W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym - wykonanie obiektów Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce

Wielka Nieszawka 29.06.2007r.

I-341-14/2007

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 26.06.2007r.

  1. ZAMAWIAJĄCY:

    Gmina Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice, tel. (056)678-12-12, (056)678-10-93

  2. TRYB ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

  3. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: http://www.bip.wielkanieszawka.lo.pl/

  4. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA :

Wykonanie obiektów Centrum Sportu i Rekreacji w Wielkiej Nieszawce

Przedmiotem zamówienia jest budowa wraz z rozruchem:

  1. pływalni krytej z nieckami ze stali nierdzewnej, z funkcjami towarzyszącymi,

  2. hotelu z 60 miejscami noclegowymi, z lokalami usługowymi (kręgielnią, kawiarnią, barami), restauracją, salami konferencyjnymi.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

5. OFERTY WARIANTOWE: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

-termin wykonania całości zamówienia 18 m-cy

7. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:

1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:

1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;

2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych,

2. Wykonawca musi w szczególności wykazać:

1) wykonanie w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej:

  1. jednego obiektu obejmującego krytą pływalnię z funkcjami towarzyszącymi gdzie niecka basenu o pow. lustra wody nie mniejszej niż 250 m2 została wykonana ze stali nierdzewnej,

    oraz

  2. innego obiektu o kubaturze nie mniejszej niż 10.000,00 m3 w zakres, którego wchodziły roboty żelbetowe, murowe, wykończeniowe, instalacji elektrycznej, wod.kan., c. o., wentylacyjnej, teletechnicznej,

2) posiadanie potencjału technicznego i osobowego zdolnego do wykonania zamówienia,

3) dysponowanie kadrą techniczną zdolną do wykonania zamówienia, w szczególności osobami wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającymi następujące uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotowego zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7.7.1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) w specjalności:

  1. konstrukcyjno-budowlanej– kierownik budowy ,

  2. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z udokumentowanym doświadczeniem w zakresie budowy układów grzewczych opartych na pompach ciepła,

  3. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;

  4. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych;

4) osiągnięcie w robotach budowlanych w ciągu 3 lat obrotowych ( a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres ) średniorocznego obrotu w wysokości 18 mln PLN

5) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowych na kwotę nie mniejszą niż 30 % wartości brutto złożonej oferty (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymóg posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowych mogą spełniać łącznie ),

6) posiadanie polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o sumie ubezpieczenia min 10% wartości brutto złożonej oferty.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: “spełnia – nie spełnia”.

8. WADIUM: 500.000PLN

9. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE: cena – 100%

10. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: Oferty należy składać do dnia 06.08.2007r. do godziny 11:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Wielkiej Nieszawce, ul. Toruńska 12. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania.

11. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ: 60 DNI

12. UMOWA RAMOWA: Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

13. AUKCJA ELEKTRONICZNA: Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

SIWZ

Harmonogram

Dokumentacja projektowa

Wójt Gminy

(-) Kazimierz Kaczmarek

Załączniki

SIWZ doc, 233 kB

Powiadom znajomego