W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

Zarządzenie Nr 56/IV/2005 Wójta Gminy Wielka Nieszawka z dnia 13.09.2005 r.

ZARZĄDZENIE NR 56 /IV/2005

Wójta Gminy Wielka Nieszawka z dnia 13 września 2005 r.

w sprawie: komisji przetargowej w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego zadania p.n. “Przebudowa odcinka ulicy Słonecznej w Małej Nieszawce”

Na podstawie: art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień (Dz.U. z 2004, Nr 19, poz. 177)

zarządzam, co następuje:

§1.

Powołuję komisję przetargową w składzie:

Jacek Mularz – przewodniczący komisji

Monika Reut – sekretarz komisji

Małgorzata Wieczerzak – Małysz – członek komisji

Waldemar Urbaczewski – członek komisji

§2.

Zadaniem komisji jest przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego p.n. “ Przebudowa odcinka ulicy Słonecznej w Małej Nieszawce” zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności:

a) ocena spełniania przez oferentów warunków udziału w postępowaniu,

b) badanie i ocena ofert,

c) przedstawienie wójtowi propozycji wykluczenia wykonawcy, odrzucenia ofert,

d) występowanie do wójta z wnioskiem o unieważnienie postępowania na podstawie czynności , o których mowa w punktach “a” i “b”

e) zaproponowanie wójtowi gminy najkorzystniejszej oferty

f) sporządzenie pisemnego protokołu z przeprowadzonego postępowania według określonego przepisami wzoru, przedstawienie go do zatwierdzenie wójtowi,

g) sporządzenie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego dokumentowania postępowania.

§3.

1. Do obowiązków przewodniczącego komisji należy:

a) kierowanie pracami komisji,

b) wyznaczenie terminów posiedzeń komisji,

c) informowanie wójta o treści złożonych oświadczeń członków komisji co do istnienia lub nieistnienia podstaw do wyłączenia z postępowania,

d) nadzór nad należytym i zgodnym z prawem wykonywaniem powierzonych komisji czynności

2. Do obowiązków sekretarza komisji należy:

a) przygotowanie niezbędnych ogłoszeń, formularzy, druków związanych z postępowaniem,

b) wysłanie ogłoszeń do publikacji,

c) wysłanie korespondencji do wykonawców,

d) przygotowanie do zatwierdzenia dokumentacji niezbędnej do prawidłowego dokumentowania postępowania.

3. Do obowiązków członków komisji należy:

a) rzetelne, wnikliwe i bezstronne uczestnictwo w pracach komisji,

b) znajomość przepisów prawa zamówień publicznych,

c) uczestnictwo w posiedzeniach komisji.

§4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

                                                                                                                                Wójt Gminy

(-) mgr inż. Kazimierz Kaczmarek

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Powiadom znajomego