W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

CSiR.271.17.2011

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa urządzeń medycznych do rehabilitacji i odnowy biologicznej w Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy CSiR.271.17.2011
Zamawiający Gmina Wielka Nieszawka
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej kwot wskazanych w art. 11 ust. 8 PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
CSiR.271.17.2011 OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY w przetargu nieograniczonym o wartości mniejszej niż kwoty, o których mowa w art. 11 ust. 8 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych z dn. 29 stycznia 2004r. z późn. zm. na Dostawę urządzeń medycznych do rehabilitacji i odnowy biologicznej w Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce Działając zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych z dn. 29 stycznia 2004r. z późn. zm. Gmina Wielka Nieszawka informuje, że w dniach 05.08.2011-08.08.2011r. dokonała oceny ofert na Dostawę urządzeń medycznych do rehabilitacji i odnowy biologicznej w Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce. W przeprowadzonym przetargu nieograniczonym ofertę złożyły następujące firmy przedstawione zgodnie z numerami wynikającymi z kolejności składania ofert z wyszczególnieniem części zamówienia: Lp Nazwa Wykonawcy Adres wykonawcy Część zamówienia Wartość brutto Ilość punktów 1 Cosmedica s.c. ul. Pocztowa 26 70-361 Szczecin Cz. 4 20 897,70 95,23 2 PH.HAS-MED. M.J.Radomska ul.Młyńska 20 43-300 Bielsko-Biała Cz.3 29 500,- 100,00 PH.HAS-MED. M.J.Radomska ul.Młyńska 20 43-300 Bielsko-Biała Cz. 4 19 900,- 100,00 PH.HAS-MED. M.J.Radomska ul.Młyńska 20 43-300 Bielsko-Biała Cz.5 50 479,20 100,00 PH.HAS-MED. M.J.Radomska ul.Młyńska 20 43-300 Bielsko-Biała Cz.6 7 500,- 92,00 3 Centrum Pięknego Ciała A.Mucha ul.Jagiełły 4/1 81-757 Sopot Cz.2 79 950,- 100,00 Centrum Pięknego Ciała A.Mucha ul.Jagiełły 4/1 81-757 Sopot Cz.7 43 050,- 100,00 4 WaMa System S.Laskowski ul.Młyńska 53 H/13 88-100 Inowrocław Cz.1 62 000,- 100,00 5 MEDEN INMED sp. z o.o. ul.Wenedów 2 75-847 Koszalin Cz.6 6 900,- 100,00 W toku badania ofert komisja przetargowa stwierdziła, że oferty są ważne, zawierają wszystkie wymagane dokumenty i spełniają wymogi zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Kryterium oceny ofert była cena. Zamawiający dopuszczał składanie ofert częściowych. Zamawiający dokonał wyboru ofert: Lp Część zamówienia Nazwa wykonawcy Adres Ilość punktów 1 Cz. 1 – łóżko wodne WaMa System S.Laskowski ul.Młyńska 53 H/13 88-100 Inowrocław 100 2 Cz.2 – Urządzenie wellness do zabiegów w atmosferze podczerwieni i jonizacji Centrum Pięknego Ciała A.Mucha ul.Jagiełły 4/1 81-757 Sopot 100 3 Cz. 4 – platforma wibracyjna PH.HAS-MED. M.J.Radomska ul.Młyńska 20 43-300 Bielsko-Biała 100 4 Cz.5 – stacjonarny rower wodny PH.HAS-MED. M.J.Radomska ul.Młyńska 20 43-300 Bielsko-Biała 100 5 Cz.6 – stół do masażu i rehabilitacji MEDEN INMED sp. z o.o. ul.Wenedów 2 75-847 Koszalin 100 6 Cz.7 – urządzenie do zabiegów kosmetycznych i masaży w atmosferze podczerwieni Centrum Pięknego Ciała A.Mucha ul.Jagiełły 4/1 81-757 Sopot 100 Umowy mogą być zawarte po upływie terminu określonym w art. 94 ust. 2 pkt.3 lit.a) Ustawy PZP. Zamawiający unieważnia postępowanie przetargowe w zakresie Cz. 3 gdyż cena oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie Cz.3 – urządzenie do elektrostymulacji (art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy PZP).

Wielka Nieszawka: Dostawa urządzeń medycznych do rehabilitacji i odnowy biologicznej w Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce gm. Wielka Nieszawka
Numer ogłoszenia: 209777 - 2011; data zamieszczenia: 03.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce , ul. Toruńska 12, 87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6781212, 6781093.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń medycznych do rehabilitacji i odnowy biologicznej w Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce gm. Wielka Nieszawka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń medycznych do rehabilitacji i odnowy biologicznej w Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce gm. Wielka Nieszawka. Szczegółowy przedmiot zamówienia oraz jego zakres określony został w załączniku nr 7 SIWZ1. Łóżko wodne 1 szt. 2. Urządzenie wellness do zabiegów w atmosferze podczerwieni i jonizacji 1 szt. 3. Urządzenie do elektrostymulacji 1 szt. 4. Platforma wibracyjna - urządzenie wyszczuplające i modelujące sylwetkę 1 szt. 5. Stacjonarny rower wodny 8 szt. 6. Stół do masażu i rehabilitacji - siedmiosekcyjny 1 szt. 7. Urządzenie do zabiegów kosmetycznych i masaży w atmosferze podczerwieni i jonizacji 1 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.500,00 PLN
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o        Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaną wiedzą i doświadczeniem tj:, dokonał co najmniej 2 należycie wykonanych dostaw o zakresie rzeczowym podobnym do przedmiotu zamówienia niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców
·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o        Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż wartość zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycieopłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaaktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
próbki, opisy lub fotografieopis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wielka Nieszawka ul. Toruńska 12, Wielka Nieszawka, 87-165 Cierpice, pokój nr 2 - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków własnych gminy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt
/-/ mgr inż. Kazimierz Kaczmarek


Ogłoszenie o wyborze

SIWZ
Zmiana w SIWZ
Odpowiedż nr 2 na pytania Wykonawców

Załączniki

SIWZ doc, 784 kB

Powiadom znajomego