W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

Zarządzenie Nr 34/IV/2005 Wójta Gminy Wielka Nieszawka z dnia 04.07.2005 r.

ZARZĄDZENIE NR 34 /IV/2005

Wójta Gminy Wielka Nieszawka z dnia 4 lipca 2005 r.

w sprawie komisji przetargowej w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego zadania p.n. ,,Modernizacja ulicy Sportowej w Małej Nieszawce”

Na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień (Dz. U. z 2004, Nr 19, poz. 177)

zarządzam, co następuje:

§1.

Powołuję komisję przetargową w składzie:

Małgorzata Wieczerzak – Małysz – przewodniczący komisji

Monika Reut – sekretarz komisji

Waldemar Urbaczewski – członek komisji

Janusz Zurawski – członek komisji

§2.

Zadaniem komisji jest przygotowanie i przeprowadzenie postEpowania o udziale zamówienia publicznego p.n. ,,Modernizacja ulicy Sportowej w Małej Nieszawce” zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności:

a) ocena spełnienia przez oferentów warunków udziału w postępowaniu,

b) badanie i ocena ofert,

c) przedstawienie wójtowi propozycji wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty,

d) występowanie do wójta z wnioskiem o unieważnienie postępowania na podstawie czynności, o których mowa w punktach ,,a” i ,,b”,

e) zaproponowanie wójtowi gminy najkorzystniejszej oferty,

f) sporządzenie pisemnego protokołu z przeprowadzonego postępowania według określonego przepisami wzoru, przedstawienie go do zatwierdzenia wojtowi,

g) sporządzenie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego dokumentowania postępowania.

§3.

1. Do obowiązków przewodniczącego komisji należy:

a) kierowanie pracami komisji ,

b) wyznaczenie terminów posiedzeń komisji,

c) informowanie wójta o treści złożonych oświadczeń członków komisji co do istnienia lub nieistnienia podstaw do wyłaczenia z postępowania,

d) nadzór nad należytym i zgodnym z prawem wykonywaniem powierzonych komisji czynności.

2. Do obowiązków sekretarza komisji należy:

a) przygotowanie niezbędnych ogłoszeń, formularzy, druków związanych z postępowaniem,

b) wysyłanie ogłoszeń do publikacji,

c) wysyłanie korespondencji do wykonawców,

d) przygotowanie do zatwierdzenia dokumentacji niezbędnej do prawidłowego dokumentowania postępowania.

3. Do obowiązków członków komisji należy:

a) rzetelne, wnikliwe i bezstronne uczestnictwo w pracach komisji,

b) znajomość przepisów prawa zamówień publicznych,

c) uczestnictwo w posiedzeniach komisji.

§4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

                                                                                             Wójt Gminy

(-) mgr inż. Kazimierz Kaczmarek

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Powiadom znajomego