W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

Przebudowa oświetlenia ulicznego ul. Sosnowej w Cierpicach

Wielka Nieszawka 15.02.2008r.

I-341-01/08

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dn. 15.02.2008r.

 

  1. ZAMAWIAJĄCY:

    Gmina Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice, tel. (056)678-12-12, (056)678-10-93

  2. TRYB ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

  3. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: http://www.bip.wielkanieszawka.lo.pl/

     

  4. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA :

Wykonanie przebudowy oświetlenia ulicznego ul. Sosnowej w Cierpicach

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie co najmniej:

  • wytyczenie geodezyjne,

  • ustawienie nowych słupów – 6 szt,

  • wymiana wysięgników i opraw na istniejących słupach – 28 szt,

  • wykonanie wykopów dla kabli energetycznych i ich ułożenie – 270 mb,

  • wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej,

  • badanie techniczne i sprawdzenie oraz odbiór techniczny,

  • przywrócenie terenu do stanu pierwotnego,

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

  1. OFERTY WARIANTOWE: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

  2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

    -termin wykonania całości zamówienia 31.05.2008r.

  3. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać Wykonawcy, którzy :

  1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

  4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

    i ponadto:

  5. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.:

  6. wskażą do wykonania niniejszego zamówienia osoby i podmioty wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – kierownik budowy,

  7. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.:

    wykonali w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 zadania w zakresie budowy oświetlenia ulicznego o wartości min 50 tys zł.

  8. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty nie niższej niż kwota wynagrodzenia za przedmiot zamówienia

  9. osiągnęli średnioroczny obrót za rok 2006r. min 500 000PLN ( kserokopia bilansu lub PIT-u potwierdzającego roczne obroty).

  10. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia ( art. 23 Pzp), Wykonawcy muszą:

  • ustanowić pełnomocnika ( patrz p. 15 Informacje ogólne)

   k.  każdy z Wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg zawarty pod lit. “d” i

        udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy

   l.    wymogi zawarte pod lit. “a”-“c”, “e” – “i” Wykonawcy mogą spełniać łącznie.

Wykluczeniu podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Pzp.

Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg formuły “spełnia – nie spełnia”.

  1. WADIUM: 1000PLN

  2. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE: cena – 100%

  3. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: Oferty należy składać do dnia 10.03.2008r. do godziny 11:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Wielkiej Nieszawce, ul. Toruńska 12. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania.

  4. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ: 30 DNI
  5. UMOWA RAMOWA: Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
  6. AUKCJA ELEKTRONICZNA: Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

                                                                                             Wójt Gminy

                                                                                    (-) Kazimierz Kaczmarek

SIWZ

STWiORB

Opis techniczny

Rys. E01

Rys. E-02, E-03

Załączniki

SIWZ pdf, 244 kB

Powiadom znajomego