W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

CSiR.271.14.2011

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wyposażenie siłowni w Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy CSiR.271.14.2011
Zamawiający Gmina Wielka Nieszawka
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej kwot wskazanych w art.11 ust.8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wielka Nieszawka 2011-08-04 CSiR.271.14.2011 OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY w przetargu nieograniczonym o wartości mniejszej niż kwoty, o których mowa w art. 11 ust. 8 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych z dn. 29 stycznia 2004r. z późn. zm. na Wyposażenie siłowni w Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce Działając zgodnie z art. 92 ust. 2 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych z dn. 29 stycznia 2004r. z późn. zm. Gmina Wielka Nieszawka informuje, że w dniu/ach 2 – 3.08.2011r. dokonała oceny ofert na Wyposażenie siłowni w Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce. W przeprowadzonym przetargu nieograniczonym ofertę złożyły następujące firmy przedstawione zgodnie z numerami wynikającymi z kolejności składania ofert: 1. Master Sport ul. Cmentarna 21, 26-110 Skarżysko Kamienna z ceną 164 872,89 zł 2. Perfect Fitness ul. Wyczółkowskiego 4/51, 82-300 Elbląg z ceną 162 901,20 zł 3. Finner Polska Mazurkiewicz Paweł, ul. Sienna 18, 96-100 Skierniewice z ceną 195 403,52 zł 4. Del Sport sp. z o.o. ul. Warszawska 33, Blizne Łaszczyńskiego 05-082 Stare Babice z ceną 186 875,42 zł. W toku badania ofert komisja przetargowa odrzuciła następujące oferty: 1. Master Sport ul. Cmentarna 21, 26-110 Skarżysko Kamienna na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2 ustawy PZP jej treść nie odpowiada SIWZ ( poz. 3-7 nie spełnia wymagań Zamawiającego), 2. Finner Polska Mazurkiewicz Paweł, ul. Sienna 18, 96-100 Skierniewice na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2 ustawy PZP jej treść nie odpowiada SIWZ (poz. 1,2,5,21,22 nie spełnia wymagań zamawiającego, poz. 33, 34 brak informacji na temat parametrów sprzętu), 3. Del Sport sp. z o.o. ul. Warszawska 33, Blizne Łaszczyńskiego 05-082 Stare Babice na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2 ustawy PZP - jej treść nie odpowiada SIWZ ( w formularzu cenowym nie wyceniono poz. 33, brak opisu, producenta oraz fotografii poz. 12, poz. 34 – w ofercie stojak na krążki zamiast stojaka na gryfy, poz. 2-7, 21,22 25,27 nie spełniają wymagań zamawiającego, poz. 12-20, 33 – brak informacji na temat parametrów sprzętu). Komisja przetargowa stwierdziła, że oferta nr 2 jest ofertą ważną, zawierającą wszystkie wymagane dokumenty i spełniającą wymogi zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Jedynym kryterium oceny ofert była cena. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert częściowych. Wykonawca z ofertą nr 2 zaproponował wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie zgodnym z opisem zamówienia na kwotę 162.901,20 zł uzyskując tym samych najwyższą ilość punktów. Cena oferty przekroczyła kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania, jednakże Zamawiający podjął decyzję o zwiększeniu kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty tj. 162 901,20zł. W związku z powyższym wybrana została oferta nr 2 złożona przez Perfect Fitness ul. Wyczółkowskiego 4/51, 82-300 Elbląg. Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta w dn. 10.08.2011r. zgodnie z art. 94 ust.1 pkt.2.

Wielka Nieszawka: Wyposażenie siłowni w Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce
Numer ogłoszenia: 215676 - 2011; data zamieszczenia: 25.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce , ul. Toruńska 12, 87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6781212, 6781093.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie siłowni w Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Wyposażenie siłowni w Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce . 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia oraz jego zakres określony został w załączniku nr 7 do SIWZ. 3. Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, kompletne, gotowe do użytku lub gotowe do montażu. 4. Urządzenia zostaną ustawione lub zamontowane przez Wykonawcę w miejscach wynikających z projektu sporządzonego przez Wykonawcę..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1000 PLN
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dokonali co najmniej 2 należycie wykonane dostawy o zakresie rzeczowym podobnym do przedmiotu zamówienia oraz wartości nie mniejszej niż wartość zamówienia, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) wykaz dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców , b) dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w wykazie dostaw zostały wykonane należycie.III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż wartość zamówienia.W przypadku posiadania polisy o mniejszej wartości, Wykonawcy przedłożą w ofercie pisemne zobowiązanie, że z chwilą wyboru ich oferty, ale przed podpisaniem umowy, zawarta zostanie nowa polisa (lub uzupełnienie starej) o równej lub większej wartości wymaganej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycieopłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniaIII.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaaktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawywykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
próbki, opisy lub fotografieinne dokumenty
katalogi, dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów zgodności z normami oraz CE
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielka Nieszawka ul.Toruńska 12 87-165 Cierpice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wielka Nieszawka ul.Toruńska 12 87-165 Cierpice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie                                                                                                                             Wójt                                                                             
 /-/ mgr inż. Kazimierz Kaczmarek



Zmiana w SIWZ
Odpowiedż nr 1 na pytania Wykonawców
Odpowiedż nr 2 na pytania Wykonawców
Odpowiedż nr 3 na pytania Wykonawców
Odpowiedż nr 4 na pytania Wykonawców


SIWZ
Rzut pomieszczenia siłowni

 

Załączniki

SIWZ doc, 1.32 MB

Powiadom znajomego