W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na „UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ GMINY WIELKA NIESZAWKA”
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Urząd Gminy Wielka Nieszawka
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia o wartości poniżej kwot art. 11 ust.8 PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Za najkorzystniejszą uznana została oferta złożona przez UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Oddział w Toruniu, ul. B. Głowackiego 2, 87-100 Toruń z ceną łączną za 12-miesięczny okres zamówienia 18 547,00 zł. Uzasadnienie: oferta ta uzyskała najwyższą łączną ilość punktów w obu kryteriach oceny (cena 80%, warunki preferowane 20%) spośród wszystkich ofert ważnych i ocenianych, tj. 80,00 pkt (za najniższą cenę) i 11,00 pkt kryterium „warunki preferowane” . Razem – 91,00 pkt

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na przedmioty zamówienia:
 
„Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Wielka Nieszawka”
 
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych Urząd Gminy Wielka Nieszawka zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego: Gmina Wielka Nieszawka reprezentowana przez Wójta Gminy Wielka Nieszawka
Ul.: Toruńska 12
Kod: 87-165 Miejscowość: Cierpice
Telefon: (056) 678 10 80 , fax: (056) 678 12 12
Strona:  www.bip.wielkanieszawka.lo.pl  
E-mail: wlkniesz@wielkanieszawka.lo.pl           
 
II. Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony na wartość zamówienia nie przekraczającą 206 000 euro
 
III.  Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.wielkanieszawka.lo.pl
Na wniosek wykonawcy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać: w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice
 
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
 
Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Opis przedmiotu, wielkości i zakresu zamówienia:
Ubezpieczenie majątku i interesów Gminy Wielka Nieszawka
    - ubezpieczenie mienia od ognia i zdarzeń losowych,
    - ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,
    - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego
    - ubezpieczenie szyb od stłuczenia
    - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
    - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej pracodawcy
    - ubezpieczenia komunikacyjne (AC. OC. NNW, Assistance)
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV
66336100-5 (usługi ubezpieczenia od ognia), 66336310-0 (usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów), 66336000-4 (usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty), 66332000-6 (usługi ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka), 66337400-5 (usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej), 66337000-1 (usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej), 66337100-2 (usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej), 66334100-1 (usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych), 66331100-0 (usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków)

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
    Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych.
 
VI. Termin wykonania zamówienia:
     12 miesięcy począwszy od dnia 03.05.2009 r.
 
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.      O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.1   spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych
1.2.prowadzą działalność ubezpieczeniową zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 roku
o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r., Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.), działają w formie Spółki Akcyjnej albo Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych i posiadają zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia lub - gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów - zaświadczenie właściwego organu państwowego, że wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia..
2.         Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia / nie spełnia” wymagany warunek w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.
3.         Przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych o wykluczeniu wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ustawy, stosuje się odpowiednio.
4.         Zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.1   W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia każdy z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz  musi spełniać warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy i pkt 1.2 niniejszego rozdziału, a także muszą spełniać łącznie warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2-3 ustawy.
4.2   Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):
1.         W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w rozdziale V specyfikacji wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą nw. oświadczenie i dokumenty:
1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4
1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.3. Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia lub - gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów - zaświadczenie właściwego organu państwowego, że wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia.
2.         W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, każdy z tych wykonawców jest zobowiązany złożyć dokumenty wymienione w pkt.1.1, 1.2, 1.3 niniejszego rozdziału.
3.                  Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
3.1.            Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.2. powyżej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
3.2. Dokument, o którym mowa w punkcie 3.1. w podpunktach a) i b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
3.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których punkcie 3.1., zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis punktu 3.2. stosuje się odpowiednio.
4.Wymagane dokumenty mogą mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (na każdej stronie dokumentu kilkustronicowego). W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
4.1. Zamawiający będzie żądał przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości.
4.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
 
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
 
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
 
Nazwa kryterium  i Waga
Cena oferty ubezpieczeniowej  - 80 %  
Klauzule dodatkowe i postanowienia szczególne preferowane  - 20 %  

X. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Wielka Nieszawka
Ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice
Sekretariat, do dnia 23.04.2008. do godz. 10:00
                    
XI. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
                          
XII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
 
XIII. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz o adresie strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
 
XIV. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
 
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

z up. wójta gminy
(-) Jacek Mularz
sekretarz gminy

Wielka Nieszawka UG SIWZ 2009.doc
Zmiany w SIWZ 1
Zmiany w SIWZ 2

Załączniki

Powiadom znajomego