W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

RPI.271.11.16

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy RPI.271.11.16
Zamawiający Gmina Wielka Nieszawka
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej kwot wskazanych w art. 11 ust. 8 PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego dla zadania pn.: „PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA” Na podstawie art. 92 ustawy Pzp (tekst jednolity Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) Gmina Wielka Nieszawka informuje, że w przedmiotowym postępowaniu, zostały złożone następujące oferty: Nr oferty Firma (nazwa) nazwisko oraz adres Wykonawcy CZĘŚĆ I CZĘŚĆ II CZĘŚĆ III CZĘŚĆ IV Cena brutto /gwarancja Cena brutto /gwarancja Cena brutto /gwarancja Cena brutto /gwarancja 1. PBD Sp. z o.o. Ul.Grudziądzka 57/3 87-100 Toruń nie dotyczy 169.740,00 zł / 60 miesięcy 166.050,00 zł 60 miesięcy nie dotyczy 2. Bogmar Sp. z o.o. Ostromecko,ul.Ksztanowa 9 86-070 Dabrowa Chełmińska 316.725,00 zł /60 miesięcy 303.195,00 zł / 60 miesięcy 264.450,00 zł / 60 miesięcy 196.800,00 zł / 60 miesięcy 3. BRUKBUD Sławomir Przyziółkowski Ul. Zbożowa 35A/7 , 87-100 Toruń nie dotyczy 193.328,74 zł / 60 miesięcy 197.648,21 zł / 60 miesięcy 122.950,31 zł / 60 miesięcy 4. TORBRUK Dariusz Szychulski Ul. Przy Nasypie 1 , 87-100 Toruń nie dotyczy 179.953,92 zł / 60 miesięcy 187.962,45 zł / 60 miesięcy nie dotyczy Część I została unieważniona Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) Przed otwarciem ofert Zamawiający podał, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć 170.000,00 zł brutto. Najniższa cena ofertowa wynosi 316.725,00 zł brutto Cena ta przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania. Dla części II wybrano ofertę nr 1 firmy PBD Sp. z o.o., ul.Grudziądzka 57/3, 87-100 Toruń Cena: 169.740,00 zł / gwarancja : 60 miesięcy słownie: sto sześćdziesiąt dziewięć tysięcy siedemset czterdzieści złotych i 00/100 zł Oferta spełnia wymogi SIWZ i uznana została za najkorzystniejszą w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert: cena - 95 %, gwarancja – 5 %. Dla części III wybrano ofertę nr 3 firmy PDB Sp. z o.o., ul. Grudziądzka 57/3, 87-100 Toruń Cena: 166.050,00 zł / gwarancja : 60 miesięcy słownie: sto sześćdziesiąt sześć tysięcy pięćdziesiąt złotych i 00/100 zł Oferta spełnia wymogi SIWZ i uznana została za najkorzystniejszą w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert: cena - 95 %, gwarancja – 5 %. Dla części IV wybrano ofertę nr 3 firmy BRUKBUD ,Sławomir Przyziółkowski Ul. Zbożowa 35A/7 ,87-100 Toruń, Cena: 122.950,31 zł / gwarancja : 60 miesięcy słownie: sto dwadzieścia dwa tysiące dziewięćset pięćdziesiąt złotych i 31/100 zł Oferta spełnia wymogi SIWZ i uznana została za najkorzystniejszą w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert: cena - 95 %, gwarancja – 5 %. Poniżej przedstawiamy punktację przyznaną Wykonawcom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację: Nr oferty Firma (nazwa) nazwisko oraz adres Wykonawcy CZĘŚĆ I CZĘŚĆ II CZĘŚĆ III CZĘŚĆ IV Cena brutto /gwarancja Cena brutto /gwarancja Cena brutto /gwarancja Cena brutto /gwarancja 1. PBD Sp. z o.o. Ul.Grudziądzka 57/3 87-100 Toruń nie dotyczy Cena: 95 Gwarancja: 5 Razem : 100 Cena: 95 Gwarancja: 5 Razem : 100 nie dotyczy 2. Bogmar Sp. z o.o. Ostromecko,ul.Ksztanowa 9 86-070 Dabrowa Chełmińska nie dotyczy Cena: 53,18 Gwarancja: 5 Razem : 58,18 Cena: 59,65 Gwarancja: 5 Razem : 64,65 Cena: 59,35 Gwarancja: 5 Razem : 64,35 3. BRUKBUD Sławomir Przyziółkowski Ul. Zbożowa 35A/7 , 87-100 Toruń nie dotyczy Cena: 83,40 Gwarancja: 5 Razem : 88,18 Cena: 79,81 Gwarancja: 5 Razem : 84,81 Cena: 95 Gwarancja: 5 Razem : 100 4. TORBRUK Dariusz Szychulski Ul. Przy Nasypie 1 , 87-100 Toruń nie dotyczy Cena: 89,60 Gwarancja: 5 Razem : 94,60 Cena: 83,92 Gwarancja: 5 Razem : 88,92 nie dotyczy Umowa z Wykonawcami może być podpisane w dniu 01.08.2016 r.

Wielka Nieszawka: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA
Numer ogłoszenia: 123327 - 2016; data zamieszczenia: 07.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Nieszawka , ul. Toruńska 12, 87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6781212, 6781093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I 1. Ul. Ciechocińska dz. nr 119/9 w Brzozie, 2. Ul. Świerkowa, dz. nr 92/4, 92/3, 91/9, 91/3, 92/6 w Cierpicach, CZĘŚĆ II 1. Ul. Radosna, dz. nr 192/9 w Małej Nieszawce, 2. Ul. Osikowa, dz. nr 53 w Małej Nieszawce, CZĘŚĆ III 1. Ul. Jaśminowa - dz. nr 116 w Wielkiej Nieszawce, 2. Dz. nr 101/8 w Wielkiej Nieszawce CZĘŚĆ IV 1. Ul. Kalinowa , dz. nr 26/5, 26/19 (26/38, 26/39), 26/30 (26/40, 26/41).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I: 2.000,00 zł Część II: 2.000,00 zł Część III: 2.000,00 zł Część IV: 1.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy wykaz co najmniej jednego zamówienia, którego przedmiotem były roboty budowlane w zakresie budowy dróg, wykonanego w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących tych robót, określających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone: 1) dla części I o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto 2) dla części II o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto 3) dla części III o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto 4) dla części IV o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych, w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności: 1. Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, który pełnił funkcję kierownika robót na budowie dróg, 2. Kierownik robót elektrycznych (wyłącznie dla części IV) - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową: 1) dla części I na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł 2) dla części II na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł 3) dla części III na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł 4) dla części IV na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia: 1) dla części I na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł 2) dla części II na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł 3) dla części III na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł 4) dla części III na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł Wykonawcy biorący udział w przetargu, składający ofertę na więcej niż jedną część, powinni spełniać wyżej wymienione warunki określone dla sytuacji ekonomicznej i finansowej łącznie dla każdej z części

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. Warunki zmian zostały określone w projekcie umowy § 15. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres przedmiotu zamówienia określony w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wielkanieszawka.lo.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice, pokój nr 2 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I 1. Ul. Ciechocińska dz. nr 119/9 w Brzozie, 2. Ul. Świerkowa, dz. nr 92/4, 92/3, 91/9, 91/3, 92/6 w Cierpicach,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla Części I obejmuje wykonanie w szczególności: 1. Ul. Ciechocińska dz. nr 119/9 w Brzozie: a. Wykonanie koryta drogowego pod konstrukcję nawierzchni na poszerzeniu jezdni, b. Ustawienie obrzeży betonowych na ławie betonowej w obrębie progu zwalniającego, c. Wbudowanie warstwy odcinającej z piasku na poszerzeniu jezdni i progu, d. Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego na poszerzeniu jezdni i progu e. Ułożenie warstwy wyrównawczej z destruktu betonowego, f. Ułożenie geosiatki z zakładem na łączeniu istniejącej nawierzchni z poszerzeniem, g. Skropienie nawierzchni asfaltem, h. Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej- próg zwalniający, i. Ułożenie warstwy wiążącej z B.A., j. Ułożenie warstwy ścieralnej z B.A., k. Wbudowanie umocnionych poboczy, l. Ustawienie znaków drogowych m. Prace remontowe wokół krzyża (wykoszenie trawnika, regulacja płyt ażurowych, etc, n. Obsługa geodezyjna. 2. Ul. Świerkowa, dz. nr 92/4, 92/3, 91/9, 91/3, 92/6 w Cierpicach: a. Rozebranie nawierzchni bitumicznej na skrzyżowaniach, b. Korytowanie pod konstrukcję nawierzchni, c. Ustawienie oporników betonowych na ławie betonowej, d. Wbudowanie warstwy odcinającej z piasku, e. Wbudowanie podbudowy zasadniczej z destruktu budowlanego, f. Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, g. Regulacja wysokościowa istniejących studni i skrzynek zaworów, h. Wykonanie umocnionych poboczy, i. Ustawienie znaków drogowych - j. Humusowanie terenów zielonych z obsiewem mieszanką traw. k. Obsługa geodezyjna. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla części I określają: 1) projekty budowlano-wykonawcze wykonane przez firmę: Usługi Drogowe Sergiusz Makowski, ul. Kaliska 87a, 87-800 Włocławek, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Wykonawca wg własnego wyboru, na własną odpowiedzialność i ryzyko, może obejrzeć miejsce robót w celu zgromadzenia wszelkich informacji, które mogą być potrzebne do prawidłowego przygotowania oferty. Do materiałów i urządzeń dla których jest wskazany producent lub dystrybutor można stosować materiały i urządzenia równoważne, spełniające co najmniej parametry określone w projekcie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II 1. Ul. Radosna, dz. nr 192/9 w Małej Nieszawce, 2. Ul. Osikowa, dz. nr 53 w Małej Nieszawce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla Części II obejmuje wykonanie w szczególności: 1. Ul. Radosna, dz. nr 192/9 w Małej Nieszawce: a. Ścięcie drzewa i karczowanie pnia, b. Rozebranie na wierzchni chodnika wzdłuż wojewódzkiej, c. Korytowanie pod konstrukcję nawierzchni, d. Ustawienie oporników betonowych na ławie betonowej, e. Wbudowanie warstwy odcinającej z piasku, f. Wbudowanie podbudowy zasadniczej z destruktu budowlanego, g. Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, h. Regulacja wysokościowa istniejących studni i skrzynek zaworów wraz z przebudową przepompowni, i. Wykonanie umocnionych poboczy, j. Ustawienie znaków drogowych , k. Ułożenie płytek ryflowanych z wypustkami koloru żółtego dla niewidomych, l. Humusowanie terenów zielonych z obsiewem mieszanką traw, m. Obsługa geodezyjna 2. Ul. Osikowa, dz. nr 53 w Małej Nieszawce: a. Korytowanie pod konstrukcję nawierzchni, b. Ustawienie oporników betonowych na ławie betonowej, c. Wbudowanie warstwy odcinającej z piasku, d. Wbudowanie podbudowy zasadniczej z destruktu budowlanego, e. Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, f. Regulacja wysokościowa istniejących studni i skrzynek zaworów, g. Wykonanie umocowanych poboczy, h. Ustawienie znaków drogowych, i. Humusowanie terenów zielonych z obsiewem mieszanką traw, j. Obsługa geodezyjna Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla części II określają: 1) projekty budowlano-wykonawcze wykonane przez firmę: Usługi Drogowe Sergiusz Makowski, ul. Kaliska 87a, 87-800 Włocławek, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Wykonawca wg własnego wyboru, na własną odpowiedzialność i ryzyko, może obejrzeć miejsce robót w celu zgromadzenia wszelkich informacji, które mogą być potrzebne do prawidłowego przygotowania oferty. Do materiałów i urządzeń dla których jest wskazany producent lub dystrybutor można stosować materiały i urządzenia równoważne, spełniające co najmniej parametry określone w projekcie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III 1. Ul. Jaśminowa - dz. nr 116 w Wielkiej Nieszawce, 2. Dz. nr 101/8 w Wielkiej Nieszawce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla Części III obejmuje wykonanie w szczególności: 1. Ul. Jaśminowa - dz. nr 116 w Wielkiej Nieszawce: a. Korytowanie pod konstrukcję nawierzchni, ścieżki rowerowej i chodnika, b. Częściowe rozebranie istniejącej nawierzchni z kostki betonowej w celu dostosowania 2 szt. studzienek kanalizacyjnych wraz z kratkami żeliwnymi i podłączeniem ich do istniejących studzienek kanalizacji deszczowej, c. Ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej, d. Ustawienie obrzeży betonowych, e. Wbudowanie warstwy odcinającej z piasku, f. Wbudowanie podbudowy zasadniczej z destruktu budowlanego, g. Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, h. Ustawienie znaków drogowych, i. Obsługa geodezyjna 2. Dz. nr 101/8 w Wielkiej Nieszawce: a. Korytowanie pod konstrukcję nawierzchni, b. Ustawienie oporników betonowych i krawężników drogowych na ławie betonowej, c. Wykonanie kanalizacji deszczowej: wpustów, przykanalików, studni rewizyjnej, separatora koalescencyjnego substancji ropopochodnych, ścieku liniowego typu Ekodren lub równoważny, d. Wbudowanie warstwy odcinającej z piasku, e. Wbudowanie podbudowy zasadniczej z destruktu budowlanego, f. Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, g. Regulacja wysokości istniejących studni i skrzynek zaworów wraz z przebudową przepompowni, h. Ustawienie znaków drogowych, i. Obsługa geodezyjna Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla części III określają: 1) projekty budowlano-wykonawcze wykonane przez firmę: Usługi Drogowe Sergiusz Makowski, ul. Kaliska 87a, 87-800 Włocławek, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Wykonawca wg własnego wyboru, na własną odpowiedzialność i ryzyko, może obejrzeć miejsce robót w celu zgromadzenia wszelkich informacji, które mogą być potrzebne do prawidłowego przygotowania oferty. Do materiałów i urządzeń dla których jest wskazany producent lub dystrybutor można stosować materiały i urządzenia równoważne, spełniające co najmniej parametry określone w projekcie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ IV 1. Ul. Kalinowa, dz. nr 26/5, 26/19 (26/38, 26/39), 26/30 (26/40, 26/41):.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla Części IV obejmuje wykonanie w szczególności: 1. Ul. Kalinowa, dz. nr 26/5, 26/19 (26/38, 26/39), 26/30 (26/40, 26/41): a. Przebudowę skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 273 z ulicą Kalinową: a) Wykonanie koryta drogowego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem, b) Wbudowanie warstwy odcinającej z piasku, c) Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, d) Regulacja wysokościowa skrzynek zaworów i studni kanalizacyjnych do projektowanej rzędnej nawierzchni, e) Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, b. Przestawienie słupa oświetleniowego, c. Wykonanie koryta drogowego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem, d. Wykonanie robót ziemnych przy zjeździe na dz. 26/28, e. Ustawienie muru oporowego z elementów prefabrykowanych typu L przy zjeździe na dz. 26/28, f. Zagęszczenie nasypu przy zjeździe na dz. 26/28, g. Wbudowanie warstwy odcinającej z piasku, h. Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, i. Umocnienie skarp za pomocą płyt ażurowych wraz z ich humusowaniem przy zjeździe na dz. 26/28, j. Regulacja wysokościowa skrzynek zaworów i studni kanalizacyjnych do projektowanej rzędnej nawierzchni, k. Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, l. Utwardzenie poboczy, m. Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, n. Ustawienie znaków drogowych grupy małej II generacji na słupkach stalowych, o. rozebranie istniejącego ogrodzenia o długości około 90 m wzdłuż granicy dz. nr 26/5 z dz. nr 26/28 i przeniesienie go na granicę dz. nr 26/5 z dz. nr 26/19, przy użyciu materiałów z istniejącego ogrodzenia, tj. metalowej siatki i stalowych profili oraz cokolików żelbetowych prefabrykowanych - ewentualne straty materiału pokrywa wykonawca. p. Obsługa geodezyjna. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla części IV określają: 1) projekty budowlano-wykonawcze wykonane przez firmę: Usługi Drogowe Sergiusz Makowski, ul. Kaliska 87a, 87-800 Włocławek, 2) projekt budowlany pn. Linia energetyczna oświetlenia ulicy Kalinowej - rozwiązanie kolizji, wykonany przez firmę: Pracownia projektowa Energo - Lipex ul. Widokowa 16, Nowa Wieś, 87-162 Lubicz 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Wykonawca wg własnego wyboru, na własną odpowiedzialność i ryzyko, może obejrzeć miejsce robót w celu zgromadzenia wszelkich informacji, które mogą być potrzebne do prawidłowego przygotowania oferty. Do materiałów i urządzeń dla których jest wskazany producent lub dystrybutor można stosować materiały i urządzenia równoważne, spełniające co najmniej parametry określone w projekcie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5


SIWZ

Dokumentacja_projektowa_część_I

Dokumentacja_projektowa_część_II_part1

Dokumentacja_projektowa_część_II_part2

Dokumentacja_projektowa_część_III_part1

Dokumentacja_projektowa_część_III_part2

Dokumentacja_projektowa_część_IV


Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty

Załączniki

SIWZ docx, 115 kB

Powiadom znajomego