W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na Rozbudowę kanalizacji sanitarnej z przepompowniami ścieków oraz sieci wodociągowej w Małej Nieszawce ul.Polna (dz.nr 218/8 i 218/21) i w Wielkiej Nieszawce ul.Toruńska (dz. nr 101/8)

Wielka Nieszawka 14.08.2007r.

I-341-17/2007

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dn. 14.08.2007r.

 

  1. ZAMAWIAJĄCY:

    Gmina Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice, tel. (056)678-12-12, (056)678-10-93

  2. TRYB ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

  3. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: http://www.bip.wielkanieszawka.lo.pl/

     

  4. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA :

“Rozbudowa kanalizacji sanitarnej z przepompowniami ścieków oraz sieci wodociągowej w Małej Nieszawce ul. Polna (dz. nr 218/8 i 218/21) i w Wielkiej Nieszawce ul. Toruńska (dz. nr 101/8)”

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie co najmniej:

    1. sieć kanalizacyjna grawitacyjna PVC śr. 200mm – 325,5 mb

    2. studnie kanalizacyjne śr. 1200 – 26 szt,

    3. przyłącza kanalizacyjne PVC śr. 160mm – 170,54 mb ,

    4. przewody tłoczne – śr. 65 –90 PE mm – 399,5 mb,

    5. przepompownie ścieków śr. 1200 z pompami, sterownikiem, z zasilaniem energetycznym, drabinkami – 3 szt

    6. sieć wodociągowa śr. 110 – 433 mb

    7. przeprowadzenie rozruchu.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

5. OFERTY WARIANTOWE: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

6.    TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

    -termin wykonania całości zamówienia 10 tygodni

7.   OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać Wykonawcy, którzy :

  1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

  4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

    i ponadto:

  5. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.:

    wskażą do wykonania niniejszego zamówienia osoby i podmioty wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia tj. uprawnienia budowlane do kierowania budową w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych – kierownik budowy, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – kierownik robót elektrycznych, a także zakresu wykonywania przez nich czynności

  6. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.:

    wykonali w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 zadanie w zakresie sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej i tłocznej o dł. min 1,0 km z co najmniej 1 przepompownią ścieków oraz 1 zadanie w zakresie sieci wodociągowej o dł. 1,0 km

  7. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty nie niższej niż kwota wynagrodzenia za przedmiot zamówienia

  8. osiągnęli roczny obrót w 2006r. min 1.000.000PLN ( kserokopia bilansu lub PIT-u ).

8.     WADIUM: 5000PLN

9.     KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE: cena – 100%

10.  TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: Oferty należy składać do dnia 10.09.2007r. do godziny 11:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Wielkiej Nieszawce, ul. Toruńska 12. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania.

11.  TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ: 30 DNI

12. UMOWA RAMOWA: Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

13. AUKCJA ELEKTRONICZNA: Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Siwz

Przedmiar robót WN ul.Toruńska

Projekt Wn ul.Toruńska cz.1

Projekt WN ul.Toruńska cz.2

ST WN ul.Toruńska

Przedmiar robót MN ul.Polna

Opis tech.MN ul.Polna

Opis przepompowni P213,P214 MN ul.Polna

MN ul.Polna rys 1

MN ul.Polna rys 2

MN ul.Polna rys 3

MN ul.Polna rys 4

MN ul.Polna rys 5

MN ul.Polna rys 6

MN ul.Polna rys 7

MN ul.Polna rys 8

MN ul.Polna rys 9

MN ul.Polna rys 10

MN ul.Polna rys 11

MN ul.Polna rys 12

MN ul.Polna rys 13

MN ul.Polna rys 14

MN ul.Polna rys 15

MN ul.Polna rys 16

MN ul.Polna rys 17

MN ul.Polna rys 18

MN ul.Polna rys 19

MN ul.Polna rys 20

MN ul.Polna rys 21

MN ul.Polna rys 22

ST MN ul.Polna

Z-ca Wójta

(-) Jacek Mularz

Załączniki

Siwz pdf, 294 kB

Powiadom znajomego