RT.271.1.2013
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Dostawę fabrycznie nowego samochodu osobowego typu mikrobus przystosowanego do przewozu osób |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | RT.271.1.2013 |
Zamawiający | Gmina Wielka Nieszawka |
Tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Mniejsza od kwot art.11 ust. 8 ustawy Pzp |
Termin składania ofert |
Wielka Nieszawka: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu mikrobus przystosowanego do przewozu osób
Numer ogłoszenia: 409536 - 2013; data zamieszczenia: 09.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Nieszawka , ul. Toruńska 12, 87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6781212, 6781093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu mikrobus przystosowanego do przewozu osób.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia 1.1 Wymagania na samochód bazowy: a) samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2013, typu mikrobus, b) całkowicie przeszklony z szybami termoizolacyjnymi; c) całkowita maksymalna długość pojazdu 5 200 mm; d) samochód z następującym układem siedzeń: - w przedziale kierowcy: kanapa 2-miejscowa po stronie pasażera z zachowaniem przestrzeni umożliwiającej przejście do przedziału pasażerskiego, - w przedziale pasażerskim: kanapa 3-miejscowa w II rzędzie siedzeń; - kanapa 3-miejscowa w III rzędzie e) podłoga w przedziale pasażerskim pokryta wykładziną antypoślizgową, f) drzwi tylne, przeszklone, podwójne otwierane na boki; g) drzwi boczne prawe przesuwane do tyłu; h) okno w przestrzeni pasażerskiej otwierane, przesuwne; i) elektryczne szyby przednie; j) elektryczne ustawianie lusterek zewnętrznych; k) ogrzewanie tylnej szyby + wycieraczki l) reflektory halogenowe; ł) radio z odtwarzaczem CD; m) wymienny komplet kół zimowych; n) wyposażanie pojazdu w czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera; o) czujniki cofania p) światła do jazdy dziennej r) wyposażenie pojazdu w centralny zamek obejmujący również drzwi kabiny pasażerskiej z pilotem zamykającym i otwierającym drzwi; s) zabezpieczenie pojazdu przed kradzieżą autoalarmem i immobiliserem; t) lakier metalizowany - kolor beżowy ; u) gwarancja: nie mniej niż 60 miesięcy na cały pojazd (wszystkie podzespoły) lub co najmniej 100 000 km przebiegu, w zależności co nastąpi wcześniej. 1.2 Silnik a) z zapłonem samoczynnym, turbodoładowany (diesel), b) moc (KM) min.100 c) c)pojemność skokowa silnika w granicach 1 900 cm3 - 2 500 cm3 d) samochód spełniający normy emisji spalin Euro5, e) zużycie energii w cyklu mieszanym nie większe niż 3,6 MJ/km, f) emisja CO2 w cyklu mieszanym nie większa niż 250 g/km. 1.3 Zespół napędowy a) skrzynia biegów manualna, synchronizowana: min. 6-biegów. 1 wsteczny b) napęd na koła przednie; c) system ESP - elektroniczny system stabilizacji toru jazdy z asystentem hamowania; 1.4 Zawieszenie a) niezależne zawieszenie kół przednich; b) stabilizatory osi przedniej; 1.5 Układ hamulcowy a) hamulce tarczowe hydrauliczne kół osi przedniej i tylnej, ze wspomaganiem; b) z systemem ABS zapobiegającym blokadzie kół podczas hamowania. 1.6 Układ kierowniczy ze wspomaganiem; 1.7 Ogrzewanie i wentylacja a) ogrzewanie przedziału kierowcy oraz ogrzewanie dodatkowe tylne (nawiewy + sterowanie); b) klimatyzacja w części przedniej i dodatkowa w części tylnej + nawiewy 1.8 Wyposażenie pojazdu a) wszystkie miejsca siedzące wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa o trzech punktach kotwienia i zagłówki; b) urządzenie do wybijania szyb; c) nóż do przecinania pasów bezpieczeństwa; d) wyposażenie pojazdu w gaśnicę, podnośnik, klucz do kół, apteczkę, trójkąt ostrzegawczy, kamizelkę odblaskową; e) dodatkowa gaśnica w przedziale pasażerskim. 1.9 Inne wymagania a) autoryzowana stacja obsługi w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego (( podać dokładny adres); b) wykonawca przygotuje przedmiot zamówienia zaopatrzony w paliwo w ilości co najmniej 15 litrów w baku. c) oznakowanie pojazdu do przewozu dzieci - w uzgodnieniu z dostawcą 1.10 Wymagane dokumenty Świadectwo homologacji, karta pojazdu, instrukcja obsługi i książka serwisowa. Wszystkie pozycje muszą być dostarczone w języku polskim w wersji drukowanej. 1.11 Gwarancja Sprzedawca udzieli zamawiającemu gwarancji na samochody: nie mniej niż 60 miesięcy na cały pojazd (wszystkie podzespoły) lub co najmniej 100 000 km przebiegu, w zależności od tego co nastąpi wcześniej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu dostaw ( wykazanie co najmniej trzech dostaw sprzętu równoważnego do przedmiotu zamówienia - samochodu osobowego typu mikrobus ) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokument potwierdzający, że dostawa została wykonana należycie
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia do kwoty nie niższej niż kwota wynagrodzenia za przedmiot zamówienia
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 u. 1 ustawy Pzp dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Warunki zmian zostały określone w projekcie umowy w §9. Zmiany umowy mogą wykraczać poza zakres przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12, Wielka Nieszawka, 87-165 Cierpice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wielka Nieszawka ul. Toruńska 12, Wielka Nieszawka, 87-165 Cierpice, pokój nr 2 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia