Organizacja Wigilii dla osób samotnych z terenu Gminy Wielka Nieszawka
Wielka Nieszawka, 27.11.2019
r.
RIT.271.2.23.2019
I. Przedmiot
zamówienia:
ZAPYTANIE OFERTOWE
Wójt Gminy Wielka Nieszawka
zgodnie z art. 4 pkt.8 ustawy Prawo
Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.
1843.), zaprasza do wzięcia udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej do
30 000 euro na organizację Wigilii dla osób samotnych z terenu Gminy
Wielka Nieszawka
Przedmiotem niniejszego postępowania jest organizacja Wigilii dla osób
samotnych z terenu Gminy Wielka Nieszawka
Data wydarzenia: 14.12.2019 r. w
godzinach 15:00-18:00
Ilość gości wydarzenia: 30 osób
Na organizację wydarzenia składają się następujące części:
1. Usługa
gastronomiczna, polegająca na przygotowaniu i podaniu potraw z menu wigilijnego oraz napojów do menu
wigilijnego zgodnie z poniższą specyfikacją:(Gramatura
przyjęta na 1 osobę)
- BUFET: Zupa grzybowa z kluseczkami (250ml), Zupa z
lina (250ml);
- BUFET
DANIA GŁÓWNE : Filet z karpia
panierowany (100g), Łosoś pieczony z sosem porowym (100g) , Dorsz na ratouille
(100g), Pierogi z kaszą i kurkami (300g), Pierogi z kapustą i grzybami (300g);
- DODATKI: Ziemniaki pieczone (150g), Ryż z warzywami
(150g), Warzywa na parze (150g), Bukiet surówek (150g), Pieczywo (100g);
- DESER
W BUFECIE: Piernik z bakaliami (70g),
Sernik (70g), Makowiec (70g);
- ZIMNE ZAKĄSKI: Łosoś Gravlax na sałatach z cytrusowym dressingiem (100g), Tatar ze
śledzia (100g), Śledzie w 3 odsłonach (100g), Dorsz w sosie paprykowym (100g),
Półmisek ryb wędzonych(100g), Szczupak faszerowany (100g), Sałata jarzynowa
(100g), Pieczywo (100g);
- NAPOJE: Kompot z suszu (0,2l/os.), soki owocowe 0,5
l na osobę, woda mineralna 0,5 l na osobę, w bufecie: kawa czarna, cukier,
śmietanka do kawy, herbata czarna oraz wrzątek w termosach.
Potrawy zostaną przyrządzone co najmniej na
dzień poprzedzający wydarzenie ze świeżych produktów żywnościowych.
W ramach świadczonej usługi gastronomicznej Wykonawca zobowiązuje się do:
1) Dostarczenia
odpowiedniej ilości stołów bufetowych (w przypadku organizacji wydarzenia w
miejscu w którym ich nie ma), obrusów oraz innego sprzętu bufetowego
niezbędnego do świadczenia usługi
będącej przedmiotem niniejszego zamówienia;
2) Dostarczenia
odpowiedniej ilości nieuszkodzonej
zastawy, sztućców oraz szklanek (ilości adekwatnej do planowanej liczby uczestników wydarzenia).
Zamawiający nie dopuszcza użycia plastikowej zastawy oraz sztućców z tworzywa
sztucznego;
3) Dostarczenie
koszów na śmieci, sprzątania pomieszczenia i wywiezienia śmieci po świadczeniu usługi;
4) Zapewniania
odpowiedniej ilości osób potrzebnej do obsługi wydarzenia (kelnerzy);
5) Dostarczenia
tzw. lunchbox’y w celu zapakowania potraw na wynos dla zaproszonych uczestników wydarzenia.
2. Przygotowanie
i zapakowanie upominków wigilijnych w formie paczki prezentowej, na którą
składają się (zawartość upominku dla 1 uczestnika wydarzenia):
- Opakowanie, kawa (500g), herbata (100
torebek), ciastka 4 paczki (2 paczki ciastek w czekoladzie, 2 paczki ciastka
suche bez czekolady), czekolada (3x100g), owoce w puszcze (3 puszki), kakao
(ok. 250g), suszone owoce paczkowane 3 paczki (rodzynki, orzechy, brzoskwinie),
szynka konserwowa (500g), sok w kartoniku (1 litr);
W ramach swojej usługi Wykonawca zobowiązuje
się do dostarczenie z terminem przydatności co najmniej do 31.03.2020 r. i fabrycznie zapakowanych produktów
żywnościowych. Dostarczone opakowanie w tematyce świątecznej musi pomieścić
wszystkie produkty żywnościowe wymienione powyżej.
3. Oprawa
muzyczna: Chór (co najmniej 10
osób), wykonujący utwory o tematyce i melodiach związanych ze świętami Bożego
Narodzenia (w tym kolędy); Chór występuje przez ostatnią godzinę trwania
wydarzenia;
4. Oprawa
muzyczna: wynajęcie fortepianu i
zatrudnienie muzyka z umiejętnościami gry na fortepianie, który wspomaga chór podczas występu);
5. Nagranie
eventu: realizacja fotograficzna
oraz realizacja wideo z wydarzenia. Baza zdjęć udostępniona Organizatorowi (w
tym 30 zdjęć po obróbce, wybranych przez Organizatora oraz relacja wideo w
formie ok. 10 - minutowego, profesjonalnie zmontowanego filmu);
Uwaga: Wymogiem Organizatora jest organizacja
wydarzenia na terenie Gminy Wielka
Nieszawka, w miejscu które posiada pełną infrastrukturę
gastronomiczno-logistyczno-sanitarną oraz posiada ogrzewanie, a także jest
przystosowane do osób niepełnosprawnych.
II. Zawartość
oferty – Oferta musi zawierać:
2. Uprawnionymi do wykonania zamówienia są podmioty,
które posiadają uprawnienia do wykonywania działalności tj. aktualny wpis
do rejestru powiatowego inspektora sanitarnego oraz zezwolenie na
prowadzenie cateringu. Weryfikacja na podstawie oświadczenia oraz
kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem dokumentów
poświadczających posiadanie uprawnień do wykonywania usługi przygotowania
i dostarczania posiłków tj. wpis do rejestru powiatowego inspektora
sanitarnego, zezwolenie potwierdzające spełnienie wymagań
higieniczno-zdrowotnych do żywienia zbiorowego, wpis o
działalności cateringowej w KRS lub w rejestrze CEIDG (w PKD);
3. Oferty
prosimy składać w siedzibie Urzędu
Gminy Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice lub przesłać mailowo na adres zam.publiczne@wielkanieszawka.pl w terminie do 05.12.2019 r. (z
zastrzeżeniem, że oferty przesłane mailowo zostaną dostarczone w oryginale
do siedziby Zamawiającego.).
4. Osobą upoważnioną ze Strony zamawiającego do kontaktów z
Wykonawcami jest Pan Kamil
Maliszewski tel.: 56 678-12-12
Wójt Gminy Wielka Nieszawka
(-) Krzysztof Czarnecki