r.w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006r. nr 83, poz. 578 z późn. zm.), potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w ustawie z dn. 07.07.1994. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz posiadający odpowiednie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika robót telekomunikacyjnych przy realizacji min 2 zadań inwestycyjnych polegających na budowie obiektów kubaturowych , mających w swoim zakresie instalacje telekomunikacyjne
f)     kierownik prac  geologicznych posiadający kwalifikacje do wykonywania czynności dozoru geologicznego i kierowania w terenie robotami geologicznymi w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19 czerwca 2006r. w sprawie kategorii prac geologicznych, kwalifikacji do wykonywania, dozorowania i kierowania tymi pracami oraz sposobu postępowania w sprawach stwierdzania kwalifikacji (Dz.U. z 2006r. nr 124 poz. 865) oraz posiadający odpowiednie  doświadczenie zawodowe w pełnieniu dozoru i kierowania robotami geologicznymi
4)     osiągnięcie w ciągu ostatnich 3 lat obrotowych ( a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres ) średniorocznego obrotu w wysokości 25 mln PLN
5)     posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowych na kwotę nie mniejszą niż 30 % wartości brutto złożonej oferty (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymóg posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowych mogą spełniać łącznie ),
6)     posiadanie polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od  odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z realizacją przedmiotu zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 10 000 000,00zł na jedno i wszystkie zdarzenia, z rozszerzeniem  o:
a)      odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone przez podwykonawców (bez podlimitu) z zachowaniem lub nie prawa do regresu,
b)    odpowiedzialność cywilną za szkody w środowisku z podlimitem nie niższym niż 1 000 000,00zł na jedno i wszystkie zdarzenia, 
c)     odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone w związku z ruchem pojazdów niepodlegających obowiązkowemu ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdów mechanicznych, jeżeli takie pojazdy będą używane na placu budowy z podlimitem 500 000,00zł na jedno i wszystkie zdarzenia,
d)    odpowiedzialność cywilna za czyste straty finansowe z podlimitem 500 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia.
Maksymalna wysokość franszyzy redukcyjnej lub udziału własnego to 10% szkody nie mniej niż 2 000,00 zł oraz 10% szkody nie mniej niż 5 000,00 zł dla czystych strat finansowych i szkód w środowisku,
7)     złożenie oferty (na załączonym do SIWZ zał. nr 1).
 
Ocena spełniania warunków przedstawionych w p. 5 i 6 zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”.


8.WADIUM:  500.000PLN
 
9.KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:               cena - 100%
 
10.TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: Oferty należy skłądać do dnia 24.06.2009r. do godziny 11:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania.
 
  
11.TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ: 60 DNI
 
12.UMOWA RAMOWA: Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
 
13.AUKCJA ELEKTRONICZNA: Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 

                                                                                WÓJT
                                                                                                                                                  
                                                               /-/ mgr inż. Kazimierz Kaczmarek

Ogłoszenie wyników

ZP-21

SIWZ

SIWZ
 

Dokumentacja projektowa

Wyjaśnienie do SIWZ nr 1

Wyjaśnienie do SIWZ nr 2

Informacja o wniesionym proteście


Wyjaśnienie do SIWZ nr 3

Zał. nr 1 od wyjasnienia nr 3

Zał. nr 2 do wyjaśnienia nr 3

Zał. nr 3 do wyjaśnienia nr 3

Odpowiedź nr 4

Rozstrzygnięcie protestu

Wyjaśnienie do SIWZ nr 5

Wyjaśnienie do SIWZ nr 6

Zał. nr 1 do wyjaśnienia nr 6

Wyjaśnienie do SIWZ nr 7

Wyjaśnienie do SIWZ nr 8

Wyjaśnienie do SIWZ nr 9

Zał. nr 1 do wyjaśnienia nr 9

Ogłoszenie o przedłużeniu terminu składania ofert

Wyjaśnienie do SIWZ nr 10

Zał. nr 1 do wyjaśnienia nr 10

Wyjaśnienie do SIWZ nr 11

Zał. nr 1 do wyjaśnienia nr 11

Wyjaśnienie do SIWZ nr 12

Zał. nr 1 do wyjaśnienia nr 12

Wyjaśnienie do SIWZ nr 13

Ogłoszenie o zmianie SIWZ

Wyjaśnienie do SIWZ nr 14

Ogłoszenie o zmianie SIWZ (2)

Wyjaśnienie do SIWZ nr 15

Wyjaśnienie do SIWZ nr 16

Wyjaśnienie do SIWZ nr 17


Wyjaśnienie do SIWZ nr 18

Jednolity tekst projektu umowy po zmianach

Ogłoszenie o zmianie SIWZ (3)

Wyjaśnienie do SIWZ nr 19


Wyjaśnienie do SIWZ nr 20

Miejsce poboru prądu

Wyjaśnienie do SIWZ nr 20 uzupeł.

Załączniki

ZP-21 pdf, 151 kB
SIWZ pdf, 368 kB
SIWZ doc, 93 kB

Powiadom znajomego