I-341-4/11
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | „Wykonanie kanalizacji i wodociągu w miejscowościach Cierpice i Wielka Nieszawka, gm. Wielka Nieszawka” |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | I-341-4/11 |
Zamawiający | Gmina Wielka Nieszawka |
Tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | mniejsza od kwot art. 11 ust. 8 ustawy pzp |
Termin składania ofert |
Wielka Nieszawka: Wykonanie kanalizacji i wodociągu w miejscowościach Cierpice i Wielka Nieszawka,
gm. Wielka Nieszawka
Numer ogłoszenia: 37206 - 2011; data zamieszczenia: 07.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce , ul. Toruńska 12, 87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6781212, 6781093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kanalizacji i wodociągu w miejscowościach Cierpice i Wielka Nieszawka, gm. Wielka Nieszawka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A.Budowa kanalizacji sanitarnej, odgałęzień bocznych kanalizacji sanitarnej, przyłączy kanalizacji sanitarnej dla potrzeb budynków mieszkalnych dz. nr 36/16, 36/20, 36/6, 567, przewodu tłocznego wraz z przepompowniami ścieków nr 222 i nr 223, , sieci wodociągowej w m. Cierpice dz. nr 36/19, 36/14, 36/8, 36/10, 36/3, 32/3, 589, 590, 591, 55/7, gm. Wielka Nieszawka.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie co najmniej:KANALIZACJA SANITARNA Sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC SN8 fi 200mm, łączonych na uszczelki gumowe od P222 do S6 , od BUD do P223 , od S12 do S13 - 100m. Sieć kanalizacji sanitarnej z rur PE HD o średnicy nominalnej 198,2/13,4mm wykonanej metodą przewiertu sterowanego od S1 do S5- 96m. Studnie rewizyjne żelbetowe fi 1200mm - 9 szt. Studnia rozprężna fi 1200mm - 1 kpl. Odgałęzienia boczne kanalizacji sanitarnej z rur PVC fi 160mm kl. S SN8 od S14A do S14 , od S1 do dz. nr 36/17 , od S6 do dz. nr 36/18- 19,5m. Przepompownia ścieków ze zbiornikiem żelbetowym, z układem zasilająco - sterowniczym nr 222 i nr 223 - 2 kpl. Przewód tłoczny z rur PE-HD fi zewn. 90mm wykonany metodą przewiertu sterowanego od S12 do P 222 - 431m. Przewód tłoczny z rur PE-HD fi zewn. 63mm wykonany metodą przewiertu sterowanego od Pt1 do P223 - 43m. PRZYŁĄCZA KANALIZACJI SANITARNEJ: Przyłącza kanalizacyjne z rur PVC fi 160mm, łączonych na uszczelki gumowe od S5 do S11, od S14 do budynku na dz. nr 36/6, od budynku na dz. nr 36/16 do sieci - 91,5m. Studnie rewizyjne betonowe fi 1200mm - 6 szt.SIEĆ WODOCIĄGOWA: Sieć wodociągowa z rur PVC fi 110mm, SDR 26 PN 10 - 66m. Sieć wodociągowa z rur PE-HD fi nom. 96,8/6,6mm wykonana metodą przewiertu sterowanego - 98m. Zasuwy wodociągowe żeliwne fi 100mm - 1 szt. Hydranty pożarowe podziemne fi 80mm - 2 kpl. B.Budowa kanalizacji sanitarnej, odgałęzień bocznych kanalizacji sanitarnej, przyłącza kanalizacji sanitarnej dla potrzeb budynku mieszkalnego dz. nr 16/1, przewodu tłocznego wraz z przepompownią ścieków nr 226, sieci wodociągowej w ul. Wiślanej dz. nr 57/3, 86/3 w m. Wielka Nieszawka gm. Wielka Nieszawka Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie co najmniej:KANALIZACJA SANITARNA: Sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC SN8 fi 200mm, łączonych na uszczelki gumowe - 269m. Studnie rewizyjne żelbetowe fi 1200mm - 9szt. Studnie rewizyjne żelbetowe fi 1000mm - 2szt. Studnia rozprężna fi 1200mm - 1 kpl. Odgałęzienia boczne kanalizacji sanitarnej z rur PVC fi 160mm kl. S SN8 - 32m. Przepompownia ścieków ze zbiornikiem żelbetowym, z układem zasilająco - sterowniczym - 1 kpl. Przewód tłoczny z rur PE-HD fi zewn. 90mm wykonany metodą przewiertu sterowanego - 102m SIEĆ WODOCIĄGOWA: Sieć wodociągowa z rur PVC fi 110mm, SDR 26 PN 10 - 279m. Zasuwy wodociągowe żeliwne fi 100mm - 5 szt. Hydranty pożarowe podziemne fi 80mm - 3kpl. C.Budowa kanalizacji sanitarnej, odgałęzień bocznych kanalizacji sanitarnej, przyłącza kanalizacji sanitarnej dla potrzeb budynku mieszkalnego dz. nr 162/4, przewodu tłocznego wraz z przepompowniami ścieków nr 225, sieci wodociągowej w m. Wielka Nieszawka dz. nr 157, 185/2, 156, 160/5,160/6, 161/2, 165, 105/1, gm. Wielka Nieszawka, Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie co najmniej:KANALIZACJA SANITARNA: Sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC SN8 fi 200mm, łączonych na uszczelki gumowe - 193m. Sieć kanalizacji sanitarnej z rur PE-HD o średnicy nominalnej 176,2/11,9mm wykonanej metodą przewiertu sterowanego - 12m. Studnie rewizyjne żelbetowe fi 1200mm - 6szt. Odgałęzienia boczne kanalizacji sanitarnej z rur PVC fi 160mm kl. S SN8 - 34,5m. Przepompownia ścieków ze zbiornikiem żelbetowym, z układem zasilająco - sterowniczym - 1 kpl, f.Przewód tłoczny z rur PE-HD fi zewn. 90mm wykonany metodą przewiertu sterowanego - 226m. PRZYŁĄCZA KANALIZACJI SANITARNEJ: przyłącza kanalizacyjne z rur PVC fi 160mm, łączonych na uszczelki gumowe od S5A do Bud. - 16,5m. SIEĆ WODOCIĄGOWA: Sieć wodociągowa z rur PVC fi 110mm, SDR 26 PN 10 - 310,5m. Zasuwy wodociągowe żeliwne fi 100mm - 4szt. Hydranty pożarowe podziemne fi 80mm - 3kpl..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 13.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 10 000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 3 zadań w zakresie budowy sieci wod-kan o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN każde.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca złoży wykaz jednostek sprzętu i środków transportowych, którymi dysponuje zapewniających wykonanie zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na następujących stanowiskach: Kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci sanitarnych, która pełniła funkcję kierownika robót na budowie sieci wodociągowo-kanalizacyjnych, Kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia do kwoty nie niższej niż kwota wynagrodzenia za przedmiot zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o zamiarze powierzenia części zamówienia podwykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy PZP dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Warunki zmian zostały określone w projekcie umowy § 15. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres przedmiotu zamówienia określony w SIWZ .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2011 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Wielka Nieszawka ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice, pokój nr 2 - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowanie z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA DO CZĘŚCI A
OPIS PRZEPOMPOWNI P 222 DO CZĘŚCI A
OPIS PRZEPOMPOWNI P223 DO CZĘŚCI A
SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA DO CZĘSCI C
OPIS PRZEPOMPOWNI P225 DO CZĘŚCI C
SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA CZ. B
OPIS PRZEPOMPOWNI P226 DO CZĘŚCI B