Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Budowa boiska wielofunkcyjnego w Cierpicach gm. Wielka Nieszawka |
---|---|
Status zamówienia | unieważnione |
Zamawiający | Gmina Wielka Nieszawka |
Tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | poniżej kwot wskazanych w art. 11 ust. 8 PZP |
Termin składania ofert |
I-341-12/08
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości zamówienia poniżej kwot wskazanych w art. 11 ust. 8 Pzp
umieszczony w BZP urzędu w dniu 24.07.2008r.
- ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice, tel. (056)678-12-12, (056)678-10-93
- TRYB ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
- ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: http://www.bip.wielkanieszawka.lo.pl/
- PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA :
Budowa boiska wielofunkcyjnego w Cierpicach gm. Wielka Nieszawka
Zakres zamówienia: budowa boiska wielofunkcyjnego ogólnodostępnego dla dzieci i młodzieży umożliwiającego grę w piłkę ręczną, w piłkę nożną, koszykówkę i siatkówkę. Boisko to będzie mieć wymiary 45x24m i zlokalizowane będzie na istniejącym boisku asfaltowym. Na całości należy położyć nową pięciowarstwową nawierzchnię z masy akrylowej. Boisko należy wyposażyć w typowe tablice do koszykówki montowane na wysięgnikach, typowe bramki do piłki ręcznej oraz kompletny zestaw do siatkówki. Bezpośrednio przy boisku należy zamontować 40 szt siedzisk, które będą niezbędne dla właściwej obsługi odbywających się meczy. W bezpośrednim sąsiedztwie boiska na leży wybudować czterotorową bieżnię o dł. 60+10m, o podbudowie z piasku, kruszywa łamanego, nawierzchni asfaltowej, na której wykonana zostanie nawierzchnia poliuretanowa gr. 15 mm. Bieżnia zakończona będzie skocznią do skoku w dal o wym. 7,5 x 5,0 m. Cały obiekt należy otoczyć opaską z kostki betonowej oraz ogrodzeniem o wysokości 4m od strony północnej o dł. 45 mb. Ponadto w celu właściwego korzystania i zabezpieczenia wykonać odwodnienie liniowe.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- OFERTY WARIANTOWE: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
- TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
-termin wykonania całości zamówienia 31.10.2008r.
- OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać Wykonawcy, którzy :
- posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
i ponadto:
- dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.:
wskażą do wykonania niniejszego zamówienia osoby i podmioty wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia tj. uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, członka Izby Inżynierów Budownictwa
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.:
Zamawiający wymaga, aby oferent wykonał, co najmniej jedno boisko z nawierzchnią akrylową 5-cio warstwową w ciągu ostatnich 5 lat. Ponadto nawierzchnia winna posiadać rekomendację Polskiego Zawiązku Piłki Ręcznej lub Polskiego Związku Koszykówki.
- posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty nie niższej niż kwota wynagrodzenia za przedmiot zamówienia
- Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg formuły “spełnia – nie spełnia”.
8. WADIUM: 3.000PLN
9. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE: cena – 100%
10. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: Oferty należy składać do dnia 14.08.2008r. do godziny 11:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Wielkiej Nieszawce, ul. Toruńska 12. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania.
11. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ: 30 DNI
12. UMOWA RAMOWA: Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
13. AUKCJA ELEKTRONICZNA: Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
z up. Wójta
mgr Jacek Mularz
Zastępca Wójta