W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

CSiR-341-9/11

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa i montaż mebli dla Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy CSiR-341-9/11
Zamawiający Gmina Wielka Nieszawka
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia mniejsza niz kwoty wg art. 11 ust. 8 UPZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wielka Nieszawka 2011-07-05 Nr sprawy CSiR-341-9/11 Ogłoszenie wyników przetargu nieograniczonego na „Dostawa i montaż mebli do Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce” W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego w terminie wyznaczonym na składanie ofert tj. do 27.06.2011r. godz. 10.00 na zadanie pn. „Dostawa i montaż mebli do Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce” zostały złożone następujące oferty: I.CZĘŚĆ I – Meble hotelowe i biurowe 1. MX Studio Artur Szymanek Pl. Sienkiewicza 9, 64-500 Szamotuły – punktacja 100 pkt. 2. MTD Tadeusz Dolski ul. Legionów 57/6 87-100 Toruń – wykonawca wykluczony z powodu nie wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu a oferta odrzucona (art. 24 ust. 2 p.4/ oraz ust. 4 UPZP) II.CZĘŚĆ II - Meble konferencyjne 1. Biuro Techniczno-Handlowe Rafał Rytwiński Os. Łokietka 11/30, 61-616 Poznań – punktacja 97,87 pkt 2. MTD Tadeusz Dolski ul. Legionów 57/6, 87-100 Toruń – punktacja 100 pkt. III.CZĘŚĆ III – Meble restauracyjne 1. Biuro Techniczno-Handlowe Rafał Rytwiński Os. Łokietka 11/30, 61-616 Poznań – punktacja 100 pkt IV.CZĘŚĆ IV – Meble tapicerowane 1. MTD Tadeusz Dolski ul.Legionów 57/6 87-100 Toruń – punktacja 100 pkt. Komisja przetargowa działająca w dn. 27.06.2011-05.07.2011r. dokonała oceny ofert. Spośród ofert ważnych dokonała wyboru najkorzystniejszej oferty zawierającej najniższą ceną (jedyne kryterium oceny) dla każdej z części postępowania i uzyskującej najwyższą ilość punktów: I. CZĘŚĆ I - Meble hotelowe i biurowe 1. MX Studio Artur Szymanek Pl. Sienkiewicza 9, 64-500 Szamotuły Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust.1 pkt.2) UPZP czyli 11.07.2011r. II. CZĘŚĆ II - - Meble konferencyjne 1. MTD Tadeusz Dolski ul. Legionów 57/6, 87-100 Toruń Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust.2 pkt.3 lit.a UPZP. III. CZĘŚĆ III Meble restauracyjne 1. Biuro Techniczno-Handlowe Rafał Rytwiński Os. Łokietka 11/30, 61-616 Poznań Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust.2 pkt.1 lit.a UPZP. IV. CZĘŚĆ IV – Meble tapicerowane 1. MTD Tadeusz Dolski ul.Legionów 57/6 87-100 Toruń Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust.2 pkt.1 lit.a UPZP. Wielka Nieszawka 2011-07-05 Nr sprawy CSiR-341-9/11 Ogłoszenie wyników przetargu nieograniczonego na „Dostawa i montaż mebli do Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce” W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego w terminie wyznaczonym na składanie ofert tj. do 27.06.2011r. godz. 10.00 na zadanie pn. „Dostawa i montaż mebli do Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce” zostały złożone następujące oferty: I.CZĘŚĆ I – Meble hotelowe i biurowe 1. MX Studio Artur Szymanek Pl. Sienkiewicza 9, 64-500 Szamotuły – punktacja 100 pkt. 2. MTD Tadeusz Dolski ul. Legionów 57/6 87-100 Toruń – wykonawca wykluczony z powodu nie wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu a oferta odrzucona (art. 24 ust. 2 p.4/ oraz ust. 4 UPZP) II.CZĘŚĆ II - Meble konferencyjne 1. Biuro Techniczno-Handlowe Rafał Rytwiński Os. Łokietka 11/30, 61-616 Poznań – punktacja 97,87 pkt 2. MTD Tadeusz Dolski ul. Legionów 57/6, 87-100 Toruń – punktacja 100 pkt. III.CZĘŚĆ III – Meble restauracyjne 1. Biuro Techniczno-Handlowe Rafał Rytwiński Os. Łokietka 11/30, 61-616 Poznań – punktacja 100 pkt IV.CZĘŚĆ IV – Meble tapicerowane 1. MTD Tadeusz Dolski ul.Legionów 57/6 87-100 Toruń – punktacja 100 pkt. Komisja przetargowa działająca w dn. 27.06.2011-05.07.2011r. dokonała oceny ofert. Spośród ofert ważnych dokonała wyboru najkorzystniejszej oferty zawierającej najniższą ceną (jedyne kryterium oceny) dla każdej z części postępowania i uzyskującej najwyższą ilość punktów: I. CZĘŚĆ I - Meble hotelowe i biurowe 1. MX Studio Artur Szymanek Pl. Sienkiewicza 9, 64-500 Szamotuły Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust.1 pkt.2) UPZP czyli 11.07.2011r. II. CZĘŚĆ II - - Meble konferencyjne 1. MTD Tadeusz Dolski ul. Legionów 57/6, 87-100 Toruń Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust.2 pkt.3 lit.a UPZP. III. CZĘŚĆ III Meble restauracyjne 1. Biuro Techniczno-Handlowe Rafał Rytwiński Os. Łokietka 11/30, 61-616 Poznań Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust.2 pkt.1 lit.a UPZP. IV. CZĘŚĆ IV – Meble tapicerowane 1. MTD Tadeusz Dolski ul.Legionów 57/6 87-100 Toruń Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust.2 pkt.1 lit.a UPZP. Wielka Nieszawka 2011-07-05 Nr sprawy CSiR-341-9/11 Ogłoszenie wyników przetargu nieograniczonego na „Dostawa i montaż mebli do Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce” W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego w terminie wyznaczonym na składanie ofert tj. do 27.06.2011r. godz. 10.00 na zadanie pn. „Dostawa i montaż mebli do Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce” zostały złożone następujące oferty: I.CZĘŚĆ I – Meble hotelowe i biurowe 1. MX Studio Artur Szymanek Pl. Sienkiewicza 9, 64-500 Szamotuły – punktacja 100 pkt. 2. MTD Tadeusz Dolski ul. Legionów 57/6 87-100 Toruń – wykonawca wykluczony z powodu nie wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu a oferta odrzucona (art. 24 ust. 2 p.4/ oraz ust. 4 UPZP) II.CZĘŚĆ II - Meble konferencyjne 1. Biuro Techniczno-Handlowe Rafał Rytwiński Os. Łokietka 11/30, 61-616 Poznań – punktacja 97,87 pkt 2. MTD Tadeusz Dolski ul. Legionów 57/6, 87-100 Toruń – punktacja 100 pkt. III.CZĘŚĆ III – Meble restauracyjne 1. Biuro Techniczno-Handlowe Rafał Rytwiński Os. Łokietka 11/30, 61-616 Poznań – punktacja 100 pkt IV.CZĘŚĆ IV – Meble tapicerowane 1. MTD Tadeusz Dolski ul.Legionów 57/6 87-100 Toruń – punktacja 100 pkt. Komisja przetargowa działająca w dn. 27.06.2011-05.07.2011r. dokonała oceny ofert. Spośród ofert ważnych dokonała wyboru najkorzystniejszej oferty zawierającej najniższą ceną (jedyne kryterium oceny) dla każdej z części postępowania i uzyskującej najwyższą ilość punktów: I. CZĘŚĆ I - Meble hotelowe i biurowe 1. MX Studio Artur Szymanek Pl. Sienkiewicza 9, 64-500 Szamotuły Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust.1 pkt.2) UPZP czyli 11.07.2011r. II. CZĘŚĆ II - - Meble konferencyjne 1. MTD Tadeusz Dolski ul. Legionów 57/6, 87-100 Toruń Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust.2 pkt.3 lit.a UPZP. III. CZĘŚĆ III Meble restauracyjne 1. Biuro Techniczno-Handlowe Rafał Rytwiński Os. Łokietka 11/30, 61-616 Poznań Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust.2 pkt.1 lit.a UPZP. IV. CZĘŚĆ IV – Meble tapicerowane 1. MTD Tadeusz Dolski ul.Legionów 57/6 87-100 Toruń Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust.2 pkt.1 lit.a UPZP. Wielka Nieszawka 2011-07-05 Nr sprawy CSiR-341-9/11 Ogłoszenie wyników przetargu nieograniczonego na „Dostawa i montaż mebli do Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce” W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego w terminie wyznaczonym na składanie ofert tj. do 27.06.2011r. godz. 10.00 na zadanie pn. „Dostawa i montaż mebli do Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce” zostały złożone następujące oferty: I.CZĘŚĆ I – Meble hotelowe i biurowe 1. MX Studio Artur Szymanek Pl. Sienkiewicza 9, 64-500 Szamotuły – punktacja 100 pkt. 2. MTD Tadeusz Dolski ul. Legionów 57/6 87-100 Toruń – wykonawca wykluczony z powodu nie wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu a oferta odrzucona (art. 24 ust. 2 p.4/ oraz ust. 4 UPZP) II.CZĘŚĆ II - Meble konferencyjne 1. Biuro Techniczno-Handlowe Rafał Rytwiński Os. Łokietka 11/30, 61-616 Poznań – punktacja 97,87 pkt 2. MTD Tadeusz Dolski ul. Legionów 57/6, 87-100 Toruń – punktacja 100 pkt. III.CZĘŚĆ III – Meble restauracyjne 1. Biuro Techniczno-Handlowe Rafał Rytwiński Os. Łokietka 11/30, 61-616 Poznań – punktacja 100 pkt IV.CZĘŚĆ IV – Meble tapicerowane 1. MTD Tadeusz Dolski ul.Legionów 57/6 87-100 Toruń – punktacja 100 pkt. Komisja przetargowa działająca w dn. 27.06.2011-05.07.2011r. dokonała oceny ofert. Spośród ofert ważnych dokonała wyboru najkorzystniejszej oferty zawierającej najniższą ceną (jedyne kryterium oceny) dla każdej z części postępowania i uzyskującej najwyższą ilość punktów: I. CZĘŚĆ I - Meble hotelowe i biurowe 1. MX Studio Artur Szymanek Pl. Sienkiewicza 9, 64-500 Szamotuły Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust.1 pkt.2) UPZP czyli 11.07.2011r. II. CZĘŚĆ II - - Meble konferencyjne 1. MTD Tadeusz Dolski ul. Legionów 57/6, 87-100 Toruń Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust.2 pkt.3 lit.a UPZP. III. CZĘŚĆ III Meble restauracyjne 1. Biuro Techniczno-Handlowe Rafał Rytwiński Os. Łokietka 11/30, 61-616 Poznań Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust.2 pkt.1 lit.a UPZP. IV. CZĘŚĆ IV – Meble tapicerowane 1. MTD Tadeusz Dolski ul.Legionów 57/6 87-100 Toruń Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust.2 pkt.1 lit.a UPZP.

Numer ogłoszenia: 170881 - 2011; data zamieszczenia: 20.06.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 161854 - 2011 data 16.06.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce, ul. Toruńska 12, 87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6781212, 6781093.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1).
  • W ogłoszeniu jest: 5000,-.
  • W ogłoszeniu powinno być: Oferta winna być zabezpieczona wadium w następujących wysokościach dla poszczególnych części zamówienia: 1) Część I - 3 200 PLN 2) Część II - 500 PLN 3) Część III - 800 PLN 4) Część IV - 500 PLN.




Wielka Nieszawka: Dostawa i montaż mebli do Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce
Numer ogłoszenia: 161854 - 2011; data zamieszczenia: 16.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce , ul. Toruńska 12, 87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6781212, 6781093.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli do Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli do Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce z podziałem na części: a) Część I - meble hotelowe i biurowe b) Część II - meble konferencyjne c) Część III -meble restauracyjne d) Część IV - meble tapicerowane.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8, 39.12.10.00-6, 39.13.10.00-2, 39.14.31.11-7, 39.14.31.12-4, 39.14.31.23-4, 39.15.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 5000,-

III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają wiedzę i doświadczenie tj:, dokonali co najmniej 3 należycie wykonane dostawy o zakresie rzeczowym podobnym do przedmiotu zamówienia oraz wartości nie mniejszej niż wartość części zamówienia, której oferta dotyczy, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia do kwoty nie niższej niż kwota wynagrodzenia za część zamówienia, której oferta dotyczy. W przypadku posiadania polisy o mniejszej wartości, Wykonawcy przedłożą w ofercie pisemne zobowiązanie, ze z chwila wyboru ich oferty, ale przed podpisaniem umowy, zawarta zostanie nowa polisa (lub uzupełnienie starej) o równej lub większej wartości wymaganej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
próbki, opisy lub fotografie
opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy jest dopuszczalna w przypadku zmiany terminu realizacji umowy, rozumianej jako wydłużenie terminu określonego w umowie, ze względu na wystąpienie okoliczności z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie dające się przewidzieć przed zawarciem umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielka Nieszawka ul.Toruńska 12 87-165 Cierpice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wielka Nieszawka ul.Toruńska 12 87-165 Cierpice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble hotelowe i biurowe.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia zawiera zał. nr 7 do SIWZ..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8, 39.12.10.00-6, 39.13.10.00-2, 39.14.31.11-7, 39.14.31.12-4, 39.14.31.23-4.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Meble konferencyjne.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia zawiera zał. nr 8 do SIWZ..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.30.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Meble restauracyjne.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia zawiera zał. nr 9 do SIWZ..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0, 39.12.10.00-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Meble tapicerowane.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia zawiera zał. nr 10 do SIWZ..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.31.00-8, 39.12.10.00-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Odpowiedż nr 1 na pytania Wykonawców
Ogłoszenie o zmianie SIWZ

SIWZ
Zał. nr 11-14

Załączniki

SIWZ doc, 3.81 MB

Powiadom znajomego