W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

ROS.271.21.15

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na WYKONANIE PLACÓW ZABAW DLA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH FUNKCJONUJĄCYCH W 2 SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W GMINIE WIELKA NIESZAWKA
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy ROS.271.21.15
Zamawiający Gmina Wielka Nieszawka
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej kwot wskazanych w art. 11 ust. 8 PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dotyczy: „WYKONANIE PLACÓW ZABAW DLA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH FUNKCJONUJĄCYCH W 2 SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W GMINIE WIELKA NIESZAWKA” Gmina Wielka Nieszawka informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone następujące oferty: LP Firma (nazwa) nazwisko oraz adres Wykonawcy Cena ofertowa brutto / Gwarancja 1. Biuro Regionalne JORDAN Jolanta Pędzisz ul. Szymanowskiego 15 lok. 3, 87-100 Toruń cena: 46.352,55 zł gwarancja: 60 miesięcy 2. DAR-POL Dariusz Cieślak ul. Pasymska 27/18, 12-100 Szczytno cena: 49.323,00 zł gwarancja: 48 miesięcy 3. FIOR Sp. z o.o. ul. Odkrywców 1/3-5, 53-212 Wrocław cena: 47.205,68 zł gwarancja: 36 miesięcy 4. Grupa Hydro Sp. z o.o. Sp. k. ul. fabryczna 28, 62-050 Mosina cena: 50.168,63 zł gwarancja: 36 miesięcy 5. DOLPO Sp. z o.o. ul. Andersena 15, 71-799 Szczecin cena: 39.237,00 zł gwarancja: 36 miesięcy 6. Inter-flora Sp. z o.o. ul. Grabskiego 22, 55-011 Siechnice cena: 49.899,26 zł gwarancja: 60 miesięcy Wybrano ofertę nr 1, firmy Biuro Regionalne JORDAN Jolanta Pędzisz, ul. Szymanowskiego 15 lok. 3, 87-100 Toruń Cena ofertowa brutto: 46.352,55 zł (słownie: czterdzieści sześć tysięcy trzysta pięćdziesiąt dwa i 55/10) Oferta spełnia wymogi SIWZ i uznana została za najkorzystniejszą w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert tj.: cena: 95% / gwarancja: 5% Poniżej przedstawiamy punktację przyznaną Wykonawcom w kryterium oceny ofert tj.: cena: 95% / gwarancja: 5% LP Firma (nazwa) nazwisko oraz adres Wykonawcy Liczba punktów 1. Biuro Regionalne JORDAN Jolanta Pędzisz ul. Szymanowskiego 15 lok. 3, 87-100 Toruń cena: 95,00 gwarancja: 5,00 Razem: 100,00 2. DAR-POL Dariusz Cieślak ul. Pasymska 27/18, 12-100 Szczytno oferta odrzucona 3. FIOR Sp. z o.o. ul. Odkrywców 1/3-5, 53-212 Wrocław cena: 93,28 gwarancja: 3,00 Razem: 96,28 4. Grupa Hydro Sp. z o.o. Sp. k. ul. fabryczna 28, 62-050 Mosina oferta odrzucona 5. DOLPO Sp. z o.o. ul. Andersena 15, 71-799 Szczecin oferta odrzucona 6. Inter-flora Sp. z o.o. ul. Grabskiego 22, 55-011 Siechnice oferta odrzucona Umowa z Wykonawcą może być podpisana w dniu 2.11.2015 r. UZASADNIENIE W terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. 15.10.2015 r. do godz. 1000 zostało złożonych sześć ofert. W odniesieniu do ofert nr 2, 3, 4, 5, 6, zamawiający wezwał Wykonawców do uzupełnienia ofert zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ „Wykaz asortymentu”, poprzez „precyzyjne określenie nazwy asortymentu, wydawnictwa (producenta) oraz wskazanie numeru katalogowego i ceny”. Po otrzymaniu dokumentów zamawiający dokonał formalnej oceny ofert. W wyniku tej oceny zamawiający uznał, że oferty nr 1 i 3 spełniają wymogi SIWZ. Natomiast w przypadku ofert nr 2, 4, 5 i 6 zamawiający uznał, że nie odpowiadają one treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający żądał w SIWZ, w rozdziale III PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA, akapit 5 „w zakresie urządzeń placu zabaw w celu weryfikacji czy urządzenia spełniają opisy przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ „Wykaz asortymentu”, przedłożenia przez Wykonawców „karty techniczne proponowanych urządzeń”. W wyniku analizy w/w kart technicznych zamawiający uznał, że urządzenia proponowane przez Wykonawców, którzy złożyli oferty nr 2, 4, 5 i 6 nie spełniają minimalnych wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie podstawowych parametrów, tj. długość, szerokość, wysokość, strefa bezpieczeństwa oraz strefa bezpiecznego upadku. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 Pzp zamawiający jest zobligowany odrzucić ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dlatego oferty nr 2, 4, 5 i 6 należało odrzucić.

Wielka Nieszawka: WYKONANIE PLACÓW ZABAW DLA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH FUNKCJONUJĄCYCH W 2 SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W GMINIE WIELKA NIESZAWKA
Numer ogłoszenia: 256006 - 2015; data zamieszczenia: 29.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Nieszawka , ul. Toruńska 12, 87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6781212, 6781093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PLACÓW ZABAW DLA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH FUNKCJONUJĄCYCH W 2 SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W GMINIE WIELKA NIESZAWKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, w tym montaż i dostawa wyposażenia dwóch placów zabaw (łącznie) dla 2 oddziałów przedszkolnych w 2 szkołach podstawowych w gminie Wielka Nieszawka w ramach projektu pn. Radosne przedszkole, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki2013 (Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnianie edukacji przedszkolnej) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W skład przedmiotowego zamówienia wchodzi: - montaż i dostawa wyposażenia placów zabaw na terenie SP w Cierpicach oraz na terenie SP w Małej Nieszawce, w tym: - wykonanie 89 m2 bezpiecznej nawierzchni placu zabaw SP w Cierpicach w tym: 1) zdjęcie ziemi urodzajnej pod nawierzchnię bezpieczną, wykorytowanie na głębokość 30 cm, 2) niwelacja terenu z likwidacją spadków, uniemożliwiających zalewanie placu zabaw, 3) wykonanie fundamentów pod konstrukcję nośną terenowych urządzeń zabawowych wg instrukcji montażu, 4) wykonanie podbudowy pod nawierzchnię bezpieczną placu zabaw: podsypka żwirowo-piaskowa zagęszczona mechanicznie - 15 cm, warstwa betonowa - 8 cm, 5) montaż, na styku nawierzchni bezpiecznej z nawierzchnią trawiastą, krawężników o wymiarach 5x25x100 cm na ławach betonowych z elastyczną nakładką, 6) montaż terenowych zestawów zabawkowych, 7) wykonanie nawierzchni bezpiecznej 4,5 cm. Zamówienie należy wykonać zgodnie z: - projektem, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ - wykazem asortymentu, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Wszystkie urządzenia rekreacyjno-zabawowe muszą posiadać certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z normami serii PN EN 1176 - wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe i odznaczać się wysoką odpornością. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów. W zakresie urządzeń placu zabaw w celu weryfikacji czy urządzenia spełniają opisy przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty karty techniczne proponowanych urządzeń. Wykonawca na podstawie wykazu asortymentu zobowiązany będzie do zaoferowania wyposażenia poprzez precyzyjne określenie nazwy asortymentu, wydawnictwa (producenta) oraz wskazanie numeru katalogowego i ceny, dla każdej pozycji wymienionej w wykazie asortymentu. Powyższe dane wykonawca zobowiązany będzie do wskazania w formularzu ofertowym. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na wykonane roboty i dostarczone urządzenia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy oraz rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od dnia zakończenia czynności odbioru końcowego zadania. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, jak również podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 - zgodnie z załącznikiem nr 4..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 1 500 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy wykaz co najmniej 2 zamówień zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. obejmujących wykonanie placów zabaw, w tym dostawę i montaż urządzeń oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni o wartości minimum 50.000,00 PLN (każde zamówienie) wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania robót oraz z załączeniem dowodów dotyczących tych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres przedmiotu zamówienia określony w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice, pokój nr 2 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

SIWZ

1_Karta_tytułowa_plac_zabaw_Cierpice_szkoła

2_Opis_do_placu_zabaw_Cierpice_szkoła

3_Plan_sytuacyjny_placu_zabaw_szkoła_Cierpice_Model

4_Plan_sytuacyjny_placu_zabaw_szkoła_Cierpice_Model

5_Szczegół_mocowania_urządzeń_placu_zabaw_Model

Zał_nr_9_Wykaz_asortymentu


Wyjaśnienia_do_SIWZ_9_10_2015

1_Zaktualizowana_Karta_tytułowa_plac_zabaw_Cierpice_szkoła

2_Zaktualizowany_Opis_do_placu_zabaw_Cierpice_szkoła

3_Zaktualizowany_Plan_sytuacyjny_placu_zabaw_szkoła_Cierpice

4_Zaktualizowany_Plan_sytuacyjny_placu_zabaw_szkoła_Cierpice


Zmiana_treści_ogłoszenia_o_zamówieniu_publicznym

Ogłoszenie_o_zmianie_ogłoszenia_BZP

SIWZ_zmiana_9_10_2015


Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty

Załączniki

SIWZ docx, 111 kB

Powiadom znajomego