W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

RPI.271.17.16

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy RPI.271.17.16
Zamawiający Gmina Wielka Nieszawka
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej kwot wskazanych w art. 11 ust. 8 PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego dla zadania pn.: „PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA” Na podstawie art. 92 ustawy Pzp (tekst jednolity Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) Gmina Wielka Nieszawka informuje, że w przedmiotowym postępowaniu, zostały złożone następujące oferty: Nr oferty Firma (nazwa) nazwisko oraz adres Wykonawcy CZĘŚĆ I CZĘŚĆ II CZĘŚĆ III Cena brutto /gwarancja Cena brutto /gwarancja Cena brutto /gwarancja 1. PBD Sp. z o.o. Ul.Grudziądzka 57/3 87-100 Toruń nie dotyczy 76.998,00 zł / 60 miesięcy nie dotyczy 2. TORBRUK Dariusz Szychulski Ul. Przy Nasypie 1 , 87-100 Toruń 95.039,64 zł /60 miesięcy 84.657,83 zł / 60 miesięcy 54.256,53 zł / 60 miesięcy 3. BRUKBUD Sławomir Przyziółkowski Ul. Zbożowa 35A/7 , 87-100 Toruń 102.919,33 zł /60 miesięcy 96.446,00 zł / 60 miesięcy 62.671,94 zł / 60 miesięcy 4. EURO-SYSTEM Rosochowicz Łukasz Ul. Mickiewicza 100 , 87-100 Toruń nie dotyczy 70.000,00 zł / 60 miesięcy 94.000,00 zł / 60 miesięcy Dla części I wybrano ofertę nr 1 firmy: TORBRUK Dariusz Szychulski Ul. Przy Nasypie 1 ,87-100 Toruń Cena: 95.039,64 zł/ gwarancja : 60 miesięcy słownie: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy trzydzieści dziewięć złotych i 64/100 Dla części II wybrano ofertę nr 1 firmy : EURO-SYSTEM Rosochowicz Łukasz Ul. Mickiewicza 100 ,87-100 Toruń Cena: 70.000,00 zł/ gwarancja : 60 miesięcy słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych i 00/100 Oferta spełnia wymogi SIWZ i uznana została za najkorzystniejszą w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert: cena - 95 %, gwarancja – 5 %. Dla części III wybrano ofertę nr 3 firmy : TORBRUK Dariusz Szychulski Ul. Przy Nasypie 1 ,87-100 Toruń Cena: 54.256,53 zł / gwarancja : 60 miesięcy słownie: pięćdziesiąt cztery tysięce dwieście pięćdziesiąt sześć złotych i 53/100 Oferta spełnia wymogi SIWZ i uznana została za najkorzystniejszą w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert: cena - 95 %, gwarancja – 5 %. Poniżej przedstawiamy punktację przyznaną Wykonawcom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację: Nr oferty Firma (nazwa) nazwisko oraz adres Wykonawcy CZĘŚĆ I CZĘŚĆ II CZĘŚĆ III Cena brutto /gwarancja Cena brutto /gwarancja Cena brutto /gwarancja 1. PBD Sp. z o.o. Ul.Grudziądzka 57/3 87-100 Toruń nie dotyczy Cena: 86,36 Gwarancja: 5 Razem :91,36 nie dotyczy 2. TORBRUK Dariusz Szychulski Ul. Przy Nasypie 1 , 87-100 Toruń Cena: 95 Gwarancja: 5 Razem : 100 Cena: 78,55 Gwarancja: 5 Razem : 83,55 Cena: 95 Gwarancja: 5 Razem : 100 3. BRUKBUD Sławomir Przyziółkowski Ul. Zbożowa 35A/7 , 87-100 Toruń Cena: 87,72 Gwarancja: 5 Razem : 92,72 Cena: 68,95 Gwarancja: 5 Razem : 73,95 Cena: 82,24 Gwarancja: 5 Razem : 87,24 4. EURO-SYSTEM Rosochowicz Łukasz Ul. Mickiewicza 100 , 87-100 Toruń nie dotyczy Cena: 95 Gwarancja: 5 Razem : 100 Cena: 54,83 Gwarancja: 5 Razem : 59,83 Umowa z Wykonawcami może być podpisane w dniu 18.08.2016 r.

Wielka Nieszawka: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA
Numer ogłoszenia: 163807 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Nieszawka , ul. Toruńska 12, 87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6781212, 6781093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wielkanieszawka.lo.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I:Ul. Ciechocińska dz. nr 119/9 w Brzozie,CZĘŚĆ II:Ul. Świerkowa, dz. nr 92/4, 92/3, 91/9, 91/3, 92/6 w Cierpicach,CZĘŚĆ III:Utwardzenie miejsca postojowego dla autobusów w ciągu drogi gminnej ul. Szkolnej dz. nr 140/7 w Cierpicach..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości:Część I:1.000,00 zł,Część II: 1.500,00 zł,Część III:1.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy wykaz dwóch zamówień, którego przedmiotem były roboty budowlane w zakresie budowy dróg, wykonanego w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących tych robót, określających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone:dla części I o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto,dla części II o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych, w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności:Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, który pełnił funkcję kierownika robót na budowie dróg,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a)posiada środki finansowe lub zdolność kredytową:1)dla części I na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł 2)dla części II na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł3dla części III na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł b)posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia:1)dla części I na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł 2)dla części II na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł3)dla części III na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. Warunki zmian zostały określone w projekcie umowy § 15.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce , ul.Toruńska 12,87-165 Cierpice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2016 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce , ul.Toruńska 12,87-165 Cierpice, pok.nr 2 -sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I:Ul. Ciechocińska dz. nr 119/9 w Brzozie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla Części I obejmuje wykonanie w szczególności:1.Ul. Ciechocińska dz. nr 119/9 w Brzozie:a.Wykonanie koryta drogowego pod konstrukcję nawierzchni na poszerzeniu jezdni, b.Ustawienie obrzeży betonowych na ławie betonowej w obrębie progu zwalniającego, c.Wbudowanie warstwy odcinającej z piasku na poszerzeniu jezdni i progu, d.Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego na poszerzeniu jezdni i progue.Ułożenie warstwy wyrównawczej z destruktu betonowego,f.Ułożenie geosiatki z zakładem na łączeniu istniejącej nawierzchni z poszerzeniem,g.Skropienie nawierzchni asfaltem,h.Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej- próg zwalniający,i.Ułożenie warstwy wiążącej z B.A.,j.Ułożenie warstwy ścieralnej z B.A.,k.Wbudowanie umocnionych poboczy,l.Ustawienie znaków drogowych m.Prace remontowe wokół krzyża wykoszenie trawnika, regulacja płyt ażurowych, etc,n.Obsługa geodezyjnaSzczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla części I, II i III określają:1projekty budowlano-wykonawcze wykonane przez firmę: Usługi Drogowe Sergiusz Makowski, ul. Kaliska 87a, 87-800 Włocławek, 2specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II:Ul. Świerkowa, dz. nr 92/4, 92/3, 91/9, 91/3, 92/6 w Cierpicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla Części II obejmuje wykonanie w szczególności:1.Ul. Świerkowa, dz. nr 92/4, 92/3, 91/9, 91/3, 92/6 w Cierpicach:a.Rozebranie nawierzchni bitumicznej na skrzyżowaniach,b.Korytowanie pod konstrukcję nawierzchni,c.Ustawienie oporników betonowych na ławie betonowej,d.Wbudowanie warstwy odcinającej z piasku,e.Wbudowanie podbudowy zasadniczej z destruktu budowlanego,f.Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej,g.Regulacja wysokościowa istniejących studni i skrzynek zaworów,h.Wykonanie umocnionych poboczy,i.Ustawienie znaków drogowych - j.Humusowanie terenów zielonych z obsiewem mieszanką traw.k.Obsługa geodezyjnaSzczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla części I, II i III określają:1projekty budowlano-wykonawcze wykonane przez firmę: Usługi Drogowe Sergiusz Makowski, ul. Kaliska 87a, 87-800 Włocławek,2specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.30.20-7, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III: 1. Utwardzenie miejsca postojowego dla autobusów w ciągu drogi gminnej ul. Szkolnej dz. nr 140/7 w Cierpicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla Części III obejmuje wykonanie w szczególności: 1. Utwardzenie miejsca postojowego dla autobusów w ciągu drogi gminnej ul. Szkolnej dz. nr 140/7 w Cierpicach:a.Ścięcie ok. 80 drzew wraz z karczowaniem i transportem we wskazane miejsce przez Zamawiającego do 10 km.b.Przestawienie dwóch słupów oświetleniowych,c.Zdjęcie humusu,d.Wykonanie nasypu wraz z zagęszczeniem pod miejsce postojowe i chodnik,e.Ustawienie krawężników na ławie betonowej,f.Ustawienie oporników na ławie betonowej,g.Wbudowanie warstwy odcinającej z piasku,h.Wbudowanie podbudowy z destruktu betonowego,i.Ułożenie nawierzchni miejsca postojowego i chodnika z kostki brukowej betonowej,j.Ustawienie wiaty wraz z koszem na śmieci i znakami drogowymi D-15,k.Uzupełnienie masą zalewową bitumiczną na gorąco przestrzenie pomiędzy krawężnikiem wtopionym i istniejącą nawierzchnią,l.Ustawienie znaków drogowych II generacji grupy wielkości małej na słupkach stalowych ocynkowanych.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla części I, II i III określają:1projekty budowlano-wykonawcze wykonane przez firmę: Usługi Drogowe Sergiusz Makowski, ul. Kaliska 87a, 87-800 Włocławek,2specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. gwarancja - 5

SIWZ

Dokumentacja_projektowa_część_1

Dokumentacja_Projektowa_część_2

Dokumentacja_projektowa_część_3



Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty

Załączniki

SIWZ docx, 87 kB

Powiadom znajomego