W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

RPI.271.2.16

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na WYKONANIE KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. CENTRUM SPOŁECZNO- KULTURALNE W WIELKIEJ NIESZAWCE
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy RPI.271.2.16
Zamawiający Gmina Wielka Nieszawka
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej kwot wskazanych w art. 11 ust. 8 PZP
Termin składania ofert
unieważnienie
Uczestnicy postępowania Dotyczy przetargu pod nazwą: WYKONANIE KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. „CENTRUM SPOŁECZNO- KULTURALNE W WIELKIEJ NIESZAWCE” W postępowaniu złożono osiem oferty. Przed otwarciem ofert Zamawiający podał, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć 100.000,00 zł brutto. Najniższa cena ofertowa wynosi 108.240,00 zł brutto Cena ta przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) postępowanie unieważnia się.

Wielka Nieszawka: WYKONANIE KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. CENTRUM SPOŁECZNO- KULTURALNE W WIELKIEJ NIESZAWCE
Numer ogłoszenia: 87504 - 2016; data zamieszczenia: 13.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Nieszawka , ul. Toruńska 12, 87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6781212, 6781093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wielkanieszawka.lo.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. CENTRUM SPOŁECZNO- KULTURALNE W WIELKIEJ NIESZAWCE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowych projektów budowlanych i wykonawczych, wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę oraz nadzorem autorskim dla zadania inwestycyjnego pn. Centrum Społeczno - Kulturalne w Wielkiej Nieszawce, które będzie zrealizowane na działkach o numerach ewidencyjnych 128/8, 128/10,128/11 obręb Wielka Nieszawka, wg poniższego programu: PROGRAM FUNKCJONALONO - UŻYTKOWY GMINNE CENTRUM SENIORA W WIELKIEJ NIESZAWCE 1. hol - strefa wejściowa poczekalnia 2. pomieszczenia biurowe-2 pomieszczenia 3. pomieszczenia socjalne terapeutów, opiekunów, 4. gabinet lekarski-dietetyk, psycholog , geriatra 5. pomieszczenie dla osoby chorej-dla dwóch osób 6 .gabinet pielęgniarki 7. magazyn żywności-osobne wejście do budynku 8. jadalnia 9. wydawalnia z możliwością podgrzewania posiłków + zmywalnia( zmywarka)-jedzenie dostarczane w formie cateringu 10. pomieszczenia warsztatowe z możliwością podzielenia na dwie mniejsze-dwa osobne wejścia na korytarz , dla 40 osób łącznie 11. pomieszczenia pomocnicze przyległe do pomieszczeń warsztatowych 12. sala aktywnego seniora (spotkania wielopokoleniowe)-ze stołami i krzesłami , sala gdzie mogą spędzić swój wolny czas, z telewizorem , kanapą do 30 osób 13. sala do ćwiczeń-do 30 osób 14 .sala komputerowa-na 10 stanowisk komputerowych 15. sala świetlicowa wiejska-pomieszczenie do spotkań dla młodzieży ze stołem do ping pong , stołem do piłkarzyków itp.. 16. szatnia seniora-z szafkami zamykanymi 17. ogród terapeutyczny-pomieszczenie pod dachem ale ściany przeszklone otwierające się na ogród zewnętrzny 18. toaleta damska , męska-przystosowane do osób niepełnosprawnych, ogólnodostępna 19. toalety dla personelu-z natryskami 20. magazyn techniczny 21. magazyn na brudy 22. serwerownia 23. podręczna pralnia z suszarnią 24. zagospodarowany ogród zewnętrzny-siłownia zewnętrzna, stół do szachów( może duże szachy) , ławeczki miejsce na ognisko , altana, oraz miejsce na grządki kwiatowe OŚRODEK ZDROWIA WIELKIEJ NIESZAWCE 25. poradnia dzieci zdrowych 26. poradnia dzieci chorych 27. poradnia dla dorosłych 28. poradnia rehabilitacyjna 29. poradnia pedagogiczno - psychologiczna-2 pomieszczenia 30. 2 gabinety internistyczne 31. gabinet ginekologiczny 32. gabinet stomatologiczny 33. pielęgniarski gabinet zabiegowy 34. gabinet EKG i USG 35. recepcja 36. biuro kierownika ośrodka 37. biuro księgowości 38. pom. Socjalne pielęgniarek 39. toaleta dla personelu 40. toalety ( damska, męska) 41. toaleta dla niepełnosprawnych 42. magazyn 43. pom. na archiwum 44. pom. gospodarcze ze zlewem technicznym 1) Obiekt Gminnego Ośrodka Seniora powinien móc przyjąć na dzienny pobyt od 50 do 70 podopiecznych. 2) Po stronie Wykonawcy jest przedstawienie Zamawiającemu niezbędnej ilości pomieszczeń w poszczególnych poradniach zdrowia znajdujących się w Ośrodku Zdrowia, w celu ich najlepszego funkcjonowania. 3) Należy przewidzieć wyposażenie obiektu w instalacje wewnętrzne, będące bezpośrednio związane z potrzebami konkretnych gabinetów (np. stomatologia - sprężone powietrze) oraz w instalacje wewnętrzne (np. sieci komputerowe) itp., zgodnie z aktualnymi możliwościami technicznymi. 4) Obiekt należy przystosować dla osób niepełnosprawnych ruchowo, dźwig osobowy pomiędzy kondygnacjami. 5) Budynek należy zaprojektować jako jedna bryłę w taki sposób aby Ośrodek Zdrowia i Gminne Centrum Seniora nie posiadały komunikacji wewnętrznej. 6) Należy wydzielić w części Ośrodka Zdrowia pomieszczenia dla Poradni pedagogiczno - psychologicznej, aby osoby miały możliwość osobnego wejścia do budynku oraz komunikację z ośrodkiem. 7) Budynek powinien nawiązywać bryłą do obiektów XVIII i XIX wiecznej zabudowy olenderskiej, znajdującej się na terenie gminy. Materiały użyte w elewacji powinny nawiązywać do nowoczesnej architektury. Poziom 0 budynku powinien być wyniesiony ponad teren zgodnie z zasadami tradycyjnego budownictwa olenderskiego. 8) Należy przewidzieć oddzielne opomiarowanie Ośrodka Zdrowia oraz Gminnego Domu Seniora. 9) Projekt na etapie koncepcji należy przedstawić do uzgodnienia Zamawiającemu w terminie do 3 tygodni od zawarcia umowy w celu doprecyzowania zakresu i przyjętych rozwiązań oraz musi zostać zaakceptowany przez Radę Gminy. 10) Dojazd do obiektu od ulicy Toruńskiej przez dz. nr 125/39, 128/7, 128/9 obręb Wielka Nieszawka. 11) Przewiduje się ogrzewanie gazowe. Projekt powinien spełniać wymogi odpowiednich, obowiązujących przepisów, w szczególności warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, BHP, P.poż., sanitarnych i być uzgodniony w tym zakresie. 2. Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu umowy: 1) wielobranżowy projekt budowlany zawierający wszystkie elementy projektu wykonawczego, w zakresie zapewniającym spełnienie wszystkich zakładanych funkcji obiektu - 6 kpl., 2) projekt zagospodarowania terenu w zakresie objętym projektem - 6 kpl., 3) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (wszystkie branże) + wersja elektroniczna (format PDF + wersja edytowalna) - 3 kpl., 5) przedmiar robót + wersja elektroniczna (format pdf + ath) - 1kpl., 6) kosztorys inwestorski + wersja elektroniczna (format PDF i ath) - 1kpl., 7) zbiorcze zestawienie całości kosztów inwestycji (ZZK), w tym koszty wynikające m.in. z kosztorysów inwestorskich, kosztów wykonania dokumentacji projektowej, nadzorów inwestorskich i autorskich, umów przyłączeniowych, wyposażenia i innych - 1kpl., 8) inne opracowania wynikające z otrzymanych warunków technicznych przyłączenia oraz niezbędne do spełnienia wszystkich zakładanych funkcji budynku i uzyskania pozwolenia na budowę oraz pozwolenia na użytkowanie obiektu, 9) dokumentacja projektowa także w wersji elektronicznej w formacie PDF i dwg. 3. Przedmiot umowy obejmuje ponadto: 1) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, 2) jeżeli będą wymagane, uzyskanie warunków technicznych przyłączenia do infrastruktury technicznej od właściwych instytucji eksploatujących sieci (na podstawie przygotowanych przez Wykonawcę stosownych wniosków z wymaganymi załącznikami do podpisu przez Zamawiającego, 3) wykonanie mapy ewidencyjnej terenu objętego projektowaną inwestycją wraz z wypisem z rejestru gruntów, 4) przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich majątkowych do wykonanej dokumentacji projektowej w zakresie objętym umową, 5) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji na podstawie dokumentacji projektowej objętej przedmiotem nin. umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, warunkami technicznymi i normami, na podstawie oględzin terenu inwestycji, złożoną Zamawiającemu ofertą oraz niniejszą umową. 5. Opracowany przedmiot umowy powinien w szczególności: 1) spełniać wymogi odpowiednich, obowiązujących przepisów, w szczególności warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, BHP, P.poż., sanitarnych i być uzgodniony w tym zakresie 2) posiadać komplet uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi, a także uzgodnienie z użytkownikiem, 3) zawierać wszystkie niezbędne operaty, opinie, oceny, badania, ekspertyzy i inne niezbędne do prawidłowej realizacji prac projektowych i zapewniać możliwość wykonania robót i oddania obiektu do użytkowania. 6. Wykonawca oświadcza, że wskazane w dokumentacji projektowej cechy techniczne i jakościowe materiałów, urządzeń i produktów stanowią kryterium równoważności tzn. realizator robót ma prawo do zastępowania ich materiałami, urządzeniami i produktami nie gorszymi przy zachowaniu równorzędnych parametrów jakościowych i technicznych. 7. W trakcie trwania prac projektowych Wykonawca jest zobowiązany do przybycia i osobistej obecności w siedzibie Zamawiającego (w osobie właściwego projektanta lub osoby upoważnionej, posiadającej odpowiednia uprawnienia) drugiego dnia roboczego od powiadomienia przez Zamawiającego o takiej konieczności (za które uznaje się dni od poniedziałku do piątku) z wyłączeniem dni wolnych od pracy w rozumieniu ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy. Zawiadomienie będzie wskazywać dzień i godzinę wymaganego przybycia. 8. Sprawowanie przez Wykonawcę czynności nadzoru autorskiego regulują postanowienia, których mowa poniżej: 1) w ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązuje się do realizacji czynności ustalonych ustawą Prawo budowlane, polegających w szczególności na: a) czuwaniu w toku realizacji inwestycji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową, b) wyjaśnianiu wątpliwości powstałych w toku realizacji inwestycji, c) uzgadnianiu z Zamawiającym możliwości wprowadzeniu rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w dokumentacji projektowej i dokonywaniu tych zmian, d) udziale w komisjach i naradach technicznych oraz uczestnictwie w odbiorze inwestycji, 2) Wykonawca lub osoby przez niego upoważnione zobowiązane są przybyć na plac budowy lub w inne wyznaczone miejsce na każdy uzasadniony okolicznościami wniosek Zamawiającego. 3) sprawowanie nadzoru autorskiego nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego (za które uznaje się dni od poniedziałku do piątku) z wyłączeniem dni wolnych od pracy w rozumieniu ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy. 4) brak reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego spowoduje naliczenie Wykonawcy kary umownej, o której mowa w par. 7 umowy. Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia budowlane i należy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego w rozumieniu przepisów art. 5 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz.U. z 2014 r., poz. 1946 z późn. zm.) oraz że wielobranżowy projekt będzie opracowany przez osoby posiadające adekwatne uprawnienia budowlane lub inne, należące do właściwej Izby Samorządu Zawodowego w rozumieniu przepisów art. 5 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz.U. z 2014 r., poz. 1946 z późn. zm.). Koszty uzyskania wszelkich opinii, zezwoleń, uzgodnień i decyzji, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. Wykonawca wg własnego wyboru, na własną odpowiedzialność i ryzyko, powinien obejrzeć lokalizację inwestycji w celu zgromadzenia wszelkich informacji, które mogą być niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty. Przyjęte w projekcie materiały nie mogą być opisane przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Projektant nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny i wykonawca wskaże kryteria równoważności. Zamawiający przekaże Wykonawcy mapę do celów projektowych oraz wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 71.24.20.00-6, 71.24.80.00-8, 71.32.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 121.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy wykaz wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanej usługi, polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej na budowę min. 1 budynku o kubaturze min. 4500 m3, wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - wysokość kar umownych - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. Warunki zmian zostały określone w projekcie umowy § 11. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres przedmiotu zamówienia określony w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice, pokój nr 2 - Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


SIWZ


Wyjaśnienia_do_SIWZ_15_04_2016_1

Wyjaśnienia_do_SIWZ_15_04_2016_2

Wyjaśnienia_do_SIWZ_19_04_2016_3

Wyjaśnienia_do_SIWZ_19_04_2016_4

Wyjaśnienia_do_SIWZ_19_04_2016_5


Unieważnienie_przetargu_uczestnicy_przetargu

Załączniki

SIWZ docx, 99 kB

Powiadom znajomego