W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

Zarządzenie Nr 25/IV/2005 Wójta Gminy Wielka Nieszawka z dnia 29.04.2005 r.

ZARZĄDZENIE NR 25/IV/2005

Wójta Gminy Wielka Nieszawka z dnia 29 kwietnia 2005 r.

 

w sprawie powołanie komisji w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego zadania p.n. ,,Rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej w Wielkiej i Małej Nieszawce”

Na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2005, nr 19, poz. 177, ze zm.)

zarządzam, co następuje:

§1.

Powołuję komisję w składzie:

Jacek Mularz – przewodniczący komisji

Małgorzata Wieczerzak Małysz – przewodniczący komisji

Janusz Żurawski – członek komisji

Waldemar Urbaczewski – członek komisji

Jan Kretkowski – członek komisji

§2.

Zadaniem komisji jest przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego p.n ,,Rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej w Wielkiej i Małej Nieszawce” zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności:

a) ocena spełniania przez oferentów warunków udziału w postępowaniu,

b) badanie i ocena ofert,

c) przedstawianie wójtowi propozycji wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty,

d) wystąpienie do wójta z wnioskiem z wnioskiem o unieważnienie postępowania na podstawie czynności, o których mowa w punktach ,,a” i ,,b”

e) zaproponowanie wójtowi gminy najkorzystniejszej oferty,

f) sporządzenie pisemnego protokołu z przeprowadzonego postępowania według określonego przepisami wzoru, przedstawienie go do zatwierdzenia wójtowi

g) sporządzenie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego dokumentowania postępowania.

§3.

1. Do obowiązków przewodniczącego komisji należy:

a) kierowanie pracami komisji

b) wyznaczanie terminów posiedzeń komisji

c) informowanie wójta o treści złożonych oświadczeń członków komisji co do istnienia lub nieistnienia podstaw do wyłączenia postępowania

d) nadzór nad należytym i zgodnym z prawem wykonaniem powierzonych komisji czynności.

2. Do obowiązków sekretarza komisji należy:

a) przygotowanie niezbędnych ogłoszeń formularzy, druków związanych z postępowaniem

b) wysyłanie ogłoszeń do publikacji

c) wysyłanie korespondencji do wykonawców

d) przygotowanie do zatwierdzenia dokumentacji niezbędnej do prawidłowego dokumentowania postępowania

3. Do obowiązków członka należy:

a) rzetelne, wnikliwe i bezstronne uczestnictwo w pracach komisji

b) znajomość przepisów prawa zamówień publicznych,

c) uczestnictwo w posiedzeniach komisji

§4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

                                                                                           Wójt Gminy

(-)mgr inż. Kazimierz Kaczmarek

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Powiadom znajomego