W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

S.271.5.2015

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Wielka Nieszawka wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy S.271.5.2015
Zamawiający Gmina Wielka Nieszawka
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej kwot wskazanych w art. 11 ust. 8 PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Zawiadomienie o wyniku postępowania – część I zamówienia: Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) zawiadamiam o wyniku postępowania, dotyczącego części I zamówienia – ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Wielka Nieszawka wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury 1. Za najkorzystniejszą uznana została oferta nr 4, złożona przez Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW, Biuro Regionalne Toruń, ul. Rejtana 2- 4, 87- 100 Toruń Uzasadniając dokonany wybór informuję, że oferta ta uzyskała najwyższą łączną ilość punktów z obu kryteriów oceny (cena 80%, klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne 20%) spośród wszystkich ofert badanych i ocenianych, a jej cena mieściła się w kwocie, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. W terminie zgodnym ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, poza ofertą opisaną w punkcie „1” powyżej, oferty na część I zamówienia złożyli także następujący Wykonawcy: a) oferta nr 1, złożona przez Compensa TU SA, Oddział w Bydgoszczy, ul. Matejki 1a, 85-061 Bydgoszcz b) oferta nr 2, złożona przez Sopockie Towarztswo Ubezpieczeń Ergo Hestia S.A z siedzibą w Sopocie, ul. Hestii 1, Przedstawicielstwo Korporacyjne w Toruniu, ul. Szosa Chełmińska 146B, 87-100 Toruń c) oferta nr 3, złożona przez Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta S.A. z siedzibą ul. Chmielna 85/87, 00-805 Warszawa d) oferta nr 5, złożona przez Powszechny Zakład Ubezpieczeń SA, Oddział Sprzedaży Korporacyjnej w Toruniu, ul. Żeglarska 13, 87- 100 Toruń e) oferta nr 6, złożona przez InterRisk Vienna Insurance GroupTowarzystwo Ubezpieczeń SA, ul. Noakowskiego 22, 00- 668 Warszawa f) oferta nr 7, złożona przez Towarzystwo Ubezpieczeń Inter Polska SA, Przedstawicielstwo Centralne w Toruniu, ul. Danielewskiego 6, 87- 100 Toruń Według kryterium „cena” (waga 80%) poszczególni Wykonawcy otrzymali następującą ilość punktów: a) Compensa TU SA– 55,77 b) Ergo Hestia STU SA – 34,25 c) WARTA TUiR SA– 41,60 d) TUW “TUW” – 80,00 e) PZU SA – 32,02 f) InterRisk VIG TU SA – 33,55 g) Inter Polska TU SA – 41,15 Wg kryterium „klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne” (20%) poszczególni Wykonawcy otrzymali następującą ilość punktów: a) Compensa TU SA– 9,00 b) Ergo Hestia STU SA – 14,40 c) WARTA TUiR SA– 16,00 d) TUW “TUW” – 14,60 e) PZU SA – 16,00 f) InterRisk VIG TU SA – 13,60 g) Inter Polska TU SA – 16,00 Łącznie poszczególni Wykonawcy otrzymali następującą ilość punktów: a) Compensa TU SA– 64,77 b) Ergo Hestia STU SA – 48,65 c) WARTA TUiR SA– 57,60 d) TUW “TUW” – 94,60 e) PZU SA – 48,02 f) InterRisk VIG TU SA – 47,15 g) Inter Polska TU SA – 57,15 Zgodnie z przyjętymi kryteriami oceny za najkorzystniejszą uznaje się ofertę, która otrzyma najwyższą łączną ilość punktów z obu kryteriów oceny. W związku z powyższym wybrana została oferta Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW, Biuro Regionalne Toruń, ul. Rejtana 2- 4, 87- 100 Toruń. / Zawiadomienie o wyniku postępowania – część II zamówienia: Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) zawiadamiam o wyniku postępowania, dotyczącego części II zamówienia – ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Wielka Nieszawka. 1. Za najkorzystniejszą uznana została oferta nr 6, złożona przez InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń SA Vienna Insurance Group, ul. Noakowskiego 22, 00-668 Warszawa, uzasadniając dokonany wybór informuję, że oferta ta uzyskała najwyższą łączną ilość punktów z obu kryteriów oceny (cena 90%, klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne 10%) spośród wszystkich ofert badanych i ocenianych, a jej cena mieściła się w kwocie, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. W terminie zgodnym ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, poza ofertą opisaną w punkcie „1” powyżej, oferty na część I zamówienia złożyli także następujący Wykonawcy: a) oferta nr 4, złożona przez Powszechny Zakład Ubezpieczeń SA, Oddział Sprzedaży Korporacyjnej w Toruniu, ul. Żeglarska 13, 87- 100 Toruń b) oferta nr 5, złożona przez Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW, Biuro Regionalne Toruń, ul. Rejtana 2- 4, 87- 100 Toruń. Według kryterium „cena” (waga 90%) poszczególni Wykonawcy otrzymali następującą ilość punktów: a) TUW TUW – 79,69 b) PZU SA – 76,12 c) INTERRISK TU SA – 90,00 Wg kryterium „klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne” (10%) poszczególni Wykonawcy otrzymali następującą ilość punktów: a) TUW TUW – 7,00 b) PZU SA – 1,00 c) INTERRISK TU SA – 1,00 Łącznie poszczególni Wykonawcy otrzymali następującą ilość punktów: a) TUW TUW – 86,69 b) PZU SA – 77,12 c) INTERRISK TU SA – 91,00 Zgodnie z przyjętymi kryteriami oceny za najkorzystniejszą uznaje się ofertę, która otrzyma najwyższą łączną ilość punktów z obu kryteriów oceny. W związku z powyższym wybrana została oferta InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń SA Vienna Insurance Group, ul. Noakowskiego 22, 00-668 Warszawa

Wielka Nieszawka: Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Wielka Nieszawka wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
Numer ogłoszenia: 52841 - 2015; data zamieszczenia: 15.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Nieszawka , ul. Toruńska 12, 87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6781212, 6781093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wielkanieszawka.lo.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Wielka Nieszawka wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Wielka Nieszawka wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części: część I: ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Wielka Nieszawka wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury. Zakres zamówienia obejmuje: 1) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, 2) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, 3) ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia, 4) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 5) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego część II: ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Wielka Nieszawka. Zakres zamówienia obejmuje: 1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, 2) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO, 3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, 4) ubezpieczenie Assistance bezskładkowe,.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju ubezpieczeń, jakie są objęte niniejszym zamówieniem do 10 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3, 66.51.41.00-7, 66.51.42.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, w szczególności zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia lub zaświadczenie właściwego organu państwowego, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp; Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia, według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp; Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia, według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp; Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia, według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp; Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia, według formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, 2) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 2) i 3) powinno być przedstawione w formie oryginału, ewentualnie w formie kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, określona została we wzorach umów stanowiących załączniki nr 6 i 6a do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wielkanieszawka.lo.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.bip.wielkanieszawka.lo.pl/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce, ul. Toruńska 12, 87-165 Wielka Nieszawka (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Wielka Nieszawka wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, 2) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, 3) ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia, 4) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 5) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.60.00-0, 66.51.41.00-7, 66.51.42.00-8, 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Wielka Nieszawka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, 2) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO, 3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, 4) ubezpieczenie Assistance bezskładkowe,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne - 10


SIWZ_Gmina_Wielka_Nieszawka

Załącznik_nr_1_Gmina_Wielka_Nieszawka

Załącznik_nr_1a_Gmina_Wielka_Nieszawka

Załącznik_nr_1b_Gmina_Wielka_Nieszawka

Załącznik_nr_2_Gmina_Wielka_Nieszawka

Załącznik_nr_3_Gmina_Wielka_Nieszawka

Załącznik_nr_3a_Gmina_Wielka_Nieszawka

Załącznik_nr_3b_Gmina_Wielka_Nieszawka

Załącznik_nr_4_Gmina_Wielka_Nieszawka

Załącznik_nr_5_Gmina_Wielka_Nieszawka

Załącznik_nr_6_Gmina_Wielka_Nieszawka

Załącznik_nr_6a_Gmina_Wielka_Nieszawka

Załącznik_nr_7_Gmina_Wielka_Nieszawka

Załącznik_nr_8_Gmina_Wielka_Nieszawka

Załącznik_nr_9_Gmina_Wielka_Nieszawka


Odpowiedzi_na_pytania_wszyscy_Wykonawcy

Zmiana_treści_SIWZ

SIWZ_Gmina_Wielka_Nieszawka_zmiana


Zawiadomienie_o_wyniku_postępowania_część_I_zamówienia

Zawiadomienie_o_wyniku_postępowania_część_II_zamówienia

Załączniki

Powiadom znajomego