W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

CSiR.271.15.2011

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa krzeseł i stołów do Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy CSiR.271.15.2011
Zamawiający Gmina Wielka Nieszawka
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej kwot wskazanych w art. 11 ust. 8 PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wielka Nieszawka 08.08.2011r. CSiR.271.15.2011 OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY w przetargu nieograniczonym o wartości mniejszej niż kwoty, o których mowa w art. 11 ust. 8 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych z dn. 29 stycznia 2004r. z późn. zm. na Dostawę krzeseł i stołów do Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce Działając zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych z dn. 29 stycznia 2004r. z późn. zm. Gmina Wielka Nieszawka informuje, że w dniach 05.08.2011-08.08.2011r. dokonała oceny ofert na Dostawę krzeseł i stołów do Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce W przeprowadzonym przetargu nieograniczonym ofertę złożyły następujące firmy przedstawione zgodnie z numerami wynikającymi z kolejności składania ofert: 1. MEBOL Jarosław Olszewski ul. Sucharskiego 54-56, 97-500 Radomsko 2. ZPH LUMAR Jacek Ogórkiewicz ul. Wierzbowa 3, 85-374 Bydgoszcz. W toku badania ofert komisja przetargowa stwierdziła, że oferty są ważne, zawierają wszystkie wymagane dokumenty i spełniają wymogi zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Kryterium oceny ofert była cena i termin. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert częściowych. Wykonawca z ofertą nr 1 zaproponował wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie zgodnym z opisem zamówienia na kwotę 82 380zł , uzyskując w kryterium cena 85 pkt, w terminie 4 tygodni uzyskując w kryterium termin 11,25 pkt. Łączna punktacja - 96,25 pkt. Wykonawca z ofertą nr 2 zaproponował wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie zgodnym z opisem zamówienia na kwotę 89 556,30 zł uzyskując w kryterium cena 78,19 pkt w terminie 21 dni uzyskując w kryterium termin 15 pkt. Łączna punktacja - 93,19 pkt. W związku z powyższym wybrana została oferta nr 1 złożona przez MEBOL Jarosław Olszewski ul. Sucharskiego 54-56, 97-500 Radomsko. Umowa może być zawarta po upływie terminu określonym w art. 94 ust. 2 pkt.3 lit.a) Ustawy PZP.
Wielka Nieszawka: Dostawa krzeseł i stołów do Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce
Numer ogłoszenia: 221504 - 2011; data zamieszczenia: 28.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce , ul. Toruńska 12, 87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6781212, 6781093.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa krzeseł i stołów do Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa krzeseł i stołów do Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia oraz jego zakres określony został w załączniku nr 7 do SIWZ. 3. Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe, kompletne, gotowe do użytku lub gotowe do montażu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0, 39.12.10.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 800,-

III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają wiedzę i doświadczenie tj: dokonali co najmniej 2 należycie wykonane dostawy o łącznym zakresie rzeczowym podobnym do przedmiotu zamówienia (stoły w ilości 30 szt, krzesła - w ilości 100 szt. ), w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W postepowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia do kwoty nie niższej niż wartość zamówienia. W przypadku posiadania polisy o mniejszej wartości, Wykonawcy przedłożą w ofercie pisemne zobowiązanie, że z chwilą wyboru ich oferty, ale przed podpisaniem umowy, zawarta zostanie nowa polisa (lub uzupełnienie starej) o równej lub większej wartości wymaganej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1 - Cena - 85
2 - Termin - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy jest dopuszczalna w przypadku zmiany terminu realizacji umowy, rozumianej jako wydłużenie terminu określonego w rozdz. IV, ze względu na wystąpienie okoliczności z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie dające się przewidzieć przed zawarciem umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielka Nieszawka ul.Toruńska 12 87-165 Cierpice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wielka Nieszawka ul.Toruńska 12 87-165 Cierpice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Wójt
/-/ mgr inż. Kazimierz Kaczmarek

SIWZ

Załączniki

SIWZ doc, 882 kB

Powiadom znajomego