W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wykonanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (drugi przeatrg)
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Wielka Nieszawka
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia do 206.000 EURO
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
W przetargu nieograniczonym na zadanie pn. „Wykonanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego” zostały złożone następujące oferty : 1. Urbs – grupa projektowa s.c. ul.Generała Zajączka 19/60, 01-505 Warszawa z punktacją 80,10 pkt 2. Planosfera Alicja Kopeć ul. Obrońców Wybrzeża 4a/29, 80-398 Gdańsk z punktacją 100 pkt 3. Usługi Urbanistyczne Robert Jaworski ul. Dobra 8/10 00-388 Warszawa z punktacją 66,30 pkt. Komisja Przetargowa działająca w dn.23.07.2008 wybrała ofertę nr 2 firmy Planosfera Alicja Kopeć ul. Obrońców Wybrzeża 4a/29, 80-398 Gdańsk jako ofertę, która osiągnęła największą ilość punktów.

Wielka Nieszawka 15.07.2008r.

I-341-11/08

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

WARTOŚCI DO 206.000 EURO

umieszczony w BZP urzędu w dniu 15.07.2008r.

 

  1. ZAMAWIAJĄCY:

    Gmina Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice, tel. (056)678-12-12, (056)678-10-93

  2. TRYB ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

  3. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: http://www.bip.wielkanieszawka.lo.pl/

     

  4. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA :

    Wykonanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego

     

    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Wielka Nieszawka o łącznej powierzchni około 47 ha

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

  5. OFERTY WARIANTOWE: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

  6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

    -termin wykonania całości zamówienia - 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

  7. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:

    1. Każdy z Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu:

7.1.1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

7.1.2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Do udziału w postępowaniu zostanie dopuszczony Wykonawca, który:

- w ciągu ostatnich 3 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie opracował co najmniej trzy miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego (w tym jeden powyżej 10 ha) zgodne ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania opracowanym na podstawie ustawy z dnia 23 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. 2003 Nr 80 poz. 717 ze zm.), ocena spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonywana łącznie w stosunku do tych wykonawców zamówienia,

- jest wpisany na listę samorządu zawodowego urbanistów,

7.1.3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

7.1.4.nie podlegać wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.

Ocena spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonywana odpowiednio indywidualnie w stosunku do każdego z tych wykonawców lub łącznie w odniesieniu do wszystkich wykonawców na podstawie przedłożonych: oświadczeń i innych wymaganych dokumentów.

7.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły “spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty

8. WADIUM: 1.500PLN

9. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE: cena – 100%

10. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: Oferty należy składać do dnia 23.07.2008r. do godziny 11:30 w sekretariacie Urzędu Gminy Wielkiej Nieszawce, ul. Toruńska 12. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania.

11. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ: 30 DNI

12. UMOWA RAMOWA: Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

13. AUKCJA ELEKTRONICZNA: Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Wójt Gminy

(-) Kazimierz Kaczmarek

SIWZ

Załączniki nr 10-23

Załączniki

SIWZ doc, 176 kB

Powiadom znajomego