I-341-10/09
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Budowa miejsca rekreacji i wypoczynku |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | I-341-10/09 |
Zamawiający | Gmina Wielka Nieszawka - Urząd Gminy |
Tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | poniżej kwot wskazanych w art.11 ust. 8 Pzp |
Termin składania ofert |
Wielka Nieszawka: Budowa miejsca rekreacji i wypoczynku w m. Cierpice
Numer ogłoszenia: 300832 - 2009; data zamieszczenia: 01.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Nieszawka - Urząd Gminy, ul. Toruńska 12, 87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6781212, 6781093.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa miejsca rekreacji i wypoczynku w m. Cierpice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa miejsca rekreacji i wypoczynku w m. Cierpice zawierajacego parking ogólnodostępny na 41 stanowisk postojowych dla samochodów osobowych oraz 2 stanowiska dla osób niepełnosprawnych o nawierzchni z kostki betonowej oraz ogólnodostępne boisko wielofunkcyjne wraz z bieżnią o nawierzchni z kostki elastycznej. Zakres prac obejmuje wykonanie co najmniej: 1. parkingu ogólnodostępnego o łącznej pow. 948 m2 o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 4 cm , pasy segregacyjne - kolor czerwony), na podbudowie betonowej o gr. 18 cm z B10, warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm, chodnika o pow. 11 m2 z kostki betonowej gr. 6 cm na 3 cm podsypce piaskowo- cementowej oraz podsypce piaskowej gr. 10 cm, roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni, wykonanie trawnika o pow. 485 m2. 2. boiska wielofunkcyjnego o wym. 22m x 44m - rozbiórka istniejącej nawierzchni asfaltowej, - Wyrównanie podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym - Warstwa posypki z piasku z cementem 1:3 gr. 10 cm - Kostka chodnikowa elastyczna typu Behaton gr. 43mm z obrzeżem - Wyposażenie boiska w bramki do piłki ręcznej - słupki do siatkówki wraz z siatką - Tablice do koszykówki na wysięgnikach wraz z koszem 3. bieżni o dł. 60m+10m szer. 4,2m zakończona skocznią w dal 4. ogrodzenia wysokości 4,0m panelowe systemowe na słupkach stalowych o dł. 65,0 mb..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 45.23.30.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 10000
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać Wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i ponadto: 1. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: wskażą do wykonania niniejszego zamówienia osoby i podmioty wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności drogowej, członka Izby Inżynierów Budownictwa 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: Zamawiający wymaga, aby oferent wykonał, co najmniej 2 zadania polegające na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej o pow. 1000m2 każde 3. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty nie niższej niż kwota wynagrodzenia za przedmiot zamówienia 4. osiągnęli średnioroczny obrót za rok 2008 r. min 1.000.000 PLN (kserokopia bilansu lub PIT-u potwierdzającego roczne obroty). 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp), Wykonawcy muszą: - ustanowić pełnomocnika - każdy z Wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg zawarty w ust. 4 i udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - wymogi zawarte w ust. 1-3, 5,6,7,8 Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 6. Wykluczeniu podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Pzp. 7. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg formuły /spełnia - nie spełnia/..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć, na zasadach przewidzianych rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605), następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu wymaganych warunków z art. 22 ust. 1- zał. nr 2 b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 c) oświadczenia, że wykonawca akceptuje wszystkie warunki zawarte w niniejszej specyfikacji - zał. nr 4 d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) wykaz osób (spełniających warunki określone w p. V ust.5), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia oraz wymaganych uprawnień sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 oraz dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i są członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego g) pisemne zobowiązane innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, h) wykaz wykonanych robót budowlanych spełniających warunki określone w p. V ust. 6, z podaniem ich wartości, przedmiotu i wielkości robót, dat wykonania i odbiorców sporządzony według wzoru stanowiącego zał. nr 6 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, i) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia do kwoty nie niższej niż kwota wynagrodzenia za przedmiot zamówienia, j) sprawozdanie finansowe ( bilans, rachunek zysków i strat), a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - PIT k) oświadczenie o zapoznaniu się ze wzorem umowy i przyjęciu jej treści bez zastrzeżeń zał. nr 8 l) wykaz podwykonawców zał. nr 9.. SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Wielka Nieszawka ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
z up. Wójta
/-/ mgr Jacek Mularz
Odpowiedź 2