W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

Radca prawny w Urzędzie Gminy w Wielkiej Nieszawce

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Stosownie do art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530) informuję, że nabór na wyżej wymienione wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Wielkiej Nieszawce został rozstrzygnięty.
Informuję, że na w/w stanowisko został wybrana Pan Piotr Wasiak zam. w Toruniu.

Uzasadnienie: Zważywszy na wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe wymagane dla właściwego wykonywania obowiązków przypisanych do stanowiska, którego dotyczył nabór, Pan Piotr Wasiak spełnia oczekiwania Pracodawcy.
Szczegóły
Stanowisko Radca prawny w Urzędzie Gminy w Wielkiej Nieszawce
Miejsce pracy Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce
Status rozstrzygnięte

Wójt Gminy Wielka Nieszawka
na podstawie art. 11 ust.1 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022r. poz. 530) 
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze 
radca prawny w Urzędzie Gminy w Wielkiej Nieszawce



I. Wymagania niezbędne:

Kandydatem na ww. stanowisko pracy może być osoba, która posiada:

  1. Wymagania wskazane w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracowniach samorządowych;
  2. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
  3. Wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek prawo;
  4. Prawo do wykonywania zawodu radcy prawnego potwierdzonego wpisem na listę radców prawnych;
  5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  7. Co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy w administracji;
  8. Znajomość przepisów prawa cywilnego, materialnego, postepowania administracyjnego i cywilnego oraz innych przepisów regulujących funkcjonowanie samorządu terytorialnego m.in. ustawa o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o zamówieniach publicznych, o finansach publicznych, ustawy Kodeks Pracy, ustawy Prawo Oświatowe
  9. Nieposzlakowana opinia;
  10. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku;

II. Wymagania dodatkowe: 

  1. Komunikatywność, kreatywność, komunikacja werbalna i pisemna, umiejętność pracy w zespole,
  2. Zdolność analitycznego myślenia, sumienność, terminowość, dokładność, samodzielność, komunikatywność w mowie i piśmie, dobra organizacja pracy na stanowisku oraz umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole, odporność na stres, wysokie poczucie odpowiedzialności;
  3. Umiejętność biegłej obsługi komputera oraz podstawowych urządzeń biurowych. 

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje w szczególności: 

  1. Zapewnienie obsługi prawnej Rady Gminy, Sekretarza, Skarbnika, referatów organizacyjnych Urzędu Gminy oraz gminnych jednostek organizacyjnych nieposiadających własnej obsługi prawnej;
  2. Opracowywanie i opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów aktów prawnych organów samorządu Gminy (uchwał, zarządzeń, decyzji), udział w przygotowaniu i negocjowaniu warunków umów i porozumień zawieranych w imieniu Gminy, opiniowanie projektów tych umów i porozumień;
  3. Sporządzanie wyjaśnień, opinii prawnych w sprawach prowadzonych przez pracowników Urzędu, weryfikowanie dokumentacji tworzonej w ramach postepowania administracyjnego, programów pomocowych, w sferze zamówień publicznych itp.
  4. Reprezentowanie interesów Gminy w ramach udzielonych pełnomocnictw przez Wójta przed sądami i innymi organami i instytucjami,
  5. Zastępstwo procesowe przed sądami, trybunałami i innymi organami orzekającymi ORAZ zapewnienie poprawnego obiegu dokumentów wynikających z zastępstwa procesowego;
  6. Doradztwo prawne w zakresie działalności gminy;
  7. Przygotowanie stosownych dokumentów do sadów w sprawach, których Gmina jest stroną

IV. Warunki pracy na stanowisku i informacje dodatkowe: 

  1. Czas pracy- 1/2 etatu (czas pracy radcy prawnego w lokalu Urzędu Gminy Wielka Nieszawka – minimum 8 godzin tygodniowo)
  2. Praca przy komputerze ponad 4 godziny dziennie, wykonywanie czynności biurowych, tworzenie dokumentów w formie elektronicznej i papierowej.
  3. Praca w siedzibie urzędu. 
  4. Budynek nieprzystosowany do pracy osób niepełnosprawnych. 
  5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy był niższy niż 6%. 
  6. Informacje o wynikach naboru będą umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.wielkanieszawka.lo.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Wielka Nieszawka. 
  7. Kandydaci są zobowiązani do poddania się rozmowie kwalifikacyjnej ewentualnie testowi kwalifikacyjnemu. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej ewentualnie testu kwalifikacyjnego kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni indywidualnie - za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie. 

V.  Wymagane dokumenty: 

  1. List motywacyjny – własnoręcznie podpisany.
  2. Życiorys CV z opisem dotychczasowej pracy zawodowej - własnoręcznie podpisany. 
  3. Kserokopie dyplomów potwierdzających kwalifikacje i wykształcenie kandydata. 
  4. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, w tym spełnienie wymagań niezbędnych wskazanych w niniejszym ogłoszeniu.
  5. Oryginał kwestionariusza osobowego.
  6. Kserokopia wpisu na listę radców prawnych;
  7. Własnoręcznie podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
  8. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na określonym stanowisku.
  9. Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  10. Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  11. Własnoręcznie podpisane wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszeni. 
  12. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530).

VI.  Termin składania dokumentów:

  1. Oferty pracy w zaklejonych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko radca prawny” należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Wielka Nieszawka (pok. Nr 2) lub przesłać drogą pocztową na adres: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice - w terminie do dnia 27 maja 2024 r. do godz. 15:00 (decyduje data wpływu oferty do Urzędu).  
  2. Oferty, które wpłyną do Urzędu niekompletne, niepotwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych lub po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

VII.  Dodatkowe informacje:

  1. Postępowanie konkursowe obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami ewentualnie test kwalifikacyjny. 
  2. Zakwalifikowaniu się do II etapu - rozmowy kwalifikacyjnej ewentualnie testu kwalifikacyjnego, kandydaci, których oferty spełniają warunki formalne, zostaną powiadomieni za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie. 
  3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Wielkiej Nieszawce (www.bip.wielkanieszawka.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Wielkiej Nieszawce. 
  4. Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny, życiorys) oraz oświadczenia kandydata muszą być własnoręcznie podpisane.
  5. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. 


 

Załączniki

Powiadom znajomego