Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. promocji, sportu, współpracy z organizacjami pozarządowymi, BIP i strony internetowej Gminy Wielka Nieszawka w Urzędzie Gminy w Wielkiej Nieszawce
Wersja strony w formacie XMLStanowisko | Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. promocji, sportu, współpracy z organizacjami pozarządowymi, BIP i strony internetowej Gminy Wielka Nieszawka w Urzędzie Gminy w Wielkiej Nieszawce |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce |
Status | w trakcie rozstrzygania |
Wójt Gminy Wielka Nieszawka ogłasza konkurs w celu wyłonienia kandydata na stanowisko ds. promocji, sportu, współpracy z organizacjami pozarządowymi, BIP i strony internetowej Gminy Wielka Nieszawka w Urzędzie Gminy Wielka Nieszawka.
I. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie,
2. Wykształcenie średnie,
3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
4. Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
6. Nieposzlakowana opinia,
7. Doświadczenie zawodowe 8 lat,
8. Doświadczenie zawodowe na stanowisku biurowym – 5 lat,
9. Znajomość przepisów prawa w zakresie zadań wykonywanych na obsadzanym stanowisku,
10. Umiejętność obsługi komputera w szczególności aplikacji biurowych MS Office, poczty elektronicznej, Internetu, programów graficznych.
II. Wymagania dodatkowe:
1. Umiejętność interpretacji przepisów prawnych,
2. Umiejętność tworzenia tekstów
3. Umiejętność organizacji wydarzeń oraz pod presją czasu
4. Komunikatywność, kreatywność, rzetelność, kultura osobista.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje w szczególności:
1. W zakresie wykonywania zadań związanych z promocją gminy, w szczególności:
1) przedstawia koncepcje i rozwiązania w zakresie promocji gminy,
2) gromadzi i kompletuje materiały i dane dotyczące gminy, jej historii i osiągnięć,
3) opracowuje, inicjuje i przedkłada przedsięwzięcia związane z wydaniem folderów, map i innych mat promocyjnych o gminie,
4) współpracuje z jednostkami organizacyjnymi gminy, przedsiębiorcami, organizacjami pozarządowymi w zakresie promocji gminy,
5) przygotowuje konkursy wraz z regulaminami promujące gminę,
6) inicjuje współpracę pomiędzy samorządami w kraju i za granicą,
7) przygotowuje informacje do mediów (prasa, radio, TV) i przedkłada do akceptacji wójtowi,
8) koordynuje przygotowanie prezentacji ofert inwestycyjnych gminy potencjalnym inwestorom,
9) promowanie gminy na zewnątrz i nawiązywanie współpracy w tym zakresie,
10) prowadzenie dokumentacji w ww. zakresie.
2. Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej i strony www gminy poprzez:
1) zbieranie, gromadzenie, analiza i opracowanie projektów informacji publicznych z poszczególnych stanowisk pracy,
2) ogłaszanie informacji publicznych na internetowej stronie Biuletynu Informacji Publicznej gminy Wielka Nieszawka oraz stronie www po uzyskaniu pisemnej zgody wójta, sekretarza lub innej upoważnionej do tego osoby,
3) niezwłoczna publikacja na stronie www gminy informacji z Toruńskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego o zagrożeniach oraz przekazywanie tych informacji drogą elektroniczną do jednostek organizacyjnych gminy (szkoły, Ośrodek Zdrowia, Gminna Biblioteka Publiczna),
4) udział w szkoleniach dotyczących obsługi strony internetowej i BIP Gminy.
3. Prowadzenie spraw związanych ze współpracą samorządu z organizacjami pozarządowymi z terenu Gminy Wielka Nieszawka.
4. Prowadzenie spraw dot. kultury i sportu, w szczególności:
1) inicjowanie działań w zakresie upowszechniania sportu i turystyki,
2) współdziałanie ze społecznym i amatorskim ruchem sportowym,
3) organizowanie obchodów, konkursów, turniejów i imprez sportowych o różnym charakterze i zasięgu,
4) promowanie osiągnięć w zakresie sportu, turystyki i metod wypoczynku, w szczególności dzieci i młodzieży,
5) przyjmuje zawiadomienia od podmiotów prowadzonych działalność kulturalną o organizowaniu imprez artystycznych i rozrywkowych odbywających się poza ich stałą siedzibą, a mających mieć miejsce na terenie gminy,
6) prowadzenie spraw z zakresu opieki nad zabytkami
5. Wykonywanie innych czynności i zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Wójta.
IV. Warunki pracy na stanowisku i informacje dodatkowe:
1. Forma zatrudnienia: umowa o pracę,
2. Miejsce pracy: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce, ul. Toruńska 12, Wielka Nieszawka,
3. Praca na samodzielnym stanowisku, wykonywana w pełnym wymiarze czasu pracy, przy komputerze,
4. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy był niższy niż 6%,
5. Kandydaci są zobowiązani do poddania się rozmowie kwalifikacyjnej ewentualnie testowi kwalifikacyjnemu. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej ewentualnie testu kwalifikacyjnego kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni indywidualnie - za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie.
V. Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny – własnoręcznie podpisany,
2. życiorys CV z opisem dotychczasowej pracy zawodowej - własnoręcznie podpisany,
3. kserokopie dyplomów potwierdzających kwalifikacje i wykształcenie kandydata,
4. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, w tym spełnienie wymagań niezbędnych wskazanych w niniejszym ogłoszeniu,
5. mile widziane referencje,
6. oryginał kwestionariusza osobowego,
7. własnoręcznie podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
8. własnoręcznie podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na określonym stanowisku,
9. własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
10. własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
11. własnoręcznie podpisane wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia,
12. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
VI. Termin składania dokumentów:
Oferty pracy w zaklejonych kopertach z napisem „Nabór na wolne stanowisko ds. promocji, sportu, współpracy z organizacjami pozarządowymi, BIP i strony internetowej Gminy Wielka Nieszawka” należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Wielka Nieszawka (pok. Nr 2) lub przesłać drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice - w terminie do dnia 20 stycznia 2025 r. do godz. 15:00 (decyduje data wpływu oferty do Urzędu).
Oferty, które wpłyną do Urzędu niekompletne, niepotwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych lub po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Dodatkowe informacje.
1. Postępowanie konkursowe obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami ewentualnie test kwalifikacyjny,
2. O zakwalifikowaniu się do II etapu - rozmowy kwalifikacyjnej ewentualnie testu kwalifikacyjnego, kandydaci, których oferty spełniają warunki formalne, zostaną powiadomieni za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie,
3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wielka Nieszawka (www.bip.wielkanieszawka.lo.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Wielkiej Nieszawce,
Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny, życiorys) oraz oświadczenia kandydata muszą być własnoręcznie podpisane. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.