Zarządzenie Nr 36/IV/2005 Wójta Gminy Wielka Nieszawka z dnia 19.07.2005 r.
ZARZĄDZENIE NR 36/IV/2005
Wójta Gminy Wielka Nieszawka Z dnia 19 lipca 2005r.
W sprawie komisji przetargowej w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego zadania p.n. ,,Budowa odwodnienia przy drodze wojewódzkiej nr 273 w miejscowości Mała Nieszawka”
Na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień ( Dz. U. Z 2004,Nr 19, poz.177)
Zarządzam, co następuje:
§1
Powołuję komisję w składzie:
Waldemar Urbaczewski – przewodniczący komisji
Monika Reut – sekretarz komisji
Małgorzata Wieczerzak – Małysz –członek komisji
Janusz Żurawski – członek komisji
§ 2
Zadaniem komisji jest przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego p.n. ,,Budowa odwodnienia przy drodze wojewódzkiej nr 273 w miejscowości Mała Nieszawka’’ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności:
a) ocena spełniania przez oferentów warunków udziału w postępowaniu,
b) badanie i ocena ofert,
c) przedstawienie wójtowi propozycji wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty,
d) występowanie do wójta z wnioskiem o unieważnienie postępowania na podstawie czynności, o których mowa w punktach ,,a’’ i ,,b ‘’,
e) zaproponowanie wójtowi gminy najkorzystniejszej oferty,
f) sporządzenie pisemnego protokołu z przeprowadzonego postępowania według określonego przepisami wzoru, przedstawienie go do zatwierdzenia wójtowi,
g) sporządzenie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego dokumentowania postępowania.
§ 3
1. Do obowiązków przewodniczącego komisji należy:
a) kierowanie pracami komisji,
b) wyznaczenie terminów posiedzeń komisji,
c) informowanie wójta o treści złożonych oświadczeń członków komisji co do istnienia lub nieistnienia podstaw do wyłączenia z postępowania,
d) nadzór nad należytym i zgodnym z prawem wykonywaniem powierzonych komisji czynności
2. Do obowiązków sekretarza komisji należy:
a)przygotowanie niezbędnych ogłoszeń, formularzy, druków związanych z postępowaniem
b) wysyłanie ogłoszeń do publikacji,
c) wysyłanie korespondencji do wykonawców,
d) przygotowanie do zatwierdzenia dokumentacji niezbędnej do prawidłowego dokumentowania postępowania.
3. Do obowiązków członków komisji należy:
a) rzetelne, wnikliwe i bezstronne uczestnictwo w pracach komisji,
b) znajomość przepisów prawa zamówień publicznych,
c) uczestnictwo w posiedzeniach komisji.
§ 4
Zarządzenie wchodzi z dniem podjęcia.
Wójt Gminy
(-) mgr inż. Kazimierz Kaczmarek