W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

Zarządzenie Nr 24/IV/2005 Wójta Gminy Wielka Nieszawka z dnia 29.04.2005 r.

ZARZĄDZENIE NR 24/IV/2005

Wójta Gminy Wielka Nieszawka z dnia 29 kwietnia 2005r.

 

w sprawie: powołania komisji w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego zadania p.n.,, Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Wielkiej Nieszawce ‘’

Na podstawie art. 19 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004, nr 19, poz.177, ze zm.)

zarządzam, co następuje:

§1.

Powołuję komisję w składzie:

Jacek Mularz – przewodniczący komisji

Małgorzata Wieczerzak – Małysz – sekretarz komisji

Janusz Żurawski - członek komisji

Waldemar Urbaczewski – członek komisji

Aleksander Kułaga – członek komisji

Stanisław Ciołek – członek komisji

§2.

Zadaniem komisji jest przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego p.n. ,, Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Wielkiej Nieszawce ‘’ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności :

a) ocena spełniania przez oferentów warunków udziału w postępowaniu,

b) badanie i ocena ofert,

c) przedstawienie wójtowi propozycji wykluczenia wykonawcy, odrzucenie oferty,

d) występowanie do wójta z wnioskiem o unieważnienie postępowania na podstawie czynności o których mowa w punktach ,,a” i ,,b”

e) zaproponowanie wójtowi najkorzystniejszej oferty,

f) sporządzenie pisemnego protokołu z przeprowadzonego postępowania według określonego przepisami wzoru, przedstawienie go do zatwierdzenia wójtowi,

g) sporządzenie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego dokumentowania postępowania.

§3.

1. Do obowiązków przewodniczącego komisji należy:

a) kierowanie pracami komisji

b) wyznaczanie terminów posiedzeń komisji,

c) informowanie wójta o treści złożonych oświadczeń członków komisji co do istnienia lub nieistnienia podstaw do wyłączenia z postępowania,

d) nadzór nad należytym i zgodnym z prawem wykonaniem powierzonych komisji czynności.

2. Do obowiązków sekretarza komisji należy:

a) przygotowanie niezbędnych ogłoszeń, formularzy, druków związanych z postępowaniem

b) wysyłanie ogłoszeń do publikacji,

c) wysyłanie korespondencji do wykonawców,

d) przygotowanie do zatwierdzenia dokumentacji niezbędnej do prawidłowego dokumentowania postępowania

3. Do obowiązków członka komisji należy:

a) rzetelne, wnikliwe i bezstronne uczestnictwo w pracach komisji

b) znajomość przepisów prawa zamówień publicznych

c) uczestnictwo w posiedzeniach komisji.

§4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia

 

                                                                                                Wójt Gminy

mgr inż. Kazimierz Kaczmarek

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Powiadom znajomego