W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

Uchwała Nr XII/66/04 Rady Gminy Wielka Nieszawka z dnia 17 lutego 2004 roku w sprawie ustalenia opłaty za wodę i opłaty za odprowadzanie ścieków.

 

Na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591; z 2002 r. Nr 23, poz. 220; Nr 62, poz. 558; Nr 113; poz. 984; Nr 156 poz. 1271; Nr 214, poz. 1806; z 2003 r. Nr 80, poz. 717; Nr 162, poz. 1568; ), art. 4 ust. 1 pkt. 2 Ustawy z dnia 20 grudnia 1996 r. o gospodarce komunalnej (Dz. U. z 1997 r. Nr 9, poz. 43, Nr 121, poz. 770, Nr 106, poz. 679 z 1998 r. Nr 106, poz. 668, z 2002 r. Nr 113, poz. 984 )

uchwala się ,co następuje:

§ 1. Ustala się opłatę za wodę pobieraną z wodociągu gminnego w wys. 1,37 złza 1 m³ ( w tym podatek VAT).

§ 2. Ustala się opłatę:

  1. za ścieki wprowadzane z nieruchomości do gminnych kolektorów ściekowych w wys.1,75 zł za 1m³ ( w tym podatek VAT),
  2. opłatę za ścieki dostarczone do gminnej oczyszczalni ścieków przez podmioty posiadające zezwolenie – w wys. 2,50 zł za 1 m³ ( w tym podatek VAT).

§ 3. Traci moc Uchwała Nr IV/18/03 Rady Gminy Wielka Nieszawka z dnia 21 lutego 2003 r.

§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.

§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 marca 2004 r.

Przewodniczący Rady Gminy

/-/ Bronisław Krywionek

 

Uzasadnienie do uchwały Nr XII/66/04 Rady Gminy Wielka Nieszawka z dnia 17 lutego 2004 roku dotyczącej planowanych kosztów zaopatrzenia w wodę i odbioru ścieków w 2004 roku.

WODA

 

Wyszczególnienie

Wykonanie w

2003 r

Plan na

2004 r.

Dynamika

wzrostu

2003/2004

 1

             2

             3

         4

1. Zakup wody z Toruńskich                 267 160                   279 414                104,6%

Wodociągów ( (2003 – 1,09 zł/m³,

2004 – 1,14 zł/m³)

2. Koszty ubezpieczeń                              4 785                       4 785                  100 %

3. Koszty zakupu materiałów                   4 780                       5 736                   120 %

( wodomierze, zawory, nasuwki itp.)  

4. Remonty i usługi                                  4 670                       4 670                    100 %

5. Koszty utrzymania referatu (20%)        1 000                       1 000                     100 %

6. Koszty utrzymania samochodu            1 996                       2 196                     110 %

i ciągnika (10%)

7. Koszty osobowe (20%)                        37 716                    37 716                    100 %

( wynagrodzenia i pochodne)

8. Konserwacja programu                        1 230                     1 292                     105 %

_____________________________________________________________________

 

Razem planowane koszty:                     323 337                336 809                      104 %

Przewidywane zużycie wody (m³):         245 100                245 100                      100 %

Koszt jednostkowy (bez zysku):              1,32                       1,37                          104 %

 

KANALIZACJA

 

Wyszczególnienie

 

Wykonanie

2003 r.

 

Plan na 2004 r.

 

Dynamika wzrostu 2003/2004

1

2

3

4

1. Koszty ubezpieczeń                            4 785                      4 785                    100 %

2. Koszty zakupu materiałów i             40 330                    48 396                     120 %

napraw (Preparat: Pix, Flokulant,

wymiana oleju w pompach,

naprawa pomp)

3. Koszty utrzymania referatu                  3 880                    3 880                       100 %

4. Koszty utrzymania samochodu           4 990                    5 489                        110 %

i ciągnika (25%)

5. Koszty innych wydatków

(wywóz nieczystości stałych, opłaty    16 000                  19 200                         120 %

za emisję zanieczyszczeń, łączność

koszt badania ścieków i osadów)

6. Koszty energii                                   86 740                104 088                         120 %

7. Koszty osobowe (40%)

(wynagrodzenia i pochodne)                75 432                   75 432                         100 %

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Razem planowane koszty:                232 157                  261 270                          112,5 %

Przewidywana ilość ścieków (m³):  136 000                  149 600                           110 %

Koszt jednostkowy (bez zysku):         1,70                          1,75                             103,5 %

 

Przewodniczący Rady Gminy

/-/ Bronisław Krywionek

 

 

Powiadom znajomego