Zarządzenie Nr 73.IV/2005 Wójta Gminy Wielka Nieszawka z dnia 29.12.2005 r.
ZARZĄDZENIE NR 73/IV/2005
Wójta Gminy Wielka Nieszawka z dnia 29 listopada 2005 r.
w sprawie: komisji przetargowej w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego zadania p.n. “Dokumentacja projektowa na roboty drogowe w gminie Wielka Nieszawka”
na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień (Dz. U. z 2004, Nr 19, poz. 177)
zarządzam, co następuje:
§1.
Powołuję komisję przetargową w składzie:
1. Jacek Mularz - przewodniczący komisji
2. Monika Reut - sekretarz komisji
3. Małgorzata Wieczerzak – Małysz - członek komisji
4. Waldemar Urbaczewski - członek komisji
§2.
Zadaniem komisji jest przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego p.n. “Dokumentacja projektowa na roboty drogowe w gminie Wielka Nieszawka” zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności:
a) ocena spełniania przez oferentów warunków udziału w postępowaniu,
b) badanie i ocena ofert,
c) przedstawienie wójtowi propozycji wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty,
d) występowanie do wójta z wnioskiem o unieważnienie postępowania na podstawie czynności, o których mowa w punktach “a” i “b”
e) zaproponowanie wójtowi gminy najkorzystniejszej oferty,
f) sporządzenie pisemnego protokołu z przeprowadzonego postępowania według określonego przepisami wzoru, przedstawienie go do zatwierdzenia wójtowi,
g) sporządzenie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego dokumentowania postępowania
§3.
1. Do obowiązków przewodniczącego komisji należy:
a) kierowanie pracami komisji,
b) wyznaczenie terminów posiedzeń komisji,
c) informowanie wójta o treści złożonych oświadczeń członków komisji co do istnienia lub nieistnienia podstaw do wyłączenia z postępowania
d) nadzór nad należytym i zgodnym z prawem wykonywaniem powierzonych komisji czynności
2. Do obowiązków sekretarza komisji należy:
a) przygotowanie niezbędnych ogłoszeń, formularzy, druków związanych z postępowaniem,
b) wysyłanie ogłoszeń do publikacji,
c) wysyłanie korespondencji do wykonawców,
d) przygotowanie do zatwierdzenia dokumentacji niezbędnej do prawidłowego dokumentowania postępowania.
3. Do obowiązków członków komisji należy:
a) rzetelne, wnikliwe i bezstronne uczestnictwo w pracach komisji,
b) znajomość przepisów prawa zamówień publicznych,
c) uczestnictwo w posiedzeniach komisji.
§4.
Zarządzenie wchodzi z dniem podjęcia.
Wójt Gminy
/-/ mgr inż. Kazimierz Kaczmarek