W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

Zawiadomienie o XLIII sesji Rady Gminy Wielka Nieszawka, która odbędzie się w dn. 21 grudnia 2021 r. o godz. 15:00 w Centrum Sportu i Rekreacji "Olender" w Wielkiej Nieszawce

Wielka Nieszawka, dn. 10 grudnia 2021 roku 


 

RES.0002.XLIII.1.2021                                                 
    
                 

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2021 r. poz. 1372,1834) zwołuję XLIII sesję Rady Gminy Wielka Nieszawka w dniu 21 grudnia 2021 roku (wtorek) o godzinie 15:00 w Centrum Sportu i Rekreacji ”Olender” w Wielkiej Nieszawce. 

 

Proponowany porządek obrad: 

1. Otwarcie posiedzenia:

a) stwierdzenie quorum,

b) przyjęcie porządku obrad.

2. Przyjęcie protokołu z:

a) XLI sesji, która odbyła się w dniu 30 listopada 2021 roku.

3. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:

a) uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałaniu Narkomanii na rok 2022 (druk nr 1),

b) zmiany budżetu gminy Wielka Nieszawka na rok 2021 (druk nr 2),

c) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Wielka Nieszawka na lata 2021-2024 ( druk nr 3),

d) uchwalenia budżetu gminy Wielka Nieszawka na rok 2022 (przekazano radnym dn. 15 listopada 2021 r. ,druk nr 4),

e) uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Wielka Nieszawka na lata 2022-2025 (przekazano radnym dn. 15 listopada 2021 r. ,druk nr 5).

Przerwa

4. Przyjęcie planów pracy na 2022 rok:

a) Komisji Rewizyjnej (druk nr 6),

b) Komisji Zagospodarowania Przestrzennego, Ochrony Środowiska i Inwestycji (druk nr 7), 

c) Komisji Zdrowia, Oświaty, Kultury i Sportu (druk nr 8),

d) Komisji Statutowo-Regulaminowej (druk nr 9),

e) Rady Gminy (druk nr 10).

5. Informacja z działalności Komisji między sesjami – referują przewodniczący Komisji. 

6. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy z realizacji podjętych uchwał. 

7. Interpelacje i wolne wnioski. 

8. Zakończenie sesji.     

                                       

 

 

Przewodnicząca Rady Gminy

(-) Wioletta Szymańska

Załączniki

Druk nr 1 docx, 14 kB
Załącznik doc, 117 kB
Harmonogram xlsx, 16 kB
Druk nr 2 doc, 79 kB
Druk nr 3 doc, 36 kB
Druk nr 4 doc, 60 kB
Druk nr 5 doc, 35 kB

Powiadom znajomego