W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o wartości powyżej 60.000 EURO - remont odcinka ul Wodociągowej w Małej Nieszawce

Wielka Nieszawka 12.06.2007r.

I-341-11/2007

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

O WARTOŚCI POWYŻEJ 60.000 EURO

przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dn. 12.06.2007r.

 

  1. ZAMAWIAJĄCY:

    Gmina Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice, tel. (056)678-12-12, (056)678-10-93

  2. TRYB ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

  3. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: http://www.bip.wielkanieszawka.lo.pl/

  4. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA :

Remont odcinka ul. Wodociągowej w Małej Nieszawce (dz. nr 294, 456/3, 456/4, 541/1, 541/2) gm. Wielka Nieszawka”

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie co najmniej:

  • wytyczenie geodezyjne,
  • roboty rozbiórkowe
  • wykonanie robót ziemnych,
  • wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym o śr. gr. warstwy 20 cm – 3625 m2
  • nawierzchnia z destruktu asfaltowego gr. 5 cm i powierzchniowe utrwalenie grysami 6,3-10 mm –pow. 3625 m2
  • wyrównanie istniejącej nawierzchni z płyt betonowych –pow. 2692,10 m2
  • warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej gr. 4 cm –pow. 2624,60
  • progi zwalniające z kostki betnowej – 3 szt
  • ustawienie krawężników – 352 mb
  • remont istniejących zjazdów
  • regulacja istniejących wpustów ulicznych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

      5.    OFERTY WARIANTOWE: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

      6.    TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

    -termin wykonania całości zamówienia 8 tygodni

   7. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU                DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:

W udzielenie zamówienia mogą ubiegać Wykonawcy, którzy :

  1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.

  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

  • w okresie ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 2 zamówienia o podobnym charakterze i wielkości i stopniu złożoności porównywalnym do robót będących przedmiotem zamówienia, lub kilka mniejszych.

  • posiadają lub mają dostęp (dzierżawa, wynajem) do sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia,

  • przy wykonywanych pracach zatrudnią pracowników nadzoru posiadających uprawnienia budowlane do kierowania budową w branży budowlanej, wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane, wpisanych na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa.

  1. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie całości zamówienia:

  • roczny obrót wykonawców za rok 2006 wyniósł min. 0,8 mln PLN

  1. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i zadeklarują, że na czas prowadzenia robót ubezpieczenie to będzie aktualne.

  2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1.

  3. Udzielą gwarancji na wykonane roboty – min. 36 miesięcy.

  4. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg formuły “spełnia – nie spełnia”.

      8.    WADIUM: 5000PLN

      9.     KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE: cena – 100%

    10.    TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: Oferty należy składać do dnia 03.07.2007r. do godziny 11:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Wielkiej Nieszawce, ul. Toruńska 12. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania.

      11.  TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ: 30 DNI

      12.  UMOWA RAMOWA: Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

      13.  AUKCJA ELEKTRONICZNA: Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

SIWZ

Dokumentacja projektowa

 

                                                                                                     Wójt Gminy

(-) Kazimierz Kaczmarek

 

Załączniki

SIWZ doc, 154 kB

Powiadom znajomego