W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

RPI.271.10.2014

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa i montaż 241 pomp ciepła powietrze woda do instalacji wewnątrz domów jednorodzinnych na terenie gminy Wielka Nieszawka
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy RPI.271.10.2014
Zamawiający Gmina Wielka Nieszawka
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Większa niż kwoty Pzp art.11 ust.8
Termin składania ofert
unieważnienie
Wielka Nieszawka 16.07.2014r. Nr sprawy: RPI.271.10.2014 INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Dotyczy postępowania przetargowego pn: „ DOSTAWA I MONTAŻ 241 POMP CIEPŁA POWIETRZE/WODA DO INSTALACJI WEWNĄTRZ DOMÓW JEDNORODZINNYCH NA TERENIE GMINY WIELKA NIESZAWKA” Na podstawie art. 92 ustawy Pzp (tekst jednolity Dz.U. z 2013r. , poz. 907 ze zmianami) gmina Wielka Nieszawka informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone następujące oferty firm: Nr oferty Firma (nazwa) nazwisko oraz adres Wykonawcy Cena ofertowa zł brutto 1. ECO-THERM SP. Z O.O. 99-400 Łowicz, ul. Jana Pawła II 177/179 1.844.600,00 2. EcoExperts s.c.Zgorzała, ul. Puszczyka 1f lok. 1, 05-515 Mysiadło 1.696.581,53 3. ENVIROTECH spółka z o.o., 60-845 Poznań, ul. Jana Kochanowskiego 7 1.821.128,55 4. ANTINUS SP. Z O.O., ul. Sobieskiego 39 B5, 96-100 SKIERNIEWICE 1.667.000,00 5. F.B. Fijałkowski i S-ka Sp. z o.o., ul. Okólna 7a, 87-100 Toruń 1.787.500,00 6. ZYMETRIC SP. Z O.O., ul. Marywilska 34, 03-228 Warszawa 1.898.839,00 7. SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA, ul. Piaskowa 7, 47-400 Racibórz 1.393.200,00 Wybrano ofertę nr 4, firmy ANTINUS SP. Z O.O., ul. Sobieskiego 39 B5, 96-100 SKIERNIEWICE Cena wybranej oferty – 1.667.000,00zł Słownie: jeden milion sześćset sześćdziesiąt siedem tysięcy złotych 00/100 Oferta spełnia wymogi SIWZ i uznana została za najkorzystniejszą w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert: Cena - 100 %. Oferta nr 2 została uznana za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 w związku z art. 24 ust.2 pkt 4 ustawy Pzp (tekst jednolity Dz.U. z 2013r. , poz. 907 ze zmianami). Oferta nr 7 została uznana za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 w związku z art.24 ust.2 pkt 4 ustawy Pzp (tekst jednolity Dz.U. z 2013r. , poz. 907 ze zmianami). Poniżej przedstawiamy punktację przyznaną wykonawcom w kryterium oceny ofert tj. cena 100% Nr oferty Firma (nazwa) nazwisko oraz adres Wykonawcy Liczba pkt. w kryterium: cena 1. ECO-THERM SP. Z O.O. 99-400 Łowicz, ul. Jana Pawła II 177/179 90 2. ENVIROTECH spółka z o.o., 60-845 Poznań, ul. Jana Kochanowskiego 7 91 3. ANTINUS SP. Z O.O., ul. Sobieskiego 39 B5, 96-100 SKIERNIEWICE 100 4. F.B. Fijałkowski i S-ka Sp. z o.o., ul. Okólna 7a, 87-100 Toruń 93 5. ZYMETRIC SP. Z O.O., ul. Marywilska 34, 03-228 Warszawa 88 Umowa z Wykonawcą może być podpisana w dn. 28.07.2014r. UZASADNIENIE W terminie wyznaczonym na składanie ofert t.j. 04.07.2014r. godz. 10:00 zostało złożonych siedem ofert. Jedna oferta spełniała wszystkie wymogi SIWZ i ustawy Pzp. W stosunku do sześciu ofert Zamawiający zastosował art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013r. , poz. 907 ze zmianami), wzywając tych wykonawców do uzupełnienia dokumentów i złożenia wyjaśnień. Nadmienić należy, że Zamawiający wskazał w SIWZ, jako warunek udziału w postępowaniu dotyczący doświadczenia, wykazanie przez wykonawcę, że wykonał on w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu do składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jedną robotę w zakresie dostawy i montażu pomp ciepła, lub innych urządzeń do podgrzewania wody lub urządzeń centralnego ogrzewania o wartości 1.700.000,00 zł wraz z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących tej roboty, określających, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazujących, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Wykonawca, który złożył ofertę nr 2 nie wykazał, że spełnia warunek dotyczący doświadczenia, ponieważ nie wykazał, że wykonał jedną pracę o wartości i przedmiocie podanych w SIWZ. Wykonawca ten powołał się co prawda na doświadczenie osoby trzeciej, które zostało należycie udokumentowane, jednakże nie wykazał, że podmiot trzeci będzie brał udział w wykonaniu zamówienia. W formularzu oferty Wykonawca oświadczył, że zamówienie zrealizuje własnymi siłami. Jednakże po wezwaniu do wyjaśnień Wykonawca przesłał zmieniony formularz ofertowy, w którym oświadczył, że zadanie wykona przy pomocy podwykonawcy. Jest to niedopuszczalna zmiana oferty. Powołanie się przez wykonawcę na doświadczenie podmiotu trzeciego i posiadane przez niego referencje jest dopuszczalne wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot trzeci będzie brał udział w wykonaniu zamówienia (co do zasady jako podwykonawca). Doświadczenie nie stanowi bowiem dobra materialnego, czy też niematerialnego, które może być przedmiotem samodzielnego obrotu. Doświadczenie stanowi składnik przedsiębiorstwa w znaczeniu przedmiotowym i dzieli byt prawny takiego przedsiębiorstwa. Nie jest zatem możliwe udostępnienie doświadczenia bez jednoczesnego udostępnienia przedsiębiorstwa, z którym to doświadczenie jest związane. Z tych też względów dla wykazania dysponowania zasobami podmiotu trzeciego przy ocenie spełniania warunków wiedzy i doświadczenia niezbędne jest powołanie się na udział podmiotu trzeciego w wykonaniu zamówienia. W konsekwencji, nie jest dopuszczalne posługiwanie się w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w celu wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia referencjami podmiotu trzeciego, jeżeli podmiot ten nie będzie brał udziału w wykonaniu zamówienia. Dokumentem potwierdzającym dysponowanie wiedzą i doświadczeniem podmiotu trzeciego jest każdy dokument, z którego wynika zobowiązanie takiego podmiotu do udziału w wykonaniu zamówienia (np. pisemne oświadczenie podmiotu trzeciego, umowa przedwstępna, umowa generalna o współpracy itd.). Nie jest natomiast wystarczające samo wskazanie przez wykonawcę podmiotu trzeciego w wykazie podwykonawców, którym powierzy określone części zamówienia. Wykonawca, który złożył ofertę nr 7 wykazując spełnianie warunku w zakresie doświadczenia powołał się na doświadczenie firmy PRO-EKO-SYSTEM, wskazując iż będzie ona podwykonawcą przy realizacji zamówienia i załączając pisemne oświadczenie tej firmy, z którego wynika jej zobowiązanie do udziału w wykonaniu zamówienia. Jednakże do oferty zostały załączone referencje nie zawierające potwierdzenia, że firma PRO-EKO-SYSTEM wykonała jedną robotę w zakresie wymaganym SIWZ o wartości co najmniej 1 700.000 zł. Wykonawca wezwany do złożenia wyjaśnień i ewentualnie uzupełnienia dokumentów wskazał innego podwykonawcę firmę P.H.U. Puchałka i przedłożył referencje, z których wynika spełnianie przez tę firmę wskazanego w SIWZ warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie doświadczenia. Nadmienić należy, iż w wskazując podwykonawcę Wykonawca nie załączył zobowiązania tego podwykonawcy do udziału w realizacji tego zamówienia. Nawet gdyby Wykonawca przedłożył Zamawiającemu prawidłowe zobowiązanie podwykonawcy do udziału w realizacji zamówienia, wskazanie przez wykonawcę składającego ofertę nr 7 innego podwykonawcy niż wymieniony w ofercie stanowi niedopuszczalną przepisem art. 87 ust. 1 Pzp, zmianę treści oferty. Przepis ten wyraźnie stanowi, że niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie zmian w jej treści innych niż poprawienie oczywistych omyłek pisarskich oraz omyłek rachunkowych. Uzupełnienie dokumentów nie może więc prowadzić do zmiany treści złożonej przez wykonawcę oferty. Zważywszy na opisane wyżej ustalenia, Zamawiający uznał, że Wykonawcy, którzy złożyli oferty nr 2 oraz nr 7 nie spełniają warunku w zakresie doświadczenia i z tego względu podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt.4 Pzp, a ich oferty zgodnie art. 24 ust.4. uznaje się za odrzucone. Wielka Nieszawka 20.08.2014r. Nr sprawy: RPI.271.10.2014 na : „ DOSTAWA I MONTAŻ 241 POMP CIEPŁA POWIETRZE/WODA DO INSTALACJI WEWNĄTRZ DOMÓW JEDNORODZINNYCH NA TERENIE GMINY WIELKA NIESZAWKA” Zawiadomienie I. Zamawiający działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) informuje o odrzuceniu oferty nr 4 złożonej przez ANTINUS SP. Z O.O., ul. Sobieskiego 39 B5, 96-100 SKIERNIEWICE Uzasadnienie Podstawa prawną odrzucenia oferty firmy ANTINUS SP. Z O.O., ul. Sobieskiego 39 B5, 96-100 SKIERNIEWICE jest art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.), zgodnie z którym Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zgodnie postanowieniami rozdziału III SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” Zamawiający wymagał aby parametr - temperatura wody na wyjściu z urządzenia - dogrzanie w trybie pracy pompy, był w zakresie do + 60°C. Wykonawca złożył ofertę w której określił ten parametr: „ temperatura wody na wyjściu z urządzenia – dogrzanie w trybie pracy pompy zakres: +62°C (z pompą ciepła), +65°C (z grzałką elektryczną). Ponieważ oferta Wykonawcy była niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oferta ta podlegała odrzuceniu. Dodać należy, iż dokonanie tej czynności nakazała Krajowa Izba Odwoławcza w Wyroku sygn. akt: KIO 1509/14 z dnia 5 sierpnia 2014r. II. Zamawiający działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) informuje, że w postępowaniu zostały złożone następujące oferty: Nr oferty Firma (nazwa) nazwisko oraz adres Wykonawcy Cena ofertowa zł brutto 1. ECO-THERM SP. Z O.O. 99-400 Łowicz, ul. Jana Pawła II 177/179 1.844.600,00 (ocena 97pkt.) 2. EcoExperts s.c.Zgorzała, ul. Puszczyka 1f lok. 1, 05-515 Mysiadło 1.696.581,53– oferta odrzucona 3. ENVIROTECH spółka z o.o., 60-845 Poznań, ul. Jana Kochanowskiego 7 1.821.128,55 (ocena 98pkt) 4. ANTINUS SP. Z O.O., ul. Sobieskiego 39 B5, 96-100 SKIERNIEWICE 1.667.000,00 – oferta odrzucona 5. F.B. Fijałkowski i S-ka Sp. z o.o., ul. Okólna 7a, 87-100 Toruń 1.787.500,00 (ocena 100pkt) 6. ZYMETRIC SP. Z O.O., ul. Marywilska 34, 03-228 Warszawa 1.898.839,00 (ocena 94pkt) 7. SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA, ul. Piaskowa 7, 47-400 Racibórz 1.393.200,00 – oferta odrzucona Jedynym kryterium oceny ofert była cena ryczałtowa brutto. Ofertę z najniższą ceną/ ofertę najkorzystniejszą złożyła firma F.B. Fijałkowski i S-ka Sp. z o.o., ul. Okólna 7a, 87-100 Toruń. Cena oferty firmy F.B. Fijałkowski i S-ka Sp. z o.o., wynosi 1 787 500, 00 zł. Zamawiający przyznał tej ofercie 100 pkt. Cena tej oferty przekracza kwotę 1.700.000,00zł podaną przez zamawiającego przed otwarciem ofert jako kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. III. Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907), informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907) Uzasadnienie: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej. W przedmiotowym postępowaniu jedynym kryterium była cena ofertowa brutto. Spośród złożonych ofert, które nie zostały odrzucone cena oferty najkorzystniejszej (100 pkt), złożonej przez firmę F.B. Fijałkowski i S-ka Sp. z o.o., ul. Okólna 7a, 87-100 Toruń wynosi 1 787 500, 00 zł. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 1 700 000,00 zł, o czym poinformował wykonawców przed otwarciem ofert i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej ponieważ cena najkorzystniejszej oferty/oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza i może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia.

Ogłoszenie o zamówieniu
(Dyrektywa 2004/18/WE)
Sekcja I : Instytucja zamawiająca
I.1) Nazwa, adresy i punkty kontaktowe:
Oficjalna nazwa: Gmina Wielka Nieszawka Krajowy numer identyfikacyjny: (jeżeli jest
znany) _____
Adres pocztowy: Cierpice
Miejscowość: Wielka Nieszawka Kod pocztowy: 87-165 Państwo: Polska (PL)
Punkt kontaktowy: _____ Tel.: +48 566781212
Osoba do kontaktów: Roman Laskowski
E-mail: wlkniesz@wielkanieszawka.lo.pl Faks: +48 566781212
Adresy internetowe: (jeżeli dotyczy)
Ogólny adres instytucji zamawiającej/ podmiotu zamawiającego: (URL) www.wielkanieszawka.pl
Adres profilu nabywcy: (URL) _____
Dostęp elektroniczny do informacji: (URL) _____
Elektroniczne składanie ofert i wniosków o dopuszczenie do udziału: (URL) _____
Więcej informacji można uzyskać pod adresem
Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) Inny (proszę wypełnić załącznik A.I)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz
dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem
Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) Inny (proszę wypełnić załącznik A.II)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres
Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) Inny (proszę wypełnić załącznik A.III)
I.2) Rodzaj instytucji zamawiającej
Ministerstwo lub inny organ krajowy lub federalny, w tym jednostki regionalne i lokalne
Agencja/urząd krajowy lub federalny
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
Agencja/urząd regionalny lub lokalny
Podmiot prawa publicznego
Instytucja/agencja europejska lub organizacja międzynarodowa
Inna: (proszę określić)
I.3) Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 2 / 16
Obrona
Porządek i bezpieczeństwo publiczne
Środowisko
Sprawy gospodarcze i finansowe
Zdrowie
Budownictwo i obiekty komunalne
Ochrona socjalna
Rekreacja, kultura i religia
Edukacja
Inny: (proszę określić)
I.4) Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających:
tak nie
więcej informacji o tych instytucjach zamawiających można podać w załączniku A
PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 3 / 16
Sekcja II : Przedmiot zamówienia
II.1) Opis :
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą :
Dostawa i montaż 241 pomp ciepła powietrze woda do instalacji wewnątrz domów jednorodzinnych na terenie
gminy Wielka Nieszawka
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub
świadczenia usług :
Wybrać wyłącznie jedną kategorię – roboty budowlane, dostawy lub usługi – która najbardziej odpowiada
konkretnemu przedmiotowi zamówienia lub zakupu
Roboty budowlane Dostawy Usługi
Wykonanie
Zaprojektowanie i wykonanie
Wykonanie, za pomocą dowolnych
środków, obiektu budowlanego
odpowiadającego wymogom
określonym przez instytucję
zamawiającą
Kupno
Dzierżawa
Najem
Leasing
Połączenie powyższych form
Kategoria usług: nr: _____
Zob. kategorie usług w załączniku
C1
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług :
Teren gminy Wielka Nieszawka
Kod NUTS:
II.1.3) Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów (DSZ):
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
Ogłoszenie dotyczy zawarcia umowy ramowej
Ogłoszenie dotyczy utworzenia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej : (jeżeli dotyczy)
Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami Umowa ramowa z jednym wykonawcą
Liczba : _____
albo
(jeżeli dotyczy) liczba maksymalna : _____ uczestników planowanej umowy ramowej
Czas trwania umowy ramowej
Okres w latach : _____ albo w miesiącach : _____
Uzasadnienie dla umowy ramowej, której czas trwania przekracza okres czterech lat :
_____
Szacunkowa całkowita wartość zakupów w całym okresie obowiązywania umowy ramowej (jeżeli
dotyczy, proszę podać wyłącznie dane liczbowe)
Szacunkowa wartość bez VAT : _____ Waluta :
albo
Zakres: między : _____ : i : _____ : Waluta :
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone : (jeżeli jest znana)
PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 4 / 16
_____
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu :
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż kompletnych urządzeń wraz z podłączeniem do instalacji
wodociągowej i elektrycznej, montaż armatury wraz z jej dostawą, podłączenie elementów zewnętrznych
tj. kotłów c.o. z dopasowaniem do indywidualnych warunków, rozruch 241 kompletnych urządzeń wraz z
niezbędnymi pracami dla prawidłowego funkcjonowania pomp zamontowanych w danym obiekcie
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) :
Słownik główny Słownik uzupełniający(jeżeli dotyczy)
Główny przedmiot 42511110
II.1.7) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) :
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA) : tak nie
II.1.8) Części: (w celu podania szczegółów o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B tyle razy,
ile jest części zamówienia)
To zamówienie podzielone jest na części: tak nie
(jeżeli tak) Oferty można składać w odniesieniu do
tylko jednej części
jednej lub więcej części
wszystkich części
II.1.9) Informacje o ofertach wariantowych:
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych : tak nie
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia :
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres : (w tym wszystkie części, wznowienia i opcje, jeżeli dotyczy)
_____
(jeżeli dotyczy, proszę podać wyłącznie dane liczbowe)
Szacunkowa wartość bez VAT : 317135.00 Waluta : EUR
albo
Zakres: między : _____ : i : _____ : Waluta :
II.2.2) Informacje o opcjach : (jeżeli dotyczy)
Opcje : tak nie
(jeżeli tak) Proszę podać opis takich opcji :
_____
(jeżeli jest znany) Wstępny harmonogram wykorzystania tych opcji :
w miesiącach : _____ albo w dniach : _____ (od udzielenia zamówienia)
II.2.3) Informacje o wznowieniach : (jeżeli dotyczy)
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: tak nie
Liczba możliwych wznowień: (jeżeli jest znana) _____ albo Zakres: między : _____ i: _____
(jeżeli są znane) W przypadku odnawialnych zamówień na dostawy lub usługi, szacunkowe ramy czasowe
kolejnych zamówień:
PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 5 / 16
w miesiącach: _____ albo w dniach: _____ (od udzielenia zamówienia)
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji:
Okres w miesiącach : _____ albo w dniach: _____ (od udzielenia zamówienia)
albo
Rozpoczęcie: 15/07/2014 (dd/mm/rrrr)
Zakończenie: 15/09/2014 (dd/mm/rrrr)
PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 6 / 16
Sekcja III : Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i
technicznym
III.1) Warunki dotyczące zamówienia:
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje: (jeżeli dotyczy)
Wymagane wadium 17000 PLN. Wymagana gwarancja 60 miesięcy
III.1.2) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów
je regulujących:
Zapłata należności nastąpi przez zapłatę:
a. faktur przejściowych tj. za każde 50 kpl. uruchomionych urządzeń 80% wartości tej części robót,
b. faktury końcowej, którą Wykonawca może wystawić po wykonaniu i odbiorze końcowym całości robót tj.
pozostałe 20% wartości robót z zastrzeżeniem ust.9.
Złożenie faktury końcowej może nastąpić po zakończeniu czynności odbiorowych, wywiązaniu się Wykonawcy
ze wszystkich zobowiązań wynikających z umowy i przekazaniu zamawiającemu przedmiotu umowy bez wad i
usterek.
Faktury zapłacone zostaną w terminie 21 dni od daty ich przyjęcia przez Zamawiającego. Kwota zostanie
przelana na rachunek Wykonawcy podany na fakturze.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
(jeżeli dotyczy)
Wykonawcy, zgodnie z art. 23 ustawy, mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia tworząc konsorcjum
III.1.4) Inne szczególne warunki: (jeżeli dotyczy)
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom : tak nie
(jeżeli tak) Opis szczególnych warunków:
_____
III.2) Warunki udziału:
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego
lub handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Wykonawca złoży aktualny odpis z właściwego rejestru działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny
spełniania wymogów:
Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,
że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową
nie mniejszą niż 1.700.000,00 zł
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych
standardów: (jeżeli dotyczy)
_____
III.2.3) Kwalifikacje techniczne:
PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 7 / 16
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny
spełniania wymogów:
Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże
jedną robotę w zakresie dostawy i montażu pomp
ciepła, lub innych urządzeń do podgrzewania wody,
lub urządzeń centralnego ogrzewania o wartości
1.700.000,00zł , wykonaną w okresie ostatnich
pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju i
wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem
dowodów dotyczących tej roboty, określających,
czy robota ta została wykonana w sposób należyty
oraz wskazujących, czy została wykonana zgodnie z
zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych
standardów: (jeżeli dotyczy)
Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca
przedstawi w ofercie wykaz osób, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w
szczególności odpowiedzialnych za
kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami , które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia na następujących stanowiskach:
Kierownika budowy posiadającego uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
który pełnił funkcję kierownika budowy na budowie
urządzeń cieplnych,
Kierownika robót posiadającego uprawnienia
budowlane w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych
III.2.4) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych: (jeżeli dotyczy)
Zamówienie jest zastrzeżone dla zakładów pracy chronionej
Realizacja zamówienia jest zastrzeżona w ramach programów pracy chronionej
III.3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi:
III.3.1) Informacje dotyczące określonego zawodu:
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: tak nie
(jeżeli tak) Odniesienie do odpowiednich przepisów ustawowych, wykonawczych lub administracyjnych :
_____
III.3.2) Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi:
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie
usługi: tak nie
PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 8 / 16
Sekcja IV : Procedura
IV.1) Rodzaj procedury:
IV.1.1) Rodzaj procedury:
Otwarta
Ograniczona
Ograniczona przyspieszona Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:
_____
Negocjacyjna Niektórzy kandydaci zostali już zakwalifikowani (w stosownych przypadkach w
ramach niektórych rodzajów procedur negocjacyjnych) : tak nie
(jeżeli tak, należy podać nazwy i adresy zakwalifikowanych już wykonawców
w sekcji VI.3 Informacje dodatkowe)
Negocjacyjna przyspieszona Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:
_____
Dialog konkurencyjny
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
(procedura ograniczona i negocjacyjna, dialog konkurencyjny)
Przewidywana liczba wykonawców: _____
albo
Przewidywana minimalna liczba: _____ i (jeżeli dotyczy) liczba maksymalna _____
Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów:
_____
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu: (procedura negocjacyjna, dialog
konkurencyjny)
Zastosowanie procedury etapowej w celu stopniowego zmniejszania liczby omawianych rozwiązań lub
negocjowanych ofert : tak nie
IV.2) Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola))
Najniższa cena
albo
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów
kryteria określone poniżej (kryteria udzielenia zamówienia powinny zostać podane wraz z wagą lub w
kolejności od najważniejszego do najmniej ważnego, w przypadku gdy przedstawienie wag nie jest możliwe z
oczywistych przyczyn)
kryteria określone w specyfikacjach, w zaproszeniu do składania ofert lub negocjacji lub w dokumencie
opisowym
Kryteria Waga Kryteria Waga
1. _____ _____ 6. _____ _____
2. _____ _____ 7. _____ _____
3. _____ _____ 8. _____ _____
PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 9 / 16
Kryteria Waga Kryteria Waga
4. _____ _____ 9. _____ _____
5. _____ _____ 10. _____ _____
IV.2.2) Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak nie
(jeżeli tak, jeżeli dotyczy) Proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej:
_____
IV.3) Informacje administracyjne:
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą: (jeżeli dotyczy)
RPI.271.10.2014
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
tak nie
(jeżeli tak)
Wstępne ogłoszenie
informacyjne
Ogłoszenie o profilu nabywcy
Numer ogłoszenia w Dz.U.: _____ z dnia: ______ (dd/mm/rrrr)
Inne wcześniejsze publikacje(jeżeli dotyczy)
IV.3.3) Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego: (w
przypadku dialogu konkurencyjnego)
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów
Data: ______ Godzina: _____
Dokumenty odpłatne tak nie
(jeżeli tak, proszę podać wyłącznie dane liczbowe) Podać cenę: _____ Waluta: _____
Warunki i sposób płatności:
_____
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 04/07/2014 Godzina: 10:00
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom: (jeżeli
jest znana, w przypadku procedur ograniczonej i negocjacyjnej oraz dialogu konkurencyjnego)
Data: ______
IV.3.6) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Dowolny język urzędowy UE
Język urzędowy (języki urzędowe) UE:
PL
Inny:
_____
PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 10 / 16
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
Do: : ______
albo
Okres w miesiącach : _____ albo w dniach : 30 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
Data : 04/07/2014 (dd/mm/rrrr) Godzina10:15
(jeżeli dotyczy)Miejscowość: _____
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert (jeżeli dotyczy) :
tak nie
(jeżeli tak) Dodatkowe informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
_____
PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 11 / 16
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia: (jeżeli dotyczy)
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się : tak nie
(jeżeli tak) Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń:
_____
VI.2) Informacje o funduszach Unii Europejskiej:
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej : tak nie
(jeżeli tak) Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów):
_____
VI.3) Informacje dodatkowe: (jeżeli dotyczy)
_____
VI.4) Procedury odwoławcze:
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
Oficjalna nazwa: _____
Adres pocztowy: _____
Miejscowość: _____ Kod pocztowy: _____ Państwo: _____
Tel.: _____
E-mail: Faks: _____
Adres internetowy: (URL) _____
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne (jeżeli dotyczy)
Oficjalna nazwa: _____
Adres pocztowy: _____
Miejscowość: _____ Kod pocztowy: _____ Państwo: _____
Tel.: _____
E-mail: Faks: _____
Adres internetowy: (URL) _____
VI.4.2) Składanie odwołań: (proszę wypełnić pkt VI.4.2 lub, jeżeli jest to niezbędne, pkt VI.4.3)
_____
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
Oficjalna nazwa: _____
Adres pocztowy: _____
Miejscowość: _____ Kod pocztowy: _____ Państwo: _____
Tel.: _____
PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 12 / 16
E-mail: Faks: _____
Adres internetowy: (URL) _____
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
21/05/2014 (dd/mm/rrrr) - ID:2014-066674
PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 13 / 16
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Odpowiedź na pytania Wykonawców
SIWZ - poprawka
Odpowiedź na zapytanie Wykonawcy nr 3
SIWZ zmiana
Odpowiedź na zapytania Wykonawcy nr. 4
Odpowiedź na pytanie Wykonawcy nr.5
Odpowiedź na pytania Wykonawców
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zawiadomienie o odrzuceniu oferty i unieważnieniu postępowania

Załączniki

SIWZ zmiana zip, 109 kB

Powiadom znajomego