W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

RPI.271.7.2014

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy RPI.271.7.2014
Zamawiający Gmina Wielka Nieszawka
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Mniejsza od kwot art.11 ust. 8 ustawy Pzp
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: „ PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA „ Na podstawie art. 92 ustawy Pzp (tekst jednolity Dz.U. z 2013r. , poz. 907 ze zmianami) gmina Wielka Nieszawka informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone następujące oferty firm: Nr oferty Firma (nazwa) nazwisko oraz adres Wykonawcy Cena ofertowa zł brutto Część I Część II Część III Część IV 1. Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowo – Inżynieryjnego SA ul. Wapienna 10, 87-100 Toruń 798 007,37 725 474,25 916 922,21 316 620,94 2. EURO SYSTEM ŁUKASZ ROSOCHOWICZ Ul. Mickiewicza 100, 87-100 Toruń - 498 000,00 802 000,00 324 000,00 3. Skanska S.A.,ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa 697 138,42 - - - 4. PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-KOLEJOWYCH „DROKOL” ul. Kościuszki 41/47, 87-100 Toruń - - - 246 000,00 Wybrano oferty: 1. dla części I nr 3 firmy Skanska S.A., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa. Cena wybranej oferty – 697 138,42zł Słownie: sześćset dziewięćdziesiąt siedem tysięcy sto trzydzieści osiem złotych 42/100 2. dla części II nr 2 firmy EURO SYSTEM ŁUKASZ ROSOCHOWICZ ul. Mickiewicza 100, 87-100 Toruń. Cena 498 000,00zł Słownie: czterysta dziewięćdziesiąt osiem tysięcy 00/100 3. dla części III nr 2 firmy EURO SYSTEM ŁUKASZ ROSOCHOWICZ ul. Mickiewicza 100, 87-100 Toruń. Cena 802 000,00 Słownie: osiemset dwa tysiące 00/100 4. dla części IV nr 4 firmy PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO KOLEJOWYCH „DROKOL” ul. Kościuszki 41/47, 87-100 Toruń. Cena 246 000,00zł Słownie: dwieście czterdzieści sześć tysięcy 00/100. Oferty spełniają wymogi SIWZ i uznane zostały za najkorzystniejsze w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert: Cena - 100 %. Poniżej przedstawiamy punktację przyznaną wykonawcom w kryterium oceny ofert tj. cena 100% Nr oferty Firma (nazwa) nazwisko oraz adres Wykonawcy Liczba punktów Część I Część II Część III Część IV 1. Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowo – Inżynieryjnego SA ul. Wapienna 10, 87-100 Toruń 87 69 87 78 2. EURO SYSTEM ŁUKASZ ROSOCHOWICZ Ul. Mickiewicza 100, 87-100 Toruń - 100 100 76 3. Skanska S.A.,ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa 100 - - - 4. PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-KOLEJOWYCH „DROKOL” ul. Kościuszki 41/47, 87-100 Toruń - - - 100 Umowy z Wykonawcami mogą być podpisane w dn. 12.05.2014r.

Wielka Nieszawka: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA
Numer ogłoszenia: 136998 - 2014; data zamieszczenia: 23.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Nieszawka , ul. Toruńska 12, 87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6781212, 6781093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA DLA CZ. I Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej: ul. Ciechocińska, ul. Mennonitów, droga na dz. 561/5, 561/8, 2114/177, 571 w m. Cierpice I.1. ul. Ciechocińska w m. Brzoza; I.2. ul. Mennonitów w m. Wielka Nieszawka; I.3. drogi na dz. 561/5, 561/8, 2114/177, 571 w m. Cierpice Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie co najmniej: I.1.1. W zakresie dot. ulicy wskazanej w pkt. I. 1. - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej, - Utwardzenie poboczy, - Progi zwalniające z kostki betonowej wraz z oznakowaniem - Obsługa geodezyjna I.2.1 W zakresie dot. ulicy wskazanej w pkt. I. 2. - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Ustawienie znaków pionowych, - Obsługa geodezyjna I.3.1 W zakresie dot. ulicy wskazanej w pkt. I. 3. - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej - Ułożenie nawierzchni zatok autobusowych z kostki brukowej betonowej, - Ułożenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej, - Utwardzenie poboczy, - Ustawienie znaków pionowych, - Ustawienie wiaty przystankowej, - Obsługa geodezyjna CZĘŚĆ II I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA DLA CZ. II Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa dróg gminnych: ul. Spokojna ; ul. Środkowa; Ogrodowa; Kłosowa; Żwirowa w m. Cierpice gm. Wielka Nieszawka II.1. ul. Spokojna II.2. ul. Środkowa; II.3. ul. Ogrodowa II.4. ul. Kłosowa II.5. ul. Żwirowa Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie co najmniej: II.1.1. W zakresie dot. ulicy wskazanej w pkt. II. 1. - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Ustawienie znaków pionowych, - Obsługa geodezyjna II.2.1. W zakresie dot. ulicy wskazanej w pkt. II. 2. - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Ustawienie znaków pionowych, - Obsługa geodezyjna II.3.1. W zakresie dot. ulicy wskazanej w pkt. II. 3. -Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Utwardzenie poboczy, - Ustawienie znaków pionowych, - Obsługa geodezyjna II.4.1 W zakresie dot. ulicy wskazanej w pkt. II. 4. - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Ustawienie znaków pionowych, - Obsługa geodezyjna II.5.1 W zakresie dot. ulicy wskazanej w pkt. II. 5. - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Ustawienie znaków pionowych, - Obsługa geodezyjna CZĘŚĆ III I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA DLA CZ. III Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa dróg gminnych: ul. Olszynowa; Bukowa; Łąkowa; droga na dz. 191/26; droga na dz. 197/4 w m. Mała Nieszawka gm. Wielka Nieszawka III.1. ul. Olszynowa III.2. ul. Bukowa III.3. ul. Łąkowa III.4. droga na dz.191/26 III.5. droga na dz. 197/4 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie co najmniej: III.1.1. W zakresie dot. ulicy wskazanej w pkt. III. 1. - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Wyrównanie istniejącego zapadniętego chodnika, - Rozebranie, a następnie wbudowanie istniejącego chodnika z dostosowaniem do projektowanej niwelety, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Oczyszczenie istniejącego rowu melioracyjnego, - Wbudowanie ścieków podchodnikowych wg KPED 01.31 wraz z umocnieniem skarpy rowu - Ustawienie znaków pionowych. - Obsługa geodezyjna III.2.1 W zakresie dot. ulicy wskazanej w pkt. III. 2. - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Wyrównanie istniejącego zapadniętego chodnika, - Rozebranie, a następnie wbudowanie istniejącego chodnika z dostosowaniem do projektowanej niwelety, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Oczyszczenie istniejącego rowu melioracyjnego, - Wbudowanie ścieków podchodnikowych wg KPED 01.31 wraz z umocnieniem skarpy rowu - Ustawienie znaków pionowych - Obsługa geodezyjna III.3.1 W zakresie dot. ulicy wskazanej w pkt. III. 3. - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Obsługa geodezyjna III.4.1 W zakresie dot. ulicy wskazanej w pkt. III. 4. - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Ustawienie znaków pionowych - Obsługa geodezyjna III.5.1 W zakresie dot. ulicy wskazanej w pkt. III. 5. - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Obsługa geodezyjna CZĘŚĆ IV I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA DLA CZ. IV Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa dróg gminnych: ul. Wierzbowa; droga na dz. 195; w m. Wielka Nieszawka gm. Wielka Nieszawka IV.1. ul. Wierzbowa IV.2. droga na dz. 195 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie co najmniej: IV.1.1. W zakresie dot. ulicy wskazanej w pkt. IV. 1. - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Oczyszczenie istniejącego rowu melioracyjnego, - Ustawienie znaków pionowych. - Obsługa geodezyjna IV.2.1 W zakresie dot. ulicy wskazanej w pkt. IV. 2. - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Ustawienie znaków pionowych. - Obsługa geodezyjna.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.10.00.00-8, 45.23.32.22-1, 45.23.32.52-0, 45.23.32.90-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I - 8.000,00 PLN Część II - 8.000,00 PLN Część III - 10.000,00 PLN Część IV - 3.000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I. Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy wykaz 2 robót budowlanych w zakresie budowy dróg wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat każda o wartości 800.000,00 zł. przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Część II. Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy wykaz 2 robót budowlanych w zakresie budowy dróg wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat o wartości 800.000,00 zł każda przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Część III. Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy wykaz 2 robót budowlanych w zakresie budowy dróg wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat o wartości 1.000.000,00 zł każda przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Część IV. Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy wykaz 2 robót budowlanych w zakresie budowy dróg wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat o wartości 300.000,00 zł każda przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na następujących stanowiskach: Kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, która pełniła funkcję kierownika na budowie dróg.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I. Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 800 000,00 zł b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia do kwoty 800 000,00 zł. Część II. Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że c) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 800 000,00 zł d) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia do kwoty 800 000,00 zł. Część III. Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że e) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł f) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia do kwoty 1.000.000,00 zł. Część IV. Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że g) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 300.000,00 zł h) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia do kwoty 300.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 u. 1 ustawy Pzp dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Warunki zmian zostały określone w projekcie umowy w §15.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12, Wielka Nieszawka, 87-165 Cierpice..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wielka Nieszawka ul. Toruńska 12, Wielka Nieszawka, 87-165 Cierpice, pokój nr 2 - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej: ul. Ciechocińska, ul. Mennonitów, droga na dz. 561/5, 561/8, 2114/177, 571 w m. Cierpice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I.1. ul. Ciechocińska w m. Brzoza; I.2. ul. Mennonitów w m. Wielka Nieszawka; I.3. drogi na dz. 561/5, 561/8, 2114/177, 571 w m. Cierpice Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie co najmniej: I.1.1. W zakresie dot. ulicy wskazanej w pkt. I. 1. - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej, - Utwardzenie poboczy, - Progi zwalniające z kostki betonowej wraz z oznakowaniem - Obsługa geodezyjna I.2.1 W zakresie dot. ulicy wskazanej w pkt. I. 2. - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Ustawienie znaków pionowych, - Obsługa geodezyjna I.3.1 W zakresie dot. ulicy wskazanej w pkt. I. 3. - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej - Ułożenie nawierzchni zatok autobusowych z kostki brukowej betonowej, - Ułożenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej, - Utwardzenie poboczy, - Ustawienie znaków pionowych, - Ustawienie wiaty przystankowej, - Obsługa geodezyjna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.10.00.00-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.22-1, 45.23.32.52-0, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa dróg gminnych: ul. Spokojna ; ul. Środkowa; Ogrodowa; Kłosowa; Żwirowa w m. Cierpice gm. Wielka Nieszawka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II.1. ul. Spokojna II.2. ul. Środkowa; II.3. ul. Ogrodowa II.4. ul. Kłosowa II.5. ul. Żwirowa Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie co najmniej: II.1.1. W zakresie dot. ulicy wskazanej w pkt. II. 1. - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Ustawienie znaków pionowych, - Obsługa geodezyjna II.2.1. W zakresie dot. ulicy wskazanej w pkt. II. 2. - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Ustawienie znaków pionowych, - Obsługa geodezyjna II.3.1. W zakresie dot. ulicy wskazanej w pkt. II. 3. -Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Utwardzenie poboczy, - Ustawienie znaków pionowych, - Obsługa geodezyjna II.4.1 W zakresie dot. ulicy wskazanej w pkt. II. 4. - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Ustawienie znaków pionowych, - Obsługa geodezyjna II.5.1 W zakresie dot. ulicy wskazanej w pkt. II. 5. - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Ustawienie znaków pionowych, - Obsługa geodezyjna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.10.00.00-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.22-1, 45.23.32.52-0, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa dróg gminnych: ul. Olszynowa; Bukowa; Łąkowa; droga na dz. 191/26; droga na dz. 197/4 w m. Mała Nieszawka gm. Wielka Nieszawka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: III.1. ul. Olszynowa III.2. ul. Bukowa III.3. ul. Łąkowa III.4. droga na dz.191/26 III.5. droga na dz. 197/4 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie co najmniej: III.1.1. W zakresie dot. ulicy wskazanej w pkt. III. 1. - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Wyrównanie istniejącego zapadniętego chodnika, - Rozebranie, a następnie wbudowanie istniejącego chodnika z dostosowaniem do projektowanej niwelety, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Oczyszczenie istniejącego rowu melioracyjnego, - Wbudowanie ścieków podchodnikowych wg KPED 01.31 wraz z umocnieniem skarpy rowu - Ustawienie znaków pionowych. - Obsługa geodezyjna III.2.1 W zakresie dot. ulicy wskazanej w pkt. III. 2. - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Wyrównanie istniejącego zapadniętego chodnika, - Rozebranie, a następnie wbudowanie istniejącego chodnika z dostosowaniem do projektowanej niwelety, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Oczyszczenie istniejącego rowu melioracyjnego, - Wbudowanie ścieków podchodnikowych wg KPED 01.31 wraz z umocnieniem skarpy rowu - Ustawienie znaków pionowych - Obsługa geodezyjna III.3.1 W zakresie dot. ulicy wskazanej w pkt. III. 3. - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Obsługa geodezyjna III.4.1 W zakresie dot. ulicy wskazanej w pkt. III. 4. - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Ustawienie znaków pionowych - Obsługa geodezyjna III.5.1 W zakresie dot. ulicy wskazanej w pkt. III. 5. - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Obsługa geodezyjna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.10.00.00-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.22-1, 45.23.32.52-0, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa dróg gminnych: ul. Wierzbowa; droga na dz. 195; w m. Wielka Nieszawka gm. Wielka Nieszawka.

Załączniki

Powiadom znajomego