Zarządzenie Nr 34/IV/2005 Wójta Gminy Wielka Nieszawka z dnia 04.07.2005 r.
ZARZĄDZENIE NR 34 /IV/2005
Wójta Gminy Wielka Nieszawka z dnia 4 lipca 2005 r.
w sprawie komisji przetargowej w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego zadania p.n. ,,Modernizacja ulicy Sportowej w Małej Nieszawce”
Na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień (Dz. U. z 2004, Nr 19, poz. 177)
zarządzam, co następuje:
§1.
Powołuję komisję przetargową w składzie:
Małgorzata Wieczerzak – Małysz – przewodniczący komisji
Monika Reut – sekretarz komisji
Waldemar Urbaczewski – członek komisji
Janusz Zurawski – członek komisji
§2.
Zadaniem komisji jest przygotowanie i przeprowadzenie postEpowania o udziale zamówienia publicznego p.n. ,,Modernizacja ulicy Sportowej w Małej Nieszawce” zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności:
a) ocena spełnienia przez oferentów warunków udziału w postępowaniu,
b) badanie i ocena ofert,
c) przedstawienie wójtowi propozycji wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty,
d) występowanie do wójta z wnioskiem o unieważnienie postępowania na podstawie czynności, o których mowa w punktach ,,a” i ,,b”,
e) zaproponowanie wójtowi gminy najkorzystniejszej oferty,
f) sporządzenie pisemnego protokołu z przeprowadzonego postępowania według określonego przepisami wzoru, przedstawienie go do zatwierdzenia wojtowi,
g) sporządzenie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego dokumentowania postępowania.
§3.
1. Do obowiązków przewodniczącego komisji należy:
a) kierowanie pracami komisji ,
b) wyznaczenie terminów posiedzeń komisji,
c) informowanie wójta o treści złożonych oświadczeń członków komisji co do istnienia lub nieistnienia podstaw do wyłaczenia z postępowania,
d) nadzór nad należytym i zgodnym z prawem wykonywaniem powierzonych komisji czynności.
2. Do obowiązków sekretarza komisji należy:
a) przygotowanie niezbędnych ogłoszeń, formularzy, druków związanych z postępowaniem,
b) wysyłanie ogłoszeń do publikacji,
c) wysyłanie korespondencji do wykonawców,
d) przygotowanie do zatwierdzenia dokumentacji niezbędnej do prawidłowego dokumentowania postępowania.
3. Do obowiązków członków komisji należy:
a) rzetelne, wnikliwe i bezstronne uczestnictwo w pracach komisji,
b) znajomość przepisów prawa zamówień publicznych,
c) uczestnictwo w posiedzeniach komisji.
§4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wójt Gminy
(-) mgr inż. Kazimierz Kaczmarek