W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

Zarządzenie Nr 36/IV/2005 Wójta Gminy Wielka Nieszawka z dnia 19.07.2005 r.

ZARZĄDZENIE NR 36/IV/2005

Wójta Gminy Wielka Nieszawka Z dnia 19 lipca 2005r.

W sprawie komisji przetargowej w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego zadania p.n. ,,Budowa odwodnienia przy drodze wojewódzkiej nr 273 w miejscowości Mała Nieszawka”

Na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień ( Dz. U. Z 2004,Nr 19, poz.177)

Zarządzam, co następuje:

§1

Powołuję komisję w składzie:

Waldemar Urbaczewski – przewodniczący komisji

Monika Reut – sekretarz komisji

Małgorzata Wieczerzak – Małysz –członek komisji

Janusz Żurawski – członek komisji

§ 2

Zadaniem komisji jest przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego p.n. ,,Budowa odwodnienia przy drodze wojewódzkiej nr 273 w miejscowości Mała Nieszawka’’ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności:

a) ocena spełniania przez oferentów warunków udziału w postępowaniu,

b) badanie i ocena ofert,

c) przedstawienie wójtowi propozycji wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty,

d) występowanie do wójta z wnioskiem o unieważnienie postępowania na podstawie czynności, o których mowa w punktach ,,a’’ i ,,b ‘’,

e) zaproponowanie wójtowi gminy najkorzystniejszej oferty,

f) sporządzenie pisemnego protokołu z przeprowadzonego postępowania według określonego przepisami wzoru, przedstawienie go do zatwierdzenia wójtowi,

g) sporządzenie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego dokumentowania postępowania.

    § 3

1. Do obowiązków przewodniczącego komisji należy:

a) kierowanie pracami komisji,

b) wyznaczenie terminów posiedzeń komisji,

c) informowanie wójta o treści złożonych oświadczeń członków komisji co do istnienia lub nieistnienia podstaw do wyłączenia z postępowania,

d) nadzór nad należytym i zgodnym z prawem wykonywaniem powierzonych komisji czynności

2. Do obowiązków sekretarza komisji należy:

a)przygotowanie niezbędnych ogłoszeń, formularzy, druków związanych z postępowaniem

b) wysyłanie ogłoszeń do publikacji,

c) wysyłanie korespondencji do wykonawców,

d) przygotowanie do zatwierdzenia dokumentacji niezbędnej do prawidłowego dokumentowania postępowania.

3. Do obowiązków członków komisji należy:

a) rzetelne, wnikliwe i bezstronne uczestnictwo w pracach komisji,

b) znajomość przepisów prawa zamówień publicznych,

c) uczestnictwo w posiedzeniach komisji.

§ 4

Zarządzenie wchodzi z dniem podjęcia.

                                                                                              Wójt Gminy

(-) mgr inż. Kazimierz Kaczmarek

Powiadom znajomego