RPI.271.3.15
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Dostawa wyposażenia niezbędnego do zarządzania projektem pn.: Budowa wiaduktów i przystanków kolejowych w bydgosko-toruńskim obszarze metropolitarnym BiT-City – Bydgoszcz współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 (POIiŚ) |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | RPI.271.3.15 |
Zamawiający | Gmina Wielka Nieszawka |
Tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | poniżej kwot wskazanych w art. 11 ust. 8 PZP |
Termin składania ofert |
Wielka Nieszawka: Dostawa wyposażenia
niezbędnego do zarządzania projektem pn. Budowa wiaduktów i przystanków
kolejowych w bydgosko-toruńskim obszarze metropolitarnym BiT-City -
Bydgoszcz współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach
Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 (POIiŚ)
Numer ogłoszenia: 60750 - 2015; data zamieszczenia: 18.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Nieszawka , ul. Toruńska 12, 87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6781212, 6781093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia niezbędnego do zarządzania projektem pn. Budowa wiaduktów i przystanków kolejowych w bydgosko-toruńskim obszarze metropolitarnym BiT-City - Bydgoszcz współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 (POIiŚ).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Funkcje urządzenia - drukarka, kopiarka, skaner, fax wraz z tonerami Format oryginału - A5 - A3 - druk, kopia, scan, fax Podajniki - min. 3 w tym 1 ręczny oraz min. 1 uniwersalny Automatyczny podajnik - pojemność min. 100 oryginałów Ręczny podajnik - nie mniej niż 150 oryginałów Gramatura papieru - 49 - 300 g-m2 Automatyczny dupleks Wykończenie - min. grupowanie, sortowanie Interfejs - LAN Panel sterowania - kolorowy wyświetlacz dotykowy ok. 9 cali Systemowy dysk twardy - min. 250 GB Złącza zewnętrzne - wbudowany port Ethernet i USB 2.0, gniazdo telefoniczne RJ 11 Podstawa urządzenia wielofunkcyjnego - dedykowana podstawa typu -szafka- wyposażona w kółka Kopiarka-Drukarka Technologia druku - laser kolor Prędkość druku-kopiowania A4 w czerni i kolorze - min. 22 str.-min Prędkość druku-kopiowania A3 w czerni i kolorze - min. 14 str.-min Rozdzielczość kopiowania - 600 x 600 dpi Rozdzielczość drukowania - 1 800 x 600 dpi, 1 200 x 1200 dpi Automatyczne drukowanie dwustronne Języki drukarki - PCL6 (XL 3.0), PCL 5c, PostScript 3, XPS Obsługa systemów operacyjnych - Windows XP (32,64), Windows VISTA (32,64), Windows 7 (32,64), Windows 8 (32,64), Windows Server 2003 (32,64), Windows Server 2008 (32,64), Windows Server 2008 R2 (64), Windows Server 2012 (64), Macintosh OS X 10.x, Unix, Linux, Citrix Skaner Typ - kolor Dwustronne skanowanie z automatycznego podajnika dokumentów Szybkość skanowania - do 80 oryginałów-min. Rozdzielczość skanowania - 600 x 600 dpi Tryby skanowania - na adres e-mail, do SMB, FTP, skrzynki (HDD), na USB Formy plików - min. JPEG, TIFF, PDF, Fax Transmisja - analogowa, i-Fax Rozdzielczość faksu - 600 x 600 dpi Automatyczne powtarzanie numeru, wysyłanie grupowe Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dodatkowo materiałów eksploatacyjnych (tonerów dla każdego koloru) i części eksploatacyjnych tj. bębnów (dla każdego koloru) wystarczających na wykonanie 100 000 kopii. Materiały i części eksploatacyjne muszą być nowe, nieużywane, wyprodukowane przez producenta oferowanych urządzeń. Znakowanie - naklejki wykonane z tworzywa PCV, odporne na działanie środków chemicznych oraz czyszczących, znakowanie wg projektu uzgodnionego z Zamawiającym. Naklejki winne być zgodne z Zasadami promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 oraz Zasadami stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektów Programu Infrastruktura i Środowisko..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00-5, 30.12.13.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 400,00 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać się, wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech dostaw sprzętu fotokopiującego lub kopiującego (np. urządzenia wielofunkcyjne, kopiarki, skanery,) o wartości minimum 15.000,00 zł (brutto) za każdą dostawę. Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy w ramach jednego zamówienia Wykonawca dostarczał jeden asortyment ww. sprzętu lub w ramach jednego zamówienia Wykonawca dostarczał sprzęt w asortymencie mieszanym. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć na polskie złote dla posiadanych środków finansowych zdolności kredytowej wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku braku publikacji kursów walut NBP w dniu, o którym mowa powyżej, zastosowanie ma pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych przez Wykonawcę do oferty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 Pzp (np. konsorcjum, spółka cywilna), spełniają ww. warunek udziału łącznie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22. ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 15.000,00 zł (brutto). Ocena spełniania warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Odpowiedź_na_pytanie_Wykonawcy_nr_1
Zmiana_treści_ogłoszenia_o_zamówieniu_publicznym
Ogłoszenie_o_zmianie_ogłoszenia_BZP
SIWZ_zmiana_w_opisie_przedmiotu_zamówienia
Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty