W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

RT.271.18.15

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa fabrycznie nowego ciągnika wyposażonego w instalację pneumatyczną, z osprzętem: (ładowaczem czołowym wyposażonym w czerpak do materiałów sypkich i przednim "TUZ-em" umożliwiającym współpracę z pługiem do odśnieżania) i piaskarki
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy RT.271.18.15
Zamawiający Gmina Wielka Nieszawka
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej kwot wskazanych w art. 11 ust. 8 PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Dostawa fabrycznie nowego ciągnika wyposażonego w instalację pneumatyczną, z osprzętem: (ładowaczem czołowym wyposażonym w czerpak do materiałów sypkich i przednim „TUZ-em” umożliwiającym współpracę z pługiem do odśnieżania) i piaskarki” Na podstawie art. 92 ustawy Pzp (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późniejszymi zmianami) Gmina Wielka Nieszawka informuje, że w przedmiotowym postępowaniu, została złożona jedna oferta: Nr oferty Firma (nazwa) nazwisko oraz adres Wykonawcy Cena ofertowa zł brutto / gwarancja 1. PPHU „SAD-OGRÓD” Sławomir Dudek Nowe Zduny 82A, 99-440 Zduny cena: 190.896,00 zł gwarancja: 48 miesięcy Wybrano ofertę firmy PPHU „SAD-OGRÓD” Sławomir Dudek, Nowe Zduny 82A, 99-440 Zduny Cena: 190.896,00 zł słownie: sto dziewięćdziesiąt tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt sześć i 00/100. Oferta spełnia wymogi SIWZ i uznana została za najkorzystniejszą w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert: cena - 95 %, gwarancja - 5 %. Poniżej przedstawiamy punktację przyznaną Wykonawcy w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację: Nr oferty Firma (nazwa) nazwisko oraz adres Wykonawcy Liczba punktów 1. PPHU „SAD-OGRÓD” Sławomir Dudek Nowe Zduny 82A, 99-440 Zduny cena: 95 / gwarancja: 5 razem: 100 Umowa z Wykonawcą może być podpisana w dniu 5.10.2015 r.

Wielka Nieszawka: Dostawa fabrycznie nowego ciągnika wyposażonego w instalację pneumatyczną, z osprzętem: (ładowaczem czołowym wyposażonym w czerpak do materiałów sypkich i przednim TUZ-em umożliwiającym współpracę z pługiem do odśnieżania) i piaskarki
Numer ogłoszenia: 244708 - 2015; data zamieszczenia: 18.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Nieszawka , ul. Toruńska 12, 87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6781212, 6781093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego ciągnika wyposażonego w instalację pneumatyczną, z osprzętem: (ładowaczem czołowym wyposażonym w czerpak do materiałów sypkich i przednim TUZ-em umożliwiającym współpracę z pługiem do odśnieżania) i piaskarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego ciągnika wyposażonego w instalację pneumatyczną, z osprzętem: (ładowaczem czołowym wyposażonym w czerpak do materiałów sypkich i przednim TUZ-em umożliwiającym współpracę z pługiem do odśnieżania) i piaskarki 2. Zakres i warunki zamówienia: 2.1. Wykonawca oświadcza, że jest wyłącznym właścicielem ciągnika wraz z osprzętem i piaskarki, i że są one wolne od wad fizycznych i prawnych. 2.2. Przedmiot dostawy jest zgodny z parametrami techniczno-eksploatacyjnymi określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz w tabeli (ust. 3) Wykaz parametrów technicznych i wyposażenia. 2.3. Ciągnik jest wyposażony w możliwość współpracy ze sprzętem komunalnym: ładowaczem czołowym, pługiem do odśnieżania i piaskarką ciągnioną kołową. 2.4. Odbiór ciągnika wraz z osprzętem i piaskarki nastąpi po ich dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, w miejsce przez niego wskazane, po przeszkoleniu wskazanego personelu i instruktażu stanowiskowym oraz pierwszym rozruchu, na podstawie podpisanego, bez zastrzeżeń, przez Przedstawicieli Stron protokółu odbioru. 2.5. Dostarczenie sprzętu do Urzędu Gminy w Wielkiej Nieszawce przy ul. Toruńskiej 12, leży po stronie Wykonawcy, na jego własny koszt. 2.6. Urządzenie objęte zamówieniem musi być zabezpieczone przed ewentualnymi uszkodzeniami w czasie transportu. 2.7. W razie stwierdzenia uszkodzeń, braków bądź wad Wykonawca ma obowiązek wymienić wadliwy towar na pełnowartościowy na koszt własny. 2.8. Gwarancja na dostarczony sprzęt co najmniej 36 miesięcy, liczona od daty odbioru potwierdzonego protokołem odbioru. 2.9. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny autoryzowany, stacjonarny z magazynem części zamiennych w odległości od siedziby Zamawiającego do 75 km (podać dokładny adres). 2.10. Wszelkie koszty związane z serwisem i gwarancją ponosi Wykonawca, z zastrzeżeniem kosztów za oleje i filtry użyte w wymaganych przeglądach, za które zapłaci Zamawiający. 2.11. Wykonawca zobowiązuje się uruchomić dostarczone urządzenie w dniu dostawy. 2.12. Wykonawca zapewni przeszkolenie pracowników Zamawiającego i instruktaż stanowiskowy w dniu odbioru na koszt własny. 2.13. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia zaopatrzony w paliwo, co najmniej 30l. 3. Wykaz parametrów technicznych i wyposażenia: L.p. RODZAJ WYMAGANEGO PARAMETRU I WYPOSAŻENIA Ciągnik wyposażony w instalację pneumatyczną, z osprzętem: (ładowaczem czołowym wyposażonym w czerpak do materiałów sypkich i przednim TUZ-em umożliwiającym współpracę z pługiem do odśnieżania) 1 Fabrycznie nowe 2 Rok produkcji 2015 3 Ciągnik z osprzętem spełniające normy pojazdów dopuszczonych do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami: Prawo o ruchu drogowym 4 Gotowe do eksploatacji 5 Wymiary i masa ciągnika: 5a masa maksymalnie 2800 kg 5b długość całkowita maksymalnie 4,10 m 5c wysokość z kabiną maksymalnie 2,70 m 5d szerokość maksymalnie 2,00 m 6 Silnik: 6a wysokoprężny 6b moc minimum 70 kM 6c pojemność skokowa maksymalnie 2500m3 7 Sterowanie: 7a przednia oś skrętna 7b Układ jezdny: 7c napęd na obie osie 4x4 z możliwością wyboru napędu na jedną lub dwie osie 8 Zbiornik paliwa minimum 90 l. 9 Kabina operatora: 9a spełniająca standardy ROPS 9b fotel operatora w pełni regulowany 9c fotel operatora wyposażony w pas bezpieczeństwa 9d wyposażona w ogrzewanie 9e wyposażona w klimatyzację 10 Układ hydrauliczny: 10a system umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania 10b przepływ oleju przynajmniej 70 l/min 11 Skrzynia biegów: 11a manualna 11b synchronizowana 11c min 24 biegi w przód oraz 24 biegi w tył (z biegiem pełzającym) 12 Wymagany osprzęt: 12a ładowacz czołowy wyposażony w czerpak do materiałów sypkich o szerokości minimum 1,8 m 12b pług do odśnieżania: - szerokość minimum 2600 mm - cztery pozycje robocze - amortyzowana listwa - ślizgi ze stali trudnościeralnej - oświetlenie obrysowe 12c przedni TUZ umożliwiający współpracę z pługiem do odśnieżania Piaskarka 1 Ciągniona kołowa 2 Ładowność minimum 2500 kg 3 Pojemność ładowania minimum 2m3 4 Szerokość posypywania 2,5 m 5 Plandeka zabezpieczająca ładunek 6 Sito zasypowe 7 Napęd hydrauliczny.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2, 43.25.00.00-0, 43.31.31.00-1, 34.14.44.40-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych, co najmniej trzech dostaw o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (brutto) - każda, zgodnych z przedmiotem zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 100.000,00 zł (brutto), b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia do kwoty nie niższej niż 100.000,00 zł (brutto)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Warunki zmian zostały określone w projekcie umowy § 11

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice, pokój nr 2 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


SIWZ

Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty

Załączniki

SIWZ zip, 105 kB

Powiadom znajomego