W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

RPI.271.12.15

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa sieci wodociągowej w m. Cierpice (dz. nr 240/1, 2262, 2270, 2271, 575/1, 78/9, 574, 2078/10) gm. Wielka Nieszawka
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy RPI.271.12.15
Zamawiający Gmina Wielka Nieszawka
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej kwot wskazanych w art. 11 ust. 8 PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: „„Budowa sieci wodociągowej w m. Cierpice (dz. nr 240/1, 2262, 2270, 2271, 575/1, 78/9, 574, 2078/10) gm. Wielka Nieszawka” Na podstawie art. 92 ustawy Pzp (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późniejszymi zmianami) Gmina Wielka Nieszawka informuje, że w przedmiotowym postępowaniu, zostały złożone następujące oferty: Nr oferty Firma (nazwa) nazwisko oraz adres Wykonawcy Cena ofertowa zł brutto / gwarancja 1. „Hydrogeowiert” Patrycja Kępska i Wspólnicy sp. j. ul. Droga Jeziorna 8, 86-300 Grudziądz cena: 1.793.000,00 zł gwarancja: 72 miesiące 2. WIMAR Sp. z o.o. ul. Nadrzeczna 24, 86-010 Koronowo cena: 2.201.700,00 zł gwarancja: 36 miesięcy 3. Marabud Sp. z o.o. ul. 1 Maja 222, 41-700 Ruda Śląska cena: 1.779.400,00 zł gwarancja: 120 miesięcy 4. KENEZ Sp. z o.o. ul. Mazowiecka 8, 87-800 Włocławek cena: 2.735.354,49 zł gwarancja: 60 miesięcy Wybrano ofertę nr 3 firmy Marabud Sp. z o.o., ul. 1 Maja 222, 41-700 Ruda Śląska Cena: 1.779.400,00 zł słownie: jeden milion siedemset siedemdziesiąt dziewięć tysięcy czterysta złotych 00/100 Oferta spełnia wymogi SIWZ i uznana została za najkorzystniejszą w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert: cena - 90 %, gwarancja – 10 %. Poniżej przedstawiamy punktację przyznaną Wykonawcom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację: Nr oferty Firma (nazwa) nazwisko oraz adres Wykonawcy Liczba punktów 1. „Hydrogeowiert” Patrycja Kępska i Wspólnicy sp. j. ul. Droga Jeziorna 8, 86-300 Grudziądz cena: 89,32 / gwarancja: 6 razem: 95,32 2. WIMAR Sp. z o.o. ul. Nadrzeczna 24, 86-010 Koronowo cena: 72,74 / gwarancja: 3 razem: 75,74 3. Marabud Sp. z o.o. ul. 1 Maja 222, 41-700 Ruda Śląska cena: 90 / gwarancja: 10 razem: 100 4. KENEZ Sp. z o.o. ul. Mazowiecka 8, 87-800 Włocławek cena: 58,55 / gwarancja: 5 razem: 63,55 Umowa z Wykonawcą może być podpisana w dniu 15.07.2015 r.

Wielka Nieszawka: Budowa sieci wodociągowej w m. Cierpice (dz. nr 240/1, 2262, 2270, 2271, 575/1, 78/9, 574, 2078/10) gm. Wielka Nieszawka
Numer ogłoszenia: 142658 - 2015; data zamieszczenia: 12.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Nieszawka , ul. Toruńska 12, 87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6781212, 6781093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w m. Cierpice (dz. nr 240/1, 2262, 2270, 2271, 575/1, 78/9, 574, 2078/10) gm. Wielka Nieszawka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności: 1. SIEĆ WODOCIĄGOWA a. sieć wodociągowa na odcinku W1-W2 z rur Ø 200mm żeliwnych z wewnętrzną wykładziną cementową o połączeniach blokowanych (minimalna grubość ścianki 3.9mm); b. przewiert sterowany z rur jw., w rurze ochronnej z PE-HD PN10 SDR17 Ø 450mm (przewiert pod drogą krajową nr 15); c. sieć wodociągowa na odcinku W2-W3Hp1 - W4Hp2 - W5Hp3 - W6Hp4 - W7Hp5 - W8 z rur Ø 225mm PE-HD RC100 łączonych poprzez zgrzewanie doczołowe, odcinki między węzłami wykonane metodą przewiertu sterowanego; d. włączenie sieci wodociągowej Ø 200mm do istniejącego wodociągu Ø 800mm (węzeł W1) poprzez montaż króćca stalowego Ø 250mm, zasuwy żeliwnej kołnierzowej Ø 250mm oraz zwężki FFK Ø 250/200mm, nawiercenie króćca Ø 250mm wykonane pod ciśnieniem, spawy zabezpieczone antykorozyjnie; e. włączenie sieci wodociągowej Ø 225mm do istniejącego wodociągu Ø 160mm (węzeł W8) poprzez montaż trójnika żeliwnego kołnierzowego Ø 150/150mm, zwężki dwukołnierzowej Ø 200/150mm oraz zasuw żeliwnych kołnierzowych Ø 150mm (3kpl); f. minimalna głębokość układania rur 1,80m g. studnia wodomierzowa (węzeł W2) - pomiar zużycia wody za pomocą wodomierza głównego sprzężonego dn. 150/40mm, w zestawie wodomierzowym należy zamontować min. zasuwy żeliwne kołnierzowe Ø 200mm (2szt), zasuwy żeliwne kołnierzowe Ø 150mm (1szt), kompensator kołnierzowy K Ø 150mm (1szt), zwężki dwukołnieżowe FFK Ø 200/150mm (2szt); na przyłączu wodociągowym za zestawem wodomierzowym należy zamontować urządzenie zabezpieczające typu EA Ø 150mm, tj. zawór zwrotny antyskażeniowy z możliwością nadzoru wg PN-EN 1717:2003; h. studnię wodomierzową wykonać z kręgów żelbetowych dn. 1800mm; z zagłębienia dna studni wyprowadzić rurę drenażową PVC dn. 113mm, długości 1m zakończoną korkiem; ściany studni zaizolować zewnętrznie dwukrotnie lepikiem asfaltowym na zimno; studnię przykryć płytą pokrywową z włazem żeliwnym typu ciężkiego z zamkiem zatrzaskowym; studnię wyposażyć w stopnie złazowe żeliwne wg SWW-0614-499-1; i. hydranty p.poż Ø 80mm podziemne z podwójnym zamknięciem; j. zasuwy wodociągowe Ø 80; k. badanie wody - pełna analiza; l. badanie wydajności hydrantów. 2. OBSŁUGA GEODEZYJNA.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.00.00-8, 45.23.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy wykaz co najmniej jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł (brutto), którego przedmiotem były roboty budowlane w zakresie budowy sieci wod-kan wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w tym maszyny do przewiertów sterowanych i urządzenie do nawiercania pod ciśnieniem, w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności: Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci sanitarnych, który pełnił funkcję kierownika robót na budowie sieci wodociągowo-kanalizacyjnych, Monter sieci i instalacji sanitarnych posiadający kwalifikacje w zawodzie monter sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, Operator maszyny do przewiertów sterowanych, Pozostałe osoby, które będą brały udział w realizacji zadania (pomocnik montera, operator koparki itp.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (brutto), b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia do kwoty nie niższej niż 1.000.000,00 zł (brutto)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. Warunki zmian zostały określone w projekcie umowy § 15. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres przedmiotu zamówienia określony w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice, pokój nr 2 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


SIWZ

Rysunek_nr_1

Rysunek_nr_2

Rysunek_nr_3

Rysunek_nr_4

Rysunek_nr_5

Rysunek_nr_6

Rysunek_nr_7

Rysunek_nr_8

Rysunek_nr_9

Rysunek_nr_10

Rysunek_nr_11

Rysunek_nr_12

Rysunek_nr_13

Rysunek_nr_14

Szczegółowa_specyfikacja_techniczna


Wyjaśnienia_do_siwz_19_06_2015

Warunki_techniczne


Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty

Załączniki

SIWZ zip, 117 kB
Rysunek_nr_1 pdf, 2.4 MB
Rysunek_nr_2 pdf, 349 kB
Rysunek_nr_3 pdf, 263 kB
Rysunek_nr_4 pdf, 238 kB
Rysunek_nr_5 pdf, 2.71 MB
Rysunek_nr_6 pdf, 565 kB
Rysunek_nr_7 pdf, 51 kB
Rysunek_nr_8 pdf, 442 kB
Rysunek_nr_9 pdf, 381 kB
Rysunek_nr_10 pdf, 6.43 MB
Rysunek_nr_13 pdf, 648 kB
Rysunek_nr_14 pdf, 138 kB

Powiadom znajomego