RPI.271.12.17
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Budowa dwóch budynków użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu, dz. nr 226/1, 359/1, 367/9 w Wielkiej Nieszawce: Część I: Centrum Obsługi Mieszkańców (COM) Część II: Centrum Społeczno-Kulturalne (CSK) |
---|---|
Status zamówienia | unieważnione |
Nr sprawy | RPI.271.12.17 |
Zamawiający | Gmina Wielka Nieszawka |
Tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | poniżej kwot wskazanych w art. 11 ust. 8 PZP |
Termin składania ofert |
unieważnienie
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) postępowanie unieważnia się.
Ogłoszenie nr 558641-N-2017 z dnia 2017-07-26 r.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dwóch budynków użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu, dz. nr 226/1, 359/1, 367/9 w Wielkiej Nieszawce: Część I: Centrum Obsługi Mieszkańców (COM) Część II: Centrum Społeczno-Kulturalne (CSK)
Numer referencyjny: RPI.271.12.17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Część I: Centrum Obsługi Mieszkańców (COM): 1) Przedmiot zamówienia dla części I obejmuje wykonanie w szczególności: budowę budynku Centrum Obsługi Mieszkańców z salą kinową na który składają się m.in.: roboty ziemne, fundamenty, ściany konstrukcyjne, ścianki działowe, stolarka okienna i drzwiowa, stropy, dach, posadzki, elementy wykończeniowe wewnętrzne, wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych ścian i sufitów (m. in. malowanie, licowanie ścian płytkami ceramicznymi), instalacje wewnętrzne, wykonanie nagłośnienia i wyposażenia sali kinowej, wykonanie elewacji budynku, elementy zewnętrzne budynku w tym m.in.: podjazdy i wejścia; drogi wewnętrzne, parkingi, chodniki, zieleń, przyłącza: wod-kan., gaz, teletechniczne, kablowe linie NN i oświetlenie terenu. 2. Część II: Centrum Społeczno-Kulturalne (CSK): 1) Przedmiot zamówienia dla części II obejmuje wykonanie w szczególności: budowę budynku Centrum Społeczno-Kulturalnego na który składają się m.in.: roboty ziemne, fundamenty, ściany konstrukcyjne, ścianki działowe, stolarka okienna i drzwiowa, stropy, dach, posadzki, elementy wykończeniowe wewnętrzne, wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych ścian i sufitów (m. in. malowanie, licowanie ścian płytkami ceramicznymi), instalacje wewnętrzne, wykonanie elewacji budynku, elementy zewnętrzne budynku w tym m.in.: podjazdy i wejścia; drogi wewnętrzne, parkingi, chodniki, zieleń, przyłącza: wod-kan., gaz, teletechniczne, kablowe linie NN i oświetlenie terenu. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla części I i części II określają: 1) projekty budowlane i wykonawcze wykonane przez Pracownię Architektoniczną Piotr Dominiczak & Mariusz Szczuraszek, ul. Waryńskiego 21/2, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 5. Wykonawca powinien obejrzeć miejsce robót w celu zgromadzenia wszelkich informacji, które mogą być potrzebne do prawidłowego przygotowania oferty. 6. W przypadku rozbieżności w dokumentacji projektowej wykonawca ma obowiązek wykonać dany element zgodnie z założeniami i celem projektu. 7. Do materiałów i urządzeń dla których jest wskazany producent lub dystrybutor można za wiedzą zamawiającego stosować materiały i urządzenia równoważne, spełniające co najmniej parametry określone w projekcie. 8. Zamawiający może w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego udzielić zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, tj.: 1) dla część I: budowa budynku Centrum Obsługi Mieszkańców z salą kinową na który składają się m.in.: roboty ziemne, fundamenty, ściany konstrukcyjne, ścianki działowe, stolarka okienna i drzwiowa, stropy, dach, posadzki, elementy wykończeniowe wewnętrzne, wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych ścian i sufitów (m. in. malowanie, licowanie ścian płytkami ceramicznymi), instalacje wewnętrzne, wykonanie nagłośnienia i wyposażenia sali kinowej, wykonanie elewacji budynku, elementy zewnętrzne budynku w tym m.in.: podjazdy i wejścia; drogi wewnętrzne, parkingi, chodniki, zieleń, przyłącza: wod-kan., gaz, teletechniczne, kablowe linie NN i oświetlenie terenu. 2) dla część II: budowa budynku Centrum Społeczno-Kulturalnego na który składają się m.in.: roboty ziemne, fundamenty, ściany konstrukcyjne, ścianki działowe, stolarka okienna i drzwiowa, stropy, dach, posadzki, elementy wykończeniowe wewnętrzne, wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych ścian i sufitów (m. in. malowanie, licowanie ścian płytkami ceramicznymi), instalacje wewnętrzne, wykonanie elewacji budynku, elementy zewnętrzne budynku w tym m.in.: podjazdy i wejścia; drogi wewnętrzne, parkingi, chodniki, zieleń, przyłącza: wod-kan., gaz, teletechniczne, kablowe linie NN i oświetlenie terenu. 3) możliwe jednokrotne udzielenia zamówienia powtórzonego w budynkach Centrum Obsługi Mieszkańców i Centrum Społeczno-Kulturalne. Termin wykonania zamówienia i cena zostaną ustalone w drodze negocjacji, z tym że termin wykonania nie może być dłuższy niż termin określony dla zamówienia podstawowego odpowiednio dla każdej części a cena nie może przekroczyć 1.000.000,00 zł brutto. Uzgodnienie ceny odbywać się będzie na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jest jednostronną, uznaniową decyzją Zamawiającego i jest zależne od ograniczeń budżetowych oraz zadowolenia z jakości robót budowlanych wykonanych w ramach zamówienia podstawowego. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania procedury odwróconej na podstawie art. 24aa ustawy Pzp. 10. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia – czynności fizyczne i obsługa maszyn przy robotach zbrojarskich, murowych, ciesielskich, posadzkarskich. 11. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.
II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający może w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego udzielić zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, tj.: 1) dla część I: budowa budynku Centrum Obsługi Mieszkańców z salą kinową na który składają się m.in.: roboty ziemne, fundamenty, ściany konstrukcyjne, ścianki działowe, stolarka okienna i drzwiowa, stropy, dach, posadzki, elementy wykończeniowe wewnętrzne, wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych ścian i sufitów (m. in. malowanie, licowanie ścian płytkami ceramicznymi), instalacje wewnętrzne, wykonanie nagłośnienia i wyposażenia sali kinowej, wykonanie elewacji budynku, elementy zewnętrzne budynku w tym m.in.: podjazdy i wejścia; drogi wewnętrzne, parkingi, chodniki, zieleń, przyłącza: wod-kan., gaz, teletechniczne, kablowe linie NN i oświetlenie terenu. 2) dla część II: budowa budynku Centrum Społeczno-Kulturalnego na który składają się m.in.: roboty ziemne, fundamenty, ściany konstrukcyjne, ścianki działowe, stolarka okienna i drzwiowa, stropy, dach, posadzki, elementy wykończeniowe wewnętrzne, wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych ścian i sufitów (m. in. malowanie, licowanie ścian płytkami ceramicznymi), instalacje wewnętrzne, wykonanie elewacji budynku, elementy zewnętrzne budynku w tym m.in.: podjazdy i wejścia; drogi wewnętrzne, parkingi, chodniki, zieleń, przyłącza: wod-kan., gaz, teletechniczne, kablowe linie NN i oświetlenie terenu. 3) możliwe jednokrotne udzielenia zamówienia powtórzonego w budynkach Centrum Obsługi Mieszkańców i Centrum Społeczno-Kulturalne. Termin wykonania zamówienia i cena zostaną ustalone w drodze negocjacji, z tym że termin wykonania nie może być dłuższy niż termin określony dla zamówienia podstawowego odpowiednio dla każdej części a cena nie może przekroczyć 1.000.000,00 zł brutto. Uzgodnienie ceny odbywać się będzie na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jest jednostronną, uznaniową decyzją Zamawiającego i jest zależne od ograniczeń budżetowych oraz zadowolenia z jakości robót budowlanych wykonanych w ramach zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot
zamówienia dla części I obejmuje wykonanie w szczególności:
budowę budynku Centrum Obsługi Mieszkańców z salą kinową na który
składają się m.in.: roboty ziemne, fundamenty, ściany konstrukcyjne,
ścianki działowe, stolarka okienna i drzwiowa, stropy, dach, posadzki,
elementy wykończeniowe wewnętrzne, wykonanie tynków i okładzin
wewnętrznych ścian i sufitów (m. in. malowanie, licowanie ścian płytkami
ceramicznymi), instalacje wewnętrzne, wykonanie nagłośnienia i
wyposażenia sali kinowej, wykonanie elewacji budynku, elementy
zewnętrzne budynku w tym m.in.: podjazdy i wejścia; drogi wewnętrzne,
parkingi, chodniki, zieleń, przyłącza: wod-kan., gaz, teletechniczne,
kablowe linie NN i oświetlenie terenu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45212300-9, 45215000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot
zamówienia dla części II obejmuje wykonanie w szczególności:
budowę budynku Centrum Społeczno-Kulturalnego na który składają się
m.in.: roboty ziemne, fundamenty, ściany konstrukcyjne, ścianki
działowe, stolarka okienna i drzwiowa, stropy, dach, posadzki, elementy
wykończeniowe wewnętrzne, wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych ścian
i sufitów (m. in. malowanie, licowanie ścian płytkami ceramicznymi),
instalacje wewnętrzne, wykonanie elewacji budynku, elementy zewnętrzne
budynku w tym m.in.: podjazdy i wejścia; drogi wewnętrzne, parkingi,
chodniki, zieleń, przyłącza: wod-kan., gaz, teletechniczne, kablowe
linie NN i oświetlenie terenu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45215100-8, 45215200-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
6) INFORMACJE DODATKOWE:
SIWZ
CzęśćI: Centrum Obsługi Mieszkańców:
COM_BR_ARCHITEKTURA_part1
COM_BR_ARCHITEKTURA_part2
COM_BR_ARCHITEKTURA_part3
COM_BR_ARCHITEKTURA_part4
COM_BR_KONSTRUKCYJNA_part1
COM_BR_KONSTRUKCYJNA_part2
COM_BR_KONSTRUKCYJNA_part3
COM_BR_ELEKTRYCZNA_part1
COM_BR_ELEKTRYCZNA_part2
COM_BR_ELEKTRYCZNA_part3
COM_BR_ELEKTRYCZNA_part4
COM_BR_ELEKTRYCZNA_part5
COM_BR_SANITARNA_part1
COM_BR_SANITARNA_part2
COM_BR_SANITARNA_part3
COM_BR_SANITARNA_part4
COM_BR_SANITARNA_part5
COM_BR_TELETECHNICZNA_part1
COM_BR_TELETECHNICZNA_part2
COM_BR_KINOTECHNIKA
Część II: Centrum Społeczno-Kulturalne:
CSK_BR_ARCHITEKTURA_part1
CSK_BR_ARCHITEKTURA_part2
CSK_BR_KONSTRUKCYJNA_part1
CSK_BR_KONSTRUKCYJNA_part2
CSK_BR_ELEKTRYCZNA_part1
CSK_BR_ELEKTRYCZNA_part2
CSK_BR_ELEKTRYCZNA_part3
CSK_BR_SANITARNA_part1
CSK_BR_SANITARNA_part2
CSK_BR_SANITARNA_part3
CSK_BR_SANITARNA_part4
CSK_BR_SANITARNA_part5
Dokumentacja wspólna dla części I i części II:
PZT_part1
PZT_part2
PZT_part3
PZT_part4
STWiOR
GEOTECHNIKA_part1
GEOTECHNIKA_part2
Unieważnienie_przetargu
Gmina Wielka Nieszawka: Budowa
dwóch budynków użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu,
dz. nr 226/1, 359/1, 367/9 w Wielkiej Nieszawce: Część I: Centrum
Obsługi Mieszkańców (COM) Część II: Centrum Społeczno-Kulturalne (CSK)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy
chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich
wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących
członkami grup społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wielka Nieszawka, krajowy numer identyfikacyjny
87111875000000, ul.
ul. Toruńska
12
,
87165
Wielka Nieszawka, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
56 6781212, 6781093, , e-mail
wlkniesz@wielkanieszawka.lo.pl, , faks
.
Adres strony internetowej (URL): www.wielkanieszawka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Adres strony internetowej (URL): www.wielkanieszawka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i
w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu
i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.wielkanieszawka.lo.pl
www.bip.wielkanieszawka.lo.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice
adres
Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dwóch budynków użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu, dz. nr 226/1, 359/1, 367/9 w Wielkiej Nieszawce: Część I: Centrum Obsługi Mieszkańców (COM) Część II: Centrum Społeczno-Kulturalne (CSK)
Numer referencyjny: RPI.271.12.17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Część I: Centrum Obsługi Mieszkańców (COM): 1) Przedmiot zamówienia dla części I obejmuje wykonanie w szczególności: budowę budynku Centrum Obsługi Mieszkańców z salą kinową na który składają się m.in.: roboty ziemne, fundamenty, ściany konstrukcyjne, ścianki działowe, stolarka okienna i drzwiowa, stropy, dach, posadzki, elementy wykończeniowe wewnętrzne, wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych ścian i sufitów (m. in. malowanie, licowanie ścian płytkami ceramicznymi), instalacje wewnętrzne, wykonanie nagłośnienia i wyposażenia sali kinowej, wykonanie elewacji budynku, elementy zewnętrzne budynku w tym m.in.: podjazdy i wejścia; drogi wewnętrzne, parkingi, chodniki, zieleń, przyłącza: wod-kan., gaz, teletechniczne, kablowe linie NN i oświetlenie terenu. 2. Część II: Centrum Społeczno-Kulturalne (CSK): 1) Przedmiot zamówienia dla części II obejmuje wykonanie w szczególności: budowę budynku Centrum Społeczno-Kulturalnego na który składają się m.in.: roboty ziemne, fundamenty, ściany konstrukcyjne, ścianki działowe, stolarka okienna i drzwiowa, stropy, dach, posadzki, elementy wykończeniowe wewnętrzne, wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych ścian i sufitów (m. in. malowanie, licowanie ścian płytkami ceramicznymi), instalacje wewnętrzne, wykonanie elewacji budynku, elementy zewnętrzne budynku w tym m.in.: podjazdy i wejścia; drogi wewnętrzne, parkingi, chodniki, zieleń, przyłącza: wod-kan., gaz, teletechniczne, kablowe linie NN i oświetlenie terenu. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla części I i części II określają: 1) projekty budowlane i wykonawcze wykonane przez Pracownię Architektoniczną Piotr Dominiczak & Mariusz Szczuraszek, ul. Waryńskiego 21/2, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 5. Wykonawca powinien obejrzeć miejsce robót w celu zgromadzenia wszelkich informacji, które mogą być potrzebne do prawidłowego przygotowania oferty. 6. W przypadku rozbieżności w dokumentacji projektowej wykonawca ma obowiązek wykonać dany element zgodnie z założeniami i celem projektu. 7. Do materiałów i urządzeń dla których jest wskazany producent lub dystrybutor można za wiedzą zamawiającego stosować materiały i urządzenia równoważne, spełniające co najmniej parametry określone w projekcie. 8. Zamawiający może w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego udzielić zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, tj.: 1) dla część I: budowa budynku Centrum Obsługi Mieszkańców z salą kinową na który składają się m.in.: roboty ziemne, fundamenty, ściany konstrukcyjne, ścianki działowe, stolarka okienna i drzwiowa, stropy, dach, posadzki, elementy wykończeniowe wewnętrzne, wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych ścian i sufitów (m. in. malowanie, licowanie ścian płytkami ceramicznymi), instalacje wewnętrzne, wykonanie nagłośnienia i wyposażenia sali kinowej, wykonanie elewacji budynku, elementy zewnętrzne budynku w tym m.in.: podjazdy i wejścia; drogi wewnętrzne, parkingi, chodniki, zieleń, przyłącza: wod-kan., gaz, teletechniczne, kablowe linie NN i oświetlenie terenu. 2) dla część II: budowa budynku Centrum Społeczno-Kulturalnego na który składają się m.in.: roboty ziemne, fundamenty, ściany konstrukcyjne, ścianki działowe, stolarka okienna i drzwiowa, stropy, dach, posadzki, elementy wykończeniowe wewnętrzne, wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych ścian i sufitów (m. in. malowanie, licowanie ścian płytkami ceramicznymi), instalacje wewnętrzne, wykonanie elewacji budynku, elementy zewnętrzne budynku w tym m.in.: podjazdy i wejścia; drogi wewnętrzne, parkingi, chodniki, zieleń, przyłącza: wod-kan., gaz, teletechniczne, kablowe linie NN i oświetlenie terenu. 3) możliwe jednokrotne udzielenia zamówienia powtórzonego w budynkach Centrum Obsługi Mieszkańców i Centrum Społeczno-Kulturalne. Termin wykonania zamówienia i cena zostaną ustalone w drodze negocjacji, z tym że termin wykonania nie może być dłuższy niż termin określony dla zamówienia podstawowego odpowiednio dla każdej części a cena nie może przekroczyć 1.000.000,00 zł brutto. Uzgodnienie ceny odbywać się będzie na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jest jednostronną, uznaniową decyzją Zamawiającego i jest zależne od ograniczeń budżetowych oraz zadowolenia z jakości robót budowlanych wykonanych w ramach zamówienia podstawowego. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania procedury odwróconej na podstawie art. 24aa ustawy Pzp. 10. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia – czynności fizyczne i obsługa maszyn przy robotach zbrojarskich, murowych, ciesielskich, posadzkarskich. 11. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.
II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający może w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego udzielić zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, tj.: 1) dla część I: budowa budynku Centrum Obsługi Mieszkańców z salą kinową na który składają się m.in.: roboty ziemne, fundamenty, ściany konstrukcyjne, ścianki działowe, stolarka okienna i drzwiowa, stropy, dach, posadzki, elementy wykończeniowe wewnętrzne, wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych ścian i sufitów (m. in. malowanie, licowanie ścian płytkami ceramicznymi), instalacje wewnętrzne, wykonanie nagłośnienia i wyposażenia sali kinowej, wykonanie elewacji budynku, elementy zewnętrzne budynku w tym m.in.: podjazdy i wejścia; drogi wewnętrzne, parkingi, chodniki, zieleń, przyłącza: wod-kan., gaz, teletechniczne, kablowe linie NN i oświetlenie terenu. 2) dla część II: budowa budynku Centrum Społeczno-Kulturalnego na który składają się m.in.: roboty ziemne, fundamenty, ściany konstrukcyjne, ścianki działowe, stolarka okienna i drzwiowa, stropy, dach, posadzki, elementy wykończeniowe wewnętrzne, wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych ścian i sufitów (m. in. malowanie, licowanie ścian płytkami ceramicznymi), instalacje wewnętrzne, wykonanie elewacji budynku, elementy zewnętrzne budynku w tym m.in.: podjazdy i wejścia; drogi wewnętrzne, parkingi, chodniki, zieleń, przyłącza: wod-kan., gaz, teletechniczne, kablowe linie NN i oświetlenie terenu. 3) możliwe jednokrotne udzielenia zamówienia powtórzonego w budynkach Centrum Obsługi Mieszkańców i Centrum Społeczno-Kulturalne. Termin wykonania zamówienia i cena zostaną ustalone w drodze negocjacji, z tym że termin wykonania nie może być dłuższy niż termin określony dla zamówienia podstawowego odpowiednio dla każdej części a cena nie może przekroczyć 1.000.000,00 zł brutto. Uzgodnienie ceny odbywać się będzie na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jest jednostronną, uznaniową decyzją Zamawiającego i jest zależne od ograniczeń budżetowych oraz zadowolenia z jakości robót budowlanych wykonanych w ramach zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia: a. dla części I do kwoty co najmniej 6.000.000,00 zł brutto, b. dla części II do kwoty co najmniej 4.500.000,00 zł brutto,
Informacje dodatkowe wykonawcy składający ofertę na więcej niż jedną część muszą spełniać powyższe warunki łącznie, tj. posiadać ubezpieczenie do kwoty co najmniej 10.500.000,00 zł brutto
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a. Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali roboty w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia: a) dla części I co najmniej 2 roboty budowlane dotyczące budowy, rozbudowy lub przebudowy obiektów kubaturowych o kubaturze minimum 12 000 m3 oraz wartości min. 6.000 000,00 zł brutto - każda, b) dla części II co najmniej 2 roboty budowlane dotyczące budowy, rozbudowy lub przebudowy obiektów kubaturowych o kubaturze minimum 12 000 m3 oraz wartości min. 4.500 000,00 zł brutto - każda, b. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadają odpowiednie uprawnienia, na stanowisku: a) kierownik budowy, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej b) kierownik robót instalacyjnych, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; c) kierownik robót instalacyjnych, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych d) kierownik robót instalacyjnych, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. *uprawnienia powyższych osób muszą być wydane na podstawie ustawy Prawo Budowlane i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( t. jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zmianami) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2016 r. poz. 65); zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez jedną osobę kilku ww. uprawnień.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: w przypadku składania oferty na dwie części wykonawca może posłużyć się, w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu co do każdej części, tym samym wykazem zrealizowanych robót budowlanych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
Określenie warunków: zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia: a. dla części I do kwoty co najmniej 6.000.000,00 zł brutto, b. dla części II do kwoty co najmniej 4.500.000,00 zł brutto,
Informacje dodatkowe wykonawcy składający ofertę na więcej niż jedną część muszą spełniać powyższe warunki łącznie, tj. posiadać ubezpieczenie do kwoty co najmniej 10.500.000,00 zł brutto
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a. Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali roboty w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia: a) dla części I co najmniej 2 roboty budowlane dotyczące budowy, rozbudowy lub przebudowy obiektów kubaturowych o kubaturze minimum 12 000 m3 oraz wartości min. 6.000 000,00 zł brutto - każda, b) dla części II co najmniej 2 roboty budowlane dotyczące budowy, rozbudowy lub przebudowy obiektów kubaturowych o kubaturze minimum 12 000 m3 oraz wartości min. 4.500 000,00 zł brutto - każda, b. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadają odpowiednie uprawnienia, na stanowisku: a) kierownik budowy, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej b) kierownik robót instalacyjnych, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; c) kierownik robót instalacyjnych, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych d) kierownik robót instalacyjnych, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. *uprawnienia powyższych osób muszą być wydane na podstawie ustawy Prawo Budowlane i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( t. jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zmianami) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2016 r. poz. 65); zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez jedną osobę kilku ww. uprawnień.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: w przypadku składania oferty na dwie części wykonawca może posłużyć się, w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu co do każdej części, tym samym wykazem zrealizowanych robót budowlanych
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH
PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY
PZP:
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1.
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 2. zaświadczenie właściwego
naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca
zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych
należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu 3. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki
organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych albo innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w
sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub
grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4. 2. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.– wypełniony załącznik nr 5. 3. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4. 2. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.– wypełniony załącznik nr 5. 3. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. Warunki zmian zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres przedmiotu zamówienia określony w SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-10, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: część I: 180.000,00 zł, słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy i 00/100; część II: 135.000,00 zł, słownie: sto trzydzieści pięć tysięcy i 00/100.
Informacja na temat wadium
Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: część I: 180.000,00 zł, słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy i 00/100; część II: 135.000,00 zł, słownie: sto trzydzieści pięć tysięcy i 00/100.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. Warunki zmian zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres przedmiotu zamówienia określony w SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-10, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Centrum Obsługi Mieszkańców (COM) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45212300-9, 45215000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Centrum Społeczno-Kulturalne (CSK) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45215100-8, 45215200-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
SIWZ
CzęśćI: Centrum Obsługi Mieszkańców:
COM_BR_ARCHITEKTURA_part1
COM_BR_ARCHITEKTURA_part2
COM_BR_ARCHITEKTURA_part3
COM_BR_ARCHITEKTURA_part4
COM_BR_KONSTRUKCYJNA_part1
COM_BR_KONSTRUKCYJNA_part2
COM_BR_KONSTRUKCYJNA_part3
COM_BR_ELEKTRYCZNA_part1
COM_BR_ELEKTRYCZNA_part2
COM_BR_ELEKTRYCZNA_part3
COM_BR_ELEKTRYCZNA_part4
COM_BR_ELEKTRYCZNA_part5
COM_BR_SANITARNA_part1
COM_BR_SANITARNA_part2
COM_BR_SANITARNA_part3
COM_BR_SANITARNA_part4
COM_BR_SANITARNA_part5
COM_BR_TELETECHNICZNA_part1
COM_BR_TELETECHNICZNA_part2
COM_BR_KINOTECHNIKA
Część II: Centrum Społeczno-Kulturalne:
CSK_BR_ARCHITEKTURA_part1
CSK_BR_ARCHITEKTURA_part2
CSK_BR_KONSTRUKCYJNA_part1
CSK_BR_KONSTRUKCYJNA_part2
CSK_BR_ELEKTRYCZNA_part1
CSK_BR_ELEKTRYCZNA_part2
CSK_BR_ELEKTRYCZNA_part3
CSK_BR_SANITARNA_part1
CSK_BR_SANITARNA_part2
CSK_BR_SANITARNA_part3
CSK_BR_SANITARNA_part4
CSK_BR_SANITARNA_part5
Dokumentacja wspólna dla części I i części II:
PZT_part1
PZT_part2
PZT_part3
PZT_part4
STWiOR
GEOTECHNIKA_part1
GEOTECHNIKA_part2
Unieważnienie_przetargu