W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego Wykonanie obiektów Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Wielka Nieszawka - Urząd Gminy
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia o wartości poniżej kwot art. 11 ust.8 PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wielka Nieszawka 2009-08-03 Nr sprawy I-341-6/09 Ogłoszenie wyników przetargu nieograniczonego na pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego „Wykonanie obiektów Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce”. Na podstawie art. 92 ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) ogłaszam, że w przeprowadzonym postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. „Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego „Wykonanie obiektów Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce” w oznaczonym terminie została złożona 1 oferta przez Przedsiębiorstwo Usług Technicznych i Consultingowych BUD-INVENT sp. z o.o. 02-055 Warszawa ul. Filtrowa 67 D/111 na kwotę 289.000,00 zł brutto. Komisja przetargowa działająca w dn. 30.07.2009r. – 03.08.2009r. dokonała oceny oferty. Złożona oferta jest ofertą ważną i została wybrana jako najkorzystniejsza.
Wielka Nieszawka: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego Wykonanie obiektów Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce
Numer ogłoszenia: 249148 - 2009; data zamieszczenia: 22.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce , ul. Toruńska 12, 87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6781212, 6781093.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego Wykonanie obiektów Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie - w pełnym zakresie - kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie obiektów Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce. 2. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje w szczególności : 1) sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonywaniem robót w/w zadania w zakresie zgodnym z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2003r. nr 207 poz.2016), 2) koordynowanie robót budowlanych, 3) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawdzenia zgodności realizowanej inwestycji budowlanej z umową, dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, 4) przeciwdziałanie nieprawidłowościom na placu budowy w związku z realizacją inwestycji oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności, 5) sprawdzenie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 6) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazanie go do użytkowania, 7) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzenie wykonanego przez wykonawcę robót budowlano-montażowych zakresu rzeczowego i finansowego zadania, w szczególności w zakresie zgodności przyjętych założeń w harmonogramie rzeczowo-finansowym, w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez realizatora robót, 8) zaopiniowanie na piśmie harmonogramu rzeczowo-finansowego dostarczonego przez realizatora robót w zakresie zgodności przyjętych założeń z dokumentacją projektową i kosztorysem inwestorskim, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dostarczenia przez Zamawiającego, 9) przygotowanie rozliczenia finansowego na każdym etapie realizacji inwestycji, z podziałem na źródła finansowania - wg wymagań Zamawiającego. 3. Ponadto, do obowiązków wykonawcy należy: 1) prowadzenie dokumentacji fotograficznej (metodą cyfrową) dla robót zanikających lub ulegających zakryciu oraz wg wymagań Zamawiającego, przedmiotowa dokumentacji winna być załączona do każdego protokołu odbioru robót, 2) dokonywanie inwentaryzacji robót, w sytuacji, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczenia z Zamawiającym, 3) archiwizowanie wszystkich dokumentów związanych z realizacją inwestycji, 4) uczestnictwo przy testowaniu poszczególnych systemów instalacyjnych w celu sprawdzenia zgodności ich wykonania z dokumentacją techniczną; 5) nadzór nad przestrzeganiem przepisów ppoż., bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów z zakresu ochrony środowiska przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego; 6) udział w rozruchu inwestycji; 7) przeprowadzenie przeglądów pogwarancyjnych min. jeden raz do roku, w tym organizowanie i kontrolowanie usuwania przez wykonawcę robót budowlanych usterek w ramach realizacji uprawnień Zamawiającego wynikających z rękojmi i gwarancji; 8) organizowanie cotygodniowych narad roboczych na etapie realizacji inwestycji mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy, a w cyklach miesięcznych narad ze wszystkimi uczestnikami procesu realizacji, sporządzanie protokołów z narad i przedstawianie ich Zamawiającemu w terminie do 5 dni od daty przeprowadzenia spotkania; 9) uzyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji o dopuszczeniu zrealizowanego obiektu do użytkowania, 10) udział w pracach komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych dla zrealizowanej inwestycji objętej pełnionym nadzorem inwestorskim i o ile zajdzie taka potrzeba w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek w zrealizowanym i przekazanym do użytkowania obiekcie oraz kontrolowania ich usunięcia w okresie trwania gwarancji. 4. Wielkość zamówienia - max 400.000,00 PLN.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 5.000 PLN
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: a) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca będzie spełniał warunki podane w pkt 1 a-c jeżeli wykaże, że : 1) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) kierownik zespołu - inspektor nadzoru budowlanego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w rozumieniu Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006r.w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006r. nr 83, poz. 578 z późn. zm.), potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w ustawie z dn. 07.07.1994. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz posiadający min 10 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu/nadzorowaniu robót budowlanych w tym realizacji co najmniej dwóch obiektów kubaturowych o kubaturze nie mniejszej niż 10 000m3, w tym jednego obiektu krytej pływalni, b) inspektor nadzoru robót instalacyjnych, sanitarnych i technologicznych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006r.w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006r. nr 83, poz. 578 z późn. zm.), potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w ustawie z dn. 07.07.1994. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz posiadający min 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu/nadzorowaniu robót robotami obejmującymi swoim zakresem instalacje cieplne, gazowe, wodociągowe, kanalizacyjne, klimatyzacji, wentylacji, instalacji technologicznych oczyszczania i uzdatniania wody w tym przy realizacji min 1 zadania inwestycyjnego obejmującego swym zakresem budowę obiektu krytej pływalni a także doświadczenie w zakresie budowy układów grzewczych opartych na pompach ciepła i kolektorach pionowych i poziomych oraz kolektorach słonecznych, c) inspektor nadzoru robót elektrycznych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanym bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006r.w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006r. nr 83, poz. 578 z późn. zm.), potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w ustawie z dn. 07.07.1994. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz posiadający min 5 -letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu/nadzorowaniu robót elektrycznych przy realizacji min 2 zadań inwestycyjnych polegających na budowie obiektów kubaturowych mających w swym zakresie instalacje elektryczne, automatyki i sterowania instalacji technologicznych, d) inspektor nadzoru robót drogowych posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń w rozumieniu Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006r.w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006r. nr 83, poz. 578 z późn. zm.), potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w ustawie z dn. 07.07.1994. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz posiadający min 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu/nadzorowaniu robót drogowych przy realizacji min 2 realizacji w zakresie budowy parkingów, chodników i dróg publicznych, e) inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej w rozumieniu Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006r.w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006r. nr 83, poz. 578 z późn. zm.), potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w ustawie z dn. 07.07.1994. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz posiadający min 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu/nadzorowaniu robót telekomunikacyjnych przy realizacji min 2 zadań inwestycyjnych polegających na budowie obiektów kubaturowych , mających w swoim zakresie instalacje telekomunikacyjne: 2) wykonał w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za prace podobną do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna pełnienie funkcji kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniach inwestycyjnych o wartości co najmniej 10 mln i kubaturze 10 000 m3 każda, w tym jedno zadanie zawierające krytą pływalnię. Zamawiający uwzględni tylko zadania zakończone. 3) posiada polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z realizacją przedmiotu zamówienia. 3. Osoby wymienione w ust. 2 muszą być członkami właściwej izby samorządu zawodowego. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, brany będzie pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje techniczne i doświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: /spełnia - nie spełnia/..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty zał. nr 1 ( w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument) załączyć n/w oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w poniższej kolejności: 1) Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 - zał. nr 2 W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną). 2) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenie dla każdego ze wspólników oraz oddzielne za spółkę. 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenie dla każdego ze wspólników oraz oddzielne za spółkę. 6) wykaz wykonanych prac podobnych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie -zał. nr 4. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny w/w wykaz. 7) wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności- zał. nr 5. Dla wszystkich osób wymienionych w zał. nr 5 należy zamieścić opis ich doświadczenia zawodowego, z którego jednoznacznie wynikałoby, że spełniają one wymagania wymienione w rozdz. 5 ust. 2 pkt. 1) ( przy okresach zatrudnienia należy podać dokładne daty oraz dokładny opis zajmowanego stanowiska, specjalność wykonywanych robót lub czynności, nazwę zadania, którym osoby kierowały/nadzorowały oraz jego zakres rzeczowy). W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować. 8) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 9 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 9) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego aktualną na dzień składania ofert. 10) polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z realizacją przedmiotu zamówienia oraz 11) oświadczenie z art. 44. ustawy P. z. p.- zał. nr 6, 12) oświadczenie wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom ( jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) - zał. nr 7 W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie. 13) parafowany projekt umowy- zał. nr 8 14) dokument pełnomocnictwa zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( w oryginale)- jeżeli dotyczy. 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów: 1) wymienionych w p. ust. 1 pkt.3, 4, 5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.. SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Wielka Nieszawka ul. Toruńska 12 87-100 Cierpice sekretriat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 
                                                                                           Wójt 
                                                                      /-/ mgr inż. Kazimierz Kaczmarek
 SIWZ

Załączniki

SIWZ doc, 254 kB

Powiadom znajomego