Zarządzenie Nr 24/IV/2005 Wójta Gminy Wielka Nieszawka z dnia 29.04.2005 r.
ZARZĄDZENIE NR 24/IV/2005
Wójta Gminy Wielka Nieszawka z dnia 29 kwietnia 2005r.
w sprawie: powołania komisji w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego zadania p.n.,, Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Wielkiej Nieszawce ‘’
Na podstawie art. 19 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004, nr 19, poz.177, ze zm.)
zarządzam, co następuje:
§1.
Powołuję komisję w składzie:
Jacek Mularz – przewodniczący komisji
Małgorzata Wieczerzak – Małysz – sekretarz komisji
Janusz Żurawski - członek komisji
Waldemar Urbaczewski – członek komisji
Aleksander Kułaga – członek komisji
Stanisław Ciołek – członek komisji
§2.
Zadaniem komisji jest przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego p.n. ,, Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Wielkiej Nieszawce ‘’ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności :
a) ocena spełniania przez oferentów warunków udziału w postępowaniu,
b) badanie i ocena ofert,
c) przedstawienie wójtowi propozycji wykluczenia wykonawcy, odrzucenie oferty,
d) występowanie do wójta z wnioskiem o unieważnienie postępowania na podstawie czynności o których mowa w punktach ,,a” i ,,b”
e) zaproponowanie wójtowi najkorzystniejszej oferty,
f) sporządzenie pisemnego protokołu z przeprowadzonego postępowania według określonego przepisami wzoru, przedstawienie go do zatwierdzenia wójtowi,
g) sporządzenie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego dokumentowania postępowania.
§3.
1. Do obowiązków przewodniczącego komisji należy:
a) kierowanie pracami komisji
b) wyznaczanie terminów posiedzeń komisji,
c) informowanie wójta o treści złożonych oświadczeń członków komisji co do istnienia lub nieistnienia podstaw do wyłączenia z postępowania,
d) nadzór nad należytym i zgodnym z prawem wykonaniem powierzonych komisji czynności.
2. Do obowiązków sekretarza komisji należy:
a) przygotowanie niezbędnych ogłoszeń, formularzy, druków związanych z postępowaniem
b) wysyłanie ogłoszeń do publikacji,
c) wysyłanie korespondencji do wykonawców,
d) przygotowanie do zatwierdzenia dokumentacji niezbędnej do prawidłowego dokumentowania postępowania
3. Do obowiązków członka komisji należy:
a) rzetelne, wnikliwe i bezstronne uczestnictwo w pracach komisji
b) znajomość przepisów prawa zamówień publicznych
c) uczestnictwo w posiedzeniach komisji.
§4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia
Wójt Gminy
mgr inż. Kazimierz Kaczmarek