Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Sekretarza Gminy w Urzędzie Gminy Wielka Nieszawka
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru |
Stosownie do art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135) informuję, że nabór na ww. wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Wielkiej Nieszawce został rozstrzygnięty. Uzasadnienie: Pan Maciej Borowy posiada kwalifikację, doświadczenie zawodowe, wiedzę merytoryczną, predyspozycję i umiejętności wymagane do wykonywania obowiązków przypisanych na stanowisku, którego dotyczył nabór, a tym samym spełnia oczekiwania Pracodawcy. |
---|
Stanowisko | Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Sekretarza Gminy w Urzędzie Gminy Wielka Nieszawka |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce |
Status | rozstrzygnięte |
ZARZĄDZENIE NR 74/2024
Wójta Gminy Wielka Nieszawka
z dnia 16 października 2024 r.
w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze
Na podstawie art. 11 ust. 1 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135) oraz § 7 ust. 4 pkt 6 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Wielkiej Nieszawce, stanowiącego załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 104/2022 Wójta Gminy Wielka Nieszawka z dnia 28.11.2022 r. w sprawie ustalenia Regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy w Wielkiej Nieszawce, ze zm., zarządza się, co następuje:
§ 1
Ogłasza się konkurs w celu wyłonienia kandydata na stanowisko urzędnicze Sekretarza Gminy w Urzędzie Gminy Wielka Nieszawka.
§ 2
1. W celu przeprowadzenia czynności naboru na stanowisko, o którym mowa w § 1, ustala się komisję w składzie:
1) Klaudia Brusikowska – Zastępca Wójta – przewodnicząca komisji,
2) Monika Szczerkowska – Skarbnik Gminy – członek komisji,
3) Piotr Wasiak – radca prawny - członek komisji.
2. Komisja działa do czasu wyboru kandydata zaakceptowanego przez Wójta Gminy Wielka Nieszawka, chyba że Wójt Gminy podejmie wcześniej decyzję o jej rozwiązaniu.
§ 3
1. Regulamin konkursu na stanowisko Sekretarza Gminy w Urzędzie Gminy Wielka Nieszawka stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 4
1. Treść ogłoszenia o konkursie na stanowisko Sekretarza Gminy w Urzędzie Gminy Wielka Nieszawka stanowi załącznik Nr 2 do niniejszego zarządzenia.
§ 5
Ogłoszenie o konkursie zostanie zamieszczone na tablicy ogłoszeń i stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wielka Nieszawka.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 74/2024
Wójta Gminy Wielka Nieszawka z dnia 16 października 2024 r.
Regulamin konkursu na stanowisko Sekretarza Gminy w Urzędzie Gminy Wielka Nieszawka
§1
Regulamin określa zasady przeprowadzenia konkursu na stanowisko Sekretarza Gminy w Urzędzie Gminy Wielka Nieszawka, zwanego dalej „Sekretarzem” oraz zasady pracy Komisji konkursowej, zwanej dalej „komisją”.
§2
1. Konkurs na stanowisko Sekretarza Gminy w Urzędzie Gminy Wielka Nieszawka ogłasza Wójt Gminy Wielka Nieszawka.
2. Konkurs jest otwarty i konkurencyjny.
3. Konkurs ogłasza się poprzez zamieszczenie ogłoszenia:
1) w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Wielka Nieszawka,
2) na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Wielka Nieszawka.
4. Termin składania dokumentów aplikacyjnych określony w ogłoszeniu o naborze, nie może być krótszy niż 10 dni od dnia opublikowania tego ogłoszenia w BIP oraz
5. na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Wielkiej Nieszawce.
6. Kandydat na sekretarza powinien spełniać wymagania zawarte w ogłoszeniu o konkursie.
§3
Konkurs na stanowisko sekretarza przeprowadza komisja powołana przez Wójta Gminy Małej Nieszawce odrębnym zarządzeniem.
§4
1. Komisja rozpatrzy złożone oferty oraz przeprowadzi postępowanie konkursowe w ciągu 10 dni roboczych od upływu terminu składania ofert.
2. Do zadań komisji należy:
1) Analiza i ocena złożonych ofert pod kątem spełniania wymagań formalnych,
2) Przeprowadzenie postępowania konkursowego,
3) Sporządzenie protokołu z posiedzeń komisji,
4) Przekazanie organizatorowi wyników konkursu wraz z jego dokumentacją,
5) Sporządzenie informacji o wyniku konkursu.
3. Posiedzenie komisji odbywa się, jeżeli bierze w nim udział co najmniej 1/2 członków.
§5
Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach.
§6
1. W pierwszym etapie komisja sprawdza, czy oferty zostały złożone w terminie i zawierają dokumenty wskazane w ogłoszeniu o konkursie oraz czy z dokumentów wynika spełnienie wymagań określonych w konkursie.
2. Przeprowadzenie konkursu przez komisję następuje w trakcie co najmniej dwóch jej posiedzeń.
3. Przewodniczący zawiadamia członków komisji za pośrednictwem poczty email lub telefonicznie o terminie i miejscu posiedzenia komisji oraz kandydatów o terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego.
4. Po analizie złożonych ofert komisja podejmuje decyzję o dopuszczeniu lub odmowie dopuszczenia kandydata do kolejnego etapu konkursu.
5. Odmowa dopuszczenia kandydata do kolejnego etapu konkursu następuje, jeżeli:
1) oferta została złożona po terminie określonym w ogłoszeniu,
2) oferta nie zawiera wszystkich wymaganych dokumentów wskazanych w ogłoszeniu o konkursie,
3) ze zgłoszenia wynika, że kandydat nie posiada wymaganych kwalifikacji lub stażu pracy, wskazanych w ogłoszeniu o konkursie.
§7
1. W drugim etapie postepowania komisja przeprowadza postępowanie konkursowe poprzez przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami, podczas których kandydaci prezentują swój autorski program działania oraz odpowiadają na pytania komisji.
2. Celem rozmowy kwalifikacyjnej jest sprawdzenie predyspozycji, umiejętności i przydatności kandydatów na stanowisko sekretarza.
3. Każdy z członków komisji ma prawo do zadawania pytań.
4. Po zakończeniu drugiego etapu komisja, w wyniku głosowania, wyłania kandydata na stanowisko sekretarza. Każdy z członków komisji dysponuje jednym głosem.
5. Konkurs wyłania kandydata na sekretarza, jeżeli jeden z kandydatów otrzyma większość głosów obecnych członków komisji (dotyczy również przypadku, gdy do konkursu zgłosił się jeden kandydat).
§8
1. Z każdego posiedzenia komisji sporządzane są protokoły, które podpisują obecni na posiedzeniach członkowie komisji.
2. Członków komisji obowiązuje zachowanie tajemnicy służbowej dotyczącej pracy komisji.
3. Przewodniczący komisji po zakończeniu postępowania konkursowego przekazuje protokoły wraz z dokumentacją Wójtowi Gminy Wielka Nieszawka. Ostateczną decyzję o zatrudnieniu kandydata na stanowisko sekretarza podejmuje Wójt Gminy.
§9
Wójt może podjąć decyzję o unieważnieniu konkursu bez podania przyczyny.
§10
1. Po zatwierdzeniu wyniku konkursu komisja sporządza informację o wynikach konkursu, którą podpisuje Wójt Gminy Wielka Nieszawka.
2. Informację upowszechnia się niezwłocznie:
1) w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Wielka Nieszawka,
2) tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Wielka Nieszawka, a komisja kończy swoją pracę.
Załącznik nr 2 do Zarządzenia Nr 74/2024
Wójta Gminy Wielka Nieszawka z dnia 16 października 2024 r.
Wójt Gminy Wielka Nieszawka ogłasza konkurs w celu wyłonienia kandydata na stanowisko Sekretarza Gminy w Urzędzie Gminy Wielka Nieszawka.
I. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie,
2. Wykształcenie wyższe II stopnia (magisterskie),
3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
4. Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
6. Nieposzlakowana opinia,
7. Co najmniej 4-letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) w tym co najmniej dwuletni staż na kierowniczym stanowisku urzędniczym w jednostkach wymienionych w art. 2 w/w ustawy,
8. Znajomość przepisów prawa w zakresie zadań wykonywanych na obsadzanym stanowisku,
9. Umiejętność obsługi komputera w szczególności aplikacji biurowych MS Office, poczty elektronicznej, Internetu.
II. Wymagania dodatkowe:
1. Umiejętność kierowania zespołem pracowników oraz organizowania sprawnej i efektywnej pracy zespołu,
2. Umiejętność interpretacji przepisów prawnych,
3. Umiejętność tworzenia aktów prawnych ,
4. Zdolność podejmowania decyzji,
5. Dyspozycyjność, komunikatywność, kreatywność, rzetelność, kultura osobista.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje w szczególności:
1. Sprawowanie nadzoru nad organizacją i funkcjonowaniem komórek organizacyjnych i samodzielnych stanowisk pracy wchodzących w skład Urzędu,
2. Organizowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjne,
3. Realizowanie polityki zarządzania zasobami ludzkimi w Urzędzie: nadzór nad przeprowadzaniem naboru na wolne stanowisko urzędnicze, okresowej oceny pracowników, wnioskowania w sprawach zatrudniania, zwalniania, awansowania, nagradzania i karania pracowników,
4. Nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników porządku i dyscypliny pracy oraz przestrzeganiem zasad i trybu postępowania z dokumentacją urzędową na podstawie instrukcji kancelaryjnej,
5. Sprawowanie kontroli nad właściwą obsługą interesantów, nadzorowanie i odpowiedzialność za terminowe, zgodne z prawem wykonywanie zadań przez Urząd,
6. Wstępne rozpatrywanie uchwał, postanowień i wniosków organów gminy i przedkładanie Wójtowi projektów ich realizacji, a po ich zatwierdzeniu zlecanie ich wykonania pracownikom Urzędu lub kierownikom jednostek organizacyjnych Gminy,
7. Nadzór nad przygotowywaniem projektów zarządzeń wewnętrznych Wójta i ich realizacją,
8. Zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie Gminy,
9. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta.
IV. Warunki pracy na stanowisku i informacje dodatkowe:
1. Forma zatrudnienia: umowa o pracę,
2. Miejsce pracy: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce, ul. Toruńska 12, Wielka Nieszawka,
3. Praca na samodzielnym stanowisku, wykonywana w pełnym wymiarze czasu pracy, przy komputerze,
4. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy był niższy niż 6%,
5. Kandydaci są zobowiązani do poddania się rozmowie kwalifikacyjnej ewentualnie testowi kwalifikacyjnemu. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej ewentualnie testu kwalifikacyjnego kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni indywidualnie - za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie.
V. Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny – własnoręcznie podpisany,
2. życiorys CV z opisem dotychczasowej pracy zawodowej - własnoręcznie podpisany,
3. kserokopie dyplomów potwierdzających kwalifikacje i wykształcenie kandydata,
4. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, w tym spełnienie wymagań niezbędnych wskazanych w niniejszym ogłoszeniu,
5. mile widziane referencje,
6. oryginał kwestionariusza osobowego,
7. własnoręcznie podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
8. własnoręcznie podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na określonym stanowisku,
9. własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
10. własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
11. własnoręcznie podpisane wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia,
12. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
VI. Termin składania dokumentów:
Oferty pracy w zaklejonych kopertach z napisem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Sekretarza Gminy Wielka Nieszawka” należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Wielka Nieszawka (pok. Nr 2) lub przesłać drogą pocztową na adres: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice- w terminie do dnia 25 października 2024 r. do godz. 15:00 (decyduje data wpływu oferty do Urzędu).
Oferty, które wpłyną do Urzędu niekompletne, niepotwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych lub po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Dodatkowe informacje.
1. Postępowanie konkursowe obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami ewentualnie test kwalifikacyjny,
2. O zakwalifikowaniu się do II etapu - rozmowy kwalifikacyjnej ewentualnie testu kwalifikacyjnego, kandydaci, których oferty spełniają warunki formalne, zostaną powiadomieni za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie,
3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Wielkiej Nieszawce (www.bip.wielkanieszawka.lo.pl ) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Wielkiej Nieszawce,
4. Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny, życiorys) oraz oświadczenia kandydata muszą być własnoręcznie podpisane. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Wójt Gminy Wielka Nieszawka
(-) Katarzyna Streich