W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

Zarządzenie Nr 34/IV/2006 Wójta Gminy Wielka Nieszawka z dnia 12 maja 2006 r.

 

ZARZĄDZENIE NR 34/IV/2006

Wójta Gminy Wielka Nieszawka z dnia 12 maja 2006 r.

 

w sprawie komisji przetargowej w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego zadania p.n. “Przebudowa ulicy Zielonej w Wielkiej Nieszawce”

             Na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 styczna 2004 r. - Prawo zamówień (Dz. U. z 2004, Nr 19, poz. 177) zarządzam, co następuje:

§ 1.

Powołuję komisję przetargową w składzie:

Jacek Mularz - przewodniczący komisji

Monika Reut - sekretarz komisji

Małgorzata Wieczerzak-Małysz - członek komisji

Waldemar Urbaczewski - członek komisji

Mirosława Mierzwińska - członek komisji

§ 2.

Zadaniem komisji jest przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego p.n. “Przebudowa ulicy Zielonej w Wielkiej Nieszawce” zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności:

a) ocena spełniania przez oferentów warunków udziału w postępowaniu,

b) badanie i ocena ofert,

c) przedstawienie wójtowi propozycji wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty,

d) występowanie do wójta z wnioskiem o unieważnienie postępowania na podstawie czynności, o których mowa w punktach “a” i “b”,

e) zaproponowanie wójtowi gminy najkorzystniejszej oferty,

f) sporządzenie pisemnego protokołu z przeprowadzonego postępowania według określonego przepisami wzoru, przedstawienie go do zatwierdzenia wójtowi,

g) sporządzenie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego dokumentowania postępowania

§ 3.

1. Do obowiązków przewodniczącego komisji należy:

a) kierowanie pracami komisji,

b) wyznaczenie terminów posiedzeń komisji,

c) informowanie wójta o treści złożonych oświadczeń członków komisji co do istnienia lub nieistnienia podstaw do wyłączenia z postępowania,

d) nadzór nad należytym i zgodnym z prawem wykonywaniem powierzonych komisji czynności.

2. Do obowiązków sekretarza komisji należy:

a) przygotowanie niezbędnych ogłoszeń, formularzy, druków związanych z postępowaniem,

b) wysyłanie ogłoszeń do publikacji,

c) wysyłanie korespondencji do wykonawców,

d) przygotowanie do zatwierdzenia dokumentacji niezbędnej do prawidłowego dokumentowania postępowania.

3. Do obowiązków członków komisji należy:

a) rzetelne, wnikliwe i bezstronne uczestnictwo w pracach komisji,

b) znajomość przepisów prawa zamówień publicznych,

c) uczestnictwo w posiedzeniach komisji.

§ 4.

Zarządzenie wchodzi z dniem podjęcia.

Wójt Gminy

(-) Kazimierz Kaczmarek

 

 

 

 

Powiadom znajomego