W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

RPI.271.15.16

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na WYKONANIE KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ 6 ODDZIAŁOWEGO PRZEDSZKOLA WRAZ Z WĘZŁEM ŻYWIENIOWYM W MAŁEJ NIESZAWCE
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy RPI.271.15.16
Zamawiający Gmina Wielka Nieszawka
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwoty wskazanej w art. 11 ust.8 Pzp
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: WYKONANIE KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ 6 ODDZIAŁOWEGO PRZEDSZKOLA WRAZ Z WĘZŁEM ŻYWIENIOWYM W MAŁEJ NIESZAWCE” Na podstawie art. 92 ustawy Pzp (tekst jednolity Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) Gmina Wielka Nieszawka informuje, że w przedmiotowym postępowaniu, zostały złożone następujące oferty: Nr oferty Firma (nazwa) nazwisko oraz adres Wykonawcy Cena ofertowa zł brutto /wysokość kar umownych 1. ARCHITEKTONICZNA PRACOWNIA PROJEKTOWA TOMASZ DROŻDŻYŃSKI ul. Konińska 18, 61-041 Poznań cena: 128.535,00 zł wysokość kar umownych: 0,5% Wybrano ofertę nr 1 ARCHITEKTONICZNA PRACOWNIA PROJEKTOWA TOMASZ DROŻDŻYŃSKI ul. Konińska 18, 61-041 Poznań Cena: 128.535,00 zł słownie: sto dwadzieścia osiem tysięcy pięćset trzydzieści pięć złotych i 00/100 zł Oferta spełnia wymogi SIWZ i uznana została za najkorzystniejszą w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert: cena - 40 %, wstępna koncepcja architektoniczna – 55%, wysokość kar umownych – 5 %. Poniżej przedstawiamy punktację przyznaną Wykonawcom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację: Nr oferty Firma (nazwa) nazwisko oraz adres Wykonawcy Liczba punktów 1. ARCHITEKTONICZNA PRACOWNIA PROJEKTOWA TOMASZ DROŻDŻYŃSKI ul. Konińska 18, 61-041 Poznań cena: 40 / wstępna koncepcja: 43,01/kary umowne: 1 razem: 84,01 pkt Umowa z Wykonawcą może być podpisana w dniu 07.09.2016 r.

Wielka Nieszawka: WYKONANIE KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ 6 ODDZIAŁOWEGO PRZEDSZKOLA WRAZ Z WĘZŁEM ŻYWIENIOWYM W MAŁEJ NIESZAWCE
Numer ogłoszenia: 142261 - 2016; data zamieszczenia: 18.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Nieszawka , ul. Toruńska 12, 87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6781212, 6781093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ 6 ODDZIAŁOWEGO PRZEDSZKOLA WRAZ Z WĘZŁEM ŻYWIENIOWYM W MAŁEJ NIESZAWCE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:WYKONANIE KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ 6 ODDZIAŁOWEGO PRZEDSZKOLA WRAZ Z BLOKIEM ŻYWIENIOWYM W MAŁEJ NIESZAWCE Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowych projektów budowlanych i wykonawczych, wraz z zagospodarowaniem terenu z placem zabaw , uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę oraz nadzorem autorskim dla6 oddziałowego przedszkola wraz z blokiem żywieniowym w Małej Nieszawce, które będzie zrealizowane na działce o numerze ewidencyjnym160/1 obręb Mała Nieszawka, wg poniższego programu: Program funkcjonalno- użytkowy- Oddział Przedszkolny-1.sala dziecieca 6 szt-25 osob-6x65 m2- Pomieszczenie powinno posiadać wydzielone strefy przeznaczone do realizacji zadań: wychowawczo-dydaktycznych ,zabaw,spożywania posiłków oraz odpoczynku i spania,1.sala dziecięca,6szt,25 osob,6x65m2,2.Łazienka,6szt,25osob,6x 12m2,wejście bezpośrednio z sali,3.Pomieszczenia na pomoce,6szt,25osob,6x15m2,w pomieszczeniu znajdować się będą:pomoce dydaktyczne, schowki porządkowe , miejsce na leżaki-Pomieszczenia wspólne ogólnodostępne-4.szatnia,1szt ,ok. 80m2,podzielona na 6 boksów w sumie dla 150 dzieci,5.magazynek ,1szt,ok. 15m2,6.komunikacja,Wg. potrzeb,Wiatrołap,korytarze, holl wejściowy,7.pomieszczenie do terapii,1sz,12m2,logopedii, terapii pedagogicznej, zajęcia językowe,Pomieszczenia administracyjno socjalne,8.sekretariat/ kadry,1szt,2osoby,15m2,9.pomieszczenie socjalno-biurowe1szt,20,m2pokój wychowawców10.szatnia personelu,1szt ,15m2 ,11.wc personelu,2szt ,w sąsiedztwie sal dydaktycznych,12.wc ogólnodostępne,1szt,4m2,Wejście z holu, udostępniane rodzicom, interesantom w tym osobom niepełnosprawnym13.Archiwum,1szt,15m2,Blok żywieniowy,14.Magazyn surowców,3szt,3 x ok.10m2,15.Mroźnia/chłodnia,1szt,ok.10m2,16.Pomieszczenie wstępnej obróbki,1szt,ok.10m2,17.Kuchnia,1szt,ok.40m2,18.Rozdzielnia,1szt, k.10m2,19.zmywalnia,1szt, ok. 15m2,20.Pom. szatni i pokoju socjalnego dla pracowników kuchni,1szt,ok.20m2,21.Pom. intendentki,1szt,ok. 15m2,Wejście z korytarza oraz do kuchni22.wc dla personelu kuchni,1szt,ok.4m2,Pomieszczenia gospodarcze23.Kotłownia,1szt,powierzchnia normatywna,24.Pralnia,1szt,ok. 15m2,pralnia brudna i czysta, suszarniai prasowalnie, magazyn czystej bielizny25.Magazyn porządkowy,1szt,ok.10m2,środki czystości, mopy, wraz ze zlewozmywakiem technicznym,26.Wózkownia,1szt,ok.10,dostępne od holu,27.Ewentualne dodatkowe pomieszczenia wynikające z wymogów i norm i uzgodnień.Dojazd do obiektu ulicą Krętą-Budynek przewidziany jest częściowo na skarpie , dlatego należy przewidzieć część gospodarczą i blok żywieniowy w części dolnego parteru.-Blok żywieniowy - przewiduje się prowadzenie wyżywienia w pełnym zakresie tzn. Łącznie ze wstępna obróbka surowca. Dostawa surowców powinna odbywać się na poziomie dolnego parteru odrębnym wejściem. Zakłada się ,ze surowce dostarczane będą na bieżąco ( nawet codziennie).-Oddziały przedszkola zlokalizowana na jednej kondygnacji.-Planuje się zabudowanie przedmiotowego terenu obiektem oświatowym spełniającym standardy obowiązujące w tego typu placówkach, wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą z uwzględnieniem terenu rekreacyjnego i nowego ogrodzenia dla całej działki ( z uwzględnieniem pełnego ogrodzenia z działką nr 161-5 ( cmentarz),-Na terenie 160/1 istnieje zapis w m.p.z.p. nieprzekraczalny udział powierzchni pod zabudowę kubaturową- 30 procent powierzchni dział, który należy spełnić już na etapie koncepcji-Przewiduje się ogrzewanie gazowe.-Należy przewidzieć wyposażenie obiektu w instalacje wewnętrzne zgodnie z aktualnymi możliwościami technicznymi.-Obiekt musi spełniać wymogi dla osób niepełnosprawnych Projekt powinien spełniać wymogi odpowiednich, obowiązujących przepisów, w szczególności warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, BHP, P.poż., sanitarnych i być uzgodniony w tym zakresie.Koszty uzyskania wszelkich opinii, zezwoleń, uzgodnień i decyzji, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. Wykonawca wg własnego wyboru, na własną odpowiedzialność i ryzyko, powinien obejrzeć lokalizację inwestycji w celu zgromadzenia wszelkich informacji, które mogą być niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty. Przyjęte w projekcie materiały nie mogą być opisane przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia.Jeżeli Projektant nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy -lub równoważny i wykonawca wskaże kryteria równoważności.2. Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu umowy:Etap I : - projekt szczegółowej koncepcji rozwiązań architektoniczno - konstrukcyjnych,Etap II:1) wielobranżowy projekt budowlany i wykonawczy, w zakresie zapewniającym spełnienie wszystkich zakładanych funkcji obiektu - 6 kpl.,w szczególności :-Branża architektoniczna wraz z kolorystyką-Branża konstrukcyjna,-Branża sanitarna (w szczególności: wod -kan, c.o. w tym projekt węzła cieplnego, -c. w. u , kanalizacji deszczowej, wentylacji i klimatyzacji)-Branża elektryczna ( w szczególności: instalacje elektryczne, oświetleniowe, gniazd wtykowych, przeciwporażeniowych, tablic rozdzielczych, odgromowej, iluminacji zewnętrznej)-Branża elektryczna niskoprądowa ( w szczególności: teletechniczna, komputerowa, nagłaśniająca, przeciwpożarowa, alarmowa)-Projekt aranżacji wnętrz wraz z kolorystyką,-Projekt wyposażenia technicznego, technologicznego oraz pierwszego wyposażenia,-Projekt technologiczny kuchni.2) projekt zagospodarowania terenu w zakresie objętym projektem - 6 kpl. 3) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (wszystkie branże)+ wersja elektroniczna (format PDF + wersja edytowalna) - 3 kpl.,5) przedmiar robót -wersja elektroniczna (format pdf + ath) - 1kpl.,6) kosztorys inwestorski + wersja elektroniczna (format PDF i ath) - 1kpl.,7) zbiorcze zestawienie całości kosztów inwestycji (ZZK), w tym koszty wynikające m.in.z kosztorysów inwestorskich, kosztów wykonania dokumentacji projektowej, nadzorów inwestorskich i autorskich, umów przyłączeniowych, wyposażenia i innych - 1kpl.,8) inne opinie, badania, oceny, ekspertyzy, odwodnienia wykopów, rozwiązania kolizji, wynikające z otrzymanych warunków technicznych przyłączenia oraz niezbędne do spełnienia wszystkich zakładanych funkcji budynku i uzyskania pozwolenia na budowę oraz pozwolenia na użytkowanie obiektu,9) dokumentacja projektowa także w wersji elektronicznej w formacie PDF i dwg.3. Przedmiot umowy obejmuje ponadto:1) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę,2) jeżeli będą wymagane, uzyskanie warunków technicznych przyłączenia do infrastruktury technicznej od właściwych instytucji eksploatujących sieci (na podstawie przygotowanych przez Wykonawcę stosownych wniosków z wymaganymi załącznikami do podpisu przez Zamawiającego,3) wykonanie mapy ewidencyjnej terenu objętego projektowaną inwestycją wraz z wypisem z rejestru gruntów,4)przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich majątkowych do wykonanej dokumentacji projektowej w zakresie objętym umową,5)sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji na podstawie dokumentacji projektowej objętej przedmiotem nin. umowy.4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, warunkami technicznymi i normami, na podstawie oględzin terenu inwestycji, złożoną Zamawiającemu ofertą oraz niniejszą umową.5. Opracowany przedmiot umowy powinien w szczególności:1) spełniać wymogi odpowiednich, obowiązujących przepisów, w szczególności warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, BHP, P.poż., sanitarnych i być uzgodniony w tym zakresie2) posiadać komplet uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi, a także uzgodnienie z użytkownikiem,3) zawierać wszystkie niezbędne operaty, opinie, oceny, badania, ekspertyzy i inne niezbędne do prawidłowej realizacji prac projektowych i zapewniać możliwość wykonania robót i oddania obiektu do użytkowania.6. Wykonawca oświadcza w projekcie, że wskazane w dokumentacji projektowej cechy techniczne i jakościowe materiałów, urządzeń i produktów stanowią kryterium równoważności tzn. realizator robót ma prawo do zastępowania ich materiałami, urządzeniami i produktami nie gorszymi przy zachowaniu równorzędnych parametrów jakościowych i technicznych.7. W trakcie trwania prac projektowych Wykonawca jest zobowiązany do przybycia i osobistej obecności w siedzibie Zamawiającego (w osobie właściwego projektanta lub osoby upoważnionej, posiadającej odpowiednia uprawnienia) drugiego dnia roboczego od powiadomienia przez Zamawiającego o takiej konieczności (za które uznaje się dni od poniedziałku do piątku) z wyłączeniem dni wolnych od pracy w rozumieniu ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy. Zawiadomienie będzie wskazywać dzień i godzinę wymaganego przybycia.8. Sprawowanie przez Wykonawcę czynności nadzoru autorskiego regulują postanowienia,których mowa poniżej: 1) w ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązuje się do realizacji czynności ustalonych ustawą Prawo budowlane, polegających w szczególności na:a) czuwaniu w toku realizacji inwestycji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową,b) wyjaśnianiu wątpliwości powstałych w toku realizacji inwestycji,c) uzgadnianiu z Zamawiającym możliwości wprowadzeniu rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w dokumentacji projektowej i dokonywaniu tych zmian,d) udziale w komisjach i naradach technicznych oraz uczestnictwie w odbiorze inwestycji,2) Wykonawca lub osoby przez niego upoważnione zobowiązane są przybyć na plac budowy lub w inne wyznaczone miejsce min. 1 w miesiącu oraz jeśli zajdzie taka uzasadniona potrzeba to częściej na wniosek Zamawiającego.3) sprawowanie nadzoru autorskiego nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego (za które uznaje się dni od poniedziałku do piątku) z wyłączeniem dni wolnych od pracy w rozumieniu ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy.4) brak reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego spowoduje naliczenie Wykonawcy kary umownej, o której mowa w par. 7 umowy.5) wszelkie koszty związane ze sprawowaniem nadzoru autorskiego; tj. : koszty dojazdu, delegacje, koszty związane z noclegiem oraz inne nie zawarte w specyfikacji należy przewidzieć w ofercie.9. Zamawiający przekaże Wykonawcy mapę do celów projektowych ,wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia budowlane i należy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego w rozumieniu przepisów art. 5 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz.U. z 2014 r., poz. 1946 z późn. zm.) oraz że wielobranżowy projekt będzie opracowany przez osoby posiadające adekwatne uprawnienia budowlane lub inne, należące do właściwej Izby Samorządu Zawodowego w rozumieniu przepisów art. 5 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz.U. z 2014 r., poz. 1946 z późn. zm.)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 71.24.20.00-6, 71.24.80.00-6, 71.32.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy wykaz wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanej usługi, polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej na budowę min. 2 budynków o kubaturze 4000 m3,w tym co najmniej 1 obiektem przedszkola, żłobka, szkoły, wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - wstępna koncepcja architektoniczna wraz z koncepcją rozwiazań funkcjonalnych - 55
  • 3 - wysokość kar umownych - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. Warunki zmian zostały określone w projekcie umowy § 11

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce, ul.Toruńska 12, 87-165 Cierpice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce, ul.Toruńska 12, 87-165 Cierpice, pokój nr 2 -sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




SIWZ


Wyjaśnienie_uczestnicy_postepowania
mapa

Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty

Załączniki

mapa pdf, 1.65 MB
SIWZ docx, 111 kB

Powiadom znajomego