W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

S.271.9.2013

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY WIELKA NIESZAWKA WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy S.271.9.2013
Zamawiający Gmina Wielka Nieszawka
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia mniejsza od kwot art. 11 ust. 8 ustawy pzp
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Wielka Nieszawka wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury 1) Część I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Wielka Nieszawka wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury Numer ogłoszenia w BZP: 136572-2013 z dnia 08.04.2013 r. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zawiadamiam o wyniku postępowania, dotyczącego ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Wielka Nieszawka wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury 1. Za najkorzystniejszą uznana została oferta nr 1, złożona przez: InterRisk TU.S.A., Vienna Insurance Group, Przedstawiciestwo Generalne w Toruniu, ul. PCK 14, 87-100 Toruń Uzasadniając dokonany wybór podaję, że oferta ta uzyskała najwyższą łączną ilość punktów z obu kryteriów oceny (cena waga 80%, warunki fakultatywne waga 20%) razem 88,60 pkt. - Według kryterium „cena” (waga 80%) Wykonawca InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A otrzymał następującą ilość punktów: 80,00 pkt. - Wg kryterium „warunki fakultatywne” (waga 20%) Wykonawca. InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A otrzymał następującą ilość punktów: 8,60 pkt. 2. W terminie zgodnym ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, poza ofertą opisaną w punkcie „1” powyżej, oferty ważne, nie podlegające odrzuceniu, złożyli także następujący Wykonawcy: b) oferta nr 2: Towarzystwo Ubezpieczeń INTER Polska S.A., Przedstawicielstwo w Toruniu, ul. Rynek Nowomiejski 23/1A, 87 - 100 Toruń a) oferta nr 3: Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia S.A., Przedstawicielstwo Korporacyjne w Toruniu, ul. Szosa Chełmińska 146b, 87-100 Toruń Według kryterium „cena” (waga 80%) poszczególni Wykonawcy otrzymali następującą ilość punktów: a) oferta nr 1: InterRisk TU.S.A., Vienna Insurance Group – 80,00 pkt. b) oferta nr 2: Towarzystwo Ubezpieczeń INTER Polska S.A., – 53,02 pkt. c) oferta nr 3: Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia S.A., – 61,24 pkt. Wg kryterium „warunki fakultatywne” (20%) poszczególni Wykonawcy otrzymali następującą ilość punktów: a) oferta nr 1: InterRisk TU.S.A., Vienna Insurance Group – 8,60 pkt. b) oferta nr 2: Towarzystwo Ubezpieczeń INTER Polska S.A., – 10,00 pkt. c) oferta nr 3: Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia S.A., – 3,20 pkt. Łącznie poszczególni Wykonawcy otrzymali następującą ilość punktów: a) oferta nr 1: InterRisk TU.S.A., Vienna Insurance Group – 88,60 pkt. b) oferta nr 2: Towarzystwo Ubezpieczeń INTER Polska S.A., – 63,02 pkt. c) oferta nr 3: Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia S.A., – 64,44 pkt. Zgodnie z przyjętymi kryteriami oceny za najkorzystniejszą uznaje się ofertę, która uzyska największą bezwzględną ilość punktów. W związku z powyższym wybrana została oferta nr 1 -. InterRisk TU.S.A., Vienna Insurance Group, Przedstawiciestwo Generalne w Toruniu, ul. PCK 14, 87-100 Toruń za cenę łączną za 24 miesięczny okres zamówienia: 94 983,42 zł. 3. Żadna oferta nie została odrzucona 4. Żaden z Wykonawców nie został wykluczony z postępowania. 5. Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta przed upływem terminów określonych w art. 94 ust. 1 ustawy PZP. 2) Część II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Wielka Nieszawka Numer ogłoszenia w BZP: 136572-2013 z dnia 08.04.2013 r. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zawiadamiam o wyniku postępowania, dotyczącego ubezpieczenia pojazdów mechanicznych Gminy Wielka Nieszawka 1. Za najkorzystniejszą uznana została oferta nr 1, złożona przez: InterRisk TU.S.A., Vienna Insurance Group, Przedstawicielstwo Generalne w Toruniu, ul. PCK 14, 87-100 Toruń Uzasadniając dokonany wybór podaję, że oferta ta uzyskała najwyższą łączną ilość punktów – 100,00 z kryterium oceny „cena”(waga 100%) spośród wszystkich ofert ważnych i ocenianych – była to jedyna złożona oferta 2. Łącznie Wykonawca InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A otrzymał następującą ilość punktów.- 100,00 pkt. Zgodnie z przyjętymi kryteriami oceny za najkorzystniejszą uznaje się ofertę, która uzyska największą bezwzględną ilość punktów. W związku z powyższym wybrana została oferta nr 1 -. InterRisk TU.S.A., Vienna Insurance Group, Przedstawiciestwo Generalne w Toruniu, ul. PCK 14, 87-100 Toruń za cenę łączną za 24 miesięczny okres zamówienia: 20 696,60 zł. 3. Żadna oferta nie została odrzucona 4. Żaden z Wykonawców nie został wykluczony z postępowania. 5. Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta przed upływem terminów określonych w art. 94 ust. 1 ustawy PZP.

Cierpice, Wielka Nieszawka: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY WIELKA NIESZAWKA WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY
Numer ogłoszenia: 136572 - 2013; data zamieszczenia: 08.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Nieszawka , ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice, Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6781212, 6781093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY WIELKA NIESZAWKA WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Wielka Nieszawka wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na nw części: część1: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Wielka Nieszawka wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury. Zakres zamówienia obejmuje: -ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych -ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku -ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia -ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej -ubezpieczenie sprzętu elektronicznego część 2: ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Wielka Nieszawka. Zakres zamówienia obejmuje: -obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych - ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO -ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów -bezskładkowe ubezpieczenie Assistance.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje realizację zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju ubezpieczeń, które obejmuje zakres niniejszego zamówienia. Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu, w odniesieniu do zamówień uzupełniających zobowiązany jest zastosować stawki jednostkowe i składki zgodne ze złożoną ofertą

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.60.00-0, 66.51.64.00-4, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest potwierdzenie przez wykonawcę, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, w szczególności zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia lub zaświadczenia właściwego organu państwowego, że wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest oświadczenie wykonawcy, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 pkt 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest oświadczenie wykonawcy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 pkt 3 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest oświadczenie wykonawcy, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 pkt 3 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej mu wykonanie zamówienia (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 pkt 4 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.formularz ofertowy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę. 2.pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego. 4. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2 i 3 powinno być przedstawione w formie oryginału, ewentualnie w formie poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: a)wykonanie zamówienia lub jego części w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie zamawiającego, b)zmiana treści umowy wynikać będzie z konieczności dostosowania do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, znowelizowanego bądź wprowadzonego w trakcie wykonywania zamówienia, c)w danym rodzaju ubezpieczeniu mienia systemem sum stałych, objętego zakresem zamówienia, nastąpi wzrost lub spadek ilości albo wartości przedmiotu ubezpieczenia d)w ubezpieczeniach pojazdów mechanicznych nastąpi wzrost lub spadek ilości albo wartości ubezpieczonych pojazdów, e)w trakcie realizacji zamówienia nastąpi wyczerpanie sumy ubezpieczenia /sumy gwarancyjnej w objętym zakresem zamówienia ubezpieczeniu systemem pierwszego ryzyka 2.Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w pkt 1, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: a)opis zmiany b)uzasadnienie zmiany c)obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w § 10 umÓw, których wzory stanowią załączniki nr 6 i 6a do SIWZ,jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy 3. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce, ul.Toruńska 12, Kod: 87-165, miejscowość: Wielka Nieszawka poczta Cierpice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2013 godzina 13:30, miejsce: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce ul. Toruńska 12, 87-165 Wielka Nieszawka,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Wielka Nieszawka wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1)ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych 2)ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku 3)ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia 4)ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej 5)ubezpieczenie sprzętu elektronicznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.60.00-0, 66.51.64.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Wielka Nieszawka.

Załączniki

SIWZ doc, 312 kB

Powiadom znajomego