W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

I-341-8/09

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Rozbudowa kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków dz. nr 192/9 oraz sieci wodociągowej w dz. nr 192/9 oraz dz. 64/37 w Małej Nieszawce
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy I-341-8/09
Zamawiający Gmina Wielka Nieszawka - Urząd Gminy
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia o wartości poniżej kwot z art. 11 ust. 8 PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wielka Nieszawka 2009-09-03 Nr sprawy I-341-8/09 Ogłoszenie wyników przetargu nieograniczonego na „Rozbudowę kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków dz. nr 192/9 oraz sieci wodociągowej w dz. nr 192/9 oraz dz. nr 64/37 w Małej Nieszawce” W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego w terminie wyznaczonym na składanie ofert tj. do 02.09.2009r. godz. 11.00 na zadanie pn. „Rozbudowa kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków dz. nr 192/9 oraz sieci wodociągowej w dz. nr 192/9 oraz dz. nr 64/37 w Małej Nieszawce” została złożona przez PEKUM sp. z o.o. ul. Batorego 44, 87-100 Toruń. Komisja przetargowa działająca w dn. 02.09.2009r. dokonała oceny oferty i uznała ją za ważną. W związku z tym wybrana została oferta firmy PEKUM sp. z o.o. ul. Batorego 44, 87-100 Toruń, która to oferta zawierała najniższą cenę będącą jedynym kryterium oceny ofert i uzyskała najwyższą ilość punktów.

Rozbudowa kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków dz. nr 192/9 oraz sieci wodociągowej w dz. nr 192/9 oraz dz. 64/37 w Małej Nieszawce.


Numer ogłoszenia: 275636 - 2009; data zamieszczenia w BZP: 12.08.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce , ul. Toruńska 12, 87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6781212, 6781093.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków dz. nr 192/9 oraz sieci wodociągowej w dz. Nr 192/9 oraz dz. 64/37 w Małej Nieszawce..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie co najmniej następujących odcinków sieci : a) Mała Nieszawka dz. 192/9 - kanalizacja sanitarna fi 200 - 179,00 mb, - odgałęzienia boczne kanalizacji sanitarnej z rur PCV fi 200 - 51,5,00 mb , - przyłączy kanalizacji sanitarnej fi 160 dla potrzeb budynków mieszkalnych (dz. nr 192/2, 192/3, 192/4, 192/6) - 42,50 mb, -Studnie kanalizacyjne fi 1200 - 8 szt, -przewodu tłocznego - 4,00 mb, -przepompownia ścieków nr 224 z zasilaniem energetycznym, pompami, sterowaniem - 1 szt, -sieć wodociągowa z rur PCV fi 110 - 194,0 mb; b)Mała Nieszawka ul. Kanałowa dz. nr 64/37 - sieć wodociągowa fi 110 - 61,0 mb..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.21.52-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 3000PLN
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać Wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i ponadto: 5. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób, tzn.: a) wskażą do wykonania niniejszego zamówienia osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia tj. uprawnienia budowlane do kierowania budową w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych - kierownik budowy, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - kierownik robót elektrycznych, a także zakresu wykonywania przez nich czynności 6. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: wykonali w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 zadanie w zakresie sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej i tłocznej o dł. min 1,0 km z co najmniej 1 przepompownią ścieków oraz 1 zadanie w zakresie sieci wodociągowej o dł. 1,0 km 7. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty nie niższej niż kwota wynagrodzenia za przedmiot zamówienia 8. osiągnęli roczny obrót w 2008r. min 1.000.000PLN ( kserokopia bilansu, PIT-u lub innego dokumentu potwierdzającego roczne obroty). 9. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia ( art. 23 Pzp), Wykonawcy muszą: - ustanowić pełnomocnika - każdy z Wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg zawarty w ust. 4 i udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - wymogi zawarte w ust. 1-3, 5,6,7,8 Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 10. Wykluczeniu podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Pzp. 11. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg formuły /spełnia - nie spełnia/..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć, na zasadach przewidzianych rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605), następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu wymaganych warunków z art. 22 ust. 1- zał. nr 2 b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 c) oświadczenia, że wykonawca akceptuje wszystkie warunki zawarte w niniejszej specyfikacji - zał. nr 4 d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) wykaz osób (spełniających warunki określone w p.5 SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia oraz wymaganych uprawnień sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 oraz dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i są członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego g) pisemne zobowiązane innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, h) wykaz wykonanych robót budowlanych spełniających warunki określone w p. V ust. 6, z podaniem ich wartości, przedmiotu i wielkości robót, dat wykonania i odbiorców sporządzony według wzoru stanowiącego zał. nr 6 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, i) musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia do kwoty nie niższej niż kwota wynagrodzenia za przedmiot zamówienia j) zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe ( bilans, rachunek zysków i strat), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności- PIT k) oświadczenie o zapoznaniu się ze wzorem umowy i przyjęciu jej treści bez zastrzeżeń zał. nr 8 l) wykaz podwykonawców zał. nr 9..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Wielka Nieszawka ul. Toruńska 12 87-165 Cierpice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 
                                                                                      Wójt Gminy
                                                                          /-/ mgr inż. Kazimierz Kaczmarek

SIWZ

Opis techniczny dz. 192/9

Opis przepompowni P224

Dz.nr 192/9 rys.nr 1

Dz.nr 192/9 rys.2

Dz.nr 192/9 rys.3

Dz.nr 192/9 SST

Dz.nr 64/37 opis techniczny

Dz.nr 64/37 rys.1

Dz.nr 64/37 rys.2

Dz.nr 64/37 SST

Załączniki

SIWZ doc, 226 kB

Powiadom znajomego