W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

I-341-9/09

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na rozbudowę obiektu Gminnego Ośrodka Kultury o pomieszczenia z przeznaczeniem na przedszkole w Małej Nieszawce przy ul. Leśnej 1
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy I-341-9/09
Zamawiający Gmina Wielka Nieszawka - Urząd Gminy
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej kwot wskazanych w art.11 ust. 8 Pzp
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wielka Nieszawka 2009-08-21 Nr sprawy I-341-09/09 Ogłoszenie wyników przetargu nieograniczonego na „Rozbudowę obiektu Gminnego Ośrodka Kultury o pomieszczenia z przeznaczeniem na przedszkole w Małej Nieszawce przy ul. Leśnej 1”” W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego w terminie wyznaczonym na składanie ofert tj. do 21.08.2009r. godz. 11.00 na zadanie pn. „Rozbudowę obiektu Gminnego Ośrodka Kultury o pomieszczenia z przeznaczeniem na przedszkole w Małej Nieszawce przy ul. Leśnej 1” zostały złożone trzy oferty, przez : 1. Firmę Budowlaną DOLMAR Jasiński Grzegorz ul. Kościuszki 30/13, 87-400 Golub-Dobrzyń, oferta ważna, uzyskała 72,41 punkty. 2. HENKON spółka jawna K.Kowalski & H.Preuss ul. Chełmińskie Przedmieście 11, 87-140 Chełmża, oferta ważna, uzyskała 100 punktów. 3. Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe LEM-BUD sp. z o.o. 87-100 Toruń, ul. Okólna 128, oferta ważna, uzyskała 83,47 punkty. Komisja przetargowa działająca w dn. 21.08.2009r. dokonała oceny ofert oraz dokonała wyboru oferty nr 2 firmy HENKON spółka jawna K.Kowalski & H.Preuss ul. Chełmińskie Przedmieście 11, 87-140 Chełmża, która to oferta zawierała najniższą cenę będącą jedynym kryterium oceny ofert i uzyskała najwyższą ilość punktów.

Wielka Nieszawka: Rozbudowa obiektu Gminnego Ośrodka Kultury o pomieszczenia z przeznaczeniem na przedszkole w Małej Nieszawce przy ul. Leśnej 1
Numer ogłoszenia: 261574 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce , ul. Toruńska 12, 87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6781212, 6781093.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa obiektu Gminnego Ośrodka Kultury o pomieszczenia z przeznaczeniem na przedszkole w Małej Nieszawce przy ul. Leśnej 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Zakres prac obejmuje: -rozbudowę istniejącego budynku o pomieszczenia przeznaczone na powiększenie istniejącego przedszkola o dwa oddziały wraz z niezbędnymi pomieszczeniami pomocniczymi -przebudowę i adaptację istniejących dojść i dojazdów, ogrodzenia i podestów przed wejściami do poszczególnych budynków wraz z wykonaniem nowego podjazdu dla niepełnosprawnych, - przebudowę sieci infrastruktury technicznej, -wykonanie niwelacji i rekultywacji terenu, elementów małej architektury oraz zieleni W ramach robót instalacyjnych należy wykonać w szczególności niżej wymienione instalacje: - instalacja c.o., - instalacja wod.-kan., - instalacja wentylacji mechanicznej higrosterowalnej, - instalacja elektryczna..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 65.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 10000PLN
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,lub przedstawią pisemne zobowiązanie d innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i ponadto: 5.dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: wskażą do wykonania niniejszego zamówienia osoby i podmioty wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia tj. uprawnienia budowlane do kierowania budową w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - kierownik budowy, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - kierownik robót elektrycznych, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - kierownik robót instalacyjnych a także zakresu wykonywania przez nich czynności 6.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: wykonali w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 zadanie w zakresie budowy lub remontu kapitalnego obiektu o kubaturze min 800 m3. 7.posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty nie niższej niż kwota 700.000 PLN 8.osiągnęli średnioroczny obrót za rok 2008 r. min 1.000.000 PLN (kserokopia bilansu lub PIT-u potwierdzającego roczne obroty). 9.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp), Wykonawcy muszą: -ustanowić pełnomocnika -każdy z Wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg zawarty w ust. 4 i udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy -wymogi zawarte w ust. 1-3, 5,6,7,8 Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 10.Wykluczeniu podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Pzp. 11. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg formuły spełnia - nie spełnia..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć, na zasadach przewidzianych rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605), następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu wymaganych warunków z art. 22 ust. 1- zał. nr 2 b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 c) oświadczenia, że wykonawca akceptuje wszystkie warunki zawarte w niniejszej specyfikacji - zał. nr 4 d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) wykaz osób (spełniających warunki określone w p. V ust.5), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia oraz wymaganych uprawnień sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 oraz dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i są członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego g) pisemne zobowiązane innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, h) wykaz wykonanych robót budowlanych spełniających warunki określone w p. V ust. 6, z podaniem ich wartości, przedmiotu i wielkości robót, dat wykonania i odbiorców sporządzony według wzoru stanowiącego zał. nr 6 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, i) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia, j) sprawozdanie finansowe ( bilans, rachunek zysków i strat), a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - PIT k) oświadczenie o zapoznaniu się ze wzorem umowy i przyjęciu jej treści bez zastrzeżeń zał. nr 8 l) wykaz podwykonawców zał. nr 9.. SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Wielka Nieszawka ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


                                                                                           Wójt Gminy
                                                                                   /-/ Kazimierz Kaczmarek

Ogłoszenie wyników

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Ogłoszenie o zmianie SIWZ
 
SIWZ
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  przedmiar (94kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  przedmiar co (66kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  przedmiar elektr (56kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  przedmiar wentylacja (43kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  przedmiar wod-kan (75kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  projekt bud_plan zag (1330kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  projekt bud_elewacje cienie (916kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  projekt bud_elewacje kolor (646kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  projekt bud_rys 1 (1418kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  projekt bud_rys 2 (2899kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  projekt bud_rys 3 (4304kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  projekt bud_rys 4 (4450kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  projekt bud_rys 5 (2514kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  projekt bud_rys 6 (368kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  projekt bud_rys 7 (520kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  projekt bud_rys 8 (544kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  projekt bud_rys 9 (594kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  projekt bud_rys 10 (4446kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  projekt bud_rys 11 (2514kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  projekt bud_rys 12 (984kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  projekt bud_rys 13 (3987kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  projekt bud_rys 14 (438kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  projekt bud_rys 15 (428kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  projekt bud_rys 16 (490kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  projekt bud_rys 17 (437kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  projekt bud_rys 18 (413kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  projekt bud_rys 19 (471kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  projekt bud_rys 20 (169kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  projekt bud_opis techniczny (200kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  co_opis (371kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  co_rys 1 (1346kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  co_rys 2 (1287kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  co_schemat (98kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  elektr_odgrom (633kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  elektr_plan (528kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  elektr_schemat (592kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  elektr_teren (924kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  elektr_uziom (305kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  elektr_opis (892kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  elektr_zegar sterujący (203kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  elektr_zegar technik (179kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  konstrukcja_rys 1 (546kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  konstrukcja_rys 2 (625kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  konstrukcja_rys 3 (434kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  konstrukcja_rys 4 (554kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  konstrukcja_rys 5 (443kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  konstrukcja_rys 6 (417kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  konstrukcja_opis (317kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  wentylacja_rys 1 (1062kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  wentylacja_rys 2 (529kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  wentylacja_rys 3 (2622kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  wentylacja_opis (295kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  wod_kan_rys 1 (1485kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  wod_kan_rys 2 (1412kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  wod_kan_rys 3 (1009kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  wod_kan_rys 4 (930kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  wod_kan_opis (360kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  specyfikacja tech_bud (510kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  specyfikacja tech_co (344kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  specyfikacja tech_elektr (169kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  specyfikacja tech_wentyl (272kB)
BiP w JST - Gmina Wielka Nieszawka  specyfikacja tech_wod_kan (288kB)

Załączniki

SIWZ doc, 231 kB

Powiadom znajomego