W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

RPI.271.8.16

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na WYKONANIE OŚWIETLENIA ULICZNEGO DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy RPI.271.8.16
Zamawiający Gmina Wielka Nieszawka
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej kwot wskazanych w art. 11 ust. 8 PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: „WYKONANIE OŚWIETLENIA ULICZNEGO DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA” Na podstawie art. 92 ustawy Pzp (tekst jednolity Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) Gmina Wielka Nieszawka informuje, że w przedmiotowym postępowaniu, zostały złożone następujące oferty: Nr oferty Firma (nazwa) nazwisko oraz adres Wykonawcy Cena ofertowa zł brutto/ Gwarancja Część I Część II Część III 1. EL-MAR Sp. z o.o. ul.Wschodnia 36D , 87-100 Toruń Cena:124.317,19 zł Gwar.: 36 m-sce Cena: 95.677,27 zł Gwar.: 36 m-sce Cena: 54.116,75 zł Gwar.: 36 m-sce 2. ELTOP sp.j. Wasiniak,Piskorski,Grabowski, Ul. Chrzanowskiego , 87-100 Toruń Cena:121.215,27 zł Gwar.: 60 m-sce Cena:10.7371,62zł Gwar.: 60 m-sce Cena:68.587,26 zł Gwar.: 60 m-sce 3. ELKARD Sp. z o.o. Sp.Komandytowa , Ul.Grudziądzka 159, 87-100 Toruń Cena:110.331,00 zł Gwar.: 60 m-sce Cena:81.672,00 zł Gwar.: 60 m-sce Cena:48.954,00 zł Gwar.: 60 m-sce 4. P.P.U.H. ELTOM Piotr Osowski, Ul. Zakątek 35, 87-100 Toruń Cena:110.030,90 zł Gwar.: 36 m-sce Cena:84.671,69 zł Gwar.: 36 m-sce Cena:48.870,15 zł Gwar.: 36 m-sce Wybrano oferty: Dla części I ofertę nr 3 firmy ELKARD Sp. z o.o. Sp. Komandytowa , ul.Grudziądzka 159, 87-100 Toruń Cena: 110.331,00 zł słownie: sto dziesięć tysięcy trzysta trzydzieści jeden i 00/100 zł Oferta spełnia wymogi SIWZ i uznana została za najkorzystniejszą w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert: cena - 95 %, wysokość kar umownych – 5 %. Dla części II ofertę nr 3 firmy ELKARD Sp. z o.o. Sp. Komandytowa , ul.Grudziądzka 159, 87-100 Toruń Cena: 81.672,00 zł słownie: osiemdziesiąt jeden tysięcy sześćset siedemdziesiąt dwa i 00/100 zł Oferta spełnia wymogi SIWZ i uznana została za najkorzystniejszą w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert: cena - 95 %, wysokość kar umownych – 5 %. Oferta spełnia wymogi SIWZ i uznana została za najkorzystniejszą w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert: cena - 95 %, wysokość kar umownych – 5 %. Dla części III ofertę nr 3 firmy ELKARD Sp. z o.o. Sp. Komandytowa , ul.Grudziądzka 159, 87-100 Toruń Cena: 48954,00 zł słownie: czterdzieści osiem tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt cztery i 00/100 zł Oferta spełnia wymogi SIWZ i uznana została za najkorzystniejszą w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert: cena - 95 %, wysokość kar umownych – 5 %. Poniżej przedstawiamy punktację przyznaną Wykonawcom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację: Nr oferty Firma (nazwa) nazwisko oraz adres Wykonawcy Cena ofertowa zł brutto Część I Część II Część III 1. EL-MAR Sp. z o.o. ul.Wschodnia 36D , 87-100 Toruń Oferta odrzucona Oferta odrzucona Oferta odrzucona 2. ELTOP sp.j. Wasiniak,Piskorski,Grabowski, Ul. Chrzanowskiego , 87-100 Toruń cena: 86,23 gwarancja: 5 Razem: 91,23 cena: 72,26 gwarancja: 5 Razem: 77,26 cena: 67,68 gwarancja: 5 Razem: 72,67 3. ELKARD Sp. z o.o. Sp.Komandytowa , Ul.Grudziądzka 159, 87-100 Toruń cena: 94,74 gwarancja: 5 Razem: 99,74 cena: 95 gwarancja: 5 Razem: 100 cena: 94,83 gwarancja: 5 Razem: 99,83 4. P.P.U.H. ELTOM Piotr Osowski, Ul. Zakątek 35, 87-100 Toruń cena: 95 gwarancja: 3 Razem: 98,00 cena: 91,63 gwarancja: 3 Razem: 94,63 cena: 95 gwarancja: 3 Razem: 98,00 Umowa z Wykonawcą może być podpisana w dniu 11.07.2016 r. UZASADNIENIE W terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. 29.06.2016 r. do godz. 1000 zostały złożone cztery oferty. Ponieważ oferty nr 1 i 4 zawierały braki, Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2015 poz 2164), zwana dalej „pzp”,wezwał Wykonawców do złożenia dokumentów. Po przedłożeniu dokumentów od Wykonawców,zamawiający dokonał formalnej oceny ofert. W wyniku tej oceny zamawiający uznał, że oferty nr 2,3 i 4 spełniają wymogi SIWZ. Natomiast Wykonawca, który złożył ofertę nr 1, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, tj. 04.07.2016 r. nie przedłożył stosownych dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W związku z powyższym Zamawiający był zobligowany wykluczyć Wykonawcę z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 (tekst jednolity Dz.U. z 2015 r., poz. 2164), tym samym zgodnie z art. 24 ust 4 oraz z art. 89 ust 1 pkt. 5 Prawa zamówień publicznych, ofertę nr 1 należało odrzucić.

Wielka Nieszawka: WYKONANIE OŚWIETLENIA ULICZNEGO DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA
Numer ogłoszenia: 85335 - 2016; data zamieszczenia: 14.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Nieszawka , ul. Toruńska 12, 87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6781212, 6781093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE OŚWIETLENIA ULICZNEGO DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I: 1. ul. Kalinowa, dz. nr 26/30, 26/5, 26/21 w Małej Nieszawce, 2. ul. Radosna, dz. nr 192/9 w Małej Nieszawce , 3. ul. Osikowa, dz. nr 52/1, 52/3, 53 w Małej Nieszawce, 4. ul. Bukowa, Czeremchowa, dz. nr 235/39 w Małej Nieszawce, 5. ul. Różana, dz. nr 347 w Małej Nieszawce, 6. ul. Poziomkowa, 376/26, 376/22, 376/10, 374/4 w Małej Nieszawce, 7. Mała Nieszawka, dz. nr 191/26 CZĘŚĆ II: 1. ul. Świerkowa , dz. nr 79/3, 91/9, 91/3 w Cierpicach 2. ul. Wiśniowa , dz. nr 79/3, 87/5 w Cierpicach 3. ul. Długa, dz. nr 69/40, 52/2, 374, 34/2 w Cierpicach 4. ul. Długa ( plac zabaw i rekreacji), dz. nr 43/10; 44/2, 52/2, 644, 646/1, 646/2 w Cierpicach CZĘŚĆ III: 1. ul. Ciechocińska, dz. nr 89, 119/9 w Brzozie, 2. ul. Wędkarska, dz. nr 89 w Brzozie, 3. ul. Tulipanowa. Dz. nr 223/4, 223/25, 223/3, 223/4w Wielkiej Nieszawce,.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.31.61.10-9, 45.23.14.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I: 2.000,00 zł Część II: 1.000,00 zł Część III: 1.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy wykaz co najmniej jednego zamówienia, którego przedmiotem były roboty budowlane w zakresie budowy oświetlenia ulicznego, wykonanego w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania robót oraz z załączeniem dowodów dotyczących tych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone: 1) dla części I o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł (brutto) 2) dla części II o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (brutto) 3) dla części III o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (brutto) Wykonawcy biorący udział w przetargu, składający ofertę na więcej niż jedną część, powinni spełniać wyżej wymienione warunki łącznie dla każdej z części

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych, w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowisku: -kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, który pełnił funkcję kierownika robót na budowie oświetlenia ulicznego,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)posiada środki finansowe lub zdolność kredytową: 1)dla części I na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł 2)dla części II na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł 3)dla części III na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł b)posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia: 1)dla części I na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł 2)dla części II na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł 3)dla części III na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł Wykonawcy biorący udział w przetargu, składający ofertę na więcej niż jedną część, powinni spełniać wyżej wymienione warunki łącznie dla każdej z części

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. Warunki zmian zostały określone w projekcie umowy § 11. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres przedmiotu zamówienia określony w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wielkanieszawka.lo.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce ul. Toruńska 12 , 87-165 Cierpice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce ul. Toruńska 12 , 87-165 Cierpice , pokój nr 2 -sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. ul. Kalinowa, dz. nr 26/30, 26/5, 26/21 w Małej Nieszawce, 2. ul. Radosna, dz. nr 192/9 w Małej Nieszawce , 3. ul. Osikowa, dz. nr 52/1, 52/3, 53 w Małej Nieszawce, 4. ul. Bukowa, Czeremchowa, dz. nr 235/39 w Małej Nieszawce, 5. ul. Różana, dz. nr 347 w Małej Nieszawce, 6. ul. Poziomkowa, 376/26, 376/22, 376/10, 374/4 w Małej Nieszawce, 7. Mała Nieszawka, dz. nr 191/26.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla Części I obejmuje wykonanie w szczególności: 1.ul. Kalinowa, dz. nr 26/30, 26/5, 26/21 w Małej Nieszawce: a.Ustawienie słupów oświetleniowych b.Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 c.Montaż opraw typu LED 18- 20 W d.Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 e.Montaż wysięgnika ocynk. f.Montaż skrzynki bezpiecznikowej g.Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A h.Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski i.Montaż rur typu AROT DVK fi 50 j.Montaż rur typu AROT SRS fi 50 k.Wykonanie przecisku AROT SRS fi 50 l.Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 m. Ułożenie płaskownika Fe/Zn 25x4 mm n. Montaż ustoju dla słupa typu B - 150 o. Instalacja opasek kablowych p. Obsługa geodezyjna 2.ul. Radosna, dz.nr 192/9 w Małej Nieszawce : a.Ustawienie słupów oświetleniowych b.Ułożenie kabli typu YKY 5 x 6 mm2 c.Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 d.Montaż opraw typu LED 18- 20 W e.Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 f.Montaż wysięgnika ocynk. g.Montaż skrzynki bezpiecznikowej h.Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A i.Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski j.Montaż rur typu AROT DVK fi 50 k.Montaż rur typu AROT SRS fi 50 l.Wykonanie przecisku AROT SRS fi 50 m.Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 n.Montaż ustoju dla słupa typu B - 150 o.Instalacja opasek kablowych p.Ułożenie płaskownika Fe/Zn 25x4 mm q.Rozdzielnica typy S - 3 r.Instalacja zabezpieczenia S 301 10 A s.Montaż szafki oświetlenia t.Obsługa geodezyjna 3. ul. Osikowa, dz. nr 52/1, 52/3, 53 w Małej Nieszawce, a. Ustawienie słupów oświetleniowych b. Ułożenie kabli typu YKY 5 x 6 mm2 c. Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 d. Montaż opraw typu LED 18- 20 W e. Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 f. Montaż wysięgnika ocynk. g. Montaż skrzynki bezpiecznikowej h. Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A i. Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski j. Montaż rur typu AROT DVK fi 50 k. Montaż rur typu AROT SRS fi 50 l. Wykonanie przecisku AROT SRS fi 50 m. Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 n. Montaż ustoju dla słupa typu B - 150 o. Instalacja opasek kablowych p. Ułożenie płaskownika Fe/Zn 25x4 mm q. Rozdzielnica typy S - 3 r. Montaż szyny TH 35 s. Instalacja zabezpieczenia S 301 10 A t. Montaż szafki oświetlenia u. Obsługa geodezyjna 4. ul. Bukowa, Czeremchowa, dz. nr 235/39 w Małej Nieszawce, a. Ustawienie słupów oświetleniowych b. Ułożenie kabli typu YKY 5 x 6 mm2 c. Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 d. Montaż opraw typu LED 18- 20 W e. Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 f. Montaż wysięgnika ocynk. g. Montaż skrzynki bezpiecznikowej h. Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A i. Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski j. Montaż rur typu AROT DVK fi 50 k. Montaż rur typu AROT SRS fi 50 l. Wykonanie przecisku AROT SRS fi 50 m. Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 n. Ułożenie płaskownika Fe/Zn 25x4 mm o. Montaż ustoju dla słupa typu B - 150 p. Instalacja opasek kablowych q. Rozdzielnica typy S - 3 r. Instalacja zabezpieczenia S 301 6 A s. Montaż szafki oświetlenia t. Obsługa geodezyjna 5. ul. Różana, dz. nr 347 w Małej Nieszawce: a. Ustawienie słupów oświetleniowych b. Ułożenie kabli typu YKY 5 x 6 mm2 c. Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 d. Montaż opraw typu LED 18- 20 W e. Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 f. Montaż wysięgnika ocynk. g. Montaż skrzynki bezpiecznikowej h. Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A i. Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski j. Montaż rur typu AROT DVK fi 50 k. Montaż rur typu AROT SRS fi 50 l. Wykonanie przecisku AROT SRS fi 50 m. Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 n. Ułożenie płaskownika Fe/Zn 25x4 mm o. Montaż ustoju dla słupa typu B - 150 p. Instalacja opasek kablowych q. Rozdzielnica typy S - 3 r. Instalacja zabezpieczenia S 301 10 A s. Montaż szafki oświetlenia t. Obsługa geodezyjna 6. ul. Poziomkowa, 376/26, 376/22, 376/10, 374/4 w Małej Nieszawce: a. Ustawienie słupów oświetleniowych b. Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 c. Montaż opraw typu LED 18- 20 W d. Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 e. Montaż wysięgnika ocynk. f. Montaż skrzynki bezpiecznikowej g. Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A h. Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski i. Montaż rur typu AROT DVK fi 50 j. Wykonanie przecisku AROT SRS fi 50 k. Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 l. Ułożenie płaskownika Fe/Zn 25x4 mm m. Montaż ustoju dla słupa typu B - 150 n. Instalacja opasek kablowych o. Obsługa geodezyjna 7. Mała Nieszawka, dz. nr 191/26: a. Ustawienie słupów oświetleniowych b. Ułożenie kabli typu YKY 5 x 6 mm2 c. Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 d. Montaż opraw typu LED 18- 20 W e. Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 f. Montaż wysięgnika ocynk. g. Montaż skrzynki bezpiecznikowej h. Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A i. Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski j. Montaż rur typu AROT DVK fi 50 k. Montaż rur typu AROT SRS fi 50 l. Wykonanie przecisku AROT SRS fi 50 m. Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 n. Ułożenie płaskownika Fe/Zn 25x4 mm o. Montaż ustoju dla słupa typu B - 150 p. Instalacja opasek kablowych q. Rozdzielnica typy S - 3 r. Instalacja zabezpieczenia S 301 10 A s. Montaż szafki oświetlenia t.Obsługa geodezyjna Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla części I określają: -projekty budowlano-wykonawcze wykonane przez firmę: Pracownia projektowa Energo -Lipex, ul. Widokowa 16, Nowa Wieś, 87-162 Lubicz -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.31.61.10-9, 45.23.14.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1. ul. Świerkowa , dz. nr 79/3, 91/9, 91/3 w Cierpicach 2. ul. Wiśniowa , dz. nr 79/3, 87/5 w Cierpicach 3. ul. Długa, dz. nr 69/40, 52/2, 374, 34/2 w Cierpicach 4. ul. Długa ( plac zabaw i rekreacji), dz. nr 43/10; 44/2, 52/2, 644, 646/1, 646/2 w Cierpicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla Części II obejmuje wykonanie w szczególności: 1. ul. Świerkowa , dz. nr 79/3, 91/9, 91/3 w Cierpicach: a. Ustawienie słupów oświetleniowych b. Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 c. Montaż opraw typu LED 18- 20 W d. Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 e. Montaż wysięgnika ocynk. f. Montaż skrzynki bezpiecznikowej g. Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A h. Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski i. Montaż rur typu AROT DVK fi 50 j. Montaż rur typu AROT SRS fi 50 k. Wykonanie przecisku AROT SRS fi 50 l. Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 m. Ułożenie płaskownika Fe/Zn 25x4 mm n. Montaż ustoju dla słupa typu B - 150 o. Instalacja opasek kablowych p. Montaż szafki oświetlenia q. Obsługa geodezyjna 2. ul. Wiśniowa , dz. nr 79/3, 87/5 w Cierpicach a. Ustawienie słupów oświetleniowych b. Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 c. Montaż opraw typu LED 18- 20 W d. Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 e. Montaż wysięgnika ocynk. f. Montaż skrzynki bezpiecznikowej g. Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A h. Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski i. Montaż rur typu AROT DVK fi 50 j. Montaż rur typu AROT SRS fi 50 k. Wykonanie przecisku AROT SRS fi 50 l. Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 m. Ułożenie płaskownika Fe/Zn 25x4 mm n. Montaż ustoju dla słupa typu B - 150 o. Instalacja opasek kablowych p. Obsługa geodezyjna 3. ul. Długa, dz. nr 69/40, 52/2, 374, 34/2 w Cierpicach: a. Ustawienie słupów oświetleniowych b. Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 c. Montaż opraw typu LED 18- 20 W d. Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 e. Montaż wysięgnika ocynk. f. Montaż skrzynki bezpiecznikowej g. Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A h. Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski i. Montaż rur typu AROT DVK fi 50 j. Montaż rur typu AROT SRS fi 50 k. Wykonanie przecisku AROT SRS fi 50 l. Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 m. Ułożenie płaskownika Fe/Zn 25x4 mm n. Montaż ustoju dla słupa typu B - 150 o. Instalacja opasek kablowych p. Instalacja zabezpieczenia S 301 10 A q. Montaż szafki oświetlenia r. Obsługa geodezyjna 4. ul. Długa plac zabaw i rekreacji, dz. nr 43/10; 44/2, 52/2, 644, 646/1, 646/2 w Cierpicach: a. Ustawienie słupów oświetleniowych b. Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 c. Montaż opraw typu LED 18- 20 W d. Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 e. Montaż wysięgnika ocynk. f. Montaż skrzynki bezpiecznikowej g. Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A h. Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski i. Montaż rur typu AROT DVK fi 50 j. Montaż rur typu AROT SRS fi 50 k. Wykonanie przecisku AROT SRS fi 50 l. Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 m. Ułożenie płaskownika Fe/Zn 25x4 mm n. Montaż ustoju dla słupa typu B - 150 o. Instalacja opasek kablowych p. Obsługa geodezyjna Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: - projekty budowlano-wykonawcze wykonane przez firmę: Pracownia projektowa Energo -Lipex, ul. Widokowa 16, Nowa Wieś, 87-162 Lubicz - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.31.61.10-9, 45.23.14.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 1. ul. Ciechocińska, dz. nr 89, 119/9 w Brzozie, 2. ul. Wędkarska, dz. nr 89 w Brzozie, 3. ul. Tulipanowa. Dz. nr 223/4, 223/25, 223/3, 223/4w Wielkiej Nieszawce,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla Części III obejmuje wykonanie w szczególności: 1. ul. Ciechocińska, dz. nr 89, 119/9 w Brzozie: a. Ustawienie słupów oświetleniowych b. Ułożenie kabli typu YKY 5 x 10 mm2 c. Ułożenie kabli typu YKY 5 x 6 mm2 d. Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 e. Montaż opraw typu LED 18- 20 W f. Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 g. Montaż wysięgnika ocynk. h. Montaż skrzynki bezpiecznikowej i. Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A j. Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski k. Montaż rur typu AROT DVK fi 50 l. Montaż rur typu AROT SRS fi 50 m. Wykonanie przecisku AROT SRS fi 50 n. Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 o. Ułożenie płaskownika Fe/Zn 25x4 mm p. Montaż ustoju dla słupa typu B - 150 q. Instalacja opasek kablowych r. Montaż szafki oświetlenia s. Obsługa geodezyjna 2. ul. Wędkarska, dz. nr 89 w Brzozie: a. Ustawienie słupów oświetleniowych b. Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 c. Montaż opraw typu LED 18- 20 W d. Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 e. Montaż wysięgnika ocynk. f. Montaż skrzynki bezpiecznikowej g. Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A h. Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski i. Montaż rur typu AROT DVK fi 50 j. Wykonanie przecisku AROT SRS fi 50 k. Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 l. Ułożenie płaskownika Fe/Zn 25x4 mm m. Montaż ustoju dla słupa typu B - 150 n. Instalacja opasek kablowych o. Obsługa geodezyjna 3. ul. Tulipanowa. Dz. nr 223/4, 223/25, 223/3, 223/4w Wielkiej Nieszawce, a. Ustawienie słupów oświetleniowych b. Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 c. Montaż opraw typu LED 18- 20 W d. Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 e. Montaż wysięgnika ocynk. f. Montaż skrzynki bezpiecznikowej g. Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A h. Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski i. Montaż rur typu AROT DVK fi 50 j. Montaż rur typu AROT SRS fi 50 k. Wykonanie przecisku AROT SRS fi 50 l. Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 m. Montaż ustoju dla słupa typu B - 150 n. Instalacja opasek kablowych o. Obsługa geodezyjna Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: - projekty budowlano-wykonawcze wykonane przez firmę: Pracownia projektowa Energo -Lipex, ul. Widokowa 16, Nowa Wieś, 87-162 Lubicz - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.31.61.10-9, 45.23.14.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5


SIWZ

Część_I_Mała_Nieszawka_part1

Część_I_Mała_Nieszawka_part2

Część_I_Mała_Nieszawka_part3

Część_I_Mała_Nieszawka_part4

Część_I_Mała_Nieszawka_part5

Część_I_Mała_Nieszawka_part6

Część_II_Cierpice_part1

Część_II_Cierpice_part2

Część_II_Cierpice_part3

Część_II_Cierpice_part4

Część_III_Brzoza_i_Wielka_Nieszawka_part1

Część_III_Brzoza_i_Wielka_Nieszawka_part2

Część_III_Brzoza_i_Wielka_Nieszawka_part3

Część_III_Brzoza_i_Wielka_Nieszawka_part4



Wyjaśnienie_do_SIWZ


Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty

Załączniki

SIWZ docx, 110 kB

Powiadom znajomego