W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

Zawiadomienie o LXIV sesji Rady Gminy Wielka Nieszawka, która odbędzie się w dn. 5 września 2023 roku o godz. 09:00 w Gminnym Ośrodku Kultury i Sportu w Małej Nieszawce

Wielka Nieszawka, dn. 25 sierpnia 2023 roku

 


RES.0002.LXIV.1.2023


…………………………………



…………………………………





Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2022 r. poz. 559) zwołuję LXIV sesję Rady Gminy Wielka Nieszawka w dniu  5 września 2023 roku (wtorek) o godzinie 09:00 w Gminnym Ośrodku Kultury i Sportu w Małej Nieszawce. 



Proponowany porządek obrad: 

1. Otwarcie posiedzenia

a) stwierdzenie quorum

b) przyjęcie porządku obrad

2. Przyjęcie protokołu z sesji:

a) LXI Rady Gminy Wielka Nieszawka z dnia 30 maja 2023 roku

b) LXII Rady Gminy Wielka Nieszawka z dnia 20 czerwca 2023 roku

c) LXIII Rady Gminy Wielka Nieszawka z dnia 7 lipca 2023 roku

3. Rozpatrzenie uchwał w sprawie:

a) wyrażenia zgody na rozwiązanie stosunku pracy z radnym

b) wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości gruntowej położonej w Cierpicach (dz. o nr. 175/11)

c) zmieniająca uchwałę w sprawie określenia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Wielka Nieszawka na rok 2023

d) zmieniająca uchwałę w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wielka Nieszawka

e) zmiany budżetu gminy Wielka Nieszawka na rok 2023

f) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Wielka Nieszawka na lata 2023-2026

4. PRZERWA

5. Informacja z działalności Komisji między sesjami - referują przewodniczący Komisji

6. Informacja Przewodniczącej Rady Gminy z realizacji podjętych uchwał

7. Interpelacje i wolne wnioski

8. Zakończenie sesji



















Podstawa urlopowania: zgodnie z art. 25. ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym – pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.








Przewodnicząca Rady Gminy

(-) Wioletta Szymańska

Załączniki

Druk 3a pdf, 56 kB
Druk 3 b pdf, 549 kB
Druk 3c pdf, 97 kB
Druk 3d pdf, 107 kB
Druk 3 e pdf, 1.41 MB
Druk 3f pdf, 554 kB

Powiadom znajomego