W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

RPI.271.7.15

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy RPI.271.7.15
Zamawiający Gmina Wielka Nieszawka
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej kwot wskazanych w art. 11 ust. 8 PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: „PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA„ Na podstawie art. 92 ustawy Pzp (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) Gmina Wielka Nieszawka informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone następujące oferty: LP Firma (nazwa) nazwisko oraz adres Wykonawcy Cena ofertowa brutto Część I Część II Część III 1. Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe AFFABRE Sp. z o.o. 85-727 Bydgoszcz, ul. Inwalidów 1 191.828,71 zł 319.057,14 zł 110.351,54 2. Zakład Robót Drogowo Budowlanych Drogbud Krojczyn 53a,87-610 Dobrzyń nad Wisłą nie dotyczy 298.877,70 zł 91.192,20 zł 3. Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TRANS-POM Piotr Pomagier Marcinkowo 37, 88-110 Inowrocław 2 309.900,00 zł nie dotyczy 135.972,01 zł 4. Firma Budowlana Fijałkowski i Spółka Spółka z o.o. 87-100 Toruń, ul. Okólna 7a 168.264,00 zł 272.445,00 zł 98.400,00 zł 5. Euro System Łukasz Rosochowicz 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 100 200.000,00 zł 278.000,00 zł 97.000,00 zł 6. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Kolejowych „Drokol” Spółka z o.o. ul. Kościuszki 41/47, 87-100 Toruń 169.740,00 zł 262.464,78 zł nie dotyczy 7. Usługi Brukarskie i Budowlane „Torbruk” Dariusz Szychulski ul. Przy Nasypie 1, 87-100 Toruń 171.154,50 zł 245.579,34 zł 81.585,90 zł   Wybrano oferty: 1. Dla części I oferta nr 4 firmy: Firma Budowlana Fijałkowski i Spółka Spółka z o.o., 87-100 Toruń, ul. Okólna 7a; cena ofertowa brutto: 168.264,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt osiem tysięcy dwieście sześćdziesiąt cztery złote 00/10) Oferty nr 6 i 7 dla części I zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.). Pozostałe oferty spełniają wymogi SIWZ i uznane zostały za najkorzystniejsze w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert tj.: cena: 90% / gwarancja: 10% 2. Dla części II oferta nr 7 firmy: Usługi Brukarskie i Budowlane „Torbruk” Dariusz Szychulski, ul. Przy Nasypie 1, 87-100 Toruń; cena ofertowa brutto: 245.579,34 zł (słownie: dwieście czterdzieści pięć tysięcy pięćset siedemdziesiąt dziewięć złotych 34/100) Oferty spełniają wymogi SIWZ i uznane zostały za najkorzystniejsze w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert, tj.: cena: 90% / gwarancja: 10% 3. Dla części III oferta nr 7 firmy: Usługi Brukarskie i Budowlane „Torbruk” Dariusz Szychulski, ul. Przy Nasypie 1, 87-100 Toruń; cena ofertowa brutto: 81.585,90 zł (słownie osiemdziesiąt jeden tysięcy pięćset osiemdziesiąt pięć złotych 90/100) Oferty spełniają wymogi SIWZ i uznane zostały za najkorzystniejsze w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert tj.: cena: 90% / gwarancja: 10% Poniżej przedstawiamy punktację przyznaną Wykonawcom w kryterium oceny ofert tj.: cena: 90% / gwarancja: 10% LP Firma (nazwa) nazwisko oraz adres Wykonawcy Liczba punktów Część I Część II Część III 1. Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe AFFABRE Sp. z o.o. 85-727 Bydgoszcz, ul. Inwalidów 1 cena: 78,94 gwarancja: 10 Razem: 88,94 cena: 69,27 gwarancja: 10 Razem: 79,27 cena: 66,54 gwarancja: 10 Razem: 76,54 2. Zakład Robót Drogowo Budowlanych Drogbud Krojczyn 53a,87-610 Dobrzyń nad Wisłą nie dotyczy cena: 73,95 gwarancja: 6 Razem: 79,95 cena: 80,52 gwarancja: 6 Razem: 86,52 3. Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TRANS-POM Piotr Pomagier Marcinkowo 37, 88-110 Inowrocław 2 cena: 48,87 gwarancja: 8 Razem: 56,87 nie dotyczy cena: 54,00 gwarancja: 8 Razem: 62 4. Firma Budowlana Fijałkowski i Spółka Spółka z o.o. 87-100 Toruń, ul. Okólna 7a cena: 90 gwarancja: 10 Razem: 100 cena: 81,13 gwarancja: 10 Razem: 91,13 cena: 74,62 gwarancja: 10 Razem: 84,62 5. Euro System Łukasz Rosochowicz 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 100 cena: 75,72 gwarancja: 10 Razem: 85,72 cena: 79,50 gwarancja: 10 Razem: 89,50 cena: 75,98 gwarancja: 10 Razem: 85,98 6. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Kolejowych „Drokol” Spółka z o.o. ul. Kościuszki 41/47, 87-100 Toruń oferta odrzucona cena: 84,21 gwarancja: 8 Razem: 92,21 nie dotyczy 7. Usługi Brukarskie i Budowlane „Torbruk” Dariusz Szychulski ul. Przy Nasypie 1, 87-100 Toruń oferta odrzucona cena: 90 gwarancja: 10 Razem: 100 cena: 90 gwarancja: 10 Razem: 100 Umowy z Wykonawcami mogą być podpisane w dniu 9.06.2015 r. UZASADNIENIE W terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. 18.05.2015 r. do godz. 1000 zostało złożonych siedem ofert. Ponieważ oferty nr 4 i 7 w różnym stopniu zawierały braki, zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami), zwanej dalej „Pzp”, wezwał Wykonawców do uzupełnienia dokumentów. Po uzupełnieniu dokumentów zamawiający dokonał oceny ofert. W wyniku tej oceny zamawiający uznał, że wszystkie oferty spełniają wymogi SIWZ dotyczące części II oraz III. Natomiast dla części I, oferty nr 6 i 7 nie spełniają wymagań SIWZ po zmianie ogłoszenia zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 4.05.2015 r. pod nr 102552-2015, w której zamawiający wymagał wykonania przebudowy ul. Rzemieślniczej w Małej Nieszawce w terminie do 40 dni pod podpisaniu umowy. Oferty nr 6 i 7 złożono na formularzu sprzed zmiany SIWZ, który obejmował szerszy zakres przedmiotu zamówienia oraz termin wykonania zamówienia do 60 dni po podpisaniu umowy. Zważywszy na opisane wyżej ustalenia, zamawiający uznał, że oferty nr 6 i 7 nie spełniają warunków określonych w formularzu ofertowym dla części I. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 Pzp zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dlatego dla części I oferty nr 6 i 7 należało odrzucić.

Wielka Nieszawka: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA
Numer ogłoszenia: 101574 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Nieszawka , ul. Toruńska 12, 87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6781212, 6781093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - 1. Ul. Rzemieślnicza, dz. 264, 265, 280/82 w Małej Nieszawce: - Wykonanie koryta drogowego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem, - Wbudowanie warstwy odcinającej z piasku, - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Regulacja wysokościowa skrzynek zaworów i studni kanalizacyjnych do projektowanej rzędnej nawierzchni, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Ustawienie barier stalowych po obu stronach drogi wraz ze skosami i zakończeniami, - Ustawienie znaków drogowych grupy małej II generacji na słupkach stalowych, - Obsługa geodezyjna. 2. Utwardzenie miejsca postojowego przy ul. Ogrodowej, dz. 140/2, 140/6, 2091/5 w Cierpicach: - Wykonanie koryta drogowego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem pod miejsce postojowe, - Wykonanie koryta drogowego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem pod chodnik, - Ustawienie krawężników na ławie betonowej, - Ustawienie obrzeży na podsypce piaskowej, - Wbudowanie warstwy odcinającej z piasku, - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni miejsca postojowego i chodnika z kostki brukowej betonowej, - Ustawienie wiaty wraz z koszem na śmieci i znakiem drogowym D-15, - Uzupełnienie masą zalewową bitumiczną na gorąco przestrzenie pomiędzy krawężnikiem wtopionym i istniejącą nawierzchnią, - Obsługa geodezyjna. 3. Utwardzenie miejsca postojowego, dz. 135/5 w Cierpicach: - Demontaż ogrodzenia z elementów prefabrykowanych wraz z przygotowaniem do powtórnego wbudowania, - Wymiana włazu nastudziennego z typu lekkiego na żeliwny typu ciężkiego wraz z regulacją wysokościową do projektowanej nawierzchni, - Ścięcie zadrzewienia kolidującego z inwestycją wraz z karczowaniem pni, - Przesadzenie krzewów w miejsce wskazane przez inwestora, - Przestawienie słupa oświetleniowego, - Wykonanie koryta drogowego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem pod miejsce postojowe, - Wykonanie koryta drogowego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem pod chodnik, - Ustawienie krawężników na ławie betonowej, - Ustawienie obrzeży na podsypce piaskowej, - Wbudowanie warstwy odcinającej z piasku, - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni miejsca postojowego i chodnika z kostki brukowej betonowej, - Ustawienie wiaty wraz z koszem na śmieci i znakiem drogowym D-15, - Uzupełnienie masą zalewową bitumiczną na gorąco przestrzenie pomiędzy krawężnikiem wtopionym i istniejącą nawierzchnią, - Ustawienie ogrodzenia z prefabrykatów betonowych, - Obsługa geodezyjna. CZĘŚĆ II - 1. Ul. Wiśniowa, dz. 79/3, 87/4, 87/5, 391/2, 391/3, 391/4 w Cierpicach: - Wykonanie koryta drogowego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem, - Ścięcie drzew i karczowanie pni, - Wbudowanie warstwy odcinającej z piasku, - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Regulacja wysokościowa skrzynek zaworów i studni kanalizacyjnych do projektowanej rzędnej nawierzchni, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Ustawienie znaków drogowych grupy małej II generacji na słupkach stalowych, - Obsługa geodezyjna. 2. Ul. Sosnowa, dz. 100/35, 100/45, 100/46 w Cierpicach: - Rozebranie istniejącej nawierzchni bitumicznej na płytach betonowych, - Ścięcie istniejącego zadrzewienia wraz z karczowaniem pni i korzeni, - Wykonanie koryta drogowego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem, - Wbudowanie warstwy odcinającej z piasku, - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Ustawienie znaków drogowych grupy małej II generacji na słupkach stalowych, - Obsługa geodezyjna. CZĘŚĆ III - 1. Ul. Wędkarska, dz. 89 w Brzozie: - Wykonanie koryta drogowego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem, - Wbudowanie warstwy odcinającej z piasku, - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Regulacja wysokościowa zaworów do projektowanej rzędnej nawierzchni, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Obsługa geodezyjna..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I: 5.000,00 zł Część II: 5.000,00 zł Część III: 3.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I - Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy wykaz co najmniej jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł (brutto), którego przedmiotem były roboty budowlane w zakresie budowy dróg, wykonanego w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania robót oraz z załączeniem dowodów dotyczących tych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. CZĘŚĆ II - Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy wykaz co najmniej jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł (brutto), którego przedmiotem były roboty budowlane w zakresie budowy dróg, wykonanego w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania robót oraz z załączeniem dowodów dotyczących tych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. CZĘŚĆ III - Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy wykaz co najmniej jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł (brutto), którego przedmiotem były roboty budowlane w zakresie budowy dróg, wykonanego w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania robót oraz z załączeniem dowodów dotyczących tych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych, w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowisku: Kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, który pełnił funkcję kierownika robót na budowie dróg

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 100% ceny ofertowej, z podaniem wysokości kwoty, b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia do kwoty nie niższej niż 100% ceny ofertowej, z podaniem wysokości kwoty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. Warunki zmian zostały określone w projekcie umowy § 15. 4. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres przedmiotu zamówienia określony w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12, Wielka Nieszawka, 87-165 Cierpice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12, Wielka Nieszawka, 87-165 Cierpice, pokój nr 2 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA: 1. Ul. Rzemieślnicza, dz. 264, 265, 280/82 w Małej Nieszawce, 2. Utwardzenie miejsca postojowego przy ul. Ogrodowej, dz. 140/2, 140/6, 2091/5 w Cierpicach, 3. Utwardzenie miejsca postojowego, dz. 135/5 w Cierpicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla Części I obejmuje wykonanie w szczególności: 1. Ul. Rzemieślnicza, dz. 264, 265, 280/82 w Małej Nieszawce: - Wykonanie koryta drogowego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem, - Wbudowanie warstwy odcinającej z piasku, - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Regulacja wysokościowa skrzynek zaworów i studni kanalizacyjnych do projektowanej rzędnej nawierzchni, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Ustawienie barier stalowych po obu stronach drogi wraz ze skosami i zakończeniami, - Ustawienie znaków drogowych grupy małej II generacji na słupkach stalowych, - Obsługa geodezyjna. 2. Utwardzenie miejsca postojowego przy ul. Ogrodowej, dz. 140/2, 140/6, 2091/5 w Cierpicach: - Wykonanie koryta drogowego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem pod miejsce postojowe, - Wykonanie koryta drogowego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem pod chodnik, - Ustawienie krawężników na ławie betonowej, - Ustawienie obrzeży na podsypce piaskowej, - Wbudowanie warstwy odcinającej z piasku, - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni miejsca postojowego i chodnika z kostki brukowej betonowej, - Ustawienie wiaty wraz z koszem na śmieci i znakiem drogowym D-15, - Uzupełnienie masą zalewową bitumiczną na gorąco przestrzenie pomiędzy krawężnikiem wtopionym i istniejącą nawierzchnią, - Obsługa geodezyjna. 3. Utwardzenie miejsca postojowego, dz. 135/5 w Cierpicach: - Demontaż ogrodzenia z elementów prefabrykowanych wraz z przygotowaniem do powtórnego wbudowania, - Wymiana włazu nastudziennego z typu lekkiego na żeliwny typu ciężkiego wraz z regulacją wysokościową do projektowanej nawierzchni, - Ścięcie zadrzewienia kolidującego z inwestycją wraz z karczowaniem pni, - Przesadzenie krzewów w miejsce wskazane przez inwestora, - Przestawienie słupa oświetleniowego, - Wykonanie koryta drogowego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem pod miejsce postojowe, - Wykonanie koryta drogowego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem pod chodnik, - Ustawienie krawężników na ławie betonowej, - Ustawienie obrzeży na podsypce piaskowej, - Wbudowanie warstwy odcinającej z piasku, - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni miejsca postojowego i chodnika z kostki brukowej betonowej, - Ustawienie wiaty wraz z koszem na śmieci i znakiem drogowym D-15, - Uzupełnienie masą zalewową bitumiczną na gorąco przestrzenie pomiędzy krawężnikiem wtopionym i istniejącą nawierzchnią, - Ustawienie ogrodzenia z prefabrykatów betonowych, - Obsługa geodezyjna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA: 1. Ul. Wiśniowa, dz. 79/3, 87/4, 87/5, 391/2, 391/3, 391/4 w Cierpicach, 2. Ul. Sosnowa, dz. 100/35, 100/45, 100/46 w Cierpicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla Części II obejmuje wykonanie w szczególności: 1. Ul. Wiśniowa, dz. 79/3, 87/4, 87/5, 391/2, 391/3, 391/4 w Cierpicach: - Wykonanie koryta drogowego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem, - Ścięcie drzew i karczowanie pni, - Wbudowanie warstwy odcinającej z piasku, - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Regulacja wysokościowa skrzynek zaworów i studni kanalizacyjnych do projektowanej rzędnej nawierzchni, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Ustawienie znaków drogowych grupy małej II generacji na słupkach stalowych, - Obsługa geodezyjna. 2. Ul. Sosnowa, dz. 100/35, 100/45, 100/46 w Cierpicach: - Rozebranie istniejącej nawierzchni bitumicznej na płytach betonowych, - Ścięcie istniejącego zadrzewienia wraz z karczowaniem pni i korzeni, - Wykonanie koryta drogowego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem, - Wbudowanie warstwy odcinającej z piasku, - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Ustawienie znaków drogowych grupy małej II generacji na słupkach stalowych, - Obsługa geodezyjna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA: 1. Ul. Wędkarska, dz. 89 w Brzozie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla Części III obejmuje wykonanie w szczególności: 1. Ul. Wędkarska, dz. 89 w Brzozie: - Wykonanie koryta drogowego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem, - Wbudowanie warstwy odcinającej z piasku, - Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego, - Regulacja wysokościowa zaworów do projektowanej rzędnej nawierzchni, - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - Utwardzenie poboczy, - Wykonanie trawników na szerokości od krawędzi jezdni do granicy działki, - Obsługa geodezyjna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10


SIWZ

Część_I_Rzemieślnicza

Część_II_Wiśniowa

Część_II_Sosnowa

Część_III_Wędkarska


Zmiana_treści_ogłoszenia_o_zamówieniu_publicznym

Ogłoszenie_o_zmianie_ogłoszenia_BZP

SIWZ_zmiana_przedmiotu_zamówienia_dla_części_I_4_05_2015


Odpowiedź_na_pytanie_Wykonawcy_nr_1

SST_Rzemieślnicza_po_zmianach

Opis_techniczny_Rzemieślnicza_uzgodnienia

SST_Wiśniowa_po_zmianach

Opis_techniczny_Wiśniowa_uzgodnienia

Opis_techniczny_Wędkarska_uzgodnienia


Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty

Załączniki

SIWZ zip, 114 kB

Powiadom znajomego