W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

RPI.271.14.15

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na WYKONANIE OŚWIETLENIA ULICZNEGO DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy RPI.271.14.15
Zamawiający Gmina Wielka Nieszawka
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej kwot wskazanych w art. 11 ust. 8 PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: „WYKONANIE OŚWIETLENIA ULICZNEGO DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA” Na podstawie art. 92 ustawy Pzp (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) Gmina Wielka Nieszawka informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone następujące oferty: LP Firma (nazwa) nazwisko oraz adres Wykonawcy Cena ofertowa brutto / Gwarancja Część I Część II Część III 1. ELKON BIS Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Błażej Grzeszczak ul. Zachodnia 15A, 62-500 Konin 233.700,00 zł 36 miesięcy 86.100,00 zł 36 miesięcy 172.200,00 zł 36 miesięcy 2. EL-MAR Sp. z o.o. dawniej P.W. EL-MAR Błaszkiewicz Mariusz ul. Wschodnia 36D, 87-100 Toruń nie dotyczy 77.615,66 zł 60 miesięcy nie dotyczy 3. ELKARD Sp. z o.o. Sp. komandytowa ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń 240.219,00 zł 48 miesięcy 101.106,00 zł 48 miesięcy 163.959,00 zł 48 miesięcy 4. ELTOP Sp. j. Wasiniak, Piskorski, Grabowski ul. Chrzanowskiego 19, 87-100 Toruń 234.658,00 zł 60 miesięcy 88.295,00 zł 60 miesięcy 206.112,00 zł 60 miesięcy 5. AMZ ELEKTRO Sp. z o.o. ul. Marii Skłodowskiej-Curie 49, 87-100 Toruń 290.070,90 zł 60 miesięcy nie dotyczy 232.156,35 zł 60 miesięcy Wybrano oferty: 1. Dla części I oferta nr 4 firmy: ELTOP Sp. j. Wasiniak, Piskorski, Grabowski, ul. Chrzanowskiego 19, 87-100 Toruń; cena ofertowa brutto: 234.658,00 zł (słownie: dwieście trzydzieści cztery tysiące sześćset pięćdziesiąt osiem złotych 00/10). Oferta spełnia wymogi SIWZ i uznana została za najkorzystniejszą w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert tj.: cena: 90% / gwarancja: 10% 2. Dla części II oferta nr 2 firmy: EL-MAR Sp. z o.o. dawniej P.W. EL-MAR Błaszkiewicz Mariusz ul. Wschodnia 36D, 87-100 Toruń; cena ofertowa brutto: 77.615,66 zł (słownie: siedemdziesiąt siedem tysięcy sześćset piętnaście złotych 66/100). Oferta spełnia wymogi SIWZ i uznana została za najkorzystniejszą w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert tj.: cena: 90% / gwarancja: 10% 3. Dla części III oferta nr 3 firmy: ELKARD Sp. z o.o. Sp. komandytowa, ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń; cena ofertowa brutto: 163.959,00 zł (słownie sto sześćdziesiąt trzy tysiące dziewięćset pięćdziesiąt dziewięć złotych 00/100) Oferta spełnia wymogi SIWZ i uznana została za najkorzystniejszą w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert tj.: cena: 90% / gwarancja: 10% Poniżej przedstawiamy punktację przyznaną Wykonawcom w kryterium oceny ofert tj.: cena: 90% / gwarancja: 10% LP Firma (nazwa) nazwisko oraz adres Wykonawcy Liczba punktów Część I Część II Część III 1. ELKON BIS Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Błażej Grzeszczak ul. Zachodnia 15A, 62-500 Konin cena: 90,00 gwarancja: 6,00 Razem: 96,00 cena: 81,13 gwarancja: 6,00 Razem: 87,13 cena: 85,69 gwarancja: 6,00 Razem: 91,69 2. EL-MAR Sp. z o.o. dawniej P.W. EL-MAR Błaszkiewicz Mariusz ul. Wschodnia 36D, 87-100 Toruń nie dotyczy cena: 90,00 gwarancja: 10,00 Razem: 100,00 nie dotyczy 3. ELKARD Sp. z o.o. Sp. komandytowa ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń cena: 87,56 gwarancja: 8,00 Razem: 95,56 cena: 69,09 gwarancja: 8,00 Razem: cena: 90,00 gwarancja: 8,00 Razem: 98,00 4. ELTOP Sp. j. Wasiniak, Piskorski, Grabowski ul. Chrzanowskiego 19, 87-100 Toruń cena: 89,63 gwarancja: 10,00 Razem: 99,63 cena: 79,11 gwarancja: 10,00 Razem: 89,11 cena: 71,59 gwarancja: 10,00 Razem: 81,59 5. AMZ ELEKTRO Sp. z o.o. ul. Marii Skłodowskiej-Curie 49, 87-100 Toruń cena: 72,51 gwarancja: 10,00 Razem: 82,51 nie dotyczy cena: 63,56 gwarancja: 10,00 Razem: 73,56 Umowy z Wykonawcami mogą być podpisane w dniu 18.08.2015 r.

Wielka Nieszawka: WYKONANIE OŚWIETLENIA ULICZNEGO DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA
Numer ogłoszenia: 190852 - 2015; data zamieszczenia: 27.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Nieszawka , ul. Toruńska 12, 87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6781212, 6781093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE OŚWIETLENIA ULICZNEGO DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE OŚWIETLENIA ULICZNEGO DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA CZĘŚĆ I: 1. Cierpiszewo, dz. nr 2114/17, 561/8, 561/5, 563 w Cierpicach, 2. ul. Dobra i Przy Lesie, dz. nr 43/11, 389/3, 42/2, 2064/12, 388/8, 40/10, 37/1, 43/10, 44/2, 46/2, 390/5, 47/5, 48/5, 43/9, 389/6, 42/5 w Cierpicach, 3. ul. Kłosowa, dz. nr 79/3, 86/6, 86/7 w Cierpicach, 4. ul. Leśna, dz. nr 170, 172/25, 172/11, 572, 592, 172/10, 173/1, 573 w Cierpicach, 5. ul. Sosnowa, dz. nr 100/42, 100/35, 100/46, 100/45 w Cierpicach. CZĘŚĆ II: 1. ul. Rzemieślnicza, dz. nr 264 w Małej Nieszawce, 2. ul. Topolowa, dz. nr 11/4 w Małej Nieszawce, 3. ul. Leśna, dz. nr 240, 247/1 w Małej Nieszawce. CZĘŚĆ III: 1. ul. Przemysłowa, dz. nr 363/26, 366, 367/3, 210 w Wielkiej Nieszawce, 2. ul. Przemysłowa II, dz. nr 370/27, 370/50, 363/43, 371, 208, 612 w Wielkiej Nieszawce, 3. ul. Sarnia, dz. nr 162/2, 157, 185/4, 156, 160/5 w Wielkiej Nieszawce, 4. ul. Wierzbowa, dz. nr 228/7, 228/8, 356, 185/5, 105/2 w Wielkiej Nieszawce..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I: 5.000,00 zł Część II: 3.000,00 zł Część III: 4.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I: Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy wykaz co najmniej trzech zamówień o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł (brutto) - każde, których przedmiotem były roboty budowlane w zakresie budowy oświetlenia ulicznego, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania robót oraz z załączeniem dowodów dotyczących tych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, CZĘŚĆ II: Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy wykaz co najmniej trzech zamówień o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł (brutto) - każde, których przedmiotem były roboty budowlane w zakresie budowy oświetlenia ulicznego, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania robót oraz z załączeniem dowodów dotyczących tych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, CZĘŚĆ III: Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy wykaz co najmniej trzech zamówień o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł (brutto) - każde, których przedmiotem były roboty budowlane w zakresie budowy oświetlenia ulicznego, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania robót oraz z załączeniem dowodów dotyczących tych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych, w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowisku: kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, który pełnił funkcję kierownika robót na budowie oświetlenia ulicznego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I: Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 250.000,00 zł (brutto), b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia do kwoty nie niższej niż 250.000,00 zł (brutto). CZĘŚĆ II: Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 150.000,00 zł (brutto), b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia do kwoty nie niższej niż 150.000,00 zł (brutto). CZĘŚĆ III: Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 200.000,00 zł (brutto), b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia do kwoty nie niższej niż 200.000,00 zł (brutto).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. Warunki zmian zostały określone w projekcie umowy § 15. 4. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres przedmiotu zamówienia określony w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12, Wielka Nieszawka, 87-165 Cierpice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12, Wielka Nieszawka, 87-165 Cierpice, pokój nr 2 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie oświetlenia ulicznego: 1. Cierpiszewo, dz. nr 2114/17, 561/8, 561/5, 563 w Cierpicach, 2. ul. Dobra i Przy Lesie, dz. nr 43/11, 389/3, 42/2, 2064/12, 388/8, 40/10, 37/1, 43/10, 44/2, 46/2, 390/5, 47/5, 48/5, 43/9, 389/6, 42/5 w Cierpicach, 3. ul. Kłosowa, dz. nr 79/3, 86/6, 86/7 w Cierpicach, 4. ul. Leśna, dz. nr 170, 172/25, 172/11, 572, 592, 172/10, 173/1, 573 w Cierpicach, 5. ul. Sosnowa, dz. nr 100/42, 100/35, 100/46, 100/45 w Cierpicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla Części I obejmuje wykonanie w szczególności: 1. Cierpiszewo, dz. nr 2114/17, 561/8, 561/5, 563 w Cierpicach: - Ustawienie słupów oświetleniowych - Ułożenie kabli typu YKY 5 x 6 mm2 - Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 - Montaż opraw typu LED 18- 20 W - Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 - Montaż wysięgnika ocynk. - Montaż skrzynki bezpiecznikowej - Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A - Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski - Montaż rur typu AROT DVK fi 50 - Montaż rur typu AROT SRS fi 50 - Wykonanie przecisku AROT SRS fi 50 - Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 - Montaż ustoju dla słupa typu B - 120 - Instalacja opasek kablowych - Rozdzielnica typy S - 3 - Instalacja zabezpieczenia S 301 10 A - Montaż szafki oświetlenia - Obsługa geodezyjna 2. ul. Dobra i Przy Lesie, dz. nr 43/11, 389/3, 42/2, 2064/12, 388/8, 40/10, 37/1, 43/10, 44/2, 46/2, 390/5, 47/5, 48/5, 43/9, 389/6, 42/5 w Cierpicach: - Ustawienie słupów oświetleniowych - Ułożenie kabli typu YKY 5 x 6 mm2 - Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 - Montaż opraw typu LED 18- 20 W - Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 - Montaż wysięgnika ocynk. - Montaż skrzynki bezpiecznikowej - Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A - Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski - Montaż rur typu AROT DVK fi 50 - Montaż rur typu AROT SRS fi 50 - Wykonanie przecisku AROT SRS fi 50 - Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 - Montaż ustoju dla słupa typu B - 120 - Instalacja opasek kablowych - Montaż szafki oświetlenia - Obsługa geodezyjna 3. ul. Kłosowa, dz. nr 79/3, 86/6, 86/7 w Cierpicach: - Ustawienie słupów oświetleniowych - Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 - Montaż opraw typu LED 18- 20 W - Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 - Montaż wysięgnika ocynk. - Montaż skrzynki bezpiecznikowej - Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A - Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski - Montaż rur typu AROT DVK fi 50 - Montaż rur typu AROT SRS fi 50 - Wykonanie przecisku AROT SRS fi 50 - Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 - Montaż ustoju dla słupa typu B - 120 - Instalacja opasek kablowych - Obsługa geodezyjna 4. ul. Leśna, dz. nr 170, 172/25, 172/11, 572, 592, 172/10, 173/1, 573 w Cierpicach: - Ustawienie słupów oświetleniowych - Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 - Montaż opraw typu LED 18- 20 W - Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 - Montaż wysięgnika ocynk. - Montaż skrzynki bezpiecznikowej - Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A - Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski - Montaż rur typu AROT DVK fi 50 - Wykonanie przecisku AROT SRS fi 50 - Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 - Montaż ustoju dla słupa typu B - 120 - Instalacja opasek kablowych - Obsługa geodezyjna 5. ul. Sosnowa, dz. nr 100/42, 100/35, 100/46, 100/45 w Cierpicach: - Ustawienie słupów oświetleniowych - Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 - Montaż opraw typu LED 18- 20 W - Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 - Montaż wysięgnika ocynk. - Montaż skrzynki bezpiecznikowej - Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A - Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski - Montaż rur typu AROT DVK fi 50 - Montaż rur typu AROT SRS fi 50 - Wykonanie przecisku AROT SRS fi 50 - Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 - Montaż ustoju dla słupa typu B - 120 - Instalacja opasek kablowych - Obsługa geodezyjna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie oświetlenia ulicznego: 1. ul. Rzemieślnicza, dz. nr 264 w Małej Nieszawce, 2. ul. Topolowa, dz. nr 11/4 w Małej Nieszawce, 3. ul. Leśna, dz. nr 240, 247/1 w Małej Nieszawce..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla Części II obejmuje wykonanie w szczególności: 1. ul. Rzemieślnicza, dz. nr 264 w Małej Nieszawce: - Ustawienie słupów oświetleniowych - Ułożenie kabli typu YKY 5 x 6 mm2 - Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 - Montaż opraw typu LED 18- 20 W - Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 - Montaż wysięgnika ocynk. - Montaż skrzynki bezpiecznikowej - Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A - Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski - Montaż rur typu AROT DVK fi 50 - Montaż rur typu AROT SRS fi 50 - Wykonanie przecisku AROT SRS fi 50 - Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 - Montaż ustoju dla słupa typu B - 120 - Instalacja opasek kablowych - Rozdzielnica typy S - 3 - Instalacja zabezpieczenia S 301 6 A - Montaż szafki oświetlenia - Obsługa geodezyjna 2. ul. Topolowa, dz. nr 11/4 w Małej Nieszawce: - Ustawienie słupów oświetleniowych - Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 - Montaż opraw typu LED 18- 20 W - Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 - Montaż wysięgnika ocynk. - Montaż skrzynki bezpiecznikowej - Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A - Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski - Montaż rur typu AROT SRS fi 50 - Wykonanie przecisku AROT SRS fi 50 - Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 - Montaż ustoju dla słupa typu B - 120 - Instalacja opasek kablowych - Obsługa geodezyjna 3. ul. Leśna, dz. nr 240, 247/1 w Małej Nieszawce: - Ustawienie słupów oświetleniowych - Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 - Montaż opraw typu LED 18- 20 W - Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 - Montaż wysięgników ocynk. - Montaż skrzynek bezpiecznikowych - Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A - Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski - Montaż rur typu AROT DVK fi 50 - Wykonanie przecisku AROT SRS fi 50 - Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 - Montaż ustoju dla słupa typu B - 120 - Instalacja opasek kablowych - Obsługa geodezyjna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie oświetlenia ulicznego: 1. ul. Przemysłowa, dz. nr 363/26, 366, 367/3, 210 w Wielkiej Nieszawce, 2. ul. Przemysłowa II, dz. nr 370/27, 370/50, 363/43, 371, 208, 612 w Wielkiej Nieszawce, 3. ul. Sarnia, dz. nr 162/2, 157, 185/4, 156, 160/5 w Wielkiej Nieszawce, 4. ul. Wierzbowa, dz. nr 228/7, 228/8, 356, 185/5, 105/2 w Wielkiej Nieszawce..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla Części III obejmuje wykonanie w szczególności: 1. ul. Przemysłowa, dz. nr 363/26, 366, 367/3, 210 w Wielkiej Nieszawce: - Ustawienie słupów oświetleniowych - Ułożenie kabli typu YKY 5 x 6 mm2 - Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 - Montaż opraw typu LED 18- 20 W - Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 - Montaż wysięgnika ocynk. - Montaż skrzynki bezpiecznikowej - Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A - Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski - Montaż rur typu AROT DVK fi 50 - Montaż rur typu AROT SRS fi 50 - Wykonanie przecisku AROT SRS fi 50 - Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 - Montaż ustoju dla słupa typu B - 120 - Instalacja opasek kablowych - Montaż szafki oświetlenia - Obsługa geodezyjna 2. ul. Przemysłowa II, dz. nr 370/27, 370/50, 363/43, 371, 208, 612 w Wielkiej Nieszawce: - Ustawienie słupów oświetleniowych - Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 - Montaż opraw typu LED 18- 20 W - Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 - Montaż wysięgnika ocynk. - Montaż skrzynki bezpiecznikowej - Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A - Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski - Montaż rur typu AROT DVK fi 50 - Montaż rur typu AROT SRS fi 50 - Wykonanie przecisku AROT SRS fi 50 - Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 - Montaż ustoju dla słupa typu B - 120 - Instalacja opasek kablowych - Obsługa geodezyjna 3. ul. Sarnia, dz. nr 162/2, 157, 185/4, 156, 160/5 w Wielkiej Nieszawce: - Ustawienie słupów oświetleniowych - Ułożenie kabli typu YKY 5 x 6 mm2 - Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 - Montaż opraw typu LED 18- 20 W - Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 - Montaż wysięgników ocynk. - Montaż skrzynki bezpiecznikowej - Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A - Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski - Montaż rur typu AROT DVK fi 50 - Montaż rur typu AROT SRS fi 50 - Montaż rury stalowej fi 50 - Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 - Montaż ustoju dla słupa typu B - 120 - Instalacja opasek kablowych - Rozdzielnica typy S - 3 - Instalacja zabezpieczenia S 301 10 A - Montaż szafki oświetlenia - Obsługa geodezyjna 4. ul. Wierzbowa, dz. nr 228/7, 228/8, 356, 185/5, 105/2 w Wielkiej Nieszawce: - Ustawienie słupów oświetleniowych - Ułożenie kabli typu YKY 5 x 6 mm2 - Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 - Montaż opraw typu LED 18- 20 W - Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 - Montaż wysięgników ocynk. - Montaż skrzynki bezpiecznikowej - Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A - Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski - Montaż rur typu AROT DVK fi 50 - Montaż rur typu AROT SRS fi 50 - Wykonanie przecisku AROT SRS fi 50 - Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 - Montaż ustoju dla słupa typu B - 120 - Instalacja opasek kablowych - Montaż szafki oświetlenia - Obsługa geodezyjna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10


SIWZ

Część_I_Cierpice_part1

Część_I_Cierpice_part2

Część_I_Cierpice_part3

Część_I_Cierpice_part4

Część_I_Cierpice_part5

Część_II_Mała_Nieszawka_part1

Część_II_Mała_Nieszawka_part2

Część_II_Mała_Nieszawka_part3

Część_III_Wielka_Nieszawka_part1

Część_III_Wielka_Nieszawka_part2

Część_III_Wielka_Nieszawka_part3

Część_III_Wielka_Nieszawka_part4

Część_III_Wielka_Nieszawka_part5


Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty

Załączniki

SIWZ zip, 130 kB

Powiadom znajomego