W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

I-341-10/09

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa miejsca rekreacji i wypoczynku
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy I-341-10/09
Zamawiający Gmina Wielka Nieszawka - Urząd Gminy
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej kwot wskazanych w art.11 ust. 8 Pzp
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wielka Nieszawka 2009-09-23 Nr sprawy I-341-10/09 Ogłoszenie wyników przetargu nieograniczonego na „Budowę miejsca rekreacji i wypoczynku w m. Cierpice” W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego w terminie wyznaczonym na składanie ofert tj. do 23.09.2009r. godz. 11.00 na zadanie pn. „Budowa miejsca rekreacji i wypoczynku w m. Cierpice” zostały złożone dwie oferty, przez : 1. Rembet – Plus sp. z o.o. ul. Bukowa 27, 87-100 Toruń, oferta ważna, uzyskała 100 punktów, 2. Konsorcjum : Alstal – Drogi sp. z o.o. – lider konsorcjum ul. Konopnickiej 20, 88-300 Mogilno oraz Regionalne Biuro Budowy i Modernizacji Obiektów Sportowych TARTAN – Jacek Kuś –partner konsorcjum ul. Gdańska 27, 85-021 Bydgoszcz, oferta ważna, uzyskała 93,17 punktów. Komisja przetargowa działająca w dn. 23.09.2009r. dokonała oceny ofert oraz dokonała wyboru oferty nr 1 firmy Rembet – Plus sp. z o.o. ul. Bukowa 27, 87-100 Toruń, która to oferta zawierała najniższą cenę będącą jedynym kryterium oceny ofert i uzyskała najwyższą ilość punktów. Wójt /-/ mgr inż. Kazimierz Kaczmarek

Wielka Nieszawka: Budowa miejsca rekreacji i wypoczynku w m. Cierpice
Numer ogłoszenia: 300832 - 2009; data zamieszczenia: 01.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Nieszawka - Urząd Gminy, ul. Toruńska 12, 87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6781212, 6781093.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa miejsca rekreacji i wypoczynku w m. Cierpice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa miejsca rekreacji i wypoczynku w m. Cierpice zawierajacego parking ogólnodostępny na 41 stanowisk postojowych dla samochodów osobowych oraz 2 stanowiska dla osób niepełnosprawnych o nawierzchni z kostki betonowej oraz ogólnodostępne boisko wielofunkcyjne wraz z bieżnią o nawierzchni z kostki elastycznej. Zakres prac obejmuje wykonanie co najmniej: 1. parkingu ogólnodostępnego o łącznej pow. 948 m2 o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 4 cm , pasy segregacyjne - kolor czerwony), na podbudowie betonowej o gr. 18 cm z B10, warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm, chodnika o pow. 11 m2 z kostki betonowej gr. 6 cm na 3 cm podsypce piaskowo- cementowej oraz podsypce piaskowej gr. 10 cm, roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni, wykonanie trawnika o pow. 485 m2. 2. boiska wielofunkcyjnego o wym. 22m x 44m - rozbiórka istniejącej nawierzchni asfaltowej, - Wyrównanie podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym - Warstwa posypki z piasku z cementem 1:3 gr. 10 cm - Kostka chodnikowa elastyczna typu Behaton gr. 43mm z obrzeżem - Wyposażenie boiska w bramki do piłki ręcznej - słupki do siatkówki wraz z siatką - Tablice do koszykówki na wysięgnikach wraz z koszem 3. bieżni o dł. 60m+10m szer. 4,2m zakończona skocznią w dal 4. ogrodzenia wysokości 4,0m panelowe systemowe na słupkach stalowych o dł. 65,0 mb..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 45.23.30.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 10000
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać Wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i ponadto: 1. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: wskażą do wykonania niniejszego zamówienia osoby i podmioty wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności drogowej, członka Izby Inżynierów Budownictwa 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: Zamawiający wymaga, aby oferent wykonał, co najmniej 2 zadania polegające na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej o pow. 1000m2 każde 3. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty nie niższej niż kwota wynagrodzenia za przedmiot zamówienia 4. osiągnęli średnioroczny obrót za rok 2008 r. min 1.000.000 PLN (kserokopia bilansu lub PIT-u potwierdzającego roczne obroty). 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp), Wykonawcy muszą: - ustanowić pełnomocnika - każdy z Wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg zawarty w ust. 4 i udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - wymogi zawarte w ust. 1-3, 5,6,7,8 Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 6. Wykluczeniu podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Pzp. 7. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg formuły /spełnia - nie spełnia/..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć, na zasadach przewidzianych rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605), następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu wymaganych warunków z art. 22 ust. 1- zał. nr 2 b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 c) oświadczenia, że wykonawca akceptuje wszystkie warunki zawarte w niniejszej specyfikacji - zał. nr 4 d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) wykaz osób (spełniających warunki określone w p. V ust.5), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia oraz wymaganych uprawnień sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 oraz dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i są członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego g) pisemne zobowiązane innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, h) wykaz wykonanych robót budowlanych spełniających warunki określone w p. V ust. 6, z podaniem ich wartości, przedmiotu i wielkości robót, dat wykonania i odbiorców sporządzony według wzoru stanowiącego zał. nr 6 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, i) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia do kwoty nie niższej niż kwota wynagrodzenia za przedmiot zamówienia, j) sprawozdanie finansowe ( bilans, rachunek zysków i strat), a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - PIT k) oświadczenie o zapoznaniu się ze wzorem umowy i przyjęciu jej treści bez zastrzeżeń zał. nr 8 l) wykaz podwykonawców zał. nr 9.. SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Wielka Nieszawka ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

z up. Wójta

/-/ mgr Jacek Mularz


Odpowiedź 2

Odpowiedź 1

Uzgodnienie ZUD i opinia TPSA


SIWZ

Parking rys.1

Parking rys.2

Parking rys.3

Parking rys.4

Parking rys.5

Parking rys.6

Parking rys.7

Parking rys.8

Parking rys.9

Parking rys.10

Opis techniczny

BIOZ

Boisko rysunki

Bioz boisko

STO

St 2D.01.01.01

St 2D.01.03.02

St 3D.01.02.04

St 4D.02.01.01

St 5D.02.03.01

St 6D.04.01.01

St 7D.08.01.01b

St 9D.08.03.01

St 10D.04.02

St 11D.04.06,02

St 12D.05.03.23a

St 13D.06.03.02

St 14D.03.02.01

St 15D.09.01.01

St GG.00.12.01

ST 4_ZT.02

ST bieżnia

St 12D.05.03.23b

Załączniki

STO pdf, 188 kB
BIOZ pdf, 144 kB
SIWZ doc, 240 kB

Powiadom znajomego