W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

RPI.4.2013

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa kanalizacji deszczowej, przyłączy kanalizacji deszczowej, przewodu tłocznego wraz z przepompownią wód opadowych dla odprowadzenia wód opadowych i roztopowych z ulic Rzemieślniczej i Toruńskiej w m. Mała Nieszawka (dz. nr 65, 147/2, 253/9, 265, 384/3, 521) gm. Wielka Nieszawka
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy RPI.4.2013
Zamawiający Gmina Wielka Nieszawka
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Mniejsza od kwot art.11 ust. 8 ustawy Pzp
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wielka Nieszawka, dn. 27.05.2013 r. RPI.271.4.2013 INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: „Budowa kanalizacji deszczowej, przyłączy kanalizacji deszczowej, przewodu tłocznego wraz z przepompownią wód opadowych dla odprowadzenia wód opadowych i roztopowych z ulic Rzemieślniczej i Toruńskiej w m. Mała Nieszawka (dz. nr 65, 147/2, 253/9, 265, 384/3, 521) gm. Wielka Nieszawka” Na podstawie art. 92 ustawy Pzp ( tekst jednolity Dz U z 2010r. nr 113, poz. 759 ze zmianami) gmina Wielka Nieszawka informuje, że w przedmiotowym postępowaniu, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe MKD Magdalena Zielińska ul. Chrobrego 127, 87-100 Toruń Cena wybranej oferty – 613.155,00 zł Słownie: sześćset trzynaście tysięcy sto pięćdziesiąt pięć złotych 00/100. Wybrana oferta spełnia wymogi SIWZ i uznana została za najkorzystniejszą w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert: Cena - 100 %. Poniżej przedstawiamy punktację przyznaną wykonawcom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację Nr oferty Firma (nazwa) nazwisko oraz adres Wykonawcy Liczba pkt. w kryterium: cena Razem 1. KADA-BIS GRUPA BUDOWLANA Spółka z o.o., 85-188 Bydgoszcz, ul. Wydmy 3 – cena 1.011.224,99 zł 60,6 60,6 2. Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe MKD Magdalena Zielińska ul. Chrobrego 127, 87-100 Toruń – cena 613.155,00 zł 100 100 3. Zakład Instalatorstwa Sanitarnego i Budownictwa Ogólnego WOD BUD Jacek Janiak 62-500 Konin, ul. Dygasińskiego 6 – cena 678.000,00 zł 90,4 90,4 4. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe „pe-gaz 90” ul. Niezłomnych 1, 88-300 Mogilno – cena 839.475,00 zł 73 73 Umowa z wybranym Wykonawcą może być podpisana w dn. 4.06.2013r.
Wielka Nieszawka: Budowa kanalizacji deszczowej, przyłączy
kanalizacji deszczowej, przewodu tłocznego wraz z przepompownią wód
opadowych dla odprowadzenia wód opadowych i roztopowych z ulic
Rzemieślniczej i Toruńskiej w m. Mała Nieszawka (dz. nr 65, 147/2, 253/9,
265, 384/3, 521) gm. Wielka Nieszawka
Numer ogłoszenia: 182670 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Nieszawka , ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice, Wielka Nieszawka, woj.
kujawsko-pomorskie, tel. 56 6781212, 6781093.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji deszczowej, przyłączy kanalizacji
deszczowej, przewodu tłocznego wraz z przepompownią wód opadowych dla odprowadzenia wód opadowych i
roztopowych z ulic Rzemieślniczej i Toruńskiej w m. Mała Nieszawka (dz. nr 65, 147/2, 253/9, 265, 384/3, 521)
gm. Wielka Nieszawka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje
wykonanie co najmniej: 1. Kanały 1.1. Sieć kanalizacyjna - kanał z rur PVC SN8 dn. 400mm L=12,0m - kanał z rur
PVC SN8 dn. 300mm L=458,5m - kanał z rur PVC SN8 dn. 200mm L=100,0m - studnie rewizyjne kanalizacyjne
dn. 1200mm - szt. 23 - wpusty deszczowe żelbetowe dn. 500mm - szt. 25 1.2. Przewód tłoczny - przewód z rur
PE-HD dn. 110mm L=454,50m w tym: a.metodą przewiertu sterowanego w rurze osłonowej PE -HD
Dn=220,4x14,8mm - 19m b.metodą przewiertu sterowanego rurą PE -HD Dn=96,8x6,6mm - 370,5m c.metodą
wykopu otwartego rurą PE-HD Dn=110mm - 65m 1.3. Inne elementy - Przepompownia wód opadowych - 1szt. -
Odwodnienie liniowe - L=22,0m - Separator substancji ropopochodnych - 1szt - Wylot żelbetowy kanału
deszczowego dn. 300mm - 1kpl.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.21.52-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 6.000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu)
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zadań w zakresie budowy sieci kanalizacyjnych o wartości
nie mniejszej niż 600 000,00 PLN każde
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca złoży wykaz jednostek sprzętu i środków transportowych,
którymi dysponuje zapewniających wykonanie zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia na następujących stanowiskach: - Kierownika budowy posiadającego
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci sanitarnych, która
pełniła funkcję kierownika robót na budowie sieci kanalizacyjnych, - Kierownika robót posiadającego
uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność
kredytową nie mniejszą niż 740 000,00 zł b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia do kwoty nie
niższej niż kwota wynagrodzenia za przedmiot zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania
ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z
załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane
w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone;
wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót
budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi
zasobami;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane
uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w
art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące
podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby
innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty
dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający,
że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 u. 1 ustawy Pzp dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Warunki zmian zostały
określone w projekcie umowy w §15.3. Zmiany umowy mogą wykraczać poza zakres przedmiotu zamówienia
określonego w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.wielkanieszawka.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielka
Nieszawka, ul. Toruńska 12, Wielka Nieszawka, 87-165 Cierpice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2013
godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wielka Nieszawka ul. Toruńska 12, Wielka Nieszawka, 87-165 Cierpice,
pokój nr 2 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym
Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Opis techniczny
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Profil podłużny D16-D1
Profile podłużne D17-wylotu, przyłącza, schemat separatora i pompowni
Profil podłużny D1-D13
Profil podłuzny D3A-D20
Profil podłużny przew. tłocznego P1-D17
Mapa
Odpowiedź na zapytanie wykonawcy
Odpowiedź na zapytanie z ZDW
Odpowiedź Wykonawcy nr 2

Załączniki

Mapa pdf, 1.32 MB

Powiadom znajomego