W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o wartości do 60.000 EURO - place manewrowe

Wielka Nieszawka 14.02.2006

S-341-01/2006

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

O WARTOŚCI DO 60.000 EURO

ZAMAWIAJĄCY:

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice, tel. (056)678-12-12, (056)678-10-93

RODZAJ ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia - Place manewrowe dla zespołu garaży dla pojazdów Urzędu Gminy Wielka Nieszawka

CPV 45223300-9 parkingi

Zakres robót przewidzianych do wykonania:

  1. wytyczenie geodezyjne

  2. wykonanie robót ziemnych ,

  3. wykonanie podbudowy według projektu budowlanego,

  4. wykonanie nawierzchni z Polbruku w ilości 572,75 m2 i krawężników o łącznej dł. 166,26 mb według projektu budowlanego,

  5. wykonanie skarpy,

  6. wykonanie fundamentu pod szlaban,

  7. wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

LOKALIZACJA ZAMÓWIENIA:

  • Wielka Nieszawka ul. Toruńska 12 , działki nr 128/12, 125/5, 125/40, 125/39, 128/5 Wielka Nieszawka

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania zamówienia – 03.04.2006r. do 15.05.2006r.

WYMAGANIA STAWIANE OFERENTOM:

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem;

2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

- w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , z tego okresu wykonali co najmniej 2 zamówienia o podobnym charakterze i wielkości porównywalnej z zakresem tego zamówienia tzn. min 500 m2 nawierzchni z polbruku lub kilka mniejszych o podobnym charakterze oraz stopniu złożoności porównywalnym do robót będących przedmiotem zamówienia, wykonanych w ciągu jednego roku o łącznej wielkości min 500 m2;

- posiadają lub mają dostęp (dzierżawa, wynajem) do sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia,

- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności zatrudnią kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania budową , wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane, wpisanego na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa;

3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

- roczny obrót wykonawców za ostatnie 3 lata wyniósł po min 0,8 mln zł

4. posiadają ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej i zadeklarują, że na czas prowadzenia robót wykonawca będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie       art. 24

6. udzielą gwarancji na wykonane roboty – min 36 miesięcy.

SPECYFIKACJA

Formularz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać po uprzednim telefonicznym zamówieniu, w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice w cenie 20 zł + VAT

KONTAKT Z OFERENTAMI

Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentami jest p. Małgorzata Małysz, w godz. 8:00 – 14:00, tel. (056) 678-12-12, (056) 678-10-93.

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

Oferty należy składać do dnia 6 marca 2006 r. do godziny 11:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Wielkiej Nieszawce, ul. Toruńska 12. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania koperty .

TERMIN I MIEJSCE OTWARCIA OFERT:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjnej w dniu 6 marca 2006 r o godz. 11:15.

OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBÓW WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest cena – 100%

OFERTY WARIANTOWE

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

WADIUM

Oferenci zobowiązani są do zapłaty wadium w wysokości 1700 zł.

TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ

30 dni od terminu do składania ofert.

                                                                                               Wójt Gminy

/-/ mgr inż. Kazimierz Kaczmarek

Powiadom znajomego